on monivivahteisempi näyttelijä kuin luulinkaan.
Paljon näytetyt kovanaama ilmeet ja silmänpullistelut antoivat aika yksiulotteisen kuvan.
Ymmärrän siis että Cain on käpristynyt henkisesti ja kulkee betoni-ilmeenä.
Mutta näyttelijän anti oli käsittämättömän upeaa Charityn kanssa varastokopissa.
Jeff Hordley eli hahmona Cain
1
440
Vastaukset
- Emmestiina
Olen saman huoannut, että kun käsikirjoittaja armahtaa näyttelijän ja sallii hänelle tunteita herättävän jakson, niin työskelntely oin hienoa. Moni muukin on osoittanut näytelijän kykynsä.
Käsikirjoittajat vain paneutuvat hölmöjen tarinoitten keksimiseen, ja näyttelijöiden on selvittävä kauniina ja kammattuina.
Dinglet on pantu aina huutamaan. Debbie ei ole minun nähteni kertaakaan nauranut. Mitä tulee lapsista, joiden ympärillä vain kaikki huutavat? Tuntuu oudolta, että lapsille ei huudeta. Mistä ovat oppineet hyvän käytöksen lapsia kohtaan, ja minkä ikäisinä he alkavat saada osansa huudoista?
Aloittanevat itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163