Meinasin pyörtyä kun luin noita vasemmiston/kommunistien ajatuksia..
900 euron " kansalaispalkka" kaikille... Palkka että olet kansalainen vai? Suomihan pysähtyis!!! Sillä rahalla ois sit kiva loisia ja ryypätä, eihän kukaan kävisi töissä!!
Itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa!
Tai kuka maksaisi enää veroja, jos saisi yhdeksän hunttia tekemättä mitään, ts. kuinka moni lopettaisi siivoojan tai perhepäivähoitajan työt jos melkein yhtä paljon tulisi rahaa työttäkin?
Ja miksi sitä rahaa pitäisi saada ilman mitään vastiketta? Ymmärrän sen, että Suomessa sosiaaliturvaan liittyy järjettömät määrät byrokratiaa jota saisi vähentää, ja että nykyään monella on se tilanne, että on taloudellisesti parempi olla tekemättä töitä kuin tehdä satunnaisesti töitä, mikä on aivan sairasta. Mutta miksi rahaa pitäisi saada " ilmaiseksi" ?
Kaikkien työkykyisten tulee tehdä töitä
jotta on mistä auttaa köyhiä ja sairaita. Ei todellakaan mitään kansalaispalkkaa. Hurraa, pian täällä on kaikki somalit anomassa kansalaisuutta, jotta saa vain ola ja tienata olemalla.
Tää on jo vitsi!!!!
9
56
Vastaukset
- 2+14
Niin, saavathan maanviljelijätkin keskimäärin 3500,-/kk kansalaispalkkaa jota nyt vain kutsutaan maataloustueksi, eläkkeeksi, syrjäseutu sitätätä jne.
- Revi siitä
Niin..
Monella 2 e tuntipalkka- Radikaaliparta
Niillehän sitten luuiisi kansalaispalkan soveltuvan?
- 3+6
juu juu, 2 egua tunti, molemmasta vuodessa tehdystä työtunnista ja 3500€ kuussa tuleekin laiskottelusta...
- Ylpeys !!
Ei..kelpaa
Raha pitää itse hankkia.
Sitten raha vasta oikeaa.
Siinä ero keskustalla ja demuilla- Olepa ylpeä
"Raha pitää itse hankkia."
Olepa terhakkana, kyllä sinne sinunkin suojatyöpaikkaasi vielä sitä riittää.
- Ei kovin vaikeeta
"itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa! "
Aivan niin. Mitäpä se nuori nainen muuta kuin keskustaa. Ellei sitten jotain muuta puoluetta.- 9+19
"itse olen nuori nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa! "
Niin, kekustassahan 65 vuotiaskin on nuori...vai mitä Paavo?
- Keskustalainen+
Kyllä..
Itsekkin 64 v ja uutta akkaa kosin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008