Tää on jo vitsi!!!!

Riikka 34v

Meinasin pyörtyä kun luin noita vasemmiston/kommunistien ajatuksia..
900 euron " kansalaispalkka" kaikille... Palkka että olet kansalainen vai? Suomihan pysähtyis!!! Sillä rahalla ois sit kiva loisia ja ryypätä, eihän kukaan kävisi töissä!!

Itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa!

Tai kuka maksaisi enää veroja, jos saisi yhdeksän hunttia tekemättä mitään, ts. kuinka moni lopettaisi siivoojan tai perhepäivähoitajan työt jos melkein yhtä paljon tulisi rahaa työttäkin?

Ja miksi sitä rahaa pitäisi saada ilman mitään vastiketta? Ymmärrän sen, että Suomessa sosiaaliturvaan liittyy järjettömät määrät byrokratiaa jota saisi vähentää, ja että nykyään monella on se tilanne, että on taloudellisesti parempi olla tekemättä töitä kuin tehdä satunnaisesti töitä, mikä on aivan sairasta. Mutta miksi rahaa pitäisi saada " ilmaiseksi" ?

Kaikkien työkykyisten tulee tehdä töitä
jotta on mistä auttaa köyhiä ja sairaita. Ei todellakaan mitään kansalaispalkkaa. Hurraa, pian täällä on kaikki somalit anomassa kansalaisuutta, jotta saa vain ola ja tienata olemalla.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+14

      Niin, saavathan maanviljelijätkin keskimäärin 3500,-/kk kansalaispalkkaa jota nyt vain kutsutaan maataloustueksi, eläkkeeksi, syrjäseutu sitätätä jne.

    • Revi siitä

      Niin..
      Monella 2 e tuntipalkka

      • Radikaaliparta

        Niillehän sitten luuiisi kansalaispalkan soveltuvan?


      • 3+6

        juu juu, 2 egua tunti, molemmasta vuodessa tehdystä työtunnista ja 3500€ kuussa tuleekin laiskottelusta...


    • Ylpeys !!

      Ei..kelpaa

      Raha pitää itse hankkia.
      Sitten raha vasta oikeaa.
      Siinä ero keskustalla ja demuilla

      • Olepa ylpeä

        "Raha pitää itse hankkia."

        Olepa terhakkana, kyllä sinne sinunkin suojatyöpaikkaasi vielä sitä riittää.


    • Ei kovin vaikeeta

      "itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa! "

      Aivan niin. Mitäpä se nuori nainen muuta kuin keskustaa. Ellei sitten jotain muuta puoluetta.

      • 9+19

        "itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa! "

        Niin, kekustassahan 65 vuotiaskin on nuori...vai mitä Paavo?


    • Keskustalainen+

      Kyllä..
      Itsekkin 64 v ja uutta akkaa kosin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe