pellet pitäs saada vastuuseen puheistaan. tekee hallaa pikkuisille, ja muillekkin kun pelotellaan jollakin syksyn 2012 maailmanlopulla.
luulevat pian maailman loppuvan ja sortuvan epätoivoisiin tekoihin ja itsemurhiin.
syksyllä ei kallistu mikään maan aste, tai tapahdu yhtään mitään. !
Nibiru uskovaiset harmagedon
7
72
Vastaukset
- May a.d. 2012
Aloitus on väärällä palstalla.
Ei kuulu palstan aiheeseen "jehovantodistajuus"
BTW:
Maya-kalenteri loppuu vuoteen 2012,
ja tiedemiehet sanovat sen tarkoittavan,
että Mayat ennustivat maailmanlopun tulevan v.2012 :D- Maija - Harmaja
Miten niin? Aloittajahan on selvästi Jehovan todistaja ja huolissaan varoittaa uskomasta tuollaisiin maailmanlopun ennustuksiin :--)
- Luke 21.luku
Maija - Harmaja kirjoitti:
Miten niin? Aloittajahan on selvästi Jehovan todistaja ja huolissaan varoittaa uskomasta tuollaisiin maailmanlopun ennustuksiin :--)
Just niin.
Ei mtn raamatullista-ko Nibirussa...?
JOITTENKIN kirjoitusten mukaan maailman rikkaat, etevät ja etuoikeutetut rakentavat suuria maanalaisia luolia, jotka varustetaan kaikin mahdollisin mukavuuksin ja ruokatarpein jopa viideksi vuodeksi.
Niitä ei ole tietenkään tarkoitettu kaikille ihmisille,
vaan niihin mahtuu vain muutamia tuhansia ihmisiä kuhunkin.
Tätä voisi tarkoittaa _ Ilmestyskirjan_ kohdat, joissa ihmiset piiloutuvat luoliin ja vuorten koloihin....
Mitä sitten lienevät ne neljä (mustaa) enkeliä, jotka tarkan aikamäärän mukaan päästetään irti ja jotka 200 miljoonan ”miehen” joukkoineen surmaavat kolmannen osan maapallon ihmisistä? (Ilm.9:15-21; Jes.13:12)
MIELENKIINNON VUOKSI, planeetta tunnetaan myös nimellä Wormwood,
joka tarkoittaa koiruohoa. (Ilm.8:10-11)
". Ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on pelättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. – Ja on olevan merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät. (Luuk.21:11, 25-26)
Antanee jonkinlaisen kuvan planeetasta,
ja sen mahdollisista vaikutuksista maapallolla. ...
Asiaa on tutkinut ja tuntenee parhaiten ehkä tri James McCanney,
joka toimi neuvonatajana NASA:lle.
Hänen ja NASA:n web-sivuille
pääsee ”googlen” kautta henkilöhakua käyttäen. ... - lääketehdasosakas
Luke 21.luku kirjoitti:
Just niin.
Ei mtn raamatullista-ko Nibirussa...?
JOITTENKIN kirjoitusten mukaan maailman rikkaat, etevät ja etuoikeutetut rakentavat suuria maanalaisia luolia, jotka varustetaan kaikin mahdollisin mukavuuksin ja ruokatarpein jopa viideksi vuodeksi.
Niitä ei ole tietenkään tarkoitettu kaikille ihmisille,
vaan niihin mahtuu vain muutamia tuhansia ihmisiä kuhunkin.
Tätä voisi tarkoittaa _ Ilmestyskirjan_ kohdat, joissa ihmiset piiloutuvat luoliin ja vuorten koloihin....
Mitä sitten lienevät ne neljä (mustaa) enkeliä, jotka tarkan aikamäärän mukaan päästetään irti ja jotka 200 miljoonan ”miehen” joukkoineen surmaavat kolmannen osan maapallon ihmisistä? (Ilm.9:15-21; Jes.13:12)
MIELENKIINNON VUOKSI, planeetta tunnetaan myös nimellä Wormwood,
joka tarkoittaa koiruohoa. (Ilm.8:10-11)
". Ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on pelättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. – Ja on olevan merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät. (Luuk.21:11, 25-26)
Antanee jonkinlaisen kuvan planeetasta,
ja sen mahdollisista vaikutuksista maapallolla. ...
Asiaa on tutkinut ja tuntenee parhaiten ehkä tri James McCanney,
joka toimi neuvonatajana NASA:lle.
Hänen ja NASA:n web-sivuille
pääsee ”googlen” kautta henkilöhakua käyttäen. ..."Ja ihmiset menehtyvät pelätessään
ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, "
hyvä business= lietsoa pelkoja,sitten:
myydä rauhoittavia/unilääkkeitä,
viinaa ja
huumeita ;D - ko.koo
Höpöä. Ei kukaan vakavasti otettava tiedemies sano kalenterin loppumisen tarkoittavan maailmanloppua. Alkaa vain uusi kalenterin kierto.
Siksi toisekseen maailmanLoppu tuli jo ainakin 1914, 1951,1975 ja 2000. Mikäli on uskomista wc-seuran hulvattomiin höpöilyihin. Ja miksei olisi: ovathan he ainoa oikea YHWH-sedän äänikanava. HOHOHOHOHOHO. - antaa porskuttaa vaa
lääketehdasosakas kirjoitti:
"Ja ihmiset menehtyvät pelätessään
ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, "
hyvä business= lietsoa pelkoja,sitten:
myydä rauhoittavia/unilääkkeitä,
viinaa ja
huumeita ;DVoi anna mun kaikki kestää!!
Mitä kaikkea muuta pelkoa sitä lietsotaan maailmassa? Jos niin pelkuri on, että tarvitsee rauhoittavia/unilääkkeitä, viinaa ja huumeita pelkoihinsa, niin kannattaa olla kuuntelematta jopa säätiedoitukset.
Jokaiselle voi tapahtua mitä vaan, koska vaan ja se on heidän maailmanloppunsa silloin. Loppu tulee kun on tullakseen ja turha sitä on alkaa pelkäämään etukäteen.
- Biru irrallaan
SUMERILAISET laskivat,
että ”Nibiru” planeetta tulee aurinkokuntaan 3630 vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512273
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10802- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489