Aika huolestuttavalta vaikuttaa jos pääminsteri eikä kansanedustaja pysty vähäisiä paineita ilman viinaa kestämään.
Pääministerinkin pitää jopa kukkaruukuilta kysyä neuvoa kun ei itse pysty päättämään.
Koomuksen rapajuopot
6
111
Vastaukset
- Vastuu on kova
Veronmaksajien rahijen rahtaaminen Välimeren pohjalle ja suomalaisten lasten kielitaidon myynti ruotsalaisille on rankkaa hommaa ja vaatii rankat huvit.
- Isoäiti Turusta
Oikein sydänalasta ottaa kun katselee nuorten turvonnutta naamaa ja sammaltavaa puhetta.
Onneksi omat lapsenlapseni ova viinan ovat poissa Turmiolan Tommin teiltä. - Raittiusmies kok
Ei tässä muut ryyppää ja naama punoita kuin sinä itse.
Ei tänne saa kännissä kirjoittaa. - Viina vain viisaille
Kukkaruukkujen ALV on nostettava vähintään 80%:iin. Ruukku törmäsi poju pääministerin otsaan. Näkyvä ulkoinen vekki ja silmä mustana. Sisäisesti miten kävi voimme vain arvailla ainakin hallituksen politiikka on ollut karmean eriarvoistavaa. Solidarisuusverokin tehtiin solidaariseksi tosi suurituloisille.
- Ei herra
Saako ne herranketkut vielä viinankin halavemmalla? Ennen ainakin sai.
Onneksi tuo Katainenkin on sen verran pieni poika, ettei paljon tarvitse sammuakseen. Tulee halavemmaks.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750