Ok! Te Persujen pilkkaajat, kertokaa mihin puolueeseen

Alkaa tämä väsyttää

voi tavallinen suomalainen liittyä, ja jossa voisi edes kuvitella välillä tuntevansa, että se puolue ajaisi myös sen tavallisen suomalaisen asiaan.
Ihan oikeasti kertokaa, mikä puolue, mutta perustelut jotka kestävät päivänvaloa, eli ovat totta !
Liityn välittömästi sellaiseen puolueeseen joka kykenee tämän paskanheiton sijasta totuudenmukaisesti kertomaan perustellusti oikeasti ihmisystävällisen puolueen. Muuten lähtee liittymiskaavake Persuihin.

61

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsiäispirtsikka

Liity ihmeessä. Muista hankkia mopo ja jäsenyyshakemus MC ruuttamopoyksikköön. Niillä on kerhotiloja ja saatat saada kansanedustajan salkunkin sekä ystäväpiiri avartuu aivan uuteen suuntaan !!!

• 9669

Kuka on tavallinen suomalaine?

• Tämän aloittaja

Noin ! Yksi idiootti mopopoika, ja toisellakin tuntuu olevan ajatuskyky hieman takalukossa. Millainen olisi tavallinen suomalainen . . . siinäpä sulle porkkana purtavaksi.

Ei yhtään järkiperäistä vastausta toistaiseksi, kuvannee sekin millä tasolla nämä Perussuomalaisten palstalla riehuvat häiriköt ovat.

Mutta odotellaan sitkeästi, tiedä vaikka joku näistä neroista Veikoista saisi älyväläyksen ja pystyisi muodostaamaan järkevän lauseen aloitukseen.

• pääsiäispirtsikka

No, sinunlaisesi ja niiden älynväläykset tunnetaan. Vedä liivit päälle ja aja kerholle pohtimaan mitäs nyt tehtäisiin.

• Tapio Rautalapio

Tuskin kukaan normaalisuomalainen persuja arvosteleekaan, vihasta puhumattakaan! Onhan PS ainoa puolue, joka johdonmukaisesti puolustaa tavallisen suomalaisen arvoja1

Palstan viestit tulevat suurimmaksi osaksi suoraan kielipuolueen atk-laitteista!
        Säätiörahat on pantu resrvaatttihurrien EDUNVALVONNAN asialle!

• kerros raulapiotapio
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

Tuskin kukaan normaalisuomalainen persuja arvosteleekaan, vihasta puhumattakaan! Onhan PS ainoa puolue, joka johdonmukaisesti puolustaa tavallisen suomalaisen arvoja1

Palstan viestit tulevat suurimmaksi osaksi suoraan kielipuolueen atk-laitteista!

sillai aikuusten oikeesti, jotta mitenkä persut ovat puolustaneet "tavallisen" suomalaisen arvoja? Aloita nyt alkuun siitä että mitkä ovat "tavallisen" suomalaisen arvot. Jatka sitten siitä, että miten noita arvoja on puolustettu, kun yhtään aloitetta ei ole saatu eduskunnassa viety edes esitykseen saati, että ne olisivat hyväksytty ja toteutettu.
        Kuntatasolla on sama asia. Yhtään realistista asiaesitystä ei persut ole tehneet, vaikka luotaisiin katselmus läpi suomen.Vastaukseksesi ei riitä, että nuo vanhat puolueet ei vain hyväksy. Kyllä ne hyväksyy jos kerran asiat sitä vaatii ja esitetään siten, että ne on toteutettavissa.
        Lainaan sinua :

Mitään noin naurettavaa ei ole edes tälle persupalstalle heitetty aikoihin. Jos vielä ihmettelet, miksi persujen kannatus laskee, niin vilkaise peiliin.

• asiakeskustelua-hyvä
        kerros raulapiotapio kirjoitti:

sillai aikuusten oikeesti, jotta mitenkä persut ovat puolustaneet "tavallisen" suomalaisen arvoja? Aloita nyt alkuun siitä että mitkä ovat "tavallisen" suomalaisen arvot. Jatka sitten siitä, että miten noita arvoja on puolustettu, kun yhtään aloitetta ei ole saatu eduskunnassa viety edes esitykseen saati, että ne olisivat hyväksytty ja toteutettu.
        Kuntatasolla on sama asia. Yhtään realistista asiaesitystä ei persut ole tehneet, vaikka luotaisiin katselmus läpi suomen.Vastaukseksesi ei riitä, että nuo vanhat puolueet ei vain hyväksy. Kyllä ne hyväksyy jos kerran asiat sitä vaatii ja esitetään siten, että ne on toteutettavissa.
        Lainaan sinua :

Mitään noin naurettavaa ei ole edes tälle persupalstalle heitetty aikoihin. Jos vielä ihmettelet, miksi persujen kannatus laskee, niin vilkaise peiliin.

Voisi sulla olla paikallaan pieni ja pikainen perehtyminen suomalaiseen päätöksenteko systeemiin ja sen kiemuroihin, sitten voidaan vatmasto taas jatkaa tuosta sun hienosta kirjoituksesta ja niistä asiaesityksistä ja niiden etenemisestä. Mutta alkuun ota pikkupreppaus, miten se demokratiassa toimiikaan päätöksenteko.

• ruuttamopopersu

Jos persupoijalla on korsetti pusakan alla, onko hän aito liivimies?

• äimänkäkipersu

Onko sukkanauhaliivit pakollinen liivijengiläisen perspojjan varuste?

• kysyjä.

joo ilman muuta äänestä perSSuja. puolue ajaa suomalaisten asiaa. haluaa että suomi ajaa koko euroopan ja sitä kautta maailman lamaan. sitä kautta suomalainen vientiteollisuus supistuu olemattomaksi ja näin päästään takaisin sinne 50-luvun maaseutuyhteiskuntaan ja sen elintasoon...

• yöväen pressa

Eikös kokoomuksella ole omaa palstaa?

• Mäne ja tiiä

Olisiko vaikkapa jotain ihan konkreettisia perusteluja tuolle väitteelle ? Ovatko Persut tosiaan kauppaa ja teollisuutta vastaan ? Vaiko sittenkin, noiden toteuttamista banaanivaltioissa suomalaisten veronmaksajien rahoilla,
        Vai mitä mahdoit tarkoittaa, tänne kun tuota erilaista paskaa sataa roppakaupalla, mutta varmasti selität mitä tarkoitit.

• mielensä pahoittajapersu

Kerjun aloittajalle! Et kai ole pahoittanut mieltäsi ihan persumaiseen tapaan?

• Kenen joukoissa...

Koomus, jos tienaat yli 50000 euroa vuodessa.
      SDP, jos tienaat 20000-50000 euroa vuodessa.
      Kepu, jos tulosi muodostuvat isolta osin eri tulonsiirroista(maataloustuki, yritystuki, kotihoidontuki...)
      Vasemmistoliitto, jos tienaat alle 20000 euroa vuodessa.
      Vihreät, jos sinulla on varaa äänestää vihreitä.
      Kristilliset, jos uskot ihan oikeasti Jumalaan.
      Persut, jos ihmisten vihaaminen on sinulle tärkein asia maailmassa.

• heniel

No eipä tarvitse olla paljoa varallisuutta, jos haluaa vihreitä äänestää. Itseltäkin hoituu n. 15 000€/vuosi tuloilla ;)

• Mene töihin
        heniel kirjoitti:

No eipä tarvitse olla paljoa varallisuutta, jos haluaa vihreitä äänestää. Itseltäkin hoituu n. 15 000€/vuosi tuloilla ;)

Perintöä odotellessa?

• ent. kok.

Kokoomukseen ei kannata kuulua 50 000 ansioilla 200 000/vuosi on järkevä raja.

• 1+1

Sellaista "ihmisystävällistä" puoluetta ei ole olemassakaan, joka näissä oloissa pystyisi hoitamaan pienen ihmisen asiat kuntoon, samalla kun huolehditaan maan ja euroopan talous takaisin raiteilleen. Niin se vaan on, että vaikka matti meikäläisen mieli olisi kuinka musta hyvänsä mamuista, homoista tai Kreikan tukemisesta, niin tärkeämpää nyt on tehdä niitä kipeitäkin ratkaisuja jotta pahemmilta vaurioilta vältyttäisiin. Siinä operaatiossa pitää nojata asiantuntijoihin, eikä näppäriä sutkauksia heittäviin kansanedustajiin. Vastuuta pitää uskaltaa ottaa näistä päätöksistä. Ei todellakaan riitä että huudellaan pelkästään pöydän alta asioita, mitkä ovat pielessä.

Ehkäpä persut osoittivat vastuullisuuttaan sillä, etteivät lähteneet hallitukseen kun tiesivät ettei rahkeet sinne riitä.

• Mäne ja tiiä

Vastuullisuutta on siis valehdella äänestäjilleen - Ok!, että semmosta. Se ei valitettavasti kyllä kuvasta ainakaan minun käsitystäni moraalista, saati sitten vastuunkannosta. Nythän siellä varsinaiset vastuunkantajat ovatkin. Suoman kansalla Kokoomuksen tahdosta, ja apupuolueiden selkärangattomuudesta johtuen enemmän vastuita kuin sillä on koskaan aikaisemmin ollut, jopa niin isot vastuut, että niiden toteutuessa - olemme perseauki kuin tuuranputki, mutta onko se jarruttanut meidän "vastuunkantajia", no eipä ole, meno jatkuu hulvattomana ja taataan peluripankkien tappioita, mutta onhan meillä onneksi menoista leikattavaa suomalaisilta, ja veroissa roimasti korotettavaa, luonnollisesti pikku temput, jotka eivät kyllä paranna tosiasiassa pienituloisten ja eläkeläisten eloa - mutta puheissa se saadaan siltä vaikuttamaan, kun vaan jaksaa toistaa toistojen perään. Kyllä ve velat saataviksi muuttuu, kun meidän vastuunkantajat pääsevät tositoimiin :) Voihan visvana sentään, ja noiden juttuja vastuunkannosta jokuko ihan oikeasti uskoo, olisipa mielenkiintoista sellaisten ajatuksenjuoksu ihan oikeasti, miten sellainen on edes mahdollista, jos vaikkapa ihan yleisesti tunnustettuja faktoja viitsii tarkastella. Sellainen ei kai sitten kuulu vastuunkantoon, voisihan fakta häiritä uskossaan heikkoja vastuunkantajia luopumaan kusetusmonologioistaan täälläkin..

• Soini mölisee

Soini mölisee, hinta 10 miljoonaa vuodessa. Älytöntä.

• taas huoppona

Ammu-vainaan nuotilla?

• Mikko 68 v

Ei rehellistä puoluetta ole. Niissä ajetaan johtajien omaa asiaa, ei tavallisen ihmisen. Ja persupuolue on samasta puusta, pakko sun on itte vittas vääntää.

• minä uusi tuleva

persunedustaja haluan just persuihin edistämään oikeutta maallemme ja kansalaisillimme elikkä just nuorille, taviksille ja eläkeläisille, sillä jäin just eläkkeelle itse pitkän työurani vuoksi ja maaseudulta oleva, niin tahdon puolustaa meitä kaikkia 0-sataan vuotiaita olevia ihmiaiä tässä kierossa maailmassamme!

Kaikille oikeus elämään kaikissa tilanteissa ym. äänestyksessä asioita tulevia esiin!

• IPULAINEN OMAMAA

En ole persu mutta monista asioista samaa mieltä, olin ennen työväenpuolueiden
      äänestäjä, mutta Lipponen pilasi dem, kauan jaksoin odottaa että suunta kääntyisi,
      mutta niin ei käynyt, nyt äänestin vasureita ja taas petyin, sinne vain hallitukseen
      tukemaan porvareita, pienituloisena ihmisenä en voi porvareita äänestää, paitsi
      Väyrystä eurovastaisuuden tähden.
      Niinpä liityin IPUUN, luin heidän pyrkimyksiään ja ne vastasivat omaan ajatusmaailmaani, vain aika näyttää miten asiat toteutuvat, saavatko edustajia
      jotain tehdäkseen, se taas on kiinni äänimääristä.
      Kannattaa ainakin tutustua.
      Tuota persujen mollausta en ymmärrä, hehän saivat ääniä nimenomaan euro-
      vastaisuuden vuoksi ja nyt monet vaativat että olisi pitänyt mennä hallitukseen
      tukemaan euro-ja eu politiikkaa.

Vai onko niin ettei kaikki tajua että Katainen asetti ehdot joilla hallitukseen
      pääsee ja ehdoton ehto oli kannattaa eu-politiikkaa, mitä hän ei tietenkään
      voinut tehdä, liity vain persuihin ja minä ipuun-ehkä tehdään yhteistyötä.

• no.

Aika sairas ja leimaava otsikko sulla nimetön aloittaja: Sinäkö nimetön aloittaja muka et tajua, että ei kaikki tälle palstalle Suomi24:n palstaformaatin otsikoiden perusteella tulevat ole ihmisiä, jotka palstoilla "pilkkaisivat perussuomalaisia"?

Minua ainakaan ette leimaa, kun viaton vastaan nimettömästi nimetömyyteen! Sen voin aloituksen sisältöön nähden sanoa, että minä en äänestäisi perussuomalaisia _siksi_, että _minun nimettömän_ hebkilökohtaisesti mielestäni perussuomalaisilla on liikaa yhtymäkohtia eurooppalaiseen äärioikeistoon puolueohjelmassa. Siellä on tosi outojakin tyyppejä, MUTTA myös älykkäitä. Huolimatta että inhoan syvästi perussuomalaisten "ajattelua" ja huolimatta siitä, etten ikinä ikinä itse äänestäisi tota tai mitään muutakaan populistipartya, voin mieliksesi esittää muutaman perussuomalaisen poliitikon, jotka vaikuttaa minun politiikkaan koskaan osallistumattoman henkilökohtaisessa mielipiteessäni ihan normaalifiksuilta: Tom Packalen, Arja Juvonen, Pirkko Ruohonen - Lerner, Pietari Jääskeläinen, Jari Lindström.

Mä en pystyisi allekirjoittamaan persujen puolueohjelmaa ( kuvottavaa), mutta mikäli ne populismissaan ja kouhotuksessaan pystyy tulemaan kansan tasolle joskus ja karsimaan kaikenmaailman äärijutut ja natsi- yhteytensä, he varmasti sitten voivat kenties jopa palvella joitakin äänestäjiään.

Mä en osaa antaa neuvoa mihin puolueeseen liittyä, kenellekään.

• Pääosin PerusSuomalaiset ovat KESKUSTASTA VASEMMALLE OLEVA PUOLUE.
        Ääri-oikeistolaisuutta PerusSuomalaisissa on viitisen prosenttia.

• Niinpä niin
        j.jussiW-T kirjoitti:

Pääosin PerusSuomalaiset ovat KESKUSTASTA VASEMMALLE OLEVA PUOLUE.

On vaan sattunut osumaan, että persujen kansanedustajista lähes kaikki kuuluvat tuohon viiteen prosenttiin. Ei ole kovin vasemmistolaista ajaa nuoria palkattomaan pakkotyöhön tai huutaa poliiseille lisää rahaa, kun ihmiset jonottavat EU:n ruoka-apua vesisateessa.

• laskeppa uudestaan
        Niinpä niin kirjoitti:

On vaan sattunut osumaan, että persujen kansanedustajista lähes kaikki kuuluvat tuohon viiteen prosenttiin. Ei ole kovin vasemmistolaista ajaa nuoria palkattomaan pakkotyöhön tai huutaa poliiseille lisää rahaa, kun ihmiset jonottavat EU:n ruoka-apua vesisateessa.

Persuilla on 39 kansanedustajaa, joista Hakkarainen on ainoa rämäpää. Onko se sun mielestä 50%?

• Työväen nyrkki
        laskeppa uudestaan kirjoitti:

Persuilla on 39 kansanedustajaa, joista Hakkarainen on ainoa rämäpää. Onko se sun mielestä 50%?

Hakkaraisen tekemän pakkotyöaloitteen allekirjoitti lähes jokainen persuedustaja.

• Mäne ja tiiä
        Työväen nyrkki kirjoitti:

Hakkaraisen tekemän pakkotyöaloitteen allekirjoitti lähes jokainen persuedustaja.

Osaako Hakkarainen kirjoittaa, vai mahtoiko joku avustaa tuossa aloitteen rustaamisessa. Valitettavasti Hakkaraisen töpit saavat enemmän palstatilaa näissä "journalismin helmissä", vaikka Hakkarisen vaikutusvalta on clear zero. Tuo töpeksiminen ei ole enää edes viihdyttävää, mutta toisaalta, tuollaisen Hakkaraisen kannattajat eduskuntaan valitsivat, ja onhan tuo rehellisempi 98 % muista kansanedustajista.

• Sylttytehdas
        Mäne ja tiiä kirjoitti:

Osaako Hakkarainen kirjoittaa, vai mahtoiko joku avustaa tuossa aloitteen rustaamisessa. Valitettavasti Hakkaraisen töpit saavat enemmän palstatilaa näissä "journalismin helmissä", vaikka Hakkarisen vaikutusvalta on clear zero. Tuo töpeksiminen ei ole enää edes viihdyttävää, mutta toisaalta, tuollaisen Hakkaraisen kannattajat eduskuntaan valitsivat, ja onhan tuo rehellisempi 98 % muista kansanedustajista.

Persuyrttäjien täystollo-ryhmähän se on tämänkin työläisvastaisen aloitteen takana.

• Resu-Petteri

Aika sairas ja leimaava . . . . .
        Oletko lukenut tätä palstaa ?
        Kyllähän tämä aika levottomien, autuaan tietämättömien aivopestyjen avautumispaikka on, jossa vältetään totuutta viimeiseen asti, ja hyvinkin pitkälti kaikki paha mitä maailmassa tapahtuu - on Persujen aiheuttamaa, tai he ovat siihen ainakin osasyyllisiä,
        Ei siis kovinkaan korkeatasoista ole kirjoittelu Persuista, sitten muutamat itkevät kun "haistatellaan kirjoituksissa ja haukutaan homoiksi", miksiköhän ?

• no.
        j.jussiW-T kirjoitti:

Pääosin PerusSuomalaiset ovat KESKUSTASTA VASEMMALLE OLEVA PUOLUE.

Aha? Mä olen taannoin tehnyt sen päätöksen, että yleensä en kuvilla ja rekisteröidyillä nimimerkeillä kirjoittaville tällä Suomi24- foorumilla kommentoi, koska ei se kai aina ole kovin reilua, että pusikosta huutelen, mikäli joku tosiaan on omalla(?) naamallaan keskustelemassa, mutta nyt teen poikkeuksen ja kommentoin sulle kuvalliselle, mikä sitten lienetkin ( mä en tiedä): Mun vaatimattoman näkemykseni mukaan persut eivät ole vasemmistolainen puolue, vaan minusta pikemminkin pilkkaavat vasemmistoa, joten en tajua, miksi he niin kovasti haluavat muka väittää olevansa "vasemmalla".

Ja sori - minä en ole tai koskaan ole ollut politiikassa ja jos olisin, en tasan edes näin avoimesti esittelisi ajatuksiani näin nimettömänäkään, mutta se mikä mulle hwnkilökohtaisesti (anteeks) tulee mieleen persujen sloganista "työväenpuolue ilman sosialismia", olis kylläkin suuntaansa jotakin kansallissosialismiin viittaavaa lähinnä, ideologisesti, ideologisella tasolla... Perusthan ovat ihan julkisesti esittäneet olevansa "vasemmistopuolue ilman sosialismia".

Perussuomalaisten edustajissa kai on ihan potentiaalia joissakin järkipoliitikoiksikin heissäkin, todellakin sitten, _jos_ he saavat karsittua turhat skandaalipuupäät joukostaan, mutta itse en perussuomalaisia äänestäisi siksi, että vierastan voimakasta teennäistä kansallismielisyyttä, mikä perustuu fiktioon, en kaipaa Suomea missä rajat olisi kiinni ja 50- luvun yhteiskuntamalli, kai suurinpiirtein, jyräisi, ja kun jo nyt Suomi on saanut ihmisoikeusjärjestöiltä huomautuksia maahanmuuttajien kohtelusta usein, en halua maalleni huonoa mainetta yhtään enempää muiden silmissä.

Perususuomalaiset eivät myöskään tarjoa mitään erityistä akateemisesti koulutetulle naiselle. Heidän puolueohjelmassaan ei mielestäni ole mitään, mikä ajaisi minun ja viiteryhmäni asiaa.

Tuolle aloittaneelle sanoin, että minä ainakaan en kehtaa suositella mitään puoluetta kenellekään.

• totuus voittaa

On lampaita kaikki nykyhallituksen kannatajat.
      Hitleri on oiva esimerkki nyky suomesta. Silloiset kaikki saksalaiset olivat valtapuolueen pauloissa (natsi) .

PerusSuomalaiset ovat kuin saksan juutalaisia, jotka nykymeininki haluaisi kaasuttaa.
      Mutta perusSuomalaisten kohdalla se ei onnistu.
      PerusSuomi voittaa ja antaa sitä mitä nykyhallitus äänestäjä lampailta puuttuu nimittäin JÄRKEE sitä perusSuomi takoo maassamme asuvin idiooteihin.

• jäsen

Tervetuloa vaan joukoon! :)

• Ei kukaan

Kuka tervejärkinen haluaa mukaan ihmisvihaajien porukkaan.

• Mäne ja tiiä
        Ei kukaan kirjoitti:

Kuka tervejärkinen haluaa mukaan ihmisvihaajien porukkaan.

Mitenkäs tuon ihmisvihaajaksi nimitely, eipä sekään kovin positiivista kuvaa anna suninkaan suhtautumisestasi Presuihin. Onko siis ymmärrettävä, että sinä saat vihata Persuja, mutta . . . .

• Toivoa on
        Mäne ja tiiä kirjoitti:

Mitenkäs tuon ihmisvihaajaksi nimitely, eipä sekään kovin positiivista kuvaa anna suninkaan suhtautumisestasi Presuihin. Onko siis ymmärrettävä, että sinä saat vihata Persuja, mutta . . . .

En minä persuja vihaa, lähinnä halveksin ja onneksi persismistä voi parantua.

• Toivotonta näiden
        Toivoa on kirjoitti:

Sinullahan onkin varaa heitä halveksia, kovin on suuret luulot itsestään :)

• Ihmettelen vain
        Toivoa on kirjoitti:

Missäs se kaikkien puolueiden, ja sinun huutamasi suvaitsevaisuus näkyy? Taitaa olla se suvitsevaisuus vain aika valikoivaa lajia sinun kohdallasi, vai mitä olet mieltä. Sinun nimimerkkisi kohdalla taitaa olla toivo jo menettetty ajat sitten. Samoin minä halveksin sinun tyhmiä tekstejäsi, mitä suollat tänne

• 6+13

Minä en ole koskaan aikaisemmin maksanut jäsenmaksuja mihinkään puolueeseen, mutta nyt olen löytänyt Perussuomalaiset joissa on muutamia edustajia joiden kanssa voisin olla samaaa mieltä.
      Tärkeä asia on myös että Perusuomalaiset uskaltavat vastustaa pakkoruotsia ja tätä valtamafiaa.

• Vastuuta vailla

Eipä ole persujen vastusteluista ollut mitään hyötyä. On helppo vastustaa vaikka mitä, kun ei kanna vastuuta vastustamisistaan.

• Mäne ja tiiä
        Vastuuta vailla kirjoitti:

Eipä ole persujen vastusteluista ollut mitään hyötyä. On helppo vastustaa vaikka mitä, kun ei kanna vastuuta vastustamisistaan.

Mitenkäs se sitten sinusta, tällaisessa länsimaisessa demokratiassa pitäisi opposition vastustustus toteutua. Olisiko jotain ihan konkreettista esimerkkiä sellaisesta ?
        Sitten voidaan taas jatkaa tuosta vastuunkannosta älykkäillä kommenteilla.

• Missä vaihtoehto?
        Mäne ja tiiä kirjoitti:

Mitenkäs se sitten sinusta, tällaisessa länsimaisessa demokratiassa pitäisi opposition vastustustus toteutua. Olisiko jotain ihan konkreettista esimerkkiä sellaisesta ?
        Sitten voidaan taas jatkaa tuosta vastuunkannosta älykkäillä kommenteilla.

Pitäisi ainakin esittää realistisia vaihtoehtoja, jos ei halua olla hallituksessa vastuuta kntamassa. Pelkkä "Ei!" ei ole mikään vaihtoehto.

• Mäne ja tiiä
        Missä vaihtoehto? kirjoitti:

Pitäisi ainakin esittää realistisia vaihtoehtoja, jos ei halua olla hallituksessa vastuuta kntamassa. Pelkkä "Ei!" ei ole mikään vaihtoehto.

Esimerkkinä vaikkapa Kreukka ja vakuusrahastojen takaukset velkaisille maille, EI.

;illainen tuohon olisi kompromissi ? Jos kerran on ehdottomasti asiaa vastaan, eli EI.

• Surullinen persu

Persupuolue oli eduskuntavaalien piristys, iloinen ja toivoa herättävä väriläikkä.

Mutta mitä vaalien jälkeen: vielä räikeämpää oman edun hakemista ja tyhjää politikointia kuin muilla puolueilla. Siinä pelissä tavallisen ihmisen huolet ja murheet unohtuvat.

En todella tiedä missä on minun poliittinen kotini. Olen pahasti eksyksissä.

• Ryhdy toimeen

Ryhdy vaikuttamaan ulkoparlamentaarisin keinoin. Järjestä mielenosoituksia, yllytä vaäkeä korpilakkoihin, harjoita kansalaistottelemattomuutta, polta sotilaspassi...

• Surullinen persu
        Ryhdy toimeen kirjoitti:

Ryhdy vaikuttamaan ulkoparlamentaarisin keinoin. Järjestä mielenosoituksia, yllytä vaäkeä korpilakkoihin, harjoita kansalaistottelemattomuutta, polta sotilaspassi...

Suomessa on aivan riittävästi pahaa mieltä ja hätää. Kannattas sen takia sunkin yrittää jotain todellista ja opettaa mullekin, jos jotain keksit.

• ontuva Eriksson

Ahdaskatseisuudesta, ennakkoluuloisuudesta, rikollisjärjestöjen suosimisesta ja vihapuheista ei mitään hyvää voi koskaan syntyä. Ainoastaan pahaa.

Jos jotain todellista haluat elämääsi, niin hakeudu niiden piiriin, jotka haluavat auttaa ihmisiä.

• Surullinen persu

En ole tuollaista piiriä löytänyt, mutta toivo elää. Siitäkin huolimatta että ihminen näyttää olevan vallanhimoinen peto, joka ei ymmärrä omaa parastaan.

• suomessa

tarkastellaanpa kokoomusta?mitä se ajaa?mitä demarit?

• suomessa

velkaa velan päälle.

• Mäne ja tiiä
        suomessa kirjoitti:

velkaa velan päälle.

Se mikä tuossa on viellä koomisinta, pitävät aivan helvetillistä meteliä siitä, että nyt kannetaan vastuuta :) Pikkasen alkaa näillä takauksilla ja vastuilla pelottamaan, alkaa niinkuin ihan aikuisten oikeasti olla se "vastuunakntokyky" käytetty, jopa tulevienkin sukupolvien puolesta.
        Olisi hyvä jos nämä meidän super-vastuunkantajat lopettaisivat muiden vastuunkannon ja keskittyisivät enemmän suomeen ja suomalaisiin, ja ottaisivat vastuun toimistaan, vaikkapa ensin äänestäjilleen. Lopettaisivat siis paskanjauhannan, se ei taida purra enää kuin intohimoidempiin Kokoomusnuoriin, Urpilaiseen ja Arhinmäkeen.

• suomessa
        Mäne ja tiiä kirjoitti:

Se mikä tuossa on viellä koomisinta, pitävät aivan helvetillistä meteliä siitä, että nyt kannetaan vastuuta :) Pikkasen alkaa näillä takauksilla ja vastuilla pelottamaan, alkaa niinkuin ihan aikuisten oikeasti olla se "vastuunakntokyky" käytetty, jopa tulevienkin sukupolvien puolesta.
        Olisi hyvä jos nämä meidän super-vastuunkantajat lopettaisivat muiden vastuunkannon ja keskittyisivät enemmän suomeen ja suomalaisiin, ja ottaisivat vastuun toimistaan, vaikkapa ensin äänestäjilleen. Lopettaisivat siis paskanjauhannan, se ei taida purra enää kuin intohimoidempiin Kokoomusnuoriin, Urpilaiseen ja Arhinmäkeen.

en ymmärrä tenavatähtiä.kultalusikka eun eun ytimeen.ja kansa maksaa .

• Velkaakin tarvitaan
        Mäne ja tiiä kirjoitti:

Jokainen vastaa omista veloistaan, se on selvä. Mutta kansakunnan tulonjaossa olisi pikkusen rukkaamista: kohtuuttomuudet pois ja köyhällekin pitäs keksiä pari ropoa hengenpitimiksi.

• suomessa
        suomessa kirjoitti:

en ymmärrä tenavatähtiä.kultalusikka eun eun ytimeen.ja kansa maksaa .

arhis söitkö suomen?pelottaako perussuomalaiset?mieti sitä?nuoria tulee ja ne nauraa sinulle.

• suomessa
        Velkaakin tarvitaan kirjoitti:

Jokainen vastaa omista veloistaan, se on selvä. Mutta kansakunnan tulonjaossa olisi pikkusen rukkaamista: kohtuuttomuudet pois ja köyhällekin pitäs keksiä pari ropoa hengenpitimiksi.

velka lisääntyy holtittomalla poliitiikalla.bensan hinta on sitä luokkaa että hirvittää.silläkö kansa maksaa eu sekoilut?sekö on suomen parhaaksi?tänne veroja kyllä kansa maksaa.poliitikkohan saa palkan.mitä kansa saa?verot SITTEN JOKU PUHUU POLIITISESTI VASTUUN KANNOSTA.ABSOLUTISESTA TOTUUDESTA.kuka sinä olet?

• Meuneccel
        Velkaakin tarvitaan kirjoitti:

Valtio ja kunnat ei velkaa pitäisi tarvita, aika mahtavat työkalut noilla, verotusoikeus, jos sillä ei pärjää, vika on johdossa.

• määkiipä hyvinniin :

Nämä pilkkajat räkyttäjät Kuuluu hallituspuolueiden älykäämpiin edustajiin. Koska ne muut ei osaa kirjoittaa. Ne vain määkii koska se on lampaan homma.

• Meitä taviksia

on moneen junaan. Moneen puolueeseen.

Tutustu puolueisiin kaikessa rauhassa ja valitse sitten omasi. Jos kriteerisi ovat erityisen tiukat, niin et ehkä kelpuuta yhtään puoluetta, ja silloin sinun ei varmaan kannata mihinkään puolueeseen vielä liittyäkään. Vaaleissa äänestäminen on kansalaisvelvollisuus, ei puolueeseen kuuluminen.

Jos perussuomalaisten poliitiikkaa katsoo ja karsii siitä ihmisvastaisuuksia pois, niin vasemmistoliitto, demarit, kepu ja krissut lienevät useimmille ne läheisimmät puolueet. Vihreät myös ovat yllättävän lähellä, jos tosiaan ne ihmisvastaisuudet karsitaan pois.

• Kokoomus äärityhmä?

Mistähänpäin nämä Persuja "älykkäästi" haukkuvat, ja kerta toisensa jälkeen samoja, vastattuja asioita kyselevät kirjoitukset tulevat.
      Oma veikkaukseni on Kokoomusnuorten älyköt, tai sellaisina itseään pitävät.
      Jos ja kun pilkataan Persujen mileilipiteitä, olisi kohtuullista myös kiinnittää huomio noiden "hurjien" touhuihin, nuohan ovat pahempia kuin Persut.

Meinasi mennä kahvi väärään kurkkuun, kun tuossa eräänä iltana TV;ssä pisteli Vasuritytteli 10-0 turpiin Kokoomusnuorten, itseään älykkönä pitävää sönköttävää juippia. Vasuriplikalla oli ajatuksia, luonnoksia ja laskelmia miten perustulo mahdollisesti vaikuttaisi, Kokoomuspoitsulla luu kurkussa ähöhäh ei ole kivaa jos maahanmuuttajat ei mene töihin ja kotoudu öhäh. Eikö tuolle Kataismaiselle nerolle olisi löytynyt jostain jotain faktaa, ai niin, eivät nähtävästi ehtineet sellaista väärentää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe