Onko tämä pakottamista Psykiatrilta vai

Juha8222222

auttamista häneltä??

Minä olin visiitillä Psykiatrilla joka päättää tulevaisuudestani.
Kuntoutustuella mennään tai eläke jos ne vaan myönnetään.
Psykiatrini haluaisi minun käyvän ihmisten luona mutta minä olin vaitonainen.
Hän mielestäni pakotti minua että mun olisi miltei pakko tulla sosiaalisemmaksi.
Mielestäni koska en oikein ole kykeneväinen siihen niin tilanne ei ole helppo yhtään.
Kyllä hän varmasti ymmärsi minua mutta tuntui että silti pakotti minua.
Kun minä koen että mä en ole hyvä ihmisten kanssa suhteissa koska oon niin ujo sairaalloisesti ja kärsin siitä henkisesti niin parempi pysyä silloin kotona omissa oloissaan kun jännitän kontaktia ihmisten kanssa.
Olenkohan jollain tapaa Autisti hmm???

Pidin Psykiatrista sillä hän vaikutti erittäin pätevältä.
Mutta tällaisia ajatuksia minulta.
Hän sanoi minulle että minä Juha ikäänkuin pakenen elämää ja vaikeita asioita koko ajan.

4

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autistin äiti

no niinhän sinä teet.Varmaan halusi rohkaista sinua voittamaan tai edes sietämään sosiaalisia tilanteita.Juttele lisää hänen kanssa ja sano että tuntui pakottamiselta.Autismi on jotain ihan muuta,et ole sitä !

• Juha82222222

Olen kiltti tosi kiltti ihminen enkä halua moittia häntä.
      Täällä sitten moitin hieman häntä mutta kasvotusten en uskalla moittia, koska hän on kuitenkin erittäin pätevä mut jotenkin tuntuu että tilanteen ion vaikea ja ei onnistu.
      Luovutan ehkä helposti ??
      Horoskoopista se ei ole ainakaan kiinni haha sillä oon Härkä-Jousimies ja tuon perusteella mun pitäisi olla vahva kuin peruskallio joka ei luovuta koskaan vaan menee härkäpäisesti maalia kohti Härän tavoin ja Jousimiehen luonteesta se on aika itsepäinen kanssa, huumorintajuinen ja omaperäinen ihminen hieman kuten Härkä myös.
      Huono yhdistelmä mulla Horoskoopissani (=
      Toivoton tapaus taidan olla.
      Kaiken haluan tehdä oman pääni mukaan ja en mene tilanteisiin joissa pelottaa ja jännittää ja koen tuskaa, masennusta.

• SairasihminenST

Tuo on yksi syy miksi en hakeudu psykiatrin vastaanotolle, se pakottaa sellaisia asioita tekemään joihin ei ole kykenevä, mullakin on paha ujous ongelmana ja olen sosiaalisesti todella heikko.

On toki muitakin syitä miksi en hakeudu sinne.

• kjhghgdhgkjjlk

Kyllä psykiatrisi on ihan oikeassa. Ongelmista ei pääse eroon jos niitä ei kohtaa. Ei se sosiaalinen pelko itsestään parane, vaan pitää pikkuhiljaa mennä ihmisten pariin ja totutella normaaliin kanssakäymiseen. Ei kukaan tule kotiin tarjoutumaan ystäväksi vaan pitää opetella juttelemaan muiden kanssa. Paniikki helpottaa lopulta kun vaan pistää itsensä likoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1230
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      860
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      84
      693
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      668
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      656
    Aihe