Suurta kritiikkiä Suomalaisia kohtaan

Juha8222222

kun on kyseessä mikä tahansa urheilulaji niin aina nämä kaikkein fanaattisimmat yksilöt jotka sanoo suoraan asioita, kertoo tavoitteistaan jne saavat täällä Suomessa itsekkään kusipään leiman otsaansa kun muualla maailmassa se nähdään vahvuutena.

On olemassa Suomessa jääkiekkoilijoita joita pidetään kusipäisinä jo pelkkien kommenttien takia.
Mm Jarkko Ruudun päänahkaa jahdataan aivan naurettavalla tavalla Helsingin perukoilta Lapin Inaria myöten.

Jalkapallossa kohistaan Lauri Dalla Vallesta että siinä on mies joka on tosi veemäinen kusipää joka ajattelee vain itseään tai Timo Furuholm on toinen täydellinen esimerkki.

Kuitenkin se on nähty että monesti nämä värikkäimmät tyypit on myös maailmalla huipulla urheilussa, mm Hiihdossa Petter Northug, Alppihiihdossa Kalle Palander oli huipulla yhteen aikaan, Mäkihypyssä MAtti hautamäki ja Harri Olli mutta esim Harri Ollikin savustettiin ulos mäkijoukkueesta aikoinaan koska se meni vain perseelleen se pomojen touhu Ollia kohtaan.

SM-liigassa mm ei ymmärretä toisinajattelijoita.
Suomessa ei saa olla erilainen ihminen tai muuten joudut silmätikuksi.
Se on ehkä sama asia munkin kohdalla nettimaailmassa koska olen erilainen yksilö joka kaiken huipuksi erakoitui ja joutui pois työmarkkinoilta.

Suomea kohtaan annan kovaa kritiikkiä, ei täältä huippuja tulekkaan koska järjestelmä sotii heitä vastaan, ne "kusipäät" pärjää ainoastaan Suomessa jotka on tehty vahvasta puusta.
Ja sitten täysin käsittämättömästä syystä mm Mäkihypyssä ei tueta mäkihyppääjia rahallisesti tarpeeksi.

Mulla oli asiaa ja tulee aina olemaan.
Suomi on hieno maa, täällä ei ole sotia mutta on täällä paljon parannettavaakin monissa asioissa.
Menkäämme itseemme.

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82222222

      Luin lehdestä että Suomalaiset eivät arvosta sellaisia urheilijoita jotka vain urheilee sillä Suomalaisten mielestä urheilijan täytyy käydä myös koulua etkä saa olla erilainen, ns fanaatikko.
      Tämä on väärin., tässäkin me Suomalaiset ollaan väärässä kuten niin monessa asiassa.
      Onneksi sentään Politiikassa tuli mun kaipaama verotuslinja käyttöön, kiitos Vasemmiston ja SDP;N kun "pakottivat" Kokoomuksen vaihtamaan Tasaveron Proggressiiviseen joka on paljon järkevämpi ja oikeudenmukaisempi.

    • JYPPIII

      En kiellä Ruudun pelillisiä kykyjä ja ymmärän ärsyttämisen tiettyyn pisteeseen saakka,mutta Rudi on mennyt epäurheilumaisuudessa yli sen pisteen mikä on lajille hyväksi.Mielestäni kovat taklaukset,suunssoitto on osa jääkiekkoa,tyyliin "ala tikitolk".

      Mutta ei kumartelut laidanlähellä vastustajan taklatessa,törkeät ajelut laitaa vastaan,päähän kohdistunnet taklaukset,filmaukset yleensäkkin ja vielä luokattomat sellaiset "tyyliin Ruutu",minusta yksi noloinpia temppuja oli se hanskojen tiputus näytös,jossa Ruutu yritti saada vastustajan pudottamaan hanskat roikottomalla omia hanskojaan.Joku sanoi tuntevansa myötähäpeä Ruudun temppuilusta ja sitä se kyllä aiheuttaa.Mielestäni tälläinen käytös ja pelaaja ei kuulu jääkiekkoon,vaan halveksii lajia omalla käytöksellään,olkoonkin että hänellä on pelillisiä avuja.Toivon ettei näin alhainen tyyli yleisty lajissa ja Ruutu löytäis jotain muuta tekemistä kuin lätkänpeluu,sillä minusta lätkää pelataan rehellisesti ja kovaa,vastustajaa kunnioittaen.

      • JYPPIII

        Niin voisin lisätä tuohon että jääkiekkoon voisi lisätä jäähyn syyksi epäurheilijaimainen käytös.Onneksi tuomarit on ottanut oikean asenteen Ruutua kohtaan,tästä vois nostaa hattua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe