Ei mulla mitään asiaa ole, mutta seuraatteko salatut elämä tv-sarjaa?
Itse jäin koukkuun n, vuosi sitten, vaikka olin päättänyt aiemmin, että en seuraa moista typeryyttä.
No, onko täällä muita höyrähtäneitä itseni lisäksi, jotka seuraa ko.jaksoja ja ketkä seuraa, niin mitä mieltä olette Sepon itsemurhasta?
Hyvää pääsiäistä kaikille!
9
98
Vastaukset
- Mettis ei kirjautune
Lämpimiä terkkuja Miisulle, Pupulle ja Tammikuun likalle
T.MettisKiitos vanha kamu, jo sen edellisen nimmarinikin ajoilta :) Hyvää pääsiäistä sinnekin :)
Itse en TV-sarjoja seuraa. En ole innostunut vielä koko telkkarista.
Mä en ole katellu salkkareita pitkiin aikoihin. Tais jäädä pois samoihin aikoihin kun tuo kauniit ja rohkeatkin. Kyllästyin. Tyttöni tänään käydessään kyseli samaa olinko seurannut ja kertoili mitä oli tapahtunut.
Kiitos kiitos terveisistä. Joskus käväsen vielä tällä puolella vaikka olenkin siirtynyt ikävuosissa tuonne seuraavalle kymmenelle.- Mettis ei kirj
Mukavaa, kun muistatte risu-ukonkin ja olen mielissäni viesteistänne
Hyvää kevättä teille!!.
- muiskuis!
Minä olen alkanut sittemmin puskailemaan.
Salkkareita olen katsellut aika innokkaasti. Miehenikin, nykyvuosina, ihmeeksi ilmaantuu ½ kahdeksalta ruudun ääreen.
Morkkaanhan sarjaa lapsellisuudesta ja satumaisuudesta, mutta ihmeellisesti mukaansa tempaa, jos vähän aikaa sitä seuraa.
Totisena torveilijana en tykkää, että saippuasarjoihin ympätään elämän syvimpiä sattumuksia, parannutaan kerta toisensa jälkeen kuolemansairaudesta.
Mutta, fiktio elää telkkarissa, ja juonenkäänteet kiinnostavat katselijoita.
Seppo olisi minun puolestani saanut jäädä jynssäämään Pihlajakadun portaikkoa.
No, selvisimmehän Ullankin poistumisesta sarjasta.
Hauskaa Pääsiäisenjatkoa!
Älä vaivaa päätäsi minuudestani, emme useinkaan keskenämme jutustelleet, mutta hyvin sinut muistan, hyvällä.- Mettis hempeilee
No, nyt meni yöunet miettiessäni kuka olet, mutta varmaan ihastuttavan kaunis 50 kirjoituksistasi päätellen.
Hyvää pääsiäistä!
Voi vihta sentään !! Mettis käyny ja minä oon ollu hukassa. :P
Enää en kyl jätä kurkkimatta tänne !! :)
Tuosta Salkkareista,on muutes mun lempparisarja. Sillon ku se alkaa, niin mä en näe, enkä kuule mitään muuta. Sepon itsarijuttu oli oikeestaan ihan hyvä, ku nyt selviää vähän noita juttuja. Alkoi liian kauan pyörimään se "en kerro, kerron kaikille"-juttu. :)Miisukin on tallessa, hieno asia:))
No, et ole menettänyt mitään, kun joutavia höpisen.Tuosta salkkareista sen verran, että juonittelua ja tapahtumia piisaa, jotka pitävät mielenkiintoa yllä, mutta enpä olisi uskonut itsestäni, että koukkuun jäisin.
Hyvää kevään odotusta Miisulle. T. Mettis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5831253- 531135