Miten saisin ystäväni takaisin?

yksinäinen;((

Mulla oli monta vuotta ihana ystävä, mutta ollaan oltu riidoissa nyt 3kk. Olen yrittänyt sopia kaksi kertaa jo.:( Mutta hän ei edes vastaa viesteihini. Nyt hän esittää koko ajan koulussa miten hauskaa hänellä on hänen uusien kavereiden kanssa. Ja halailee heidän kanssaan ja kaikenlisäksi hän juoruaa minusta Paskaa selän takana! Mikä neuvoksi???? Pitäisikö vaan unohtaa hänet koska hän on niin ilkeä minulle..? Olen usein yksin tämän takia..

11

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkigaam

" joka syyttä suuttuu se lahjomatta leppyy"
      Koska olet vielä noin nuori, uskon tuon kuuluvan kasvuun. Mieti oliko hän todellinen ystävä koska toimii noin. Älä itse laske itseäsi noin alas että lähdet juoruamaan ja ilkeilemään.
      Sinulla on koko elämä edessä...siksi lohdutan että meille kaikille on noin käynyt.
      maagikko

• Pudi

Mun kaveri kiinostu kusipäästä joka huutaa tunnilla että ei saa kysyä opelta tietoo! :O ja sit se määräilevä ite supisee koko tunnin. ja mun kamu kiinostu siitä eikä enää huomaa mua kun juoruoo minusta vaikka näen ja kuulen! ihan paSka päitä :(

• panda5

munulla oli aikoinaan todella todella ihana ystävä meillä oli aina kivaa kunnes jätin hänet VAHINGOSSA yksi, siitä lähtien hän ei ole ottanut minua takaisin, vaikka kuinka olen yrittänyt tosi monta kertaa, jokin tässä on pakko olla neuvoksi itken monet päivät hänen vuokseen mutta se ei vain riitä :(

• panda5

Mulla oli tosi tosi monta vuotta hyvä ja ihanan kaveri, kunnes jätin häne, mutta olen pyytänyt monta kertaa anteeksi mutta hän vaan nauraa kun juttelen hänelle :(

• petetty2

mulla oli tosi hyvä ystävä monta vuotta kunnes mentiin ylä-asteelle ja luokallemme tuli uusi tyttö.Kaikki alko hyvin ja oltiin minä ja ystäväni ja se tyttö kolmistaan kunnes ne vaan jotenki pudoti mut pois niitte jutuista ja sitten olinkin yksin ja se mun ystävä puhu musta paskaa,halaili niitä sen uusia ystäviä ja mulkoili mua mutta nyt aikuisemmalla iällä tiedän että ei se mikään oikea ystävä ollut ku jätti noin vaan.

• oikea aikuinen

Niinpä niin ja se "aikuinen ikä" on myös varsin suhteellinen käsite.

• Surullinen Katuja

Meijän luokalle tuli yhtenä koulupäivänä uus tyttö.
      Musta ja siitä tuli melkee heti bestikset.
      Ketään muu meidän luokkalaisista ei oikeen pitäny hänestä mutta mä pidin :)
      Mut sitten yhtenä päivänä me tein tosi paskamaisesti..
      Me oltiin hiihtämässä hiihtoputkessa ja mä en vaan jaksanu olla mun kamun kaa olin kyllästyny siihen en tiiä miks.
      Hiihdin kovaavauhtia jotta hän ei saisi mua kiinni.Kun hän luovutti minun kiinni saamisen,hän meni meidän luokkalaisille kolmelle tytölle ja hän kyseli heiltä että miksi en ole hänen kanssaan.
      Jatkoin koko ajan sitä en ollut yhtään ystäväni kanssa vaan niiden 3 tytön.
      Olin jotenkin kyllästynyt häneen.
      Kun tulimme syömästä,ystäväni tuli huutamaan minulle että "Miks helvetissä sä oot väittäny et mä olisin vetäny sua hiuksista ja haukkunu sua?!?!" (Olin näin sanonut muille)
      Selittelin siinä jotain ja meille tuli hirveä riita.
      Emme puhuneet toisillemme ollenkaan,vaan olin 3tytön kanssa koko ajan.Aloin viihtyä heidän seurassa ja jäin heidän kanssaan.
      Ex-ystäväni lähetteli mulle koko ajan lappuja joissa luki että"Miks et voi olla enää mun kaveri?? :(" Vastasin niihin että en halua ja hän oli hiljaa..
      Ex-Ystäväni jäi yksin kunnes hän meni muiden tyttöjen kanssa vaikka he eivät pitäneet hänestä.Nautin siitä että en ollut Ex-ystäväni kanssa mutta nyt minua kaduttaa.
      Aloin miettimään niitä hetkiä hänen kanssaan ja minulle tuli siitä itku.

En tiedä mitä tehdä nimittäin jos menen Ex-ystäväni kanssa takaisin,3 tämän hetkistä ystävääni eivät enää ole kanssani missään tekemisissä.
      Ja jos en mene Ex-ytäväni kanssa,Me olemme ikiusesti riidoissa ja itken joka yö itseni uneen häntä ajatellessa....

KILTIT AUTTAKAA MUA!! KERTOKAA MITÄ TEEN!!!

• yksinäinen olo

Sun kannattaa pyytää Anteeksi ja sanoo että oot hirmu pahoillasi mulla oli joskus toi sama tilanne..se toimii

• Yk2982927

Sama juttu

• tuonne_hus
    • Pumpulipallo

Oon tuntenu yhen tyypin jo 8 vuotta. Meistä tuli bestikset jo eskarissa ja ollaan oltu bff koko ajan. Me oltiin koko ajan yhessä, tehtiin kaikkee kivaa ja ain koulus ku oli pari juttui me oltiin AINA pari. Ja sit aina jos ei oltu samas ryhmäs ni oltii vaa sillee et eiiiii meijän pitää olla samas ryhmäs. Me jopa pienenä suunniteltii et muutetaan sit isona samaan taloon😂😂. Me oltiin niin läheisiä. Sit ku alotettiin 7 luokka ni me pistettiin siihen toivomus lappuun toistemme nimet ja päästiin samalle luokalle. Meijän luokalle pääsi myös yks toinen tyyppi Siiri (nimi muutettu) joka oli mun ja mun bff hyvä kaveri. Me oltiin itse asiassa jo ala asteella tän tyypin kaa hyvii kamui. Mut me oltiin kyl ylivoimasesti bff ja se siiri tiesi sen ja se oli sille fine. Sitte yks neljäs tyyppi Peppi (nimi muutettu) joka oli ollu ala asteella meijän luokalla ei tykänny sen uudesta luokasta ja se tuli meijän luokalle. Peppi oli siis ala asteella iha vaa pelkkä kaveri. Sit ku se tuli meijän luokalle ni se ei tuntenu sielt ketää muuta ku meijät. Me sit tehtii sillee et pari jutuissa mä ja siiri ollaan pari ja mun bff ja peppi on pari. En sit tiiä miks mä ja mun bff ei oltu pari mut nii. Siitä lähtien ne on alkanu olee bff ja kaikkee. Ne on nykyään AINA kahestaa ja tekee niit juttui mitä mä ja tää mun entinen bff tehtiin. Sit ne on aina sillee et jos ne ei oo pari ni ne on just sillee eiiii. Se on niin ärsyttävää. Se ei ees tajuu et must tuntuu pahalle. Ja mun unelma oli se et sit me mennään kahestaa samalle riparille ni sit ku kysyin ni se oli vaa sillee et meen siirin kaa. Nyt mä vaa joudun esittää koulussa ilosta vaikka oikeesti tekis mieli vaa itkee. Toi mun tarina tyylii kuulostaa iha mitättömältä mut oikeesti se vaa vaihto mut siihen siirii eikä enää tee mun kaa mitää ni se kyl tuntuu pahalta:( Mä haluisin mun "ex" bff:än takas mut en tiiä mitä sanoisin sille😢...Toivottavasti ees joku jakso lukee tänne asti.. mul on ikävä sitä😭😭 ja joo sori ku toitotan mut must tuntuu vaa nii pahalle😫.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe