Kokoomus ja RKP pitää huolta ettei rikkailta oteta oikeastaan mitään ja vasemmistoliitto ja SDP SIUNAA SEN!
VATT:in laskelmien mukaan sikspäkin säästöpaketti tasoittaa tuloeroja 0,04 prosentti- ja siis 0.4 promilleyksikköä. Vakuuttavaa, eikö totta?
Hyvätuloisten ansiotuloista peritään ensi vuonna Suomen köyhien hyväksi 115 miljoonaa euroa. Olin minä sen lehdistä lukenut, mutta se oli ollut pelkkää tajunnan virtaa ilman että ajatus olisi pysähtynyt tärkeään sanaan: ”ansiotuloista”. Rikas tuttava ja rakas ystävä herättivät minut unestani tähän uskomattomaan todellisuuteen: solidaarisuusvero peritään ansiotuloista mutta ei pääomatuloista!
Summa on samaa suuruusluokkaa kuin oli ollut tuotto siitä varallisuusverosta, joka demareiden valtiovarainministeri Eero Heinäluoman esittelystä poistettiin Suomen rikkailta vuodesta 2006 alkaen.
Paljonko muuten on sinun veroprosenttisi?
13
67
Vastaukset
- P. Orvari
Mitenkähän tuon perisuomalaisen kateuden parempiosaisia kohtaan saisi muutettua vaikka energiaksi? Ei meinaan loppuisi raaka-aine ihan heti... Eikä tarvitsisi rakentaa uusia ydinvoimaloitakaan...
- tosinuija?
Epäoikeuden toteaminen katetutta, mölli?
- Verotus on
aivan kohdallaan. Sain verottajan veroehdotuksen vuodelta 2011 ja veroprosenttini on noin 13 vajaan 45 tuhannen euron tuloista.
- sitä luokkaa %
Verotus on
7.4.2012 16:26
0
Sulje
aivan kohdallaan. Sain verottajan veroehdotuksen vuodelta 2011 ja veroprosenttini on noin 13 vajaan 45 tuhannen euron tuloista.
Tarkoitat varmaan tulojasi n 10 000 e vuodessa - Osmium 76
sitä luokkaa % kirjoitti:
Verotus on
0
Sulje
Tarkoitat varmaan tulojasi n 10 000 e vuodessaOsmolla varmaan holhooja. Itse ei tiedä eläkettään.
- Kai minä nyt
sitä luokkaa % kirjoitti:
Verotus on
0
Sulje
Tarkoitat varmaan tulojasi n 10 000 e vuodessaosaan sentään oman veroehdotukseni lukea?
- Demut pettivät aate
http://www.youtube.com/watch?v=Ba1YRyZ420o
Osmo, varmaan tuokin keskustan vika - ??++--!!
...
- iloinenko veronmaksa
Pääomatuloista peritään myös, eli pääomatulojen veroaste nousi.
Itse maksoin veroa osingoista yhteensä noin 41,5% (verrannllinen luku) , tämän päälle maksoin vielä eläkemaksut jotta sasin mahdollisesti joskus eläkettä, kokonaisveroasteeksi mukaan lukien eläkemaksut tuli tuli siis noin 50%. Paljonkohan pitäisi olla ansiotulot jotta saisi maksaa yhtä paljon veroja? - .
.
- kankkulan kaivoonko?
Katsokaa, mihinkä verorahanne menevät:
http://budjetti.vm.fi/indox/tae/2012/aky_2012.jsp
Helppoa kuin heinänteko kelata budjettia: Klikkaa NUMEROTAULU ja sieltä Määrärahat.
Ja ei kun ihmettelemmään! - 13 000e/kk +palkkiot
Mitäpä se minun veroprosenttini kenellekään kuuluu!
- Känä. Osku
Itse maksoin veroa osingoista yhteensä noin 41,5% (verrannllinen luku) , tämän päälle maksoin vielä eläkemaksut jotta sasin mahdollisesti joskus eläkettä, kokonaisveroasteeksi mukaan lukien eläkemaksut tuli tuli siis noin 50%. Paljonkohan pitäisi olla ansiotulot jotta saisi maksaa yhtä paljon veroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924