Joidenkin on ilmeisesti 'pakko'?
>>
Joidenkin orjien päässä on huomattu myös pyörivän ajatuksia, että seksi korkeamman tason henkilöiden kanssa = työvuoro = raha = velan maksu.
>>
http://ebolakani.blogspot.com/2012/02/ihan-tosi-ei-ole.html?showComment=1331139459731#c4000569104186768009
Olisitko pomon kanssa sillai..
9
70
Vastaukset
- Helmat paukkuu!
Ilmankos yli 5-kymppisillä ei enää ole arvoa työmarkkinoilla!
- lapin mies 54
Esimerkiksi täällä Lapissa on paljon yksineläviä homoseksuaaleja miehiä ja jostain seksi on saatava.
- Haistapaska
lapin mies 54 kirjoitti:
Esimerkiksi täällä Lapissa on paljon yksineläviä homoseksuaaleja miehiä ja jostain seksi on saatava.
Töki vaikka puunkoloon, mutta piä mölytpersreiässäsio.
Sinä et oo mikää lappalainen !
- vienotuuli
Kun näitä aloituksia lukee, en hetkeäkään ihmettele enää MIKSI tälläinen palsta yleensäkin on olemassa?
Mielenvikaisten psäpaikka.- ....................
Taas Trolli täällä
- siiigmund
Juu ja sä vaan observoit, nimim. vienotuuli?
"Ihmiset on kyllä kamalia, kun tuollaisia kauheuksia tekevät." - Hyvin näytät
sinäkin viihtyvän mielenvikaisten parissa;) tunnistatko itsesi ?
- a bit only
Hyvin näytät kirjoitti:
sinäkin viihtyvän mielenvikaisten parissa;) tunnistatko itsesi ?
jep. olen mielenvikainen, ehdottomasti. olisin hyvin huolestunut jos olisin (mielen-)viaton. sellasia oli -30-luvulla paljon.
- ura ennen kaikkea
Tietenkin olisin, aivan kuten useimmat muutkin.
Miksi tästä nykyisestä asenneilmapiiristä on tehty tabu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526