Suuri punainen Punkero on jälleen laskeutunut palstalle....
Punkero on scoutannut tulevalle yölle laskevin hampain seuraavan
punkeron tupla expert vihjepaketin....
-Norfolk Admirals - Binghamton Senators 1 k.1.50
-Arsenal de Sarandi - Olimpo over 1,5 k.1.33
Kerrointa 2.09
Punkeron kokeilee AHL jääkiekkoa sarjakärki Norfolk ja sarjajumbo Binghamtonin välillä kiivas taisto, jonka sarjakärjen johtaja hoitaa homman ja lähettää sarjajumbon ihmettelemään mustan kiekon hiekoittamista.
Punkero testaa toisena kohteena Argentiinan kuumottavaa fudista...
Punkero päätyy valintaa maalijuhlat, koska Arsenal kuulostaa muutenkin niin hienolta joukkueelta, onkohan sukua Englannin laatuliiga Arsenalille.
Punkero odottaa maalimyrskyä.
Suuri punainen punkero on puhunut....
Punkeron yövihje...
3
63
Vastaukset
- parrunmutustelija
Suuri punainen testikkelin pää on puhunut: salille mars!
- lisäkives
mä muistan, kun toisella luokalla eräs tyyppi sanoi lähtiessään kouluterveydenhoitajalle, että mä meen terskalle. se tyyppi sai kuulla siitä koko loppuvuoden...
- Punkero Punainen
Suuri Punainen Punekero scouttasi vielä yhden mehukkaalta vaikuttavan
hedelmän Mexikaanisesta basesballosta...
Tässä tipahtaa vihje sinkkulaatikko:
-Monterrey Sultans - Petroleros de Minatitl.... 1 k. 1.65
Monterrey keittää ensi yönä Minatilin Petroolissa, joka on jo valmiiksi vajonut
kuntotaulukon alaosiin ja tässä olikin asiantuntevaa perustelua huimalle
vihjeelle yön jännitys näytelmää varten Punkeron arvioinnin tuloksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679