Kokoomus ja RKP pitää huolta ettei rikkailta oteta oikeastaan mitään ja vasemmistoliitto ja SDP SIUNAA SEN!
VATT:in laskelmien mukaan sikspäkin säästöpaketti tasoittaa tuloeroja 0,04 prosentti- ja siis 0.4 promilleyksikköä. Vakuuttavaa, eikö totta?
Hyvätuloisten ansiotuloista peritään ensi vuonna Suomen köyhien hyväksi 115 miljoonaa euroa. Olin minä sen lehdistä lukenut, mutta se oli ollut pelkkää tajunnan virtaa ilman että ajatus olisi pysähtynyt tärkeään sanaan: ”ansiotuloista”. Rikas tuttava ja rakas ystävä herättivät minut unestani tähän uskomattomaan todellisuuteen: solidaarisuusvero peritään ansiotuloista mutta ei pääomatuloista!
Summa on samaa suuruusluokkaa kuin oli ollut tuotto siitä varallisuusverosta, joka demareiden valtiovarainministeri Eero Heinäluoman esittelystä poistettiin Suomen rikkailta vuodesta 2006 alkaen.
Paljonko muuten on sinun veroprosenttisi?
13
75
Vastaukset
- P. Orvari
Mitenkähän tuon perisuomalaisen kateuden parempiosaisia kohtaan saisi muutettua vaikka energiaksi? Ei meinaan loppuisi raaka-aine ihan heti... Eikä tarvitsisi rakentaa uusia ydinvoimaloitakaan...
- tosinuija?
Epäoikeuden toteaminen katetutta, mölli?
- Verotus on
aivan kohdallaan. Sain verottajan veroehdotuksen vuodelta 2011 ja veroprosenttini on noin 13 vajaan 45 tuhannen euron tuloista.
- sitä luokkaa %
Verotus on
7.4.2012 16:26
0
Sulje
aivan kohdallaan. Sain verottajan veroehdotuksen vuodelta 2011 ja veroprosenttini on noin 13 vajaan 45 tuhannen euron tuloista.
Tarkoitat varmaan tulojasi n 10 000 e vuodessa - Osmium 76
sitä luokkaa % kirjoitti:
Verotus on
0
Sulje
Tarkoitat varmaan tulojasi n 10 000 e vuodessaOsmolla varmaan holhooja. Itse ei tiedä eläkettään.
- Kai minä nyt
sitä luokkaa % kirjoitti:
Verotus on
0
Sulje
Tarkoitat varmaan tulojasi n 10 000 e vuodessaosaan sentään oman veroehdotukseni lukea?
- Demut pettivät aate
http://www.youtube.com/watch?v=Ba1YRyZ420o
Osmo, varmaan tuokin keskustan vika - ??++--!!
...
- iloinenko veronmaksa
Pääomatuloista peritään myös, eli pääomatulojen veroaste nousi.
Itse maksoin veroa osingoista yhteensä noin 41,5% (verrannllinen luku) , tämän päälle maksoin vielä eläkemaksut jotta sasin mahdollisesti joskus eläkettä, kokonaisveroasteeksi mukaan lukien eläkemaksut tuli tuli siis noin 50%. Paljonkohan pitäisi olla ansiotulot jotta saisi maksaa yhtä paljon veroja? - .
.
- kankkulan kaivoonko?
Katsokaa, mihinkä verorahanne menevät:
http://budjetti.vm.fi/indox/tae/2012/aky_2012.jsp
Helppoa kuin heinänteko kelata budjettia: Klikkaa NUMEROTAULU ja sieltä Määrärahat.
Ja ei kun ihmettelemmään! - 13 000e/kk +palkkiot
Mitäpä se minun veroprosenttini kenellekään kuuluu!
- Känä. Osku
Itse maksoin veroa osingoista yhteensä noin 41,5% (verrannllinen luku) , tämän päälle maksoin vielä eläkemaksut jotta sasin mahdollisesti joskus eläkettä, kokonaisveroasteeksi mukaan lukien eläkemaksut tuli tuli siis noin 50%. Paljonkohan pitäisi olla ansiotulot jotta saisi maksaa yhtä paljon veroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1161597Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491002- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778