Nibiru uskovaiset harmagedon

4

pellet pitäs saada vastuuseen puheistaan. tekee hallaa pikkuisille, ja muillekkin kun pelotellaan jollakin syksyn 2012 maailmanlopulla.


luulevat pian maailman loppuvan ja sortuvan epätoivoisiin tekoihin ja itsemurhiin.

syksyllä ei kallistu mikään maan aste, tai tapahdu yhtään mitään. !

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • May a.d. 2012

      Aloitus on väärällä palstalla.
      Ei kuulu palstan aiheeseen "jehovantodistajuus"

      BTW:
      Maya-kalenteri loppuu vuoteen 2012,
      ja tiedemiehet sanovat sen tarkoittavan,
      että Mayat ennustivat maailmanlopun tulevan v.2012 :D

      • Maija - Harmaja

        Miten niin? Aloittajahan on selvästi Jehovan todistaja ja huolissaan varoittaa uskomasta tuollaisiin maailmanlopun ennustuksiin :--)


      • Luke 21.luku
        Maija - Harmaja kirjoitti:

        Miten niin? Aloittajahan on selvästi Jehovan todistaja ja huolissaan varoittaa uskomasta tuollaisiin maailmanlopun ennustuksiin :--)

        Just niin.
        Ei mtn raamatullista-ko Nibirussa...?


        JOITTENKIN kirjoitusten mukaan maailman rikkaat, etevät ja etuoikeutetut rakentavat suuria maanalaisia luolia, jotka varustetaan kaikin mahdollisin mukavuuksin ja ruokatarpein jopa viideksi vuodeksi.

        Niitä ei ole tietenkään tarkoitettu kaikille ihmisille,
        vaan niihin mahtuu vain muutamia tuhansia ihmisiä kuhunkin.
        Tätä voisi tarkoittaa _ Ilmestyskirjan_ kohdat, joissa ihmiset piiloutuvat luoliin ja vuorten koloihin....
        Mitä sitten lienevät ne neljä (mustaa) enkeliä, jotka tarkan aikamäärän mukaan päästetään irti ja jotka 200 miljoonan ”miehen” joukkoineen surmaavat kolmannen osan maapallon ihmisistä? (Ilm.9:15-21; Jes.13:12)
        MIELENKIINNON VUOKSI, planeetta tunnetaan myös nimellä Wormwood,
        joka tarkoittaa koiruohoa. (Ilm.8:10-11)

        ". Ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on pelättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. – Ja on olevan merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät. (Luuk.21:11, 25-26)

        Antanee jonkinlaisen kuvan planeetasta,
        ja sen mahdollisista vaikutuksista maapallolla. ...
        Asiaa on tutkinut ja tuntenee parhaiten ehkä tri James McCanney,
        joka toimi neuvonatajana NASA:lle.
        Hänen ja NASA:n web-sivuille
        pääsee ”googlen” kautta henkilöhakua käyttäen. ...


      • lääketehdasosakas
        Luke 21.luku kirjoitti:

        Just niin.
        Ei mtn raamatullista-ko Nibirussa...?


        JOITTENKIN kirjoitusten mukaan maailman rikkaat, etevät ja etuoikeutetut rakentavat suuria maanalaisia luolia, jotka varustetaan kaikin mahdollisin mukavuuksin ja ruokatarpein jopa viideksi vuodeksi.

        Niitä ei ole tietenkään tarkoitettu kaikille ihmisille,
        vaan niihin mahtuu vain muutamia tuhansia ihmisiä kuhunkin.
        Tätä voisi tarkoittaa _ Ilmestyskirjan_ kohdat, joissa ihmiset piiloutuvat luoliin ja vuorten koloihin....
        Mitä sitten lienevät ne neljä (mustaa) enkeliä, jotka tarkan aikamäärän mukaan päästetään irti ja jotka 200 miljoonan ”miehen” joukkoineen surmaavat kolmannen osan maapallon ihmisistä? (Ilm.9:15-21; Jes.13:12)
        MIELENKIINNON VUOKSI, planeetta tunnetaan myös nimellä Wormwood,
        joka tarkoittaa koiruohoa. (Ilm.8:10-11)

        ". Ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on pelättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. – Ja on olevan merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät. (Luuk.21:11, 25-26)

        Antanee jonkinlaisen kuvan planeetasta,
        ja sen mahdollisista vaikutuksista maapallolla. ...
        Asiaa on tutkinut ja tuntenee parhaiten ehkä tri James McCanney,
        joka toimi neuvonatajana NASA:lle.
        Hänen ja NASA:n web-sivuille
        pääsee ”googlen” kautta henkilöhakua käyttäen. ...

        "Ja ihmiset menehtyvät pelätessään
        ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, "

        hyvä business= lietsoa pelkoja,sitten:
        myydä rauhoittavia/unilääkkeitä,
        viinaa ja
        huumeita ;D


      • ko.koo

        Höpöä. Ei kukaan vakavasti otettava tiedemies sano kalenterin loppumisen tarkoittavan maailmanloppua. Alkaa vain uusi kalenterin kierto.
        Siksi toisekseen maailmanLoppu tuli jo ainakin 1914, 1951,1975 ja 2000. Mikäli on uskomista wc-seuran hulvattomiin höpöilyihin. Ja miksei olisi: ovathan he ainoa oikea YHWH-sedän äänikanava. HOHOHOHOHOHO.


      • antaa porskuttaa vaa
        lääketehdasosakas kirjoitti:

        "Ja ihmiset menehtyvät pelätessään
        ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, "

        hyvä business= lietsoa pelkoja,sitten:
        myydä rauhoittavia/unilääkkeitä,
        viinaa ja
        huumeita ;D

        Voi anna mun kaikki kestää!!

        Mitä kaikkea muuta pelkoa sitä lietsotaan maailmassa? Jos niin pelkuri on, että tarvitsee rauhoittavia/unilääkkeitä, viinaa ja huumeita pelkoihinsa, niin kannattaa olla kuuntelematta jopa säätiedoitukset.

        Jokaiselle voi tapahtua mitä vaan, koska vaan ja se on heidän maailmanloppunsa silloin. Loppu tulee kun on tullakseen ja turha sitä on alkaa pelkäämään etukäteen.


    • Biru irrallaan

      SUMERILAISET laskivat,
      että ”Nibiru” planeetta tulee aurinkokuntaan 3630 vuoden välein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2273
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      10
      802
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      723
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      721
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      535
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      527
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe