Meinasin pyörtyä kun luin noita vasemmiston/kommunistien ajatuksia..
900 euron " kansalaispalkka" kaikille... Palkka että olet kansalainen vai? Suomihan pysähtyis!!! Sillä rahalla ois sit kiva loisia ja ryypätä, eihän kukaan kävisi töissä!!
Itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa!
Tai kuka maksaisi enää veroja, jos saisi yhdeksän hunttia tekemättä mitään, ts. kuinka moni lopettaisi siivoojan tai perhepäivähoitajan työt jos melkein yhtä paljon tulisi rahaa työttäkin?
Ja miksi sitä rahaa pitäisi saada ilman mitään vastiketta? Ymmärrän sen, että Suomessa sosiaaliturvaan liittyy järjettömät määrät byrokratiaa jota saisi vähentää, ja että nykyään monella on se tilanne, että on taloudellisesti parempi olla tekemättä töitä kuin tehdä satunnaisesti töitä, mikä on aivan sairasta. Mutta miksi rahaa pitäisi saada " ilmaiseksi" ?
Kaikkien työkykyisten tulee tehdä töitä
jotta on mistä auttaa köyhiä ja sairaita. Ei todellakaan mitään kansalaispalkkaa. Hurraa, pian täällä on kaikki somalit anomassa kansalaisuutta, jotta saa vain ola ja tienata olemalla.
Tää on jo vitsi!!!!
9
60
Vastaukset
- 2+14
Niin, saavathan maanviljelijätkin keskimäärin 3500,-/kk kansalaispalkkaa jota nyt vain kutsutaan maataloustueksi, eläkkeeksi, syrjäseutu sitätätä jne.
- Revi siitä
Niin..
Monella 2 e tuntipalkka- Radikaaliparta
Niillehän sitten luuiisi kansalaispalkan soveltuvan?
- 3+6
juu juu, 2 egua tunti, molemmasta vuodessa tehdystä työtunnista ja 3500€ kuussa tuleekin laiskottelusta...
- Ylpeys !!
Ei..kelpaa
Raha pitää itse hankkia.
Sitten raha vasta oikeaa.
Siinä ero keskustalla ja demuilla- Olepa ylpeä
"Raha pitää itse hankkia."
Olepa terhakkana, kyllä sinne sinunkin suojatyöpaikkaasi vielä sitä riittää.
- Ei kovin vaikeeta
"itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa! "
Aivan niin. Mitäpä se nuori nainen muuta kuin keskustaa. Ellei sitten jotain muuta puoluetta.- 9+19
"itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa! "
Niin, kekustassahan 65 vuotiaskin on nuori...vai mitä Paavo?
- Keskustalainen+
Kyllä..
Itsekkin 64 v ja uutta akkaa kosin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771