Mistä monikulttuurin kannatus johtuu

TotuuttaKansalle

Monikultturismin kannatus johtuu hyvin pitkälti siitä, että tietyt runsaslukuiset ja voimakkaat median vaikuttajat ovat luoneet ilmapiirin, jossa jokainen maahanmuuttoa ja monikultturismia kannattava voi kuvitella olevansa huippuälykäs.

Media on pitkälti 60-70-lukulaisten vapaamielisten vasemmistohippien ja heidän henkisten perillistensä (esim. vihreät) käsissä, jolloin he voivat median kautta ujuttaa oman - todellisuudessa hyvin ahdasmielisen ja harhaisen - näkemyksensä kansalle mukatotuutena. Juttelin erään vanhan miehen kanssa, ja hän muisteli 1970-lukua, jolloin media leimasi totalitaristista Neuvostoliittoa palvoneet taistolaiset ja heidän myötäilijänsä huippuälykkäiksi ja kansan henkiseksi eliitiksi.

Ei ole liioiteltua sanoa, että monikultturismi on uusi kommunismi, ja tämä muutos on tapahtunut nimenomaan vanhojen vasemmisto"älyköiden" ja heidän myötäilijöidensä toimesta. Älköön nyt oikeaa työtä kaihtavat nuoret suvaitsevaistohipit ajatelko kommunisteilla vain joitain halveksimiaan "karvaperseduunareita", sillä taistolaiset ja muukin vasemmisto"älymystö" niin täällä kuin muuallakin koostui pitkälti varakkaiden perheiden lapsista, jotka oikeaa työtä eivät olleet juuri tehneet.

500

461

Vastaukset

• 13+18

Miksi sitten nämä vapaamieliset vasemmistohipit kannattavat monikulttuurisuutta?

Mikä on sen kannatuksen perimmäinen syy?

• Mot rasismen

Monikulttuurisuus on yksinkertaisesti todellisuus, jossa me nykyisin elämme, tosiasia, johon on sopeuduttava ja johon on jo enimmäkseen sopeuduttukin. Suurin osa ihmisistä pystyy hyväksymään maailman realiteetteinaan sellaisena kuin se on, ilman irrationaalisia pelkoja ja vihareaktioita.

• Mot rasismen kirjoitti:

Monikulttuurisuus on yksinkertaisesti todellisuus, jossa me nykyisin elämme, tosiasia, johon on sopeuduttava ja johon on jo enimmäkseen sopeuduttukin. Suurin osa ihmisistä pystyy hyväksymään maailman realiteetteinaan sellaisena kuin se on, ilman irrationaalisia pelkoja ja vihareaktioita.

ompa todellakin aika keinotekoisesti valmistettua todellisuutta.

Kyse on maanpettureitten masinoimasta järjestelmällisestä SuomiNeidon raiskauksesta.

• hei Suomi-neitonen
        mulqqu kirjoitti:

ompa todellakin aika keinotekoisesti valmistettua todellisuutta.

Kyse on maanpettureitten masinoimasta järjestelmällisestä SuomiNeidon raiskauksesta.

mistä puhut kun puhut maanpettureista?

• Monikulttuurisuus on
        Mot rasismen kirjoitti:

samanlainen utopia kuin kommunismi; kaikille kivaa, kansat yhdistyvät hoilaamaan kumbayaata ja aurinko hymyilee sateenkaarten värittämällä taivaalla, yksisarviset kirmailevat kukkaisniityillä, ihmiset paskantavat raakatimantteja ja kaikilla on hyvä olla. Oi auvoa.

Todellisuus on valitettavasti täysin toinen: http://www.youtube.com/watch?v=0DANUGbwmgE

• ookko nää ääliö
        Mot rasismen kirjoitti:

Eli jos yhteiskunnassa on monikulttuurisuutta, se pitää ehdoitta hyväksyä... koska sille ei voi enää mitään. Tuolla logiikalla pitäisi hyväksyä huumeet ja lasten raiskaukset, niitäkin kun on jo yhteiskunnassa valmiiksi.

• ¢
        ookko nää ääliö kirjoitti:

Eli jos yhteiskunnassa on monikulttuurisuutta, se pitää ehdoitta hyväksyä... koska sille ei voi enää mitään. Tuolla logiikalla pitäisi hyväksyä huumeet ja lasten raiskaukset, niitäkin kun on jo yhteiskunnassa valmiiksi.

ja rasismo

• hei Suomi-neitonen kirjoitti:

mistä puhut kun puhut maanpettureista?

puhun silloin maanpettureista.

• erilaisuus rikkautta
        ookko nää ääliö kirjoitti:

Kuinka kehtaat verrata monikulttuurisuutta huumeisiin ja lasten raiskauksiin?! Huumeet tuhoavat aivot ja raiskaus on aina vakava rikos toista ihmistä kohtaan. Mutta mitä haittaa monikulttuurisuudesta on kellekään?! Sanot siis, että jos suomalainen nainen menee tummaihoisen miehen kanssa naimisiin, niin se on sama asia kuin jos hän käyttäisi heroiinia ja olisi lopullisesti pilaamassa terveytensä? Se nimittäin EI OLE sama asia. Monikulttuurisuus on todellisuus, sillä tänä päivänä ihmiset matkustavat, muuttavat maasta toiseen yms. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmiset solmivat ihmissuhteita muista kulttuureista tulevien kanssa. Eikä siinä ole mitään väärää! Ihmiset on ihmisiä, olivat he sitten arabilaisia, japanilaisia, intialaisia, kiinalaisia, afrikkalaisia, englantilaisia tai venäläisiä.

• Miksi...
        erilaisuus rikkautta kirjoitti:

Kuinka kehtaat verrata monikulttuurisuutta huumeisiin ja lasten raiskauksiin?! Huumeet tuhoavat aivot ja raiskaus on aina vakava rikos toista ihmistä kohtaan. Mutta mitä haittaa monikulttuurisuudesta on kellekään?! Sanot siis, että jos suomalainen nainen menee tummaihoisen miehen kanssa naimisiin, niin se on sama asia kuin jos hän käyttäisi heroiinia ja olisi lopullisesti pilaamassa terveytensä? Se nimittäin EI OLE sama asia. Monikulttuurisuus on todellisuus, sillä tänä päivänä ihmiset matkustavat, muuttavat maasta toiseen yms. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmiset solmivat ihmissuhteita muista kulttuureista tulevien kanssa. Eikä siinä ole mitään väärää! Ihmiset on ihmisiä, olivat he sitten arabilaisia, japanilaisia, intialaisia, kiinalaisia, afrikkalaisia, englantilaisia tai venäläisiä.

...sitten monikulttuurisuuden lisääntyessä myös rikollisuus ja rasismi lisääntyvät? Esimerkiksi täällä meillä Suomessa somalit tekevät satoja kertoja enemmän ryöstöjä ja kymmieniä kertoja enemmän raiskauksia kuin suomalaiset.

• Suomessahan
        Miksi... kirjoitti:

...sitten monikulttuurisuuden lisääntyessä myös rikollisuus ja rasismi lisääntyvät? Esimerkiksi täällä meillä Suomessa somalit tekevät satoja kertoja enemmän ryöstöjä ja kymmieniä kertoja enemmän raiskauksia kuin suomalaiset.

rikollisuus on vähentynyt. Samoin työttömyys. Myös somalien.

• Somalien...
        Suomessahan kirjoitti:

...rikollisuus lisääntyy todellisuudessa jatkuvasti.

• Varmaan
        Somalien... kirjoitti:

...rikollisuus lisääntyy todellisuudessa jatkuvasti.

Somaliassa joo.

• - mutta
        no_vittu kirjoitti:

puhun silloin maanpettureista.

mitä vittua sinä niillä tarkoitat? Varmaan Jussia, Jamesia ja Ollia, jotka ovat häpeäksi suomalaiselle kulttuurille.

• Ihan...
        Varmaan kirjoitti:

Somaliassa joo.

...täällä Suomessa, kiitos teidän mielenvikaisten rasistihyysärien.

• Mitä...
        - mutta kirjoitti:

mitä vittua sinä niillä tarkoitat? Varmaan Jussia, Jamesia ja Ollia, jotka ovat häpeäksi suomalaiselle kulttuurille.

...jos hakisit apua sairaalloiseen pakkomielteeseesi?

• faktaaa10
        Suomessahan kirjoitti:

"rikollisuus on vähentynyt. Samoin työttömyys. Myös somalien. "

Somalien todellinen työttömyys on ja pysyy 85-90%ssa.(työikäiset 18-65 vuotiaat)

Lukuja saadaan hiukan vedettyä alaspäin kaikenlaisilla poppaskonsteilla eli kalliit kurssit, kiintiötyöpaikat jne.

Totuus on että tämä ääriislamilainen paimenkansa on maailman laiskin kansa, tämän sanoo jokainen ei-Somalialainen muslimikin suomessa. Roskasakkia joka maksaa yhteiskunnalle miljoonia sekä tuhoaa yhteiskuntaamme.

• - mutta
        Ihan... kirjoitti:

...täällä Suomessa, kiitos teidän mielenvikaisten rasistihyysärien.

muistaakseni rasistien hysääminen on hompanssien hommaa (sic!)

• väität
        faktaaa10 kirjoitti:

"rikollisuus on vähentynyt. Samoin työttömyys. Myös somalien. "

Somalien todellinen työttömyys on ja pysyy 85-90%ssa.(työikäiset 18-65 vuotiaat)

Lukuja saadaan hiukan vedettyä alaspäin kaikenlaisilla poppaskonsteilla eli kalliit kurssit, kiintiötyöpaikat jne.

Totuus on että tämä ääriislamilainen paimenkansa on maailman laiskin kansa, tämän sanoo jokainen ei-Somalialainen muslimikin suomessa. Roskasakkia joka maksaa yhteiskunnalle miljoonia sekä tuhoaa yhteiskuntaamme.

tuota faktaksi, mutta unohdit (?) mainita lähteen

• - mutta
        Mitä... kirjoitti:

...jos hakisit apua sairaalloiseen pakkomielteeseesi?

minä luulen, että jussi, james, jan ja Olli ovat enemmän avun tarpeessa kuin minä

• -mutta
        Suomessahan kirjoitti:

saisiko linkkiä kiitos.

• sinulle käy
        - mutta kirjoitti:

paremminkin (sick!)

• sepä se,
        - mutta kirjoitti:

minä luulen, että jussi, james, jan ja Olli ovat enemmän avun tarpeessa kuin minä

kun tuo luulosairautesi ylittää jo laitoshoidon kriteerit.

• - mutta
        sepä se, kirjoitti:

mitä odotat? Toimita minut laitoshoitoon. Olisit kerrankin sanojesi mittainen mies etkä pelkkä räksyttävä rakki.

• - mutta
        sinulle käy kirjoitti:

paremminkin (sick!)

tuonkin vitsin kopsit minulta... eikö sinulla ole mitään omaa?

• Itse...
        - mutta kirjoitti:

tuonkin vitsin kopsit minulta... eikö sinulla ole mitään omaa?

asiassa sinä kopioit kirjoituksiasi muilta.

• Tosin...
        - mutta kirjoitti:

...tälläkin palstalla vain sinä hyysäät rasisteja.

• Mutta...
        - mutta kirjoitti:

mitä odotat? Toimita minut laitoshoitoon. Olisit kerrankin sanojesi mittainen mies etkä pelkkä räksyttävä rakki.

...siellähän sinä olet harva se päivä.

• sinähän
        Itse... kirjoitti:

asiassa sinä kopioit kirjoituksiasi muilta.

lainasit nimimerkkiänikin niin kauan kuin pystyit

• .........
        Tosin... kirjoitti:

...tälläkin palstalla vain sinä hyysäät rasisteja.

...tälläkin palstalla vain sinä hyysäät rasisteja

• Etkö...
        Mutta... kirjoitti:

...siellähän sinä olet harva se päivä.

keksi mitään uutta?

• Paitsi...
        ......... kirjoitti:

...tälläkin palstalla vain sinä hyysäät rasisteja

...että meistä kahdesta ainoastaan sinä olet esittänyt rasistisia kommentteja ja puolustellut rasismia

• Taas...
        sinähän kirjoitti:

lainasit nimimerkkiänikin niin kauan kuin pystyit

...olet kovin harhainen.

• Niin,...
        Etkö... kirjoitti:

keksi mitään uutta?

...eihän sinun mielenvikaisuudessasi ole mitään uutta, kaikki ovat tienneet hulluudestasi pitkän aikaa.

• ...e...e...e
        Niin,... kirjoitti:

...eihän sinun mielenvikaisuudessasi ole mitään uutta, kaikki ovat tienneet hulluudestasi pitkän aikaa.

Eihän sinun mielenvikaisuudessasi ole mitään uutta, kaikki ovat tienneet hulluudestasi pitkän aikaa

• ¢
        ...e...e...e kirjoitti:

Eihän sinun mielenvikaisuudessasi ole mitään uutta, kaikki ovat tienneet hulluudestasi pitkän aikaa

onko täällä joku hullu?

Muhamad Mover henkiparantaa kaikki hullut ja homot.

• tuo...
        ¢ kirjoitti:

onko täällä joku hullu?

nimimerkitön trolli. Mutta homot eivät tarvitse parantajaa, vaan sairaat, kuten Jeesuskin sanoi.

• tuo... kirjoitti:

nimimerkitön trolli. Mutta homot eivät tarvitse parantajaa, vaan sairaat, kuten Jeesuskin sanoi.

homous on sairaus.

Ei kukaan terve ihminen nylkytä moloaan toisen miehen pers´reijässä.

• homous
        muhamad_mover kirjoitti:

homous on sairaus.

Ei kukaan terve ihminen nylkytä moloaan toisen miehen pers´reijässä.

poistettiin Suomessakin tautiluokituksesta jo 30 vuotta sitten

• Tuollaista...
        ...e...e...e kirjoitti:

...se on se hullun elämä; aivot eivät toimi kunnolla, joten kaikki pitää copypastata muilta.

• Kyse...
        ¢ kirjoitti:

onko täällä joku hullu?

...on mielisairaasta, muslimien rasismia ja pedofiliaa puolustelevasta trollista, joka esiintää nimimerkeillä "humanist1" ja "- mutta", kuin myös anonyyminä trollina.

• sinähän
        Kyse... kirjoitti:

...on mielisairaasta, muslimien rasismia ja pedofiliaa puolustelevasta trollista, joka esiintää nimimerkeillä "humanist1" ja "- mutta", kuin myös anonyyminä trollina.

se anonyymi trolli olet

• Taas...
        sinähän kirjoitti:

se anonyymi trolli olet

...sinä mielisairas trolli kuvittelet olevasi minä.

• elämäsi...
        Tuollaista... kirjoitti:

...se on se hullun elämä; aivot eivät toimi kunnolla, joten kaikki pitää copypastata muilta.

on käynyt vaikeaksi, kun et enää voi humanistin nimimerkkiä "lainata"

• Elämäsi...
        elämäsi... kirjoitti:

on käynyt vaikeaksi, kun et enää voi humanistin nimimerkkiä "lainata"

...on kovin vaikeaa, kun kärsit jatkuvasti mitä sekopäisimmistä harhoista.

• Lainasithan...
        Elämäsi... kirjoitti:

...on kovin vaikeaa, kun kärsit jatkuvasti mitä sekopäisimmistä harhoista.

sinä humanistin nimimerkkiä niin kauan kunnes se rekisteröitiin.

• niin...
        Taas... kirjoitti:

...sinä mielisairas trolli kuvittelet olevasi minä.

huonosti minulla ei mene

• meistä kahdesta
        Paitsi... kirjoitti:

...että meistä kahdesta ainoastaan sinä olet esittänyt rasistisia kommentteja ja puolustellut rasismia

ainoastaan sinä olet esittänyt rasistisia kommentteja ja puolustellut rasismia

• tottahan...
        Taas... kirjoitti:

...olet kovin harhainen.

se on

• - mutta
        tottahan... kirjoitti:

se on

niin noloa, että ymmärrän kyllä, ettet sitä mielelläsi myönnä. Ei se kuitenkaan ihan niin noloa ole kuin se, että syytit minua joskus rasistien ja pedofiilien puolustelijaksi.

• Taas...
        tottahan... kirjoitti:

se on

...olet niin kovien harhojen vallassa, että kuvittelet niitä aidoiksi.

• Minusta...
        - mutta kirjoitti:

niin noloa, että ymmärrän kyllä, ettet sitä mielelläsi myönnä. Ei se kuitenkaan ihan niin noloa ole kuin se, että syytit minua joskus rasistien ja pedofiilien puolustelijaksi.

...siinä, että kärsit jatkuvasti pahoista harhoista, ei ole mitään noloa. Tarvitset vain apua, lääkkeitä, terapiaa.

Sen sijaan pedofilia- ja rasismimyönteisyytesi on - toivottavasti - itsellesi noloa, ja tajuat, että sinun tulee saada apua, jotta pääset niistä eroon. Tosin voihan olla, että nekin kuuluvat mielisairauteesi ja pääset niistä eroon, kun alat ottamaan niitä lääkkeitäsi säännöllisesti.

• Jos...
        Lainasithan... kirjoitti:

sinä humanistin nimimerkkiä niin kauan kunnes se rekisteröitiin.

...ottaisit ne lääkkeesi säännöllisesti, et kärsisi moisista harhoista.

• Niin,...
        niin... kirjoitti:

huonosti minulla ei mene

...voihan toki olla, että sinä oikeasti tykkäät olla valehtelija sekä pedofilian ja rasismin puolustelija. Siihen ongelmaan ei sitten lääkkeet enää autakaan, vaan tarvitset jotain muuta pitkäaikaishoitoa.

• eihän
        Jos... kirjoitti:

...ottaisit ne lääkkeesi säännöllisesti, et kärsisi moisista harhoista.

se mikään harha ole

• Taas...
        meistä kahdesta kirjoitti:

ainoastaan sinä olet esittänyt rasistisia kommentteja ja puolustellut rasismia

...tuo raukka on niin harhoissaan, että kuvittelee olevansa minä.

Tosiasiassa humanats1 sivupersoonineen on puolustellut muslimien rasismia (ja pedofiliaa) ja kirjoittanut rasistisia kommentteja venäläisistä ja virolaisista, kun taas minä olen vastustanut ihan kaikenlaista rasismia, kohdistuipa se sitten venäläisiin, virolaisiin, suomalaisiin tahi muslimeihin.

• Sehän...
        eihän kirjoitti:

se mikään harha ole

...on sairaan pääsi tuottama harhakuvitelma, kuten useimmat muutkin asiat, joista täällä hörötät.

• kukahan...
        Sehän... kirjoitti:

...on sairaan pääsi tuottama harhakuvitelma, kuten useimmat muutkin asiat, joista täällä hörötät.

sitä nimimerkkiä sitten "lainasi"?

• Ehkäpä...
        kukahan... kirjoitti:

sitä nimimerkkiä sitten "lainasi"?

...sekin oli vain harhakuvitelmasi?

• Ehkäpä... kirjoitti:

...sekin oli vain harhakuvitelmasi?

Ei ollut. Se oli toinen syy siihen että rekisteröin nimimerkkini. Toinen syy oli Breivik, joka julisti taistelevansa "kulttuurimarxisteja" ja "itsemurhaa hautovia humanisteja" vastaan. Kulttuurimarxistiksi en kehdannut julistautua, kun en Marxia ole lukenut. Mutta humanistihan minä olen, ja elän vaikka kaiken maailman breivikien kiusaksi.

• Kyllähän...
        humanist1 kirjoitti:

Ei ollut. Se oli toinen syy siihen että rekisteröin nimimerkkini. Toinen syy oli Breivik, joka julisti taistelevansa "kulttuurimarxisteja" ja "itsemurhaa hautovia humanisteja" vastaan. Kulttuurimarxistiksi en kehdannut julistautua, kun en Marxia ole lukenut. Mutta humanistihan minä olen, ja elän vaikka kaiken maailman breivikien kiusaksi.

...se taisi olla. Olet muodostanut Breivikistäkin itsellesi vainoharhan, näet pikku-Breivikejä kaikkialla, ja kuulet heidän ääniänsä päässäsi.

Humanisti et ole kuin harhaisissa kuvitelmissasi. Todellisuudessa olet vain ja ainoastaan rasistinen pedofiliaa puolustava trolli

• Kyllähän... kirjoitti:

...se taisi olla. Olet muodostanut Breivikistäkin itsellesi vainoharhan, näet pikku-Breivikejä kaikkialla, ja kuulet heidän ääniänsä päässäsi.

Humanisti et ole kuin harhaisissa kuvitelmissasi. Todellisuudessa olet vain ja ainoastaan rasistinen pedofiliaa puolustava trolli

Eihän minulla Breivikistäkään mitään harhoja ole ollut. OhSahtiVisvaVahdilla oli. Vai mikä se jeppe oli.

Jälkimmäisessä kappaleessa palaat taas vanhalle oksennuksellesi. Johan minä ammuin nuo väitteet alas ajat sitten.

• Kyllä...
        humanist1 kirjoitti:

Eihän minulla Breivikistäkään mitään harhoja ole ollut. OhSahtiVisvaVahdilla oli. Vai mikä se jeppe oli.

Jälkimmäisessä kappaleessa palaat taas vanhalle oksennuksellesi. Johan minä ammuin nuo väitteet alas ajat sitten.

...sinulla on vakavat vainoharhat Breivikistä, kuten melkein mistä tahansa muustakin asiasta. Olethan sinä jopa tunnustanut pelkääväsi, että joku palstalainen muuttuu Breivikiksi ja haluaa murhata sinut. xD

Haluatko siis, että tuon taas todisteet pedofilia- ja rasismimyönteisistä oksennuksistasi?

• Kyllä... kirjoitti:

...sinulla on vakavat vainoharhat Breivikistä, kuten melkein mistä tahansa muustakin asiasta. Olethan sinä jopa tunnustanut pelkääväsi, että joku palstalainen muuttuu Breivikiksi ja haluaa murhata sinut. xD

Haluatko siis, että tuon taas todisteet pedofilia- ja rasismimyönteisistä oksennuksistasi?

Siitä vaan sanoi Tsaikovski. Lienee yhtä kaukaa haettuja kuin tuo "Olethan sinä jopa tunnustanut pelkääväsi, että joku palstalainen muuttuu Breivikiksi ja haluaa murhata sinut." Mistähän sinä tuonkin keksit.

• Taas... kirjoitti:

...tuo raukka on niin harhoissaan, että kuvittelee olevansa minä.

Tosiasiassa humanats1 sivupersoonineen on puolustellut muslimien rasismia (ja pedofiliaa) ja kirjoittanut rasistisia kommentteja venäläisistä ja virolaisista, kun taas minä olen vastustanut ihan kaikenlaista rasismia, kohdistuipa se sitten venäläisiin, virolaisiin, suomalaisiin tahi muslimeihin.

Tuo vitsi on jo kovin vanha ja kulunut, ei sille kukaan enää naura.

• - mutta
        Taas... kirjoitti:

...olet niin kovien harhojen vallassa, että kuvittelet niitä aidoiksi.

mitä minä kuvittelen aidoiksi? Aidanseipäitäkö?

• ...voihan toki olla,
        Niin,... kirjoitti:

...voihan toki olla, että sinä oikeasti tykkäät olla valehtelija sekä pedofilian ja rasismin puolustelija. Siihen ongelmaan ei sitten lääkkeet enää autakaan, vaan tarvitset jotain muuta pitkäaikaishoitoa.

että sinä oikeasti tykkäät olla valehtelija ja rasismin puolustelija. Siihen ongelmaan ei sitten lääkkeet enää autakaan, vaan tarvitset jotain muuta pitkäaikaishoitoa.

• Mikään...
        humanist1 kirjoitti:

Tuo vitsi on jo kovin vanha ja kulunut, ei sille kukaan enää naura.

...tuossa ei valitettavasti ole vitsi, niin ikävää kuin se kannaltasi onkin.

• Taas...
        - mutta kirjoitti:

mitä minä kuvittelen aidoiksi? Aidanseipäitäkö?

...esimerkki lukutaidottomuudestasi.

• Eräästä...
        humanist1 kirjoitti:

Siitä vaan sanoi Tsaikovski. Lienee yhtä kaukaa haettuja kuin tuo "Olethan sinä jopa tunnustanut pelkääväsi, että joku palstalainen muuttuu Breivikiksi ja haluaa murhata sinut." Mistähän sinä tuonkin keksit.

...viestistäsi, jossa harhoissasi pelkäsit minun haluavan tappaa sinut.

• Taas...
        ...voihan toki olla, kirjoitti:

että sinä oikeasti tykkäät olla valehtelija ja rasismin puolustelija. Siihen ongelmaan ei sitten lääkkeet enää autakaan, vaan tarvitset jotain muuta pitkäaikaishoitoa.

...se on niin harhoissaan, ettei aivot toimi kunnolla.

Sellaista se on, kun vainoharhainen hörhö ei suostu ottamaan lääkkeitään säännöllisesti.

• Taas... kirjoitti:

...se on niin harhoissaan, ettei aivot toimi kunnolla.

Sellaista se on, kun vainoharhainen hörhö ei suostu ottamaan lääkkeitään säännöllisesti.

Oletpa lapsellinen jankuttaja.

• Taas... kirjoitti:

...esimerkki lukutaidottomuudestasi.

Eikö sinulla ole ollenkaan huumorintajua? Ai niin. Hallanpanemat höpisijät ovat säälittäviä tosikkoja kuten heidän mestarinsa, tuo oikea prinsessa, joka imuroi herneen nenäänsä millaisen patjakasan alta hyvänsä.

• Eräästä... kirjoitti:

...viestistäsi, jossa harhoissasi pelkäsit minun haluavan tappaa sinut.

Taisit keksiä sen viestin itse. En minä sinua ole koskaan pelännyt. Miksi olisin?

• sinä valitettavasti
        Mikään... kirjoitti:

...tuossa ei valitettavasti ole vitsi, niin ikävää kuin se kannaltasi onkin.

olet vanha vitsi, niin ikävää kuin se kannaltasi onkin.

• Lääkkeesi...
        sinä valitettavasti kirjoitti:

olet vanha vitsi, niin ikävää kuin se kannaltasi onkin.

...ilmeisesti vaikuttaa vielä tällä hetkellä, kun kykenit kirjoittamaan ihan itse peräti kolme sanaa.

• Kaikki...
        humanist1 kirjoitti:

Eikö sinulla ole ollenkaan huumorintajua? Ai niin. Hallanpanemat höpisijät ovat säälittäviä tosikkoja kuten heidän mestarinsa, tuo oikea prinsessa, joka imuroi herneen nenäänsä millaisen patjakasan alta hyvänsä.

...toki tietävät, että kun et kykene esittämään mitään järjellistä vasta-argumentaatiota, yrität "vitsailla" ja siten siirtää keskustelun pois itse aiheesta.

Ja sitten sieltä tuleekin tyypillistä vainoharhaista hörötystäsi. Ota lisää lääkettä, niin pystyt nukkumaan ilman, että näet kokoajan harhakuvia prinsessoista tahi kuulet sairaan pääsi sisällä halalinpanemien mielikuvitusolentojesi mekastusta.

• Ei...
        humanist1 kirjoitti:

Taisit keksiä sen viestin itse. En minä sinua ole koskaan pelännyt. Miksi olisin?

...liene kenellekään yllätys, miksi et muista ko. viestiä, kun ethän sinä yleensä edes muista, mitä olet kirjoittanut muutamaa viestiä aikaisemmin!

• Sellainen...
        humanist1 kirjoitti:

Oletpa lapsellinen jankuttaja.

...sinä olet. Kyse on joko mielisairautesi oireesta, tai sitten lääkityksesi sivuvaikutuksesta.

• Tässä...
        humanist1 kirjoitti:

...muuten se vainoharhainen töräytyksesi:

"- mutta
        10.5.2012 13:32
        missä vilttiketjussa sinä taas sekoilet?

Oli miten oli, sinun syytöksesi minua kohtaan eivät kiinnosta ketään. Minä olen yhtä syyllinen kuin Breivikin uhrit. Onneksi sinä et pysty tappamaan minua, vaikka mieli varmaan tekisi."

• tuossahan
        Tässä... kirjoitti:

...muuten se vainoharhainen töräytyksesi:

"- mutta
        10.5.2012 13:32
        missä vilttiketjussa sinä taas sekoilet?

Oli miten oli, sinun syytöksesi minua kohtaan eivät kiinnosta ketään. Minä olen yhtä syyllinen kuin Breivikin uhrit. Onneksi sinä et pysty tappamaan minua, vaikka mieli varmaan tekisi."

arvailin toiveitasi, mutta enhän minä sinua pelkää, koska tiedän että sanasi ovat tyhjiä. Sillä ethän sinä ikinä minulle mitään mahda.

• etkö...
        Sellainen... kirjoitti:

...sinä olet. Kyse on joko mielisairautesi oireesta, tai sitten lääkityksesi sivuvaikutuksesta.

saa lapsellista jankutustasi millään loppumaan?

• kun et kykene
        Kaikki... kirjoitti:

...toki tietävät, että kun et kykene esittämään mitään järjellistä vasta-argumentaatiota, yrität "vitsailla" ja siten siirtää keskustelun pois itse aiheesta.

Ja sitten sieltä tuleekin tyypillistä vainoharhaista hörötystäsi. Ota lisää lääkettä, niin pystyt nukkumaan ilman, että näet kokoajan harhakuvia prinsessoista tahi kuulet sairaan pääsi sisällä halalinpanemien mielikuvitusolentojesi mekastusta.

esittämään mitään järjellistä vasta-argumentaatiota, yrität "vitsailla" ja siten siirtää keskustelun pois itse aiheesta.

• voin...
        Lääkkeesi... kirjoitti:

...ilmeisesti vaikuttaa vielä tällä hetkellä, kun kykenit kirjoittamaan ihan itse peräti kolme sanaa.

toki auttaa sinuakin, jos kauniisti pyydät

• Sori nyt vaan,...
        voin... kirjoitti:

toki auttaa sinuakin, jos kauniisti pyydät

...mutta normaalit terveet ihmiset eivät tarvitse apua jatkuvasti pahenevista vainoharhoista kärsivältä pedofiilien ja rasistien hännystelijältä

• Taaskaan...
        kun et kykene kirjoitti:

esittämään mitään järjellistä vasta-argumentaatiota, yrität "vitsailla" ja siten siirtää keskustelun pois itse aiheesta.

...et harhaisuudeltasi kykene kirjoittamaan itse mitään.

• Tuossahan...
        tuossahan kirjoitti:

arvailin toiveitasi, mutta enhän minä sinua pelkää, koska tiedän että sanasi ovat tyhjiä. Sillä ethän sinä ikinä minulle mitään mahda.

...osoitit jälleen kerran olevasi pahoista vainoharhoista kärsivä hörhöressukka ja paljastit todellisen syyn sille, miksi poistut yksiöstäsi niin harvoin.

• Kysehän...
        etkö... kirjoitti:

saa lapsellista jankutustasi millään loppumaan?

...on siitä, että sinua yritetään auttaa pääsemään eroon lapsellisistakin harhoistasi ym. sekopäisyydestäsi.

• Kysehän... kirjoitti:

...on siitä, että sinua yritetään auttaa pääsemään eroon lapsellisistakin harhoistasi ym. sekopäisyydestäsi.

Voi kultaseni, minä pyyhin persukseni niillä persustuvan faktoilla, joita sinä tosiasioina minulle tyrkytät.

• Taaskaan... kirjoitti:

...et harhaisuudeltasi kykene kirjoittamaan itse mitään.

Kuulostaa persustuvan faktoilta.

• - mutta
        Sori nyt vaan,... kirjoitti:

...mutta normaalit terveet ihmiset eivät tarvitse apua jatkuvasti pahenevista vainoharhoista kärsivältä pedofiilien ja rasistien hännystelijältä

eihän sinulta kukaan apua pyytänytkään

• - mutta
        Tuossahan... kirjoitti:

...osoitit jälleen kerran olevasi pahoista vainoharhoista kärsivä hörhöressukka ja paljastit todellisen syyn sille, miksi poistut yksiöstäsi niin harvoin.

miten voisin poistua yksiöstä, kun en asu sellaisessa?

• Minusta... kirjoitti:

...siinä, että kärsit jatkuvasti pahoista harhoista, ei ole mitään noloa. Tarvitset vain apua, lääkkeitä, terapiaa.

Sen sijaan pedofilia- ja rasismimyönteisyytesi on - toivottavasti - itsellesi noloa, ja tajuat, että sinun tulee saada apua, jotta pääset niistä eroon. Tosin voihan olla, että nekin kuuluvat mielisairauteesi ja pääset niistä eroon, kun alat ottamaan niitä lääkkeitäsi säännöllisesti.

Odottelen tässä sitä kirjoittamaani viestiä, jossa kuulemma puolustelen rasisteja ja pedofiilejä. Taitaa tulla pitkä odotus.

• Ethän...
        - mutta kirjoitti:

eihän sinulta kukaan apua pyytänytkään

...sinä harhaisuutesi takia apua osaa pyytääkään. Mummosi, jonka panemisesta olet unelmoinut aiemmissa ketjuissa, taisi ohjata sinut hoitoon, kun tajusi, kuinka paha tilasi on.

• Näyttää...
        humanist1 kirjoitti:

Kuulostaa persustuvan faktoilta.

...siltä, että unohdit taas lääkkeesi.

• Ai...
        - mutta kirjoitti:

miten voisin poistua yksiöstä, kun en asu sellaisessa?

...asutkin siis tällä hetkellä psykiatrisella osastolla...

• Ethän...
        humanist1 kirjoitti:

Voi kultaseni, minä pyyhin persukseni niillä persustuvan faktoilla, joita sinä tosiasioina minulle tyrkytät.

...sinä harhaisuutesi takia itse siihen kykene juuri koskaan. Yleensä se on hoitaja, joka pyyhkii persuksesi.

• - mutta
        Ethän... kirjoitti:

...sinä harhaisuutesi takia apua osaa pyytääkään. Mummosi, jonka panemisesta olet unelmoinut aiemmissa ketjuissa, taisi ohjata sinut hoitoon, kun tajusi, kuinka paha tilasi on.

sinun on jo myöhäistä haaveilla mummostanikaan, hän on kuollut

• Näyttää... kirjoitti:

...siltä, että unohdit taas lääkkeesi.

Näyttää siltä, ettemme saa koskaan tietää, mikä on persustupa, josta turisit.

• Ai...
        Ai... kirjoitti:

...asutkin siis tällä hetkellä psykiatrisella osastolla...

...persustuvassa?

• osoite hukassa?
        Ethän... kirjoitti:

...sinä harhaisuutesi takia itse siihen kykene juuri koskaan. Yleensä se on hoitaja, joka pyyhkii persuksesi.

"syytökseni on jo lukemattomia kertoja osoitettu persustuvan tosiasioihin".

Missä nimetön trolli, siellä persustupa.

• No...
        humanist1 kirjoitti:

Odottelen tässä sitä kirjoittamaani viestiä, jossa kuulemma puolustelen rasisteja ja pedofiilejä. Taitaa tulla pitkä odotus.

missähän se viesti on? Onko sekin sensuroitu? :D

• Mutta...
        - mutta kirjoitti:

sinun on jo myöhäistä haaveilla mummostanikaan, hän on kuollut

...sinähän höpöttelit haaveistasi paneskella mummoasi. Olet siis rasistien ja pedofiilien hännystelijän lisäksi nekrofiili.

• Näyttää...
        humanist1 kirjoitti:

Näyttää siltä, ettemme saa koskaan tietää, mikä on persustupa, josta turisit.

...siltä, että kärsit taas kovista harhoista.

• Sinulle...
        humanist1 kirjoitti:

...on jo osoitettu, missä olet puolustellut pedofiliaa, mutta ethän sinä harhainen hörhö mistään mitään ikinä ymmärrä.

• No...
        Ai... kirjoitti:

...persustuvassa?

...jos kutsut psykiatrista osastoa sillä nimellä, niin kyllä.

• Missä...
        osoite hukassa? kirjoitti:

"syytökseni on jo lukemattomia kertoja osoitettu persustuvan tosiasioihin".

Missä nimetön trolli, siellä persustupa.

...pedofiliaa ja rasismia ihaileva "humanisti", siellä harhoja.

• Missä...
        Missä... kirjoitti:

on se viesti, jossa humanisti kertoo ihailevansa pedofiilejä ja rasisteja? Taitaa olla omia harhojasi.

• Mistä...
        No... kirjoitti:

...jos kutsut psykiatrista osastoa sillä nimellä, niin kyllä.

minä voin tietää mikä on se persustupa josta kirjoitit.

• eipä
        Sinulle... kirjoitti:

...on jo osoitettu, missä olet puolustellut pedofiliaa, mutta ethän sinä harhainen hörhö mistään mitään ikinä ymmärrä.

ole moista viestiä näkynyt, omiasi puhut kuten aina

• Syytökset...
        Mutta... kirjoitti:

...sinähän höpöttelit haaveistasi paneskella mummoasi. Olet siis rasistien ja pedofiilien hännystelijän lisäksi nekrofiili.

sen kun lisääntyvät, mutta todisteita on yhtä paljon kuin aina ennenkin: ei yhtään. Että on hauskaa.

• Itsehän...
        Näyttää... kirjoitti:

...siltä, että kärsit taas kovista harhoista.

sinä persustuvan faktoista kirjoitit.

• Kas kas.
        Missä... kirjoitti:

on se viesti, jossa humanisti kertoo ihailevansa pedofiilejä ja rasisteja? Taitaa olla omia harhojasi.

Ei semmoista löytynytkään. En voi sanoa yllättyneeni.

• Että...
        Syytökset... kirjoitti:

sen kun lisääntyvät, mutta todisteita on yhtä paljon kuin aina ennenkin: ei yhtään. Että on hauskaa.

...on hauskaa, että hörhis yrittää epätoivoisesti kiistää kaiken sen, minkä jokainen voi nähdä omilla silmillään.

• Koska...
        Itsehän... kirjoitti:

sinä persustuvan faktoista kirjoitit.

...hörhiksen harhaiset höpinät on taas kerran ammuttu alas heti kättelyssä, hän tarttuu epätoivoisesti viimeiseen oljenkorteensa: kirjoitusvirheeseen.

• Eipä...
        eipä kirjoitti:

ole moista viestiä näkynyt, omiasi puhut kuten aina

...ole ensimmäinen kerta, kun et harhaisuutesi tahi lääketokkurasi takia ymmärrä lukemastasi yhtikäs mitään.

• Se...
        Mistä... kirjoitti:

minä voin tietää mikä on se persustupa josta kirjoitit.

...on epätoivoisen, argumentointikyvyttömän pedarihörhön viimeinen oljenkorsi.

• Kas kas...
        Kas kas. kirjoitti:

Ei semmoista löytynytkään. En voi sanoa yllättyneeni.

...palstamme pedarihörhö on taas niin harhoissaan, ettei tajua lukemastaan yhtikäs mitään.

• En...
        Eipä... kirjoitti:

...ole ensimmäinen kerta, kun et harhaisuutesi tahi lääketokkurasi takia ymmärrä lukemastasi yhtikäs mitään.

ole niin harhainen, että näkisin olemattomia viestejä. Oletko sinä?

• Persustuvan...
        Koska... kirjoitti:

...hörhiksen harhaiset höpinät on taas kerran ammuttu alas heti kättelyssä, hän tarttuu epätoivoisesti viimeiseen oljenkorteensa: kirjoitusvirheeseen.

tosiasiat on tosiaan oikea osoite harhaisille höpinöillesi. Mutta voihan sen nimetä myös ytimekkäänmmin roskakoriksi.

• Sinä...
        En... kirjoitti:

ole niin harhainen, että näkisin olemattomia viestejä. Oletko sinä?

...oletkin niin harhainen, ettet näe olemassaolevia viestejä.

• En kiistä sitä...
        Että... kirjoitti:

...on hauskaa, että hörhis yrittää epätoivoisesti kiistää kaiken sen, minkä jokainen voi nähdä omilla silmillään.

että sinä olet vainoharhainen trolli. Miten voisinkaan?

• En näe...
        Sinä... kirjoitti:

...oletkin niin harhainen, ettet näe olemassaolevia viestejä.

kenenkään kirjoittaneen pedofiilien puolustuspuhetta. Sitä ei siis ole.

• ai sinä...
        Se... kirjoitti:

...on epätoivoisen, argumentointikyvyttömän pedarihörhön viimeinen oljenkorsi.

siis olet se epätoivoinen, argumentointikyvytön pedarihörhö. Hyvä kun tunnustit.

• ei sellaista...
        Kas kas... kirjoitti:

...palstamme pedarihörhö on taas niin harhoissaan, ettei tajua lukemastaan yhtikäs mitään.

viestiä missään ole

• 1+11
        En kiistä sitä... kirjoitti:

että sinä olet vainoharhainen trolli. Miten voisinkaan?

Taas palstan pedofiili kuvittelee harhoissaan olevansa joku muu.

• 11+3
        Persustuvan... kirjoitti:

tosiasiat on tosiaan oikea osoite harhaisille höpinöillesi. Mutta voihan sen nimetä myös ytimekkäänmmin roskakoriksi.

Ei liene kenellekään yllätys, että humaneiti kuvittelee harhoissaan tosiasioiden olevan jotain muuta... ;)

• Luopijoille ei...
        - mutta kirjoitti:

He he hän juuri muistuttavat VAIN että keitä me suomalaiset olemme ja ettei meitä voi vain noin myydä
        pois ALE hintaan. Eli sydämmelliset kiitlset heille siitä. Jussi, James ja ollille.

• Sekavia
        Missä... kirjoitti:

Katsos tämä nyky humanismi on näköjään ihan vakavasti
        sitä että väärin tekeminen puetaan oikeaksi kuten pedo...

Eli uusi SUOMI tulee rappijoitumaan rasismin nimeen vannoutuen.

• Sinullahan...
        Sekavia kirjoitti:

Katsos tämä nyky humanismi on näköjään ihan vakavasti
        sitä että väärin tekeminen puetaan oikeaksi kuten pedo...

Eli uusi SUOMI tulee rappijoitumaan rasismin nimeen vannoutuen.

... on osuva nimimerkki. Höpiset nimittäin todella sekavia.

• Niinkö?
        1+11 kirjoitti:

Taas palstan pedofiili kuvittelee harhoissaan olevansa joku muu.

Mikä sinä tällä kertaa kuvittelet olevasi? Halme, Halla-aho vai Ku Klux Klan?

• Ei liene mikään...
        11+3 kirjoitti:

Ei liene kenellekään yllätys, että humaneiti kuvittelee harhoissaan tosiasioiden olevan jotain muuta... ;)

... yllätys se että sinä olet muuttunut muttaneidistä humaneidiksi.

• 21 päivää...
        humanist1 kirjoitti:

... kulunut siitä kun pedofiilejä puolustelevan viestin perään kyseltiin... olisit luullut jo löytyneen.

Tekaistut syytökset taitavat olla ns. maahanmuuttokriitikoiden geneettinen erityispiirre.

• Mette
        Miksi... kirjoitti:

Taas kerran...

Pistä linkki johonkin oikeaan ähteeseen, esimerkiksi Tilastokeskuksen tilastoihin.

• Sori...
        Niinkö? kirjoitti:

Mikä sinä tällä kertaa kuvittelet olevasi? Halme, Halla-aho vai Ku Klux Klan?

...vaan humanats1, mutta meillä normaaleilla ihmisillä ei ole moisia harhoja. Ei olisi sinullakaan (tai ne olisivat paljon lievempiä kuin nyt) jos ottaisit ne lääkkeesi säännöllisesti.

• Ei...
        Ei liene mikään... kirjoitti:

... yllätys se että sinä olet muuttunut muttaneidistä humaneidiksi.

...liene mikään yllätys,että humaneiti kärsii taas niin pahoista harhoista, että kuvittelee olevansa joku toinen palstalainen.

• Tuo...
        21 päivää... kirjoitti:

... kulunut siitä kun pedofiilejä puolustelevan viestin perään kyseltiin... olisit luullut jo löytyneen.

Tekaistut syytökset taitavat olla ns. maahanmuuttokriitikoiden geneettinen erityispiirre.

...todellisuuden kiistäminen on osa mielisairauttasi. Se loppuisi, jos ottaisit ne lääkkeesi.

• En...
        ai sinä... kirjoitti:

siis olet se epätoivoinen, argumentointikyvytön pedarihörhö. Hyvä kun tunnustit.

...voi sanoa yllättyneeni siitä, että olet taas niin harhoissasi, että kuvittelet minun olevan sinä.

• On...
        ei sellaista... kirjoitti:

viestiä missään ole

...huvittavaa seurata, kuinka palstan harhainen pedaritrolli yrittää epätoivoisesti kiistää tosiasiat. ;)

• Ainoa lääke...
        Tuo... kirjoitti:

...todellisuuden kiistäminen on osa mielisairauttasi. Se loppuisi, jos ottaisit ne lääkkeesi.

joka auttaisi, olisi se kirjoittamani viesti, jossa puolustelen pedofiliaa. Mutta sitä ei ole. Minä varmaan kuolen ilman sitä. Siksi minut tunnetaankin nimellä "itsemurhaa hautova humanisti" ;-)

• Niin huonosti
        En... kirjoitti:

...voi sanoa yllättyneeni siitä, että olet taas niin harhoissasi, että kuvittelet minun olevan sinä.

minulla ei vieläkään mene. Yllättävää kyllä... luulisi seuran tekevän kaltaisekseen.

• - mutta
        Ei... kirjoitti:

...liene mikään yllätys,että humaneiti kärsii taas niin pahoista harhoista, että kuvittelee olevansa joku toinen palstalainen.

kuka se humaneiti on?

• - mutta
        Sori... kirjoitti:

...vaan humanats1, mutta meillä normaaleilla ihmisillä ei ole moisia harhoja. Ei olisi sinullakaan (tai ne olisivat paljon lievempiä kuin nyt) jos ottaisit ne lääkkeesi säännöllisesti.

mikä se humanats1 on? Never seen.

• Etkö...
        - mutta kirjoitti:

mikä se humanats1 on? Never seen.

...harhojesi takia taaskaan muista, kuka olet?

• Eikö...
        - mutta kirjoitti:

kuka se humaneiti on?

...pedaritrolli taaskaan muista mitään?

• No,...
        Ainoa lääke... kirjoitti:

joka auttaisi, olisi se kirjoittamani viesti, jossa puolustelen pedofiliaa. Mutta sitä ei ole. Minä varmaan kuolen ilman sitä. Siksi minut tunnetaankin nimellä "itsemurhaa hautova humanisti" ;-)

...kun henkilö ei osaa kunnolla lukea, kärsii jatkuvasti pahenevista harhoista, pitää pedofiliaa ja rasismia hienoina asioina jne., niin kyllä siinä varmaan itsari alkaa tuntua houkuttelevalta vaihtoehdolta. ;)

• Ai...
        Niin huonosti kirjoitti:

minulla ei vieläkään mene. Yllättävää kyllä... luulisi seuran tekevän kaltaisekseen.

...niin! Sinullle pedofilia, rasismi ym. iljettävät asiat ovat merkki siitä, että henkilöllä menee hyvin.

• - mutta
        Eikö... kirjoitti:

...pedaritrolli taaskaan muista mitään?

kuka se pedaritrolli on?

• Muistan...
        Etkö... kirjoitti:

...harhojesi takia taaskaan muista, kuka olet?

... toki, mutta kysyin siitä humanatsista. Never heard, never seen.

• Sinullle
        Ai... kirjoitti:

...niin! Sinullle pedofilia, rasismi ym. iljettävät asiat ovat merkki siitä, että henkilöllä menee hyvin.

pedofilia, rasismi ym. iljettävät asiat ovat merkki siitä, että henkilöllä menee hyvin.

• - mutta
        No,... kirjoitti:

...kun henkilö ei osaa kunnolla lukea, kärsii jatkuvasti pahenevista harhoista, pitää pedofiliaa ja rasismia hienoina asioina jne., niin kyllä siinä varmaan itsari alkaa tuntua houkuttelevalta vaihtoehdolta. ;)

kenestä sinä nyt hourit?

• Mutta...
        Muistan... kirjoitti:

... toki, mutta kysyin siitä humanatsista. Never heard, never seen.

...ethän sinä harhojesi takia muista, että SINÄ olet se humanats1!

• Sinä,...
        - mutta kirjoitti:

kuka se pedaritrolli on?

...palstan iljettävin pedofilian ja rasismin tukija.

• Kappas vain,...
        - mutta kirjoitti:

kenestä sinä nyt hourit?

...palstan pedofiilitrolli on taas niin harhoissaan, ettei muista, kuka hän on.

• Jep,...
        Sinullle kirjoitti:

pedofilia, rasismi ym. iljettävät asiat ovat merkki siitä, että henkilöllä menee hyvin.

...niinhän ne sinulle ovat. Onneksi ihmisten ehdoton enemmistö vastustaa kaltaisiasi pedofilian ja rasismin ihailijoita.

• Älä poika...
        Mutta... kirjoitti:

...ethän sinä harhojesi takia muista, että SINÄ olet se humanats1!

... lässytä.

• Eihän...
        Kappas vain,... kirjoitti:

...palstan pedofiilitrolli on taas niin harhoissaan, ettei muista, kuka hän on.

... täällä muilla ole harhoja kuin sinulla.

• - mutta
        Sinä,... kirjoitti:

...palstan iljettävin pedofilian ja rasismin tukija.

mistä sinä tuollaista olet keksaissut? Taidat olla hieman harhainen.

• Jep,... kirjoitti:

...niinhän ne sinulle ovat. Onneksi ihmisten ehdoton enemmistö vastustaa kaltaisiasi pedofilian ja rasismin ihailijoita.

Niinhän me kaikki.

• Neitiä...
        Älä poika... kirjoitti:

... lässytä.

...ärsyttää, kun se ei millään muista, kuka itse on. xD

• Ihan...
        - mutta kirjoitti:

mistä sinä tuollaista olet keksaissut? Taidat olla hieman harhainen.

...kuule sinun harhaisista rasismi- ja pedofiilimyönteisistä viesteistäsi. ;)

• En...
        Eihän... kirjoitti:

... täällä muilla ole harhoja kuin sinulla.

...voi sanoa yllättyneeni, että humanats1 on taas niin harhoissaan, että kuvittelee olevansa minä.

• Paitsi...
        humanist1 kirjoitti:

Niinhän me kaikki.

...sinä, koska olet kirjoittanut rasistisia kirjoituksia venäläisistä ja virolaisista sekä olet puolustellut muslimien rasismia ja pedofiliaa.

• Anteeksi, piti
        Neitiä... kirjoitti:

...ärsyttää, kun se ei millään muista, kuka itse on. xD

sanoa: älä neiti lässytä.

• Ai, mistäs
        Ihan... kirjoitti:

...kuule sinun harhaisista rasismi- ja pedofiilimyönteisistä viesteistäsi. ;)

sellaisia löysit?

• - mutta
        En... kirjoitti:

...voi sanoa yllättyneeni, että humanats1 on taas niin harhoissaan, että kuvittelee olevansa minä.

kuka se humanats1 on?

• Älä anna väärää
        Paitsi... kirjoitti:

...sinä, koska olet kirjoittanut rasistisia kirjoituksia venäläisistä ja virolaisista sekä olet puolustellut muslimien rasismia ja pedofiliaa.

todistusta lähimmäisestäsi. Vai miten se Jeesus sanoi.

• Ei...
        Anteeksi, piti kirjoitti:

sanoa: älä neiti lässytä.

...liene kenellekään mikään yllätys, ettei muttaneiti muista, mitä sen piti kirjoittaa. ;)

• Mitä,...
        Ai, mistäs kirjoitti:

sellaisia löysit?

...jos höppänänist1 opettelisi käyttämään tuota hakukonetta?

• Eräs...
        - mutta kirjoitti:

kuka se humanats1 on?

...lukemattomista sivupersoonistasi.

• En...
        Älä anna väärää kirjoitti:

todistusta lähimmäisestäsi. Vai miten se Jeesus sanoi.

...niin, siksi tuonkin esille vain totuuksia sinun iljettävästä toiminnastasi.

• Ei minulla...
        Eräs... kirjoitti:

...lukemattomista sivupersoonistasi.

ole yhtäkään. Taidat taas puhua mielikuvitusystävistäsi.

• Eihän...
        Mitä,... kirjoitti:

...jos höppänänist1 opettelisi käyttämään tuota hakukonetta?

sellaista tarvitse, kun tässä ketjussa on viesti jossa humanist1 sanoo suoraan vastustavansa pedofiileja. Jauhat paskaa, höppänä.

• En muistanut...
        Ei... kirjoitti:

...liene kenellekään mikään yllätys, ettei muttaneiti muista, mitä sen piti kirjoittaa. ;)

että sinua pitää puhutella neidiksi... vaikutat nimittäin joskus aika poikamaiselta.

• Ihan vähän...
        En... kirjoitti:

...niin, siksi tuonkin esille vain totuuksia sinun iljettävästä toiminnastasi.

kun rullaat tätä keskustelua ylöspäin, huomaat kyllä erehdyksesi.

• Pakko kopioida Lehti
        sepä se, kirjoitti:

Perussuomalainen puolue on ainakin tilapäisesti kadonnut tunnetusta maailmankaikkeudesta, raportoivat useat observatoriot ympäri maailmaa. Tarkkaa syytä ilmiöön ei varmuudella tiedetä, mutta muun muassa hiukkasfysiikan tutkimuslaitos Cern, Yhdysvaltain avaruushallinto Nasa ja Massachusettsin teknillinen yliopisto MIT arvelevat puolueen kadonneen loogiseen paradoksiin aika-avaruusjatkumolla jossain vaiheessa tiistai-iltapäivällä.

Paradoksi sattui, kun joukko puolueen kannattajia oli juuri yhtäaikaa moittimassa noin sadallatuhannella keskustelupalstalla, miten median, oikeiston, vasemmiston, keskustan, yläluokan, keskiluokan ja alaluokan yhteinen salaliitto pyrkii nostamaan yhteiskunnalliseen keskusteluun turhanpäiväisiä asioita EU:n velkakriisin sijasta, ja samaan aikaan puolueen kansanedustaja James Hirvisaari (hölm.) nosti yhteiskunnalliseen keskusteluun pohdinnan homoseksuaalisuuden vammaluonteesta.

Nasan mukaan jotkin kannattajat yrittivät hetken aikaa kamppailla paradoksin voimaa vastaan ehdottamalla, että Hirvisaaren ajatelma itse asiassa liittyy olennaisesti velkakriisiin, koska kriisi on kuitenkin homojen syytä ja ite oot tyhmä saatanan mädättäjäpaskahomo, mutta hyvin nopeasti heidät imaistiin paradoksin syvyyksiin.

Hirvisaaren menetys on surettanut muun muassa Oxfordin suursanakirjan kustantajia, sillä he olivat aikoneet pyytää häntä esiintymään kuvituksena asiasanassa “ajatusvirhe”.

• - mutta
        Sinullahan... kirjoitti:

... on osuva nimimerkki. Höpiset nimittäin todella sekavia.

sehän on ras... ei kun maahanmuuttokriitikoiden geneettinen erityispiirre, kuten muuan hassahtanut tohtori sanoisi

• siis jos
        Ihan vähän... kirjoitti:

kun rullaat tätä keskustelua ylöspäin, huomaat kyllä erehdyksesi.

osaat lukea, mutta viesteistäsi päätellen et kovin hyvin ... uuslukutaidottomuus taitaa olla maahanmuuttokriitikoiden geneettinen erityispiirre, kuten eräs hassahtanut tohtori sanoisi

• - mutta
        Eihän... kirjoitti:

sellaista tarvitse, kun tässä ketjussa on viesti jossa humanist1 sanoo suoraan vastustavansa pedofiileja. Jauhat paskaa, höppänä.

tuleehan Halla-ahon hanuristakin paskaa, ja sehän on maahanmuuttokriitikon jokapäiväinen leipä

• iso d

saavat tuntea paremmuutta tämän sirkuksen rahoittajia kohtaan.

monikohan monikulttuurisuuden kannattaja elättää sitä porukkaa verorahoillaan?

tai edes asuu, tai muuten on tekemisissä "kansainvälisen" rikkauden kanssa?

muutenkin kuin merenkuen merkeissä???

• Helppo vastaus

se johtuu älyn puutteesta, kuten olemme moverista saaneet huomata.

• Mot rasismen

Rasistit ja äärioikeisto ovat kehittäneet vainoharhaisen salaliittoteorian, jonka mukaan monikulttuurisuus olisi muka jokin ideologinen hanke, eikä luonnollista seurausta gobalisaatiosta ja ihmisten vapaan liikkuvuuden esteiden vähenemisestä, väestöjen siirtymisistä alueilta toisille työn ja toimeentulon perässä ja kohtaamisesta uusissa ympäristöissä.

Toinen samojen laitaoikeistotahojen hellittelemä salaliitteoria on tämä jossa nähdään "taistolaisia" tai taistolaisten perillisiä joka paikassa. Huvittavaa kyllä jopa hyvin oikeistolaiset poliitikot, kuten Astrid Thors, nähdään jonkin viherpunaisen äärivasemmistolaisen kabaalin edustajina.

• Jopa toivottavaa

on ihmisten liikkuvuus työn perässä, koska itsekin olen maailmaa kiertänyt työn merkeissä.
        Siksipä ihmettelen, miksi liikkuvuus sallitaan myös neegereille ja muille varkaille, jotka eivät tiedä, mitä on työ?

• kyllä se Suomen tapauksessa on 'hanke'.

Aika houreita noi sun jutut.

• Olen samaa mieltä. Minuakin on aina ihmetyttänyt tämä höpinä punavihreästä salaliitosta, jossa jollain mystisellä tavalla ovat mukana niin uusliberalistit, mustaihoiset, homot, islaminuskoiset kuin ruotsia puhuvatkin - kuka vain ketä ajatellessa on kylmä rinki persun ympärillä.

Tosiasiahan on, että maahanmuutto on vasta alkanut. Lähitulevaisuudessa näemme myös ihmisiä jotka pakenevat ilmastonmuutosta ja puhtaan veden loppumista. Nykyiset pakolaispurot ovat vasta alkua, kun puhutaan tulevaisuuden maahanmuuttovirrasta.

Kulttuurien törmäys on tietysti pelottava asia. Sen seurauksena kun syntyy kauniita lapsia, hyvää ruokaa ja hienoa taidetta.

• TotuuttaKansalle

Mot rasismen,

"vastauksesi" ovat todellakin pohjaa vailla. Kumoan ne tässä, mutta koska en aio jäädä notkumaan tänne, saat mielihyvin viimeisen sanan ja voit kuvitella ns. voittaneesi väittelyn.

Vapaan liikkuvuuden esteiden purkautuminen ei mitenkään luonnollisesti seuraa globalisaatiosta...

(Esimerkki: Ei se, että voin Internetillä olla vapaasti yhteydessä lähes maailman joka kolkkaan tarkoita sitä, että nyt olisi luonnollista tulla maailman joka kolkasta vapaasti - eli ilman hyvää syytä ja kykyä elättää itsensä - tänne.)

...tai mistään muustakaan, vaan kyseessä on hyvin pitkälti ideologisesta innosta ajettu KEINOTEKOINEN hanke.

Taistolaisten ja heidän henkisten sukulaistensa/perillistensä aatemaailmasta voi olla samaa mieltä osittainkin ilman, että omaksuu täyden kommunismin toivomisen. Esimerkiksi niin suomenruotsalaiseen elitismiin kuin taistolaisuuteenkin ja sen henkisiin perillisiin kuuluu tavallisen suomalaisen kansan ylenkatsominen, ja taistolaiset pitivät "tavallisen kansan syviä rivejä" lähes fasistisina, koska ne eivät kyenneet tajuamaan Neuvostoliiton ihanuutta. Suomalaisen "juntti"kansan halveksunta siis syvästi yhdistää molempia ryhmiä, ja - kuten tiedämme - taistolaiskakarat olivat yleensä vähän paremmista perheistä. Lisäksi on niin, että sekä Astrid Thorsin kaltaiset poliitikot että taistolaisuuden henkiset perillisetkin haluaisivat rajoittaa tiettyjen kysymysten (esim. maahanmuuttopolitiikka) kohdalla sananvapautta tavalla, jota ei ole yhtään liioiteltua kutsua totalitaristiseksi.

• Joo,
        humanist1 kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Minuakin on aina ihmetyttänyt tämä höpinä punavihreästä salaliitosta, jossa jollain mystisellä tavalla ovat mukana niin uusliberalistit, mustaihoiset, homot, islaminuskoiset kuin ruotsia puhuvatkin - kuka vain ketä ajatellessa on kylmä rinki persun ympärillä.

Tosiasiahan on, että maahanmuutto on vasta alkanut. Lähitulevaisuudessa näemme myös ihmisiä jotka pakenevat ilmastonmuutosta ja puhtaan veden loppumista. Nykyiset pakolaispurot ovat vasta alkua, kun puhutaan tulevaisuuden maahanmuuttovirrasta.

Kulttuurien törmäys on tietysti pelottava asia. Sen seurauksena kun syntyy kauniita lapsia, hyvää ruokaa ja hienoa taidetta.

ja pari kasaa ruumiita, mutta kyllä pari kuollutta on käypä hinta siitä, että hörhönist1 tovereineen saa hetken aikaa leikkiä suvaitsevaista.

• Joo, kirjoitti:

ja pari kasaa ruumiita, mutta kyllä pari kuollutta on käypä hinta siitä, että hörhönist1 tovereineen saa hetken aikaa leikkiä suvaitsevaista.

Ruumiskasan sai aikaan Breivik, joka nimesi vihollisikseen itsemurhaa harkitsevat humanistit, kulttuurimarxistit, islamistiset maahantunkeutujat ja ties mitkä sairaan mielikuvituksensa tuotteet.

• Breivikin teko
        humanist1 kirjoitti:

Ruumiskasan sai aikaan Breivik, joka nimesi vihollisikseen itsemurhaa harkitsevat humanistit, kulttuurimarxistit, islamistiset maahantunkeutujat ja ties mitkä sairaan mielikuvituksensa tuotteet.

kaikessa hirveydessään taitaa olla pientä sen rinnalla, mitä rakkaat musulmaanisi ovat rikoksillaan aiheuttaneet ja tulevat aiheuttamaan.

Breivikikin toki osoitti sen, minkä sinäkin varmasti tiedät: historia miltä tahansa ajalta, mistä tahansa paikasta, mantereelta, valtiosta, kuningaskunnasta tai ryhmästä kertoessaan ei ole koskaan löytänyt toimivaa ja kestävää monikulttuurista yhteiskuntaa ilman etnistä konfliktia tai sisällissotaa. Voit testata esitettyä argumenttia lukemalla tai helpommin kysymällä itseltäsi yksinkertaisen kysymyksen. Missä on se monikulttuurinen onnela, jollaiseksi sinä tovereinesi haluat kiivaasti Suomen muuttaa? Missä?

Missä monikulttuurissa on ollut toimiva demokratia, uskonnonvapaus, sananvapaus, tasa-arvo ja turvallisuus ilman väkivaltaa?

• Tanska ja Suomi
        Breivikin teko kirjoitti:

kaikessa hirveydessään taitaa olla pientä sen rinnalla, mitä rakkaat musulmaanisi ovat rikoksillaan aiheuttaneet ja tulevat aiheuttamaan.

Breivikikin toki osoitti sen, minkä sinäkin varmasti tiedät: historia miltä tahansa ajalta, mistä tahansa paikasta, mantereelta, valtiosta, kuningaskunnasta tai ryhmästä kertoessaan ei ole koskaan löytänyt toimivaa ja kestävää monikulttuurista yhteiskuntaa ilman etnistä konfliktia tai sisällissotaa. Voit testata esitettyä argumenttia lukemalla tai helpommin kysymällä itseltäsi yksinkertaisen kysymyksen. Missä on se monikulttuurinen onnela, jollaiseksi sinä tovereinesi haluat kiivaasti Suomen muuttaa? Missä?

Missä monikulttuurissa on ollut toimiva demokratia, uskonnonvapaus, sananvapaus, tasa-arvo ja turvallisuus ilman väkivaltaa?

ovat varmaan parhaat esimerkit onnellisesta yhteiskunnasta. Breivik osoitti sen, että demokratia, uskonnonvapaus, sananvapaus, tasa-arvo ja turvallisuus ilman väkivaltaa ovat keskeisiä arvoja, joihin myös norjalaiset uskovat. He eivät halua ketään hullua niitä ampumaan. Sillä silloin kun ne joutuvta tulilinjalle, ruvetaan mustamaalaamaan etnisiä ryhmiä ja se johtaa etnisiin konflikteihin ja sisällissotaan. Vähemmistöjen mollaaminen on edeltänyt jokaista kansanmurhaa niin 1990-luvulla Balkanin niemimaalla kuin 1930-luvulla Saksassa. Emme halua natseja takaisin. Emme siedä etnisten, uskonnollisten, kielellisten emmekä seksuaalisten vähemmistöjen sortamista.

• Miksi...
        Tanska ja Suomi kirjoitti:

ovat varmaan parhaat esimerkit onnellisesta yhteiskunnasta. Breivik osoitti sen, että demokratia, uskonnonvapaus, sananvapaus, tasa-arvo ja turvallisuus ilman väkivaltaa ovat keskeisiä arvoja, joihin myös norjalaiset uskovat. He eivät halua ketään hullua niitä ampumaan. Sillä silloin kun ne joutuvta tulilinjalle, ruvetaan mustamaalaamaan etnisiä ryhmiä ja se johtaa etnisiin konflikteihin ja sisällissotaan. Vähemmistöjen mollaaminen on edeltänyt jokaista kansanmurhaa niin 1990-luvulla Balkanin niemimaalla kuin 1930-luvulla Saksassa. Emme halua natseja takaisin. Emme siedä etnisten, uskonnollisten, kielellisten emmekä seksuaalisten vähemmistöjen sortamista.

...et puutu etnisten vähemmistöjen tahi muslimien rasismiin? Suomessakin esim. somalit ja irakilaiset ovat rasistisimpia kansallisuuksia.

• Miksi puhut roskaa
        Miksi... kirjoitti:

...et puutu etnisten vähemmistöjen tahi muslimien rasismiin? Suomessakin esim. somalit ja irakilaiset ovat rasistisimpia kansallisuuksia.

vaikka tiedät itsekin että puheesi ovat mieltä vailla? On ihan sama kuinka vähän joku somali suvaitsee enemmistöön kuuluvaa, tai vaikka kuinka joku SM-homo olisi sitä mieltä että hänen seksuaalisuutensa on se ainoa oikea tapa. Enemmistö pärjää aina, sitä ei mikään vähemmistö missään päin maailmaa sorra. Meillä pohjoismaissa ollaan syystäkin ylpeietä siitä että suhtaudumme vähemmistöihin samanarvoisina ihmisinä kuin me muutkin olemme. Niin, itse asiassa kulttuurin eettiselle kehittyneisyydelle ei muuta mittaria olekaan kuin se miten se kohtelee vähemmistöjään. Siksi Natsi-Saksan paha maine on täysin ansaittu. Kuten myös pohjoismaisen hyvinvointivaltion arvostus.

• ¢
        Miksi puhut roskaa kirjoitti:

vaikka tiedät itsekin että puheesi ovat mieltä vailla? On ihan sama kuinka vähän joku somali suvaitsee enemmistöön kuuluvaa, tai vaikka kuinka joku SM-homo olisi sitä mieltä että hänen seksuaalisuutensa on se ainoa oikea tapa. Enemmistö pärjää aina, sitä ei mikään vähemmistö missään päin maailmaa sorra. Meillä pohjoismaissa ollaan syystäkin ylpeietä siitä että suhtaudumme vähemmistöihin samanarvoisina ihmisinä kuin me muutkin olemme. Niin, itse asiassa kulttuurin eettiselle kehittyneisyydelle ei muuta mittaria olekaan kuin se miten se kohtelee vähemmistöjään. Siksi Natsi-Saksan paha maine on täysin ansaittu. Kuten myös pohjoismaisen hyvinvointivaltion arvostus.

miksi valkoiset joutuvat pakenemaan kun naapurustoon alkaa pesiytyä neegereitä ja muslimeja?

Ei todellakaan todellisuuden kanssa mitään tekemistä näillä maanpetturihyysäreitten kommenteilla. Pelkkä valehtelua ja agressiivista nimittelyä.

• Poliisi-...
        Miksi puhut roskaa kirjoitti:

...ammattikorkeakoulun tutkimuksen mukaan somalit ovat irakilaisten ohella maamme rasistisimpia kansallisuuksia. Saman tutkimuksen mukaan muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset.

Oletko muuten koskaan kuullut apartheid-ajan Etelä-Afrikasta? Siellä tummaihoiset olivat selkeä enemmistö, mutta järjestelmällisen syrjinnän ja sorron tuloksena he eivät pärjänneet "herrakansalle".
        Sama on nyt tapahtumassa ei-muslimeille Euroopassa. Esimerkiksi Britanniassa on jo useita muslimien no-go-alueita, joilta he yrittävät aktiivisesti häätää ei-muslimit.

• olen kuullut
        Poliisi-... kirjoitti:

...ammattikorkeakoulun tutkimuksen mukaan somalit ovat irakilaisten ohella maamme rasistisimpia kansallisuuksia. Saman tutkimuksen mukaan muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset.

Oletko muuten koskaan kuullut apartheid-ajan Etelä-Afrikasta? Siellä tummaihoiset olivat selkeä enemmistö, mutta järjestelmällisen syrjinnän ja sorron tuloksena he eivät pärjänneet "herrakansalle".
        Sama on nyt tapahtumassa ei-muslimeille Euroopassa. Esimerkiksi Britanniassa on jo useita muslimien no-go-alueita, joilta he yrittävät aktiivisesti häätää ei-muslimit.

apartheidista, sitähän sinä taidat tänne tahtoa, aivan kuten james, jussi ja ollikin

• Sitähän...
        olen kuullut kirjoitti:

apartheidista, sitähän sinä taidat tänne tahtoa, aivan kuten james, jussi ja ollikin

...sinä muslimitovereinesi olet tuomassa Suomeenkin.

• hurja väite
        Sitähän... kirjoitti:

...sinä muslimitovereinesi olet tuomassa Suomeenkin.

mutta ilman perusteluja, kuten aina

• Perustelut...
        hurja väite kirjoitti:

mutta ilman perusteluja, kuten aina

...olisit löytänyt jo aikoja sitten, jos osaisit lukea.

Kerrataan ne nyt sitten vielä kerran: Eurooppa on jo täynnä muslimien no-go-vyöhykkeitä, jonne ei-muslimeilla ei ole mitään asiaa. Kannattamasi maahanmuuttopolitiikka tuo nämä tällaiset alueet myös Suomeen.

Olethan itsekin todennut, ettet näe mitään pahaa tällaisisa no-go-alueissa.

• Olen sanonut,
        Perustelut... kirjoitti:

...olisit löytänyt jo aikoja sitten, jos osaisit lukea.

Kerrataan ne nyt sitten vielä kerran: Eurooppa on jo täynnä muslimien no-go-vyöhykkeitä, jonne ei-muslimeilla ei ole mitään asiaa. Kannattamasi maahanmuuttopolitiikka tuo nämä tällaiset alueet myös Suomeen.

Olethan itsekin todennut, ettet näe mitään pahaa tällaisisa no-go-alueissa.

etten ole sellaisia Suomessa nähnyt. Täytyy varmaan mennä Lontoosta etsimään. Saa nähdä löytyykö sieltäkään. Lupaan kertoa jos löydän.

• Ei...
        Olen sanonut, kirjoitti:

etten ole sellaisia Suomessa nähnyt. Täytyy varmaan mennä Lontoosta etsimään. Saa nähdä löytyykö sieltäkään. Lupaan kertoa jos löydän.

...löydy vielä, mutta kovasti yritätte niitä saada tännekin.

• Minähän päinvastoin
        Ei... kirjoitti:

...löydy vielä, mutta kovasti yritätte niitä saada tännekin.

pyrin siihen että turhaa vastakkkainasettelua ei syntyisi. Niinhän kaikki viisaat ihmiset tekevät, esim. Hussein Muhammed. Pässinpäät kuten Jusssi, James ja Olli taas toimivat tasan päinvastoin.

• Sinä...
        Minähän päinvastoin kirjoitti:

pyrin siihen että turhaa vastakkkainasettelua ei syntyisi. Niinhän kaikki viisaat ihmiset tekevät, esim. Hussein Muhammed. Pässinpäät kuten Jusssi, James ja Olli taas toimivat tasan päinvastoin.

...ja aatetoverisi pyritte nimenomaan luomaan turhaa vastakkainasettelua päästämällä maahamme sopeutumishaluttomia, rikoksia tehtailevia ihmisiä ja lietsomalla rasismia.

• Minähän en ole
        Sinä... kirjoitti:

...ja aatetoverisi pyritte nimenomaan luomaan turhaa vastakkainasettelua päästämällä maahamme sopeutumishaluttomia, rikoksia tehtailevia ihmisiä ja lietsomalla rasismia.

päästämässä maahan yhtään ketään, enkä estämässä. Onneksi et sinäkään.

• Sinä...
        Minähän en ole kirjoitti:

päästämässä maahan yhtään ketään, enkä estämässä. Onneksi et sinäkään.

...kannatat maahanmuuttopolitiikkaa, joka on muualla Euroopassa aiheuttanut mm. gettovyöhykkeiden syntymisen.

Olet itsekin todennut, ettet näe mitään ongelmaa siinä, että rasistiset muslimit muodostavat alueita, jonne ei-muslimit eivät ole tervetulleita.

• Olet itsekin todennu
        Sinä... kirjoitti:

...kannatat maahanmuuttopolitiikkaa, joka on muualla Euroopassa aiheuttanut mm. gettovyöhykkeiden syntymisen.

Olet itsekin todennut, ettet näe mitään ongelmaa siinä, että rasistiset muslimit muodostavat alueita, jonne ei-muslimit eivät ole tervetulleita.

että sellaisia alueita on vain jussin, Jameksen ja ollin pahoissa unissa.

• Osoitat...

• Löysitkö

• Eli...
        Löysitkö kirjoitti:

linkin Hommafoorumilta, scriptasta vai gates of Viennasta?

...myönnät taas, ettet näe mitään pahaa muslimien rasismissa.

Sairas rasistipaska olet.

• Et vastannut
        Eli... kirjoitti:

...myönnät taas, ettet näe mitään pahaa muslimien rasismissa.

Sairas rasistipaska olet.

vieläkään kysymykseen. Sairas rasistipaska olet.

• Paitsi...
        Et vastannut kirjoitti:

vieläkään kysymykseen. Sairas rasistipaska olet.

...että sinä puolustat muslimien rasismia ja pedofiliaa sekä lietsot rasistista vihaa venäläisiä ja virolaisia vastaan, kun taas minä vastustan moista toimintaa.

Joten sori, mutta rasismikortti kopsahtaa taas omaan nilkkaasi.

• Et vastannut
        Paitsi... kirjoitti:

...että sinä puolustat muslimien rasismia ja pedofiliaa sekä lietsot rasistista vihaa venäläisiä ja virolaisia vastaan, kun taas minä vastustan moista toimintaa.

Joten sori, mutta rasismikortti kopsahtaa taas omaan nilkkaasi.

vieläkään kysymykseeni.

• Miksi...
        Et vastannut kirjoitti:

vieläkään kysymykseeni.

...et tuomitse muslimien rasismia ja pedofiliaa, vaan puolustelet niitä ahkerasti?

• Miksi
        Miksi... kirjoitti:

...et tuomitse muslimien rasismia ja pedofiliaa, vaan puolustelet niitä ahkerasti?

et edes yhtä kertaa vastaa esittämääni kysymykseen vaan spämmäät samoja päättömiä syytteitä koko ajan?

• Miksi...
        Miksi kirjoitti:

et edes yhtä kertaa vastaa esittämääni kysymykseen vaan spämmäät samoja päättömiä syytteitä koko ajan?

...et tuomitse rasismia ja pedofiliaa, vaan puolustelet niitä?

• Olet siis
        Miksi... kirjoitti:

...et tuomitse rasismia ja pedofiliaa, vaan puolustelet niitä?

kuuro, sokea ja vähämielinen, eli tyypillinen maahanmuuttokriitikko.

• Eli...
        Olet siis kirjoitti:

kuuro, sokea ja vähämielinen, eli tyypillinen maahanmuuttokriitikko.

...kannatat rasismia ja pedofiliaa.

• Arvaapa
        Eli... kirjoitti:

...kannatat rasismia ja pedofiliaa.

uudelleen.

• Miksi...
        Arvaapa kirjoitti:

uudelleen.

...puolustelet pedofiliaa ja rasismia, jos et kerta uskalla kertoa syytä moiseen iljettävään toimintaan?

• Kun sanoin
        Miksi... kirjoitti:

...puolustelet pedofiliaa ja rasismia, jos et kerta uskalla kertoa syytä moiseen iljettävään toimintaan?

"arvaapa uudelleen", tarkoitin, että veikkasit väärin: minä en ole puolustellut rasismia enkä pedofiliaa. Onpa outoa että tämäkin tarvitsee erikseen selittää.

• Olet...
        Kun sanoin kirjoitti:

"arvaapa uudelleen", tarkoitin, että veikkasit väärin: minä en ole puolustellut rasismia enkä pedofiliaa. Onpa outoa että tämäkin tarvitsee erikseen selittää.

...puolustellut kiivaasti sekä rasismia että pedofiliaa.

• olet aika huvittava
        Olet... kirjoitti:

...puolustellut kiivaasti sekä rasismia että pedofiliaa.

kun olet kerran lyönyt pääsi seinään, otat vauhtia ja lyöt uudelleen

• mistä kuvittelit,
        olet aika huvittava kirjoitti:

että kenelläkään on samanlaisia harrastuksia, kuin itselläsi?

• Voi hupsuni, minähän
        mistä kuvittelit, kirjoitti:

että kenelläkään on samanlaisia harrastuksia, kuin itselläsi?

en arvaile sinusta mitään. Mutta kun sinä arvaat väärin, arvaat uudelleen ja samalla tavalla väärin... ja sitten vielä tivaat perusteluja. Minun pitäisi perustella väite jota en ole esittänyt. Sellaisia harrastuksia minulla ei ole.

• Mielestäsi...

...siinä ei ole mitään huvittavaa, että vielä nykypäivänäkin on kaltaisiasi sairaita ihmisiä, jotka eivät näe mitään väärää rasismissa tai pedofiliassa.

Miksi hyväksyt muslimien rasismin, esim. no-go-vyöhykkeet?

Miksi haluat muslimityttöjen joutuvat pedofilian uhreiksi, tuhota heidän lapsuutensa?

• Mielestäni
        Mielestäsi... kirjoitti:

...siinä ei ole mitään huvittavaa, että vielä nykypäivänäkin on kaltaisiasi sairaita ihmisiä, jotka eivät näe mitään väärää rasismissa tai pedofiliassa.

Miksi hyväksyt muslimien rasismin, esim. no-go-vyöhykkeet?

Miksi haluat muslimityttöjen joutuvat pedofilian uhreiksi, tuhota heidän lapsuutensa?

sokean, kuuron ja vähämielisen kanssa keskustelu ei enää ole huvittavaa, joten vaihda jo levyä, ole niin hyvä.

• Minähän päinvastoin kirjoitti:

husein höpö-muhamed on äh-dullah.
        siksi hänen höpinöillään ei ole painoarvoa.

• mutumba kirjoitti:

husein höpö-muhamed on äh-dullah.
        siksi hänen höpinöillään ei ole painoarvoa.

Pane jo se korkki kiinni :D

• iso d
        humanist1 kirjoitti:

Pane jo se korkki kiinni :D

avaa sinä omasi. juopon horinoissakin on enemmän järkeä kuin moku-kiimaisen harhoissa.

• iso d
        iso d kirjoitti:

avaa sinä omasi. juopon horinoissakin on enemmän järkeä kuin moku-kiimaisen harhoissa.

alias mutumba ei ilmeisesti huomannut että hänen hölmö kommenttinsa ei liity mihinkään tämän ketjun viestiin, ja nyt häntä suututtaa kun hänelle nauretaan :D

• mutta kun
        iso d kirjoitti:

alias mutumba ei ilmeisesti huomannut että hänen hölmö kommenttinsa ei liity mihinkään tämän ketjun viestiin, ja nyt häntä suututtaa kun hänelle nauretaan :D

sivupersoonasi hanuristi juuri ylempänä kehoitti pitämään korkin kiinni.

• - mutta
        mutta kun kirjoitti:

sivupersoonasi hanuristi juuri ylempänä kehoitti pitämään korkin kiinni.

milloin iso d tai häntä komppaava nimetön trolli tulevat kirjoittaneeksi jotain palstaan aiheeseen liittyvää, on jo vaikeampi kysymys. Muilta he sitä kyllä ehtimiseen vaativat kuin paremmatkin sheriffit.

• Mielestäni...

...siinä ei ole mitään huvittavaa, ettet näe mitään pahaa pedofiliassa ja rasismissa

• Ymmärrän...
        Mielestäni kirjoitti:

sokean, kuuron ja vähämielisen kanssa keskustelu ei enää ole huvittavaa, joten vaihda jo levyä, ole niin hyvä.

...kyllä, että sinua ärsyttää suunnattomasti, että sinulta kysytään kiusallisia kysymyksiä liittyen rasismiisi ja pedofiliaasi.

• Milloin...
        - mutta kirjoitti:

milloin iso d tai häntä komppaava nimetön trolli tulevat kirjoittaneeksi jotain palstaan aiheeseen liittyvää, on jo vaikeampi kysymys. Muilta he sitä kyllä ehtimiseen vaativat kuin paremmatkin sheriffit.

...harhainen humanats1 sivupersoonineen tajuaisi lukemastaan jotain, ei ole yhtään vaikea kysymys.

• sinäkö...
        Milloin... kirjoitti:

...harhainen humanats1 sivupersoonineen tajuaisi lukemastaan jotain, ei ole yhtään vaikea kysymys.

se oot?

• eiköhän
        Ymmärrän... kirjoitti:

...kyllä, että sinua ärsyttää suunnattomasti, että sinulta kysytään kiusallisia kysymyksiä liittyen rasismiisi ja pedofiliaasi.

se keskustelu jo käyty

• ei sinun
        Mielestäni... kirjoitti:

...siinä ei ole mitään huvittavaa, ettet näe mitään pahaa pedofiliassa ja rasismissa

valheellisessa panettelussasi ole enää mitään huvittavaa, voit yhtä hyvin lopettaa sen jo

• Nyt...
        sinäkö... kirjoitti:

se oot?

...se sitten kuvittelee minun olevan eräs sivupersoonistaan...

• Ei...
        ei sinun kirjoitti:

valheellisessa panettelussasi ole enää mitään huvittavaa, voit yhtä hyvin lopettaa sen jo

...ole valheellista panettelua, vaan useaan otteeseen todistettu fakta. Ymmärrän kyllä, ettet haluaisi kaikkien lukijoiden tietävän myönteisestä suhtautumisestasi pedofiliaan ja rasismiin.

• kaikki
        Ei... kirjoitti:

...ole valheellista panettelua, vaan useaan otteeseen todistettu fakta. Ymmärrän kyllä, ettet haluaisi kaikkien lukijoiden tietävän myönteisestä suhtautumisestasi pedofiliaan ja rasismiin.

lukijat tietävät sinun tehneen tästä aiheesta oman aloituksenkin, jossa panettelusi valheeksi osoitettiin

• nyt
        Nyt... kirjoitti:

...se sitten kuvittelee minun olevan eräs sivupersoonistaan...

se sitten puhuu höpöjä itsekseen

• Juu, juu...
        nyt kirjoitti:

se sitten puhuu höpöjä itsekseen

...kuvittele rauhassa minun olevan sivupersoonasi.
        Lääkäri tulee pian antamaan piikin, niin sitten taas rauhoitut muutamaksi tunniksi.

• Kaikki...
        kaikki kirjoitti:

lukijat tietävät sinun tehneen tästä aiheesta oman aloituksenkin, jossa panettelusi valheeksi osoitettiin

...lukijat tietävät, että siinä aloituksessa osoitettiin (jälleen kerran) todeksi pedofilia- ja rasismimyönteisyytesi.

• kertakin
        Kaikki... kirjoitti:

...lukijat tietävät, että siinä aloituksessa osoitettiin (jälleen kerran) todeksi pedofilia- ja rasismimyönteisyytesi.

olisi riittänyt, jos se olisi totta ollut

• Lääkäri ...
        Juu, juu... kirjoitti:

...kuvittele rauhassa minun olevan sivupersoonasi.
        Lääkäri tulee pian antamaan piikin, niin sitten taas rauhoitut muutamaksi tunniksi.

tulee pian antamaan piikin, niin sitten taas rauhoitut muutamaksi tunniksi.

• Tuollaista...
        Lääkäri ... kirjoitti:

tulee pian antamaan piikin, niin sitten taas rauhoitut muutamaksi tunniksi.

...sen harhaisen hörhön elämä on; aivotkin lakkaavat aina välillä toimimasta kunnolla, että pitää kopioida kaikki muilta.

• Se...
        kertakin kirjoitti:

olisi riittänyt, jos se olisi totta ollut

...on totta, kuten useaan kertaan osoitettu.

• moverhan
        Se... kirjoitti:

...on totta, kuten useaan kertaan osoitettu.

veikkasi humanistin todellisia motiiveja, jotka tämä myönsi oikeaan osuneiksi. Eli väitteiltäsi putosi silloin pohja pois.

• sellaistahan
        Tuollaista... kirjoitti:

...sen harhaisen hörhön elämä on; aivotkin lakkaavat aina välillä toimimasta kunnolla, että pitää kopioida kaikki muilta.

se sinun elämäsi tosiaan on, nimimerkkiäkin kopioit humanistilta niin kauan kun pystyit siihen

• Taas...
        sellaistahan kirjoitti:

se sinun elämäsi tosiaan on, nimimerkkiäkin kopioit humanistilta niin kauan kun pystyit siihen

...harhakuvitelmasi pääsivät valloilleen. Ota lääkkeesi, niin olosi helpottuu huomattavasti.

• Moverhan...
        moverhan kirjoitti:

veikkasi humanistin todellisia motiiveja, jotka tämä myönsi oikeaan osuneiksi. Eli väitteiltäsi putosi silloin pohja pois.

...osui harhaan, kuten aina. Sinä yritit paniikissa - ja hyvin epätoivoisesti - kiistää esille tuodut faktat, joita et mitenkään kyennyt kumoamaan.

• Moverhan... kirjoitti:

...osui harhaan, kuten aina. Sinä yritit paniikissa - ja hyvin epätoivoisesti - kiistää esille tuodut faktat, joita et mitenkään kyennyt kumoamaan.

Se asia koski vain minua. En siis voinut olla yksin enkä väärässä.

• harhakuvitelmasi
        Taas... kirjoitti:

...harhakuvitelmasi pääsivät valloilleen. Ota lääkkeesi, niin olosi helpottuu huomattavasti.

pääsivät valloilleen. Ota lääkkeesi, niin olosi helpottuu huomattavasti.

• Kappas vain...
        harhakuvitelmasi kirjoitti:

pääsivät valloilleen. Ota lääkkeesi, niin olosi helpottuu huomattavasti.

...nyt se on niin kovassa lääketokkurassa, ettei aivotkaan toimi kunnolla.

• ...nyt sinä olet...
        Kappas vain... kirjoitti:

...nyt se on niin kovassa lääketokkurassa, ettei aivotkaan toimi kunnolla.

niin kovassa lääketokkurassa, ettei aivotkaan toimi kunnolla.

• Jep,...
        ...nyt sinä olet... kirjoitti:

niin kovassa lääketokkurassa, ettei aivotkaan toimi kunnolla.

...niin oletkin, et pysty enää edes kirjoittamaan mitään, vaan kaikki pitää copypastata muilta.

• en tuhlaa
        Jep,... kirjoitti:

...niin oletkin, et pysty enää edes kirjoittamaan mitään, vaan kaikki pitää copypastata muilta.

ruutia variksiin

• Ts.,...
        en tuhlaa kirjoitti:

ruutia variksiin

...sekakäytöllä pilaamat aivosi eivät kykene tuottamaan itse kuin parin sanan lauseita.

• ...sekakäytöllä
        Ts.,... kirjoitti:

...sekakäytöllä pilaamat aivosi eivät kykene tuottamaan itse kuin parin sanan lauseita.

pilatut aivosi eivät kykene kuin jonninjoutavaan trollaamiseen

• Taas...
        ...sekakäytöllä kirjoitti:

pilatut aivosi eivät kykene kuin jonninjoutavaan trollaamiseen

...sekakäytöllä aivonsa pilannut rasistitrolli humanats1 kuvittelee harhoissaan olevansa minä.

• niin huonosti
        Taas... kirjoitti:

...sekakäytöllä aivonsa pilannut rasistitrolli humanats1 kuvittelee harhoissaan olevansa minä.

minulla ei vieläkään mene

• Niin,...
        niin huonosti kirjoitti:

minulla ei vieläkään mene

...onhan sekin ihan mahdollista, että sinä oikeasti tykkäät valehdella sekä puolustella rasismia ja pedofiliaa.

• ...onhan sekin ihan
        Niin,... kirjoitti:

...onhan sekin ihan mahdollista, että sinä oikeasti tykkäät valehdella sekä puolustella rasismia ja pedofiliaa.

mahdollista, että sinä oikeasti tykkäät valehdella sekä puolustella rasismia

• Tosin...
        ...onhan sekin ihan kirjoitti:

mahdollista, että sinä oikeasti tykkäät valehdella sekä puolustella rasismia

...meistä kahdesta vain sinä olet valehdellut ja puolustellut rasismia (ja pedofiliaa).

• Yritit...
        humanist1 kirjoitti:

Se asia koski vain minua. En siis voinut olla yksin enkä väärässä.

...- ihan ymmärrettävästi - peitellä rasismiasi ja pedofiliaasi, kun et sinäkään sentään niin harhoissasi ole, että kuvittelisit ihmisten enemmistön tukevan rasismi- ja pedofiliamyönteisyyttäsi.

• se keskustelu
        Yritit... kirjoitti:

...- ihan ymmärrettävästi - peitellä rasismiasi ja pedofiliaasi, kun et sinäkään sentään niin harhoissasi ole, että kuvittelisit ihmisten enemmistön tukevan rasismi- ja pedofiliamyönteisyyttäsi.

on jo käyty ja harhaiset syytöksesi ammuttu alas

• ...meistä kahdesta
        Tosin... kirjoitti:

...meistä kahdesta vain sinä olet valehdellut ja puolustellut rasismia (ja pedofiliaa).

vain sinä olet valehdellut ja puolustellut rasismia (ja esittänyt pöyristyttäviä pedofiilisyytöksiä)

• Tosin...
        ...meistä kahdesta kirjoitti:

vain sinä olet valehdellut ja puolustellut rasismia (ja esittänyt pöyristyttäviä pedofiilisyytöksiä)

...minä olen vastustanut rasismia kaikissa tilanteissa, kun taas sinä olet puolustellut muslimien rasismia ja kirjoittanut rasistisia kommentteja venäläisistä ja virolaisista.

Pöyristyttävää on se, että sinä todellakin olet puolustellut pedofiliaa.

• Harhoissasi...
        se keskustelu kirjoitti:

on jo käyty ja harhaiset syytöksesi ammuttu alas

...et tajua, että syytökseni osoitettiin perustuvat tosiasioihin..

• Harhoissasi... kirjoitti:

...et tajua, että syytökseni osoitettiin perustuvat tosiasioihin..

Et siis huomannut, että syytöksesi ammuttiin alas. Otan osaa.

• - mutta
        Tosin... kirjoitti:

...minä olen vastustanut rasismia kaikissa tilanteissa, kun taas sinä olet puolustellut muslimien rasismia ja kirjoittanut rasistisia kommentteja venäläisistä ja virolaisista.

Pöyristyttävää on se, että sinä todellakin olet puolustellut pedofiliaa.

missä?

• Mutta...
        - mutta kirjoitti:

missä?

...ethän sinä tajua mistään mitään.

Pedofiliaa ja rasismia puolustelit mm. ketjussa Breivik järjissään.

• Et...
        humanist1 kirjoitti:

Et siis huomannut, että syytöksesi ammuttiin alas. Otan osaa.

...siis harhaisuutesi takia tajunnut, että epätoivoinen yrityksesi peitellä iljettävää pedofilian ja rasismin puolustelemistasi kumottiin heti kättelyssä.

• Et... kirjoitti:

...siis harhaisuutesi takia tajunnut, että epätoivoinen yrityksesi peitellä iljettävää pedofilian ja rasismin puolustelemistasi kumottiin heti kättelyssä.

En peitellyt mitään. Ei ole mitään peiteltävää. Etsi jo se viesti jossa moista puolustelin, pelle.

• - mutta
        Mutta... kirjoitti:

...ethän sinä tajua mistään mitään.

Pedofiliaa ja rasismia puolustelit mm. ketjussa Breivik järjissään.

missä viestissä?

• Ei...
        humanist1 kirjoitti:

En peitellyt mitään. Ei ole mitään peiteltävää. Etsi jo se viesti jossa moista puolustelin, pelle.

taida löytyä... enpä voi sanoa yllättyneeni.

• Ei...
        - mutta kirjoitti:

missä viestissä?

ilmeisesti missään, mutta senhän kaikki jo tiesivätkin. On vain niin kiva esittää typeriä ja perusteettomia syytlksiä, kun ei mitään asia-argumenttejakaan ole.

• Sinulle...
        Ei... kirjoitti:

ilmeisesti missään, mutta senhän kaikki jo tiesivätkin. On vain niin kiva esittää typeriä ja perusteettomia syytlksiä, kun ei mitään asia-argumenttejakaan ole.

...on jo ajat sitten osoitettu, missä puolustelit pedofiliaa, mutta koska sinä nyt vain satut olemaan tuollainen harhainen hörhö, et tajua mistään mitään.

• Yritit...
        humanist1 kirjoitti:

...epätoivoissasi peitellä pedofiili- ja rasismimyönteisyyttäsi, sen huomasi jokainen.

Sinulle on jo osoitettu, missä olet puolustellut pedofiliaa, mutta ethän sinä mistään mitään ikinä ymmärrä, hörhö.

• Helppohan
        Sinulle... kirjoitti:

...on jo ajat sitten osoitettu, missä puolustelit pedofiliaa, mutta koska sinä nyt vain satut olemaan tuollainen harhainen hörhö, et tajua mistään mitään.

sinun olisi se tähän kopioida ja liittää, jos sellainen viesti jossain olisi. Vaikeaksi asian tekee sinulle se, etten koskaan ole puolustellut rasismia saati pedofiliaa missään. Niinpä voit vain jankuttaa posket punaisena kuin Halla-ahon halpa kopio.

• No...
        Yritit... kirjoitti:

...epätoivoissasi peitellä pedofiili- ja rasismimyönteisyyttäsi, sen huomasi jokainen.

Sinulle on jo osoitettu, missä olet puolustellut pedofiliaa, mutta ethän sinä mistään mitään ikinä ymmärrä, hörhö.

missä se viesti on, jossa pedofiliaa puolustelin? On muuten hauska katsella epätoivoista kiemurteluasi...

• Mette
        Breivikin teko kirjoitti:

Sikäli kuin uutisita on ilmi tullut, Brevik ampui norjalaisia sos.dem.nuoria. Mitä tekemistä sillä on monikulttuurisuden kanssa?

• Mette
        TotuuttaKansalle kirjoitti:

Mot rasismen,

"vastauksesi" ovat todellakin pohjaa vailla. Kumoan ne tässä, mutta koska en aio jäädä notkumaan tänne, saat mielihyvin viimeisen sanan ja voit kuvitella ns. voittaneesi väittelyn.

Vapaan liikkuvuuden esteiden purkautuminen ei mitenkään luonnollisesti seuraa globalisaatiosta...

(Esimerkki: Ei se, että voin Internetillä olla vapaasti yhteydessä lähes maailman joka kolkkaan tarkoita sitä, että nyt olisi luonnollista tulla maailman joka kolkasta vapaasti - eli ilman hyvää syytä ja kykyä elättää itsensä - tänne.)

...tai mistään muustakaan, vaan kyseessä on hyvin pitkälti ideologisesta innosta ajettu KEINOTEKOINEN hanke.

Taistolaisten ja heidän henkisten sukulaistensa/perillistensä aatemaailmasta voi olla samaa mieltä osittainkin ilman, että omaksuu täyden kommunismin toivomisen. Esimerkiksi niin suomenruotsalaiseen elitismiin kuin taistolaisuuteenkin ja sen henkisiin perillisiin kuuluu tavallisen suomalaisen kansan ylenkatsominen, ja taistolaiset pitivät "tavallisen kansan syviä rivejä" lähes fasistisina, koska ne eivät kyenneet tajuamaan Neuvostoliiton ihanuutta. Suomalaisen "juntti"kansan halveksunta siis syvästi yhdistää molempia ryhmiä, ja - kuten tiedämme - taistolaiskakarat olivat yleensä vähän paremmista perheistä. Lisäksi on niin, että sekä Astrid Thorsin kaltaiset poliitikot että taistolaisuuden henkiset perillisetkin haluaisivat rajoittaa tiettyjen kysymysten (esim. maahanmuuttopolitiikka) kohdalla sananvapautta tavalla, jota ei ole yhtään liioiteltua kutsua totalitaristiseksi.

Hupsis. Olin töissä metallitehtaassa, jossa metallimiehet olivat lähes kaikki taistolaisia. Reilua duunarisakkia, työläissuvuista.

• Todellisuudessa...
        Mette kirjoitti:

Sikäli kuin uutisita on ilmi tullut, Brevik ampui norjalaisia sos.dem.nuoria. Mitä tekemistä sillä on monikulttuurisuden kanssa?

ei mitään, Breivikin pimeässä päässä paljonkin: hän kuvitteli näin suojelevansa Norjaa monikulttuurisuuden uhkalta (jota sitäkään ei ole kuin Breivikin pimeässä päässä).

• Sellainen...
        Helppohan kirjoitti:

sinun olisi se tähän kopioida ja liittää, jos sellainen viesti jossain olisi. Vaikeaksi asian tekee sinulle se, etten koskaan ole puolustellut rasismia saati pedofiliaa missään. Niinpä voit vain jankuttaa posket punaisena kuin Halla-ahon halpa kopio.

...viesti on ketjussa Breivik järjissään, kuten kaikki nyt tietävät. Olet puolustellut sekä muslimien pedofiliaa että rasismia. Lisäksi olet kirjoittanut rasistisia kommentteja venäläisistä ja virolaisista.

Voithan sinä paniikissa yrittää kiistää todellisuuden, mutta - niin ikävää kuin se kannaltasi onkin - kaikki uskovat mielummin omia silmiään kuin sinun jälkeenpäin kirjoittamia epätoivoisia puolustelupuheitasi.

• Paitsi...
        Todellisuudessa... kirjoitti:

ei mitään, Breivikin pimeässä päässä paljonkin: hän kuvitteli näin suojelevansa Norjaa monikulttuurisuuden uhkalta (jota sitäkään ei ole kuin Breivikin pimeässä päässä).

...että kantanorjalaiset muuttavat Oslosta ympäri Norjaa pienille maaseutupaikkakunnille, koska he vieroksuvat rikoksia tehtailevien maahanmuuttajien läsnäoloa: http://e24.no/makro-og-politikk/etnisk-norske-flytter-ut-av-oslo/20232816

Monikulttuurisuudesta aiheutuu pahoja ongelmia, joiden olemassa olon kiistävät ainoastaan kaltaisesi harhaiset pedofiilimyönteiset hörhöt.

• - mutta
        Sellainen... kirjoitti:

...viesti on ketjussa Breivik järjissään, kuten kaikki nyt tietävät. Olet puolustellut sekä muslimien pedofiliaa että rasismia. Lisäksi olet kirjoittanut rasistisia kommentteja venäläisistä ja virolaisista.

Voithan sinä paniikissa yrittää kiistää todellisuuden, mutta - niin ikävää kuin se kannaltasi onkin - kaikki uskovat mielummin omia silmiään kuin sinun jälkeenpäin kirjoittamia epätoivoisia puolustelupuheitasi.

miksi et tuo sitä viestiä esiin? Koska sitä ei ole.

• Monikulttuurisuus...
        Paitsi... kirjoitti:

...että kantanorjalaiset muuttavat Oslosta ympäri Norjaa pienille maaseutupaikkakunnille, koska he vieroksuvat rikoksia tehtailevien maahanmuuttajien läsnäoloa: http://e24.no/makro-og-politikk/etnisk-norske-flytter-ut-av-oslo/20232816

Monikulttuurisuudesta aiheutuu pahoja ongelmia, joiden olemassa olon kiistävät ainoastaan kaltaisesi harhaiset pedofiilimyönteiset hörhöt.

aiheuttaa hienoa taidetta, kauniita lapsia ja hyvää ruokaa. Ainoastaan kaltaisesi vainoharhaiset hörhöt pitävät näistä asioita ongelmina.

• 17+3
        - mutta kirjoitti:

miksi et tuo sitä viestiä esiin? Koska sitä ei ole.

Sehän on tuotu jo ajat sitten esiin, mutta ethän sinä pedofiilitrolli tunnetusti tajua mistään mitään.

• Ilmeisesti olet...
        17+3 kirjoitti:

Sehän on tuotu jo ajat sitten esiin, mutta ethän sinä pedofiilitrolli tunnetusti tajua mistään mitään.

hiukan epätoivoinen kun kiljut vain että "pedofiili trolli" vaikka minä en todistetusti ole kumpaakaan. Sinusta ei valitettavasti voi sanoa samaa.

• Jep,...
        Monikulttuurisuus... kirjoitti:

aiheuttaa hienoa taidetta, kauniita lapsia ja hyvää ruokaa. Ainoastaan kaltaisesi vainoharhaiset hörhöt pitävät näistä asioita ongelmina.

...sekä raiskauksia ym. rikollisuutta. Esimerkiksi Tanskassa joka toinen raiskaaja on muslimi: http://www.bt.dk/danmark/hveranden-voldtaegtsdoemt-er-udlaending

"Parit kuolleet tahi raiskatut länkkärit on pieni hinta hienosta taiteesta, kauniista lapsista ja hyvästä ruoasta", ajattelee vainoharhainen hörhönist1.

• Ilmeisesti...
        Ilmeisesti olet... kirjoitti:

hiukan epätoivoinen kun kiljut vain että "pedofiili trolli" vaikka minä en todistetusti ole kumpaakaan. Sinusta ei valitettavasti voi sanoa samaa.

...olet taas harhojesi vallassa, kun et muista, että sinut on todistettu pedofiilimyönteiseksi trolliksi lukemattomia kertoja

• On...
        No... kirjoitti:

missä se viesti on, jossa pedofiliaa puolustelin? On muuten hauska katsella epätoivoista kiemurteluasi...

...hauskaa seurata, kuinka harhainen jammunist1 yrittää epätoivoissaan kiistää todellisuuden. ;)

• - mutta
        On... kirjoitti:

...hauskaa seurata, kuinka harhainen jammunist1 yrittää epätoivoissaan kiistää todellisuuden. ;)

missä se viesti on, pelle?

• Kerta...
        Ilmeisesti... kirjoitti:

...olet taas harhojesi vallassa, kun et muista, että sinut on todistettu pedofiilimyönteiseksi trolliksi lukemattomia kertoja

olisi riittänyt, mutta sinulla on mennyt pian kuukausi jauhaessasi siitä olemattomasta viestistä.

• On varmaan kiva...
        Jep,... kirjoitti:

...sekä raiskauksia ym. rikollisuutta. Esimerkiksi Tanskassa joka toinen raiskaaja on muslimi: http://www.bt.dk/danmark/hveranden-voldtaegtsdoemt-er-udlaending

"Parit kuolleet tahi raiskatut länkkärit on pieni hinta hienosta taiteesta, kauniista lapsista ja hyvästä ruoasta", ajattelee vainoharhainen hörhönist1.

ajatella muiden puolesta. Valitettavasti et oikein osaa.

• Ai,...
        On varmaan kiva... kirjoitti:

ajatella muiden puolesta. Valitettavasti et oikein osaa.

...mokukiimasi johtuukin mielisairaudestasi, ts. sille ei ole mitään järjellä selitettävää syytä.

• Kertakin...
        Kerta... kirjoitti:

olisi riittänyt, mutta sinulla on mennyt pian kuukausi jauhaessasi siitä olemattomasta viestistä.

...on jo liikaa, mutta valitettavasti kaltaiseltasi harhaiselta hörhöltä tulee aina niin paljon häiriintyneitä viestejä, että tällaiset väitteet voidaan osoittaa aiheellisiksi useita kertoja.

• Ehkäpä...
        - mutta kirjoitti:

missä se viesti on, pelle?

...palstan pedofiilitrollin kannattaisi palata koulunpenkille, ja tulla tänne takaisin vasta sitten, kun osaa kunnolla lukea?

• No mene...
        Ehkäpä... kirjoitti:

...palstan pedofiilitrollin kannattaisi palata koulunpenkille, ja tulla tänne takaisin vasta sitten, kun osaa kunnolla lukea?

sitten koulun penkille ja tule tänne takaisin vasta sitten, kun osaa kunnolla lukea

• Kertakin...
        Kertakin... kirjoitti:

...on jo liikaa, mutta valitettavasti kaltaiseltasi harhaiselta hörhöltä tulee aina niin paljon häiriintyneitä viestejä, että tällaiset väitteet voidaan osoittaa aiheellisiksi useita kertoja.

... riittäisi, mutta sinä ehkä kuvittelet, että olet voittanut väittelyn, kun kukaan ei nää jaksa vastata. Kyllä sinä kuule hävisit jo silloin, kun humanisti harhaiset syytöksesi alas ampui, mutta toipuminen näköjään kestää.

• ai, huomasit...
        Ai,... kirjoitti:

...mokukiimasi johtuukin mielisairaudestasi, ts. sille ei ole mitään järjellä selitettävää syytä.

... taas jääneesi tappiolle, ja rupesit aikasi kuluksi leikkimään taas samoja lapsellisia lääkärileikkejä

• Huomasin,...
        ai, huomasit... kirjoitti:

... taas jääneesi tappiolle, ja rupesit aikasi kuluksi leikkimään taas samoja lapsellisia lääkärileikkejä

...että harhasi pahenevat taas...

• Kyllä...
        Kertakin... kirjoitti:

... riittäisi, mutta sinä ehkä kuvittelet, että olet voittanut väittelyn, kun kukaan ei nää jaksa vastata. Kyllä sinä kuule hävisit jo silloin, kun humanisti harhaiset syytöksesi alas ampui, mutta toipuminen näköjään kestää.

...ne syytökseni kuule osoitettiin aiheellisiksi, ja sinut todistettiin pedofiilimyönteiseksi rasistiksi. Siksi kaikki pitävätkin sinua nyt rasistisen trollin lisäksi pedofiilinä.

Toivottavasti saat joskus kunnolliset lääkkeet, jotta ymmärrät hävetä rasismi- ja pedofiilimyönteistä toimintaasi.

• Sanoo...
        No mene... kirjoitti:

sitten koulun penkille ja tule tänne takaisin vasta sitten, kun osaa kunnolla lukea

...harhainen muttaneiti, joka kykenee kommunikoimaan toisten kanssa vain copypastaamalla näiden kirjoituksia. xD

• Huomasin...
        Huomasin,... kirjoitti:

...että harhasi pahenevat taas...

... että höpiset taas joutavia.

• Ehkä...
        Kyllä... kirjoitti:

...ne syytökseni kuule osoitettiin aiheellisiksi, ja sinut todistettiin pedofiilimyönteiseksi rasistiksi. Siksi kaikki pitävätkin sinua nyt rasistisen trollin lisäksi pedofiilinä.

Toivottavasti saat joskus kunnolliset lääkkeet, jotta ymmärrät hävetä rasismi- ja pedofiilimyönteistä toimintaasi.

... sinun pitäisi uskaltaa katsoa uudelleen sitä aloittamaasi höpöketjua. Voisit päästä harhoistasi.

• Minulla...
        Sanoo... kirjoitti:

...harhainen muttaneiti, joka kykenee kommunikoimaan toisten kanssa vain copypastaamalla näiden kirjoituksia. xD

ei sentään ole niin pahoja harhoja, että näkisin olemattomia neitejä jotka puolustelevat pedofiilejä... voisitpa sanoa samaa!

• Huomaan...
        Huomasin... kirjoitti:

... että höpiset taas joutavia.

...ettet tapasi mukaan tajua lukemastasi yhtään mitään.

• Jep,...
        Ehkä... kirjoitti:

... sinun pitäisi uskaltaa katsoa uudelleen sitä aloittamaasi höpöketjua. Voisit päästä harhoistasi.

...tsekkasin juuri äsken, ja siellä sinut osoitettiin pedofiilimyönteiseksi rasistiksi, ja harhaiset puolustuspuheesi ammuttiin alas heti kättelyssä.

• Sinulla...
        Minulla... kirjoitti:

ei sentään ole niin pahoja harhoja, että näkisin olemattomia neitejä jotka puolustelevat pedofiilejä... voisitpa sanoa samaa!

...on niin pahoja harhoja, ettet muista, kuka olet, etkä muista, mitä olet itse kirjoittanut.

• Tästä ketjusta
        Sinulla... kirjoitti:

...on niin pahoja harhoja, ettet muista, kuka olet, etkä muista, mitä olet itse kirjoittanut.

löytyy humanistin pedarivastainen viesti. Sitä myönteistä ei löytynyt mistään. Se niistä harhoista...

• Kysy vain...
        Huomaan... kirjoitti:

...ettet tapasi mukaan tajua lukemastasi yhtään mitään.

mikä jäi epäselväksi. Voin kyllä auttaa... en ole ollenkaan vihainen, älä pelkää.

• In your dreams,
        Jep,... kirjoitti:

...tsekkasin juuri äsken, ja siellä sinut osoitettiin pedofiilimyönteiseksi rasistiksi, ja harhaiset puolustuspuheesi ammuttiin alas heti kättelyssä.

baby...

• Sori vaan,...
        Kysy vain... kirjoitti:

mikä jäi epäselväksi. Voin kyllä auttaa... en ole ollenkaan vihainen, älä pelkää.

...mutta en koe tarvitsevani apua harhaiselta, pedofiliaa ja rasismia ihailevalta hörhöltä, joka kaiken lisäksi valehtelee lähes joka asiasta.

;)

• Eihän sinulta...
        Sori vaan,... kirjoitti:

...mutta en koe tarvitsevani apua harhaiselta, pedofiliaa ja rasismia ihailevalta hörhöltä, joka kaiken lisäksi valehtelee lähes joka asiasta.

;)

kukaan apua pyytänytkään. Siis rasismia ihailevalta hörhöltä, joka kaiken lisäksi valehtelee lähes joka asiasta.

• - mutta
        Tästä ketjusta kirjoitti:

löytyy humanistin pedarivastainen viesti. Sitä myönteistä ei löytynyt mistään. Se niistä harhoista...

niinhän se on, että harhat ovat maahanmuuttokriitikoiden geneettinen erityispiirre, kuten muuan harhautunut tohtori höpisi jostain etnisestä ryhmästä

• Oikeastihan

kyse on vain siitä, että hyväntahtoiset hölmöläiset tahtovat itselleen puhtaan omantunnon maailmanpelastusprojektissaan hamuamalla tänne mahdollisimman paljon muiden yhteiskuntien pohjasakkaa. Se, että he samalla sattuvat tuhoamaan pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan, ei merkitse mitään, paitsi että se samalla sattuu olemaan myös toisen joukkion, äärivasemmistolaisten perimmäinen tavoite.

Monikulttuurisuuskiima yhdistää siis useita eri aatteellisia ryhmiä.

• sairasmieli sillä

humaneidin uusi sivupersoona mot rasismen

• 5wggds

Suurin osa tästä hyysäri porukasta on naisia.
      Samoin monikulttuurisuuden kannattajista. He raahaavat suomeen meidän elätettäväksi ketä tahansa

Perimmäinen syy hyysäriakkojen toimintaan on Steven Thomas ilmiö. Kukaan ei oikein uskalla sanoa sitä ääneen.
      eikä siitä voi keskustella

• Juu-Pe

Monikultturismi ideologiana on "maahanmuuttokriittisten" omaa keksintöä. Useimmat ihmiset eivät näe monikulttuurisuudessa mitään periaatteellista pahaa. Järkevä ihminen ymmärtää, ettei vapaa maahanmuutto ympäri maailman ole mahdollista, mutta suhtautuu vieraisiin kulttuureihin neutraalisti ja antaa jo maahan muuttaneille tasavertaisen mahdollisuuden elämään.

Selvennykseksi monikulttuurisuuteen neutraalilla uteliaisuudella suhtautuva ei hyväksy hallitsematonta maahanmuuttoa, eikä suhtaudu maahanmuuttajien rikollisuuteen suvaitsevammin kuin kantasuomalaisten.

• monikultturismin

synnystä:

"Kommunismin romahdettua länsimainen vasemmistolainen älymystö koki postmodernia krapulaa, johon toi helpotusta uusi uskonto nimeltä monikultturismi, jossa on samankaltainen tavoite kuin myttyyn menneessä yrityksessä luoda neuvostoihminen eli Homo Sovjeticus. Monikultturismissa maallinen paratiisi pyritään saavuttamaan rikkomalla perinteiset kansallisvaltiot sekoittaen kansat ja kulttuurit keskenään. Kuten ei kommunismissakaan, ei monikultturismissakaan ole tarjota käytännön esimerkkiä onnistuneesti toteutetusta paratiisista. Mutta monikansallisten valtioiden sisällissodiksi yltyneistä etnis-uskonnollisista helveteistä löytyy useita käytännön esimerkkejä kuten Bosniasta, Libanonista, Kosovosta jne.

Yliopistoissa kasvatettu vasemmisto pyrki 70-luvulla liittoutumaan työväestön kanssa. Tuolloin se palvoi sosialistisella realismilla patsaaksi ikuistettua stahanovilaisen työläisen vartaloa. Nyt sen palvonnan kohde on toiseutta edustava eksoottinen maahanmuuttaja. Kansallisvaltion hajottamiseen monikultturismin nimissä vasemmisto on löytynyt liittolaisen vanhasta vihollisestaan, nopealiikkeisestä pääomasta, jota myös valtioiden rajat ahdistaa ja hidastaa, mutta halpa ulkomainen työvoima kiinnostaa. Globaali pääoma kiertää maapalloa massaansa kasvattaen. Se ei katso velvollisuudekseen huolehtia siitä, jättääkö se taakseen kuiviin imetyn poltetun maan jossa ruoho ei kasva.

Vasemmistoa ei enää kiinnosta lähiössä asuva köyhä kantasuomalainen, jolla ei ole varaa valita asuinpaikkaansa. Lähiön köyhä "juntti" joutuu ottamaan etulinjassa vastaan maahanmuuttajien mukanaan tuomat kulttuuriristiriidat, joita kulttuurikerman päältä kuoriva monikultturisti ei halua hienoon kaupunginosaansa."

http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/2119722:BlogPost:3042

• Olet ihan oikeassa. "Maahanmuuttokriitikot" tunnetaan taistelusta tuulimyllyjä ja olkiukkoja vastaan. Alla siteerattu Aamulehden blogikirjoitus on siitä malliesimerkki. Tunteen paloa piisaa, tolkkua ei lainkaan.

• sinut taasen
        humanist1 kirjoitti:

Olet ihan oikeassa. "Maahanmuuttokriitikot" tunnetaan taistelusta tuulimyllyjä ja olkiukkoja vastaan. Alla siteerattu Aamulehden blogikirjoitus on siitä malliesimerkki. Tunteen paloa piisaa, tolkkua ei lainkaan.

tunnetaan trollaamisesta.

Mitään perusteluja et koskaan kykene esittämään idioottimaisille mielipiteisillesi.

Et kyennyt tälläkään kertaa.

• Pidähän pienempää suuta. Sinä et ole koskaan perustellut seuraavia väiteitäsi:

1) minä muka trollaan

2) minä en muka perustele ja

3) mielipiteeni ovat muka idioottimaisia.

Mutta voit olla varma, että minua eivät sinun perustelusi kiinnosta yhtään sen enempää kuin muitakaan.

• ja varsinaiseen

asiaan et tietenkään kyennyt kommentoimaan mitään järjellistä.

Niin tuttua, niin tuttua.

• Kysy vaan, jos jokin jäi epäselväksi. Varsinaista asiaahan tuossa blogissa ei ollut.

• ja tuollekaan

heitolle ei tietenkään löydy mitään perusteluja, hohhoijaa.

• Kuten ei ikinä
        ja tuollekaan kirjoitti:

ja vielä väärään paikkaan.
        No sehän on vain aivoton pissisneiti tuo "rakas" humanist1mme.

-mutta itse aloitukseen voidaan todeta, että onneksemme se monikulttuurikiimainen porukka on todella vähälukuinen ja vähäjärkinen.

• yhtään sen enempää
        ja tuollekaan kirjoitti:

kuin tuolle neljän vuoden takaiselle blogille "monikulturismin synnystä". Tuossa ylempänähän joku taisi jo ohimennen sanoa, että mitään sellaista ismiä ei ole koskaan ollutkaan, mutta milloinkas maahanmuuttokriitikot olisivat kritisoineett jotain sellaista mikä oikeasti on olemassa?

• eihän

täällä muita aivottomia pissisneitejä ole kuin sinä, ja muutenkin niin sanottu maahanmuuttokriittinen porukka on todella vähälukuinen ja vähäjärkinen.

• mutta kovia urheilemaan - netin yleisönosastoilla.

• hörhöneitiä

ärsyttää, kun hän ei millään kykene kumoamaan maahanmuuttokriittisten asia-argumentteja.

• hörhöneitiä kirjoitti:

ärsyttää, kun hän ei millään kykene kumoamaan maahanmuuttokriittisten asia-argumentteja.

maahanmuuttokriittisyys ei kuulu tälle palstalle. Täällä keskustellaan siitä miten musta rotu saadaan pois Suomesta. Se on sitä rasismia.

• anarkistimies

Taaskaan valtioista ei oo muuta kuin haittaa

• SOMALIAAAAAN!!!!!!!

Muuta Somaliaan; se on anarkistien, libertaarien, hyysärien ym. hörhöjen paratiisi.

• ergerghh

Syyt monikulttuurisuuteen löytyvät täältä:

http://www.woodenshore.org/text/Glad.John.2011a.Jewish_Eugenics.pdf

Huomioikaa muuten että rasismi- ja eugeniikkavaltio Israel ei kannata monikulttuurista valtiota vaan Israel halutaan pitää aitona juutalaisvaltiona. Miksikö? Tietysti siksi että monikulttuurius on valtion itsetuhoista skitsofreniaa, joka saa kyllä kelvata kaikille muille valtioille, jotka siionistieliitti haluaa alistaa, mutta ei tietenkään tälle eliitille itselleen. Tämä eliitti on rasismissaan itsetietoinen ja ymmärtää syleillä omaa eugeniikkaprojektiaan samalla kun levittää siitä vääristeleviä valheitaan omistamissaan joukkotiedotusvälineissä (joita muuten ei aivan vähän olekaan).

• miten älypuhelimen saa näyttämään pdf tiedoston? Onko ko tiedostosta myös mobiiliversiota?

• Eira Kallio

"Monikulttuurisuus on yksinkertaisesti todellisuus, jossa me nykyisin elämme, tosiasia, johon on sopeuduttava ja johon on jo enimmäkseen sopeuduttukin. Suurin osa ihmisistä pystyy hyväksymään maailman realiteetteinaan sellaisena kuin se on, ilman irrationaalisia pelkoja ja vihareaktioita."
      Monikulttuurisuus on todellisuutta monissa maissa. Minun kriteereilläni Suomi ei ole monikulttuurinen valtio mutta tämä riippuu siitä miten käsite määritellään ja mihin raja vedetään. Jos monikulttuurinen tilanne on päässyt syntymään sen kanssa täytyy jotenkin elää. Monikultturisuutta olisi vaikea vastustaa.

Monikultturismi on ideologia jonka mukaan monikulttuurisuus on toivottava asiaintila.
      Vastustan monikultturismia koska mielestäni monikulttuurinen Suomi olisi huonompi paikka asua kuin yksikulttuurinen kansallisvaltio-Suomi. Olen itsekäs ja haluan Suomen olevan tulevaisuudessa sellainen maa jossa MINÄ viihdyn. Jokaisella suomalaisella on oikeus pyrkiä samaan, elämmehän demokratiassa ja enemmistö voittaa jos asiat menevät niinkuin pitää.

Minulle on mysteeri miksi jotkut suomalaiset uskovat viihtyvänsä nykyistä monikulttuurisemmassa Suomessa. Selitykseksi ei kelpaa etnoruoka ja etnomusiikki, ruoka ja musiikki ovat vain tuotteita joita ostetaan. Minä kulutan tuskin lainkaan suomalaista ruokaa tai musiikkia mutta se ei tee minusta monikultturistia.

• Ei ole monikulttuurisuutta ja monokulttuurisuutta.

On vapaa mutta järjestäytynyt yhteiskunta - ja tavalla tai/ja toisella totalitaarinen.

Näistä, pelkästään on valitseminen.

• Niin, niin mutta

somalit ja muut paskat pitää siivota pois, sitten se on mahdolliosta.

• Eira Kallio

En ymmärrä Moverin 10:50 viestistä hölkäsen pölähtävää. Vain kahdenlaisia yhteiskuntia?!?
      Japani on monokulttuurinen ja demokraattinen. Myanmar on monikulttuurinen ja totalitäärinen. Eri muunnelmia löytyy yhtä paljon kuin on valtioita. En näe mitääm yhteyttä monokulttuuri/monikulttuuri -asian ja vapaus/totalitarismi -asian välillä.

• Etkä ymmärrä laittaa viestiäsi oikeaan hierarkiaan - jos minulle sen tarkoitit?

Ktllä viestini kertoi pelkistetysti sen, mistä tässä moku -ulottuvuudessa yhteiskunnallisella tasolla on kysymys. Ja samalla se liittyy ihmisoikeuksiin, mm. rasismiin:

Meillä ei ole valintatilannetta, jossa meidän tulisi päättää "monikulttuurin" ja "monokulttuuriin" väliltä.

Se olisi aivan absurdi tilanne. Kulttuurien lukumäärä kuin sinänsä ei ole MINKÄÄNLAINEN YHTEISKUNNALLINEN AUTOMAATTISESTI MITATTAVA ASIA.

Ihan sama kuin jos valitsisimme valkohiuksisten ja kaikkia värejä hiuksissaan kantavien välillä. Siinä - kirjaimellisesti - on yhtä paljon järkeä.

Sen sijaan meillä on - joka neljäs vuosi (kansanedustajilla joka vuosi) mahdollista valita demokraattisen yhteiskunnan ja diktatuurin väliltä.

Nuo kaksi yhteiskunnallista systeemiä automaattisesti tuovat - tai sulkevat - eri vaihtoehtoja.

Vapaus on niistä yksi. Ja sen mukana toki, pluralismi kaikissa ihmisoikeuksein mukaan hyväksyttävissä muodoissa. Myös kulttuurien suhteen.

Ainoa edellytys sille on, että harjoitettava kulttuuri on sopusoinnussa perustuslaimme kanssa.

Minä valitsen vaihtoehdoista tuon vapauden - demokratian.

• ¢
        Mover kirjoitti:

Etkä ymmärrä laittaa viestiäsi oikeaan hierarkiaan - jos minulle sen tarkoitit?

Ktllä viestini kertoi pelkistetysti sen, mistä tässä moku -ulottuvuudessa yhteiskunnallisella tasolla on kysymys. Ja samalla se liittyy ihmisoikeuksiin, mm. rasismiin:

Meillä ei ole valintatilannetta, jossa meidän tulisi päättää "monikulttuurin" ja "monokulttuuriin" väliltä.

Se olisi aivan absurdi tilanne. Kulttuurien lukumäärä kuin sinänsä ei ole MINKÄÄNLAINEN YHTEISKUNNALLINEN AUTOMAATTISESTI MITATTAVA ASIA.

Ihan sama kuin jos valitsisimme valkohiuksisten ja kaikkia värejä hiuksissaan kantavien välillä. Siinä - kirjaimellisesti - on yhtä paljon järkeä.

Sen sijaan meillä on - joka neljäs vuosi (kansanedustajilla joka vuosi) mahdollista valita demokraattisen yhteiskunnan ja diktatuurin väliltä.

Nuo kaksi yhteiskunnallista systeemiä automaattisesti tuovat - tai sulkevat - eri vaihtoehtoja.

Vapaus on niistä yksi. Ja sen mukana toki, pluralismi kaikissa ihmisoikeuksein mukaan hyväksyttävissä muodoissa. Myös kulttuurien suhteen.

Ainoa edellytys sille on, että harjoitettava kulttuuri on sopusoinnussa perustuslaimme kanssa.

Minä valitsen vaihtoehdoista tuon vapauden - demokratian.

sinä olet ottanut vapauden häiriköidä tällä palstalla.

• Toinen puoli

"Monikultturismin kannatus johtuu hyvin pitkälti siitä, että tietyt runsaslukuiset ja voimakkaat median vaikuttajat ovat luoneet ilmapiirin, jossa jokainen maahanmuuttoa ja monikultturismia kannattava voi kuvitella olevansa huippuälykäs."

Toisaalta täysin tarpeeton ja kovapalkkainen vähemmistövaltuutettu sekä VKSV syyttäjät ovat luoneet aktiivisesti pelon ilmapiiriä hiljentääkseen monikultturismin arvostelijat.

Jostain syystä valtion budjettiin ei ole ehdotettu säästöä lakkauttamalla vähemmistövaltuutetun toimisto.

• aishashi

Outoa, että monikulttuurisuuden asiantuntijat mover, humanist1 ja mutta neiti eivät tarjoa meille asiantuntemustaan. Muuten he kyllä täällä liputtavat monikulttuurisuuden puolesta ainoana perusteenaan "Se on välttämätöntä!".

• Kerro vain mitä haluat tietää. Annan mielelläni asiantuntija-apua aina kun voin.

• aishashi
        humanist1 kirjoitti:

Kerro vain mitä haluat tietää. Annan mielelläni asiantuntija-apua aina kun voin.

Luulin, että se seisoi otsikossa, mutta kopioin sen tähän sinulle.

Mistä monikulttuurin kannatus johtuu?

• 20+17
        humanist1 kirjoitti:

Kerro vain mitä haluat tietää. Annan mielelläni asiantuntija-apua aina kun voin.

Humahörhön asiantuntija-apu = valheita, jotka kuka tahansa kumoaa hetkessä.

• Eipä siltä
        20+17 kirjoitti:

Humahörhön asiantuntija-apu = valheita, jotka kuka tahansa kumoaa hetkessä.

näytä. Nimittely ei ennenkään ole ollut argumenttien kumoamista.

• 17+1
        Eipä siltä kirjoitti:

näytä. Nimittely ei ennenkään ole ollut argumenttien kumoamista.

Epä sinulla noita argumentteja näytä olevan.

• eipä
        17+1 kirjoitti:

Epä sinulla noita argumentteja näytä olevan.

sinullakaan

• Eira Kallio

Friikkiteoria:
      Monikultturismi on matkailun korvike. Jollei vuori tule Muhammedin luo on Muhammedin mentävä vuoren luo.
      Monikultturistit ovat usein persaukisia humanisteja jotka maksavat pois ylipitkästä opiskeluajasta johtuvaa ylisuurta opintolainaa apurahatutkijoina, pätkätyöläisinä tai mäkkärin hampurilaisten paistajina. Heillä ei ole mahdollisuutta matkustaa ulkomaille tutustumaan vieraisiin kulttuureihin joten he haluavat että kulttuurit tuodaan heidän luokseen.

• saanen onnitella

olet juuri keksinyt teorian joka on vielä naurettavampi kuin islamofobien eurabiateoria

• Eira Kallio
        saanen onnitella kirjoitti:

olet juuri keksinyt teorian joka on vielä naurettavampi kuin islamofobien eurabiateoria

Kiitos.
        Olen ylpeä itsestäni.
        Friikkiteoria:
        Maailma kylässä -tapahtuma on köyhien Matkamessut.

• ole hyvä
        Eira Kallio kirjoitti:

Kiitos.
        Olen ylpeä itsestäni.
        Friikkiteoria:
        Maailma kylässä -tapahtuma on köyhien Matkamessut.

ei sinulla ole aihetta ylpeyteen

• eipä
        ole hyvä kirjoitti:

ei sinulla ole aihetta ylpeyteen

sinullakaan edes sen vertaa.

• ja sinulla
        eipä kirjoitti:

sinullakaan edes sen vertaa.

kaikkein vähiten

• Jos sitä kannatusta

jostain löytyy, niin kyseessä on aivovaurio!

• hallanpanemat

höpisijät taitavat kannattaa aivovaurioita. Ainakin sellainen lienee välttämätön edellytys Scriptan luomiselle ja lukemiselle.

Kertokaa se hänelle. Katotaan vetääkö prinsessa tänkin herneen nenäänsä. Kohta se posket punasena kirjoittaa taas blogiinsa jotain omasta mielestään tiukasti argumentoitua jaarittelua.

• The Lord of the Lard
        hallanpanemat kirjoitti:

höpisijät taitavat kannattaa aivovaurioita. Ainakin sellainen lienee välttämätön edellytys Scriptan luomiselle ja lukemiselle.

Kertokaa se hänelle. Katotaan vetääkö prinsessa tänkin herneen nenäänsä. Kohta se posket punasena kirjoittaa taas blogiinsa jotain omasta mielestään tiukasti argumentoitua jaarittelua.

Kaikki johtuu... Lihavien Suomalais-naisten halusta tuntea,olevansa haluttu.

• Taasko...
        hallanpanemat kirjoitti:

...ne mielikuvitusolentosi mekastavat kaapissasi?

• Taasko... kirjoitti:

...ne mielikuvitusolentosi mekastavat kaapissasi?

Eiväthän Halla-aho ja Hirvisaari mielikuvitusolentoja ole, vaan todellisia ihmisiä, vaikka ovatkin jo menneen talven lumia. Mutta minun puolestani voimme lopettaa heistä puhumisen tähän. Humanisti ei viitsi lyödä lyötyä.

• Ne...
        humanist1 kirjoitti:

Eiväthän Halla-aho ja Hirvisaari mielikuvitusolentoja ole, vaan todellisia ihmisiä, vaikka ovatkin jo menneen talven lumia. Mutta minun puolestani voimme lopettaa heistä puhumisen tähän. Humanisti ei viitsi lyödä lyötyä.

...Hallanpanemat höpisijät ovat sairaan mielesi tuottamia harhakuvia.
        Harhaisuudestasi kertoo sekin, että pidät suuressa suosiossa olevia poliitikkoja menneen talven lumena, vaikka todellisuudessa heidän äänisaalis vain lisääntyy esim. tulevissa kunnallisvaaleissa.

Harhainen humanats1 vain yrittää toiveajattelulla lakaista fasistisen monikulttuuri-ideologiansa sortumisen maton alle. Ei se siitä mihinkään sorru, jos muuta itselleni uskottelen, ajattelee humanats1 harhoissaan.

• sen kun toivot
        Ne... kirjoitti:

...Hallanpanemat höpisijät ovat sairaan mielesi tuottamia harhakuvia.
        Harhaisuudestasi kertoo sekin, että pidät suuressa suosiossa olevia poliitikkoja menneen talven lumena, vaikka todellisuudessa heidän äänisaalis vain lisääntyy esim. tulevissa kunnallisvaaleissa.

Harhainen humanats1 vain yrittää toiveajattelulla lakaista fasistisen monikulttuuri-ideologiansa sortumisen maton alle. Ei se siitä mihinkään sorru, jos muuta itselleni uskottelen, ajattelee humanats1 harhoissaan.

Luulenpa että humanisti on taas oikeassa. Senhän ei ole tarvinnut vielä koskaan tarkistaa käsitystään Halla-ahosta.

• Sinä...
        sen kun toivot kirjoitti:

Luulenpa että humanisti on taas oikeassa. Senhän ei ole tarvinnut vielä koskaan tarkistaa käsitystään Halla-ahosta.

...sivupersooninesi olet väärässä, mutta niinhän te harhaiset hörhöt olette aina.

• kerropa
        Sinä... kirjoitti:

...sivupersooninesi olet väärässä, mutta niinhän te harhaiset hörhöt olette aina.

missä asiassa olen Halla-ahon suhteen ollut väärässä? :D

• Melkein...
        kerropa kirjoitti:

missä asiassa olen Halla-ahon suhteen ollut väärässä? :D

...kaikissa.

• eli en...
        Melkein... kirjoitti:

...kaikissa.

missään

• - mutta
        eli en... kirjoitti:

missään

nyt on ehkä aika kaivaa ne kootut osumat, joilla aikanaan ammuin hallanpanemat höpinät seulaksi, pitkästä aikaa esiin

• hoitajasi
        - mutta kirjoitti:

nyt on ehkä aika kaivaa ne kootut osumat, joilla aikanaan ammuin hallanpanemat höpinät seulaksi, pitkästä aikaa esiin

ovat laittaneet ne töherrykset roskiin jo ajat sitten.

• niistä on
        hoitajasi kirjoitti:

ovat laittaneet ne töherrykset roskiin jo ajat sitten.

tehty jo uusi aloitus, katso ja ihastu!

• Kovat...
        eli en... kirjoitti:

missään

...ovat harhakuvitelmasi taas...

• Sehän...
        niistä on kirjoitti:

tehty jo uusi aloitus, katso ja ihastu!

...sisälsikin tyypillistä vainoharhaista höröttämistäsi. Ei liene mikään ihme, ettei kukaan ota sinua tosissaan.

• Ei liene
        Kovat... kirjoitti:

...ovat harhakuvitelmasi taas...

mikään ihme, ettei kukaan ota sinua tosissaan.

• Taas...
        Ei liene kirjoitti:

...tuo raukka on niin harhoissaan, ettei se kykene edes tuottamaan tekstiä itse.

• en tuhlaa
        Taas... kirjoitti:

...tuo raukka on niin harhoissaan, ettei se kykene edes tuottamaan tekstiä itse.

ruutia variksiin

• Ts.,...
        en tuhlaa kirjoitti:

ruutia variksiin

...sekakäytöllä pilaamat aivosi eivät kykene tuottamaan omaa tekstiä kuin parin sanan verran.

• arvasit väärin
        Ts.,... kirjoitti:

...sekakäytöllä pilaamat aivosi eivät kykene tuottamaan omaa tekstiä kuin parin sanan verran.

kuten aina

• Harhakuvitelmasi...
        arvasit väärin kirjoitti:

kuten aina

...pääsivät valloilleen, kuten aina.

• vanha vitsi
        Harhakuvitelmasi... kirjoitti:

...pääsivät valloilleen, kuten aina.

kerro uusi

• Harhasi...
        vanha vitsi kirjoitti:

kerro uusi

...eivät ole - valitettavasti - vitsi, vaikka se varmasti onkin ikävää kannaltasi.

• sinä olet
        Harhasi... kirjoitti:

...eivät ole - valitettavasti - vitsi, vaikka se varmasti onkin ikävää kannaltasi.

- valitettavasti - vitsi, vaikka se varmasti onkin ikävää kannaltasi.

• Kappas vain,...
        sinä olet kirjoitti:

- valitettavasti - vitsi, vaikka se varmasti onkin ikävää kannaltasi.

...taisit vihdoin ottaa ne lääkkeesi, kun kykenit kirjoittamaan itse peräti kaksi sanaa. Hienoa, siitä se paranemisesi lähtee! Muutamassa viikossa/kuukaudessa saatat jo ymmärtää hävetä aiempaa pedofilia- ja rasismimyönteisyyttäsi ym. aiempaa sekopäisyyttäsi.

• Hienoa, se siitä!
        Kappas vain,... kirjoitti:

...taisit vihdoin ottaa ne lääkkeesi, kun kykenit kirjoittamaan itse peräti kaksi sanaa. Hienoa, siitä se paranemisesi lähtee! Muutamassa viikossa/kuukaudessa saatat jo ymmärtää hävetä aiempaa pedofilia- ja rasismimyönteisyyttäsi ym. aiempaa sekopäisyyttäsi.

Muutamassa viikossa/kuukaudessa saatat jo ymmärtää hävetä aiempaa pedofilia- ja rasismisyyttelyäsi ym. aiempaa sekopäisyyttäsi.

• Eipä...
        Hienoa, se siitä! kirjoitti:

Muutamassa viikossa/kuukaudessa saatat jo ymmärtää hävetä aiempaa pedofilia- ja rasismisyyttelyäsi ym. aiempaa sekopäisyyttäsi.

...siinä mitään hävettävää ole, että vastustaa pedofilian ja rasismin puolustelemista, johon olet todistettavasti syyllistynyt.

Lääkkeet otettuasi tajuat, että hävettävää on itse asiassa sinulla.

• - mutta
        Eipä... kirjoitti:

...siinä mitään hävettävää ole, että vastustaa pedofilian ja rasismin puolustelemista, johon olet todistettavasti syyllistynyt.

Lääkkeet otettuasi tajuat, että hävettävää on itse asiassa sinulla.

milloin?

• .
        - mutta kirjoitti:

milloin?

Lääke hillitsee paikallisesti käytettynä hallusinaatioita aiheuttavien aineiden vaikutusta. Lääke alkaa yleensä vaikuttaa muutaman päivän sisällä lääkityksen aloittamisesta, mutta vaikutuksen ilmaantumiseen voi mennä kauemminkin. Lääkettä voi käyttää aikuisten ohella myös muttaneiti.

• . kirjoitti:

Lääke hillitsee paikallisesti käytettynä hallusinaatioita aiheuttavien aineiden vaikutusta. Lääke alkaa yleensä vaikuttaa muutaman päivän sisällä lääkityksen aloittamisesta, mutta vaikutuksen ilmaantumiseen voi mennä kauemminkin. Lääkettä voi käyttää aikuisten ohella myös muttaneiti.

Älä lässytä, neitiseni. Kerro milloin ja missä olen puolustellut rasisteja saati pedofiilejä. Maksan sinulle satasen kun löydät sen viestin.

• Mm....
        - mutta kirjoitti:

milloin?

...ketjussa Breivik järjissään.

• Dementia...
        humanist1 kirjoitti:

Älä lässytä, neitiseni. Kerro milloin ja missä olen puolustellut rasisteja saati pedofiilejä. Maksan sinulle satasen kun löydät sen viestin.

...taitaa vaivata sinua, neitiseni.

• Mm.... kirjoitti:

...ketjussa Breivik järjissään.

Lainaapa se viesti sitten tähän.

• Dementia... kirjoitti:

...taitaa vaivata sinua, neitiseni.

Argumenttisi taitavat olla lopussa, neitiseni.

• Eipä...
        humanist1 kirjoitti:

Lainaapa se viesti sitten tähän.

taida löytyä. Ehkä sellaista ei olekaan.

• Mitäpä...
        Eipä... kirjoitti:

taida löytyä. Ehkä sellaista ei olekaan.

...jos jammunist1 kävisi itse lukemassa sitä ketjua?

• Sinulla...
        humanist1 kirjoitti:

Argumenttisi taitavat olla lopussa, neitiseni.

...niitä ei edes ole, neitiseni.

• Ei kiinnosta.
        Mitäpä... kirjoitti:

...jos jammunist1 kävisi itse lukemassa sitä ketjua?

Tiedämme molemmat vallan hyvin, että jos sieltä olisi jotain sinnepäinkään löytynyt, olisit sen jo monistanut joka ikiseen ketjuun ja tehnyt siitä viisi aloitustakin.

• Tiedämme...
        Ei kiinnosta. kirjoitti:

Tiedämme molemmat vallan hyvin, että jos sieltä olisi jotain sinnepäinkään löytynyt, olisit sen jo monistanut joka ikiseen ketjuun ja tehnyt siitä viisi aloitustakin.

...kaikki vallan hyvin, että todisteet pedofiilimyönteisyydestäsi on esitetty jo ajat sitten, etkä sinä niitä kyennyt vääriksi osoittamaan. Siksi kaikki pitävätkin sinua nykyään aivottoman idiootin lisäksi pedarina.

• - mutta
        Tiedämme... kirjoitti:

...kaikki vallan hyvin, että todisteet pedofiilimyönteisyydestäsi on esitetty jo ajat sitten, etkä sinä niitä kyennyt vääriksi osoittamaan. Siksi kaikki pitävätkin sinua nykyään aivottoman idiootin lisäksi pedarina.

missä?

• 13+4
        - mutta kirjoitti:

missä?

Mutta kaikkihan jo tietävät, ettei trollineiti osaa lukea.

• Eihän...
        13+4 kirjoitti:

Mutta kaikkihan jo tietävät, ettei trollineiti osaa lukea.

kukaan osaa olemattomia viestejä lukea, mitä trollineiti ei näemmä tajua.

• James Potkukelkka
        humanist1 kirjoitti:

voisi mennä tuuraamaan James Hirvisaarta eduskuntaan. "Apuva! Homoliittoja! Minareetteja! Apuva! Aa-puu-va!"

• Ethän...
        Eihän... kirjoitti:

kukaan osaa olemattomia viestejä lukea, mitä trollineiti ei näemmä tajua.

...sinä harhaisuutesi takia tajua, että viestit on tuotu esille jo aika päiviä sitten. Siksi kaikki pitävätkin sinua nykyään säälittävän trollin lisäksi pedofiilien hännystelijänä.

• Aa-puu-vaaaa!!!

• Hei James!

• Olisi varmasti tuotu
        Ethän... kirjoitti:

...sinä harhaisuutesi takia tajua, että viestit on tuotu esille jo aika päiviä sitten. Siksi kaikki pitävätkin sinua nykyään säälittävän trollin lisäksi pedofiilien hännystelijänä.

jos niitä olisi. Mutta koska niitä ei ole, alkaa olemattomista viesteistä höliseminen kieltämättä tekemään asemasi hiukan säälittäväksi.

• Ai,...
        Hei James! kirjoitti:

Oletko James Potkukelkka vai James Hirvisaari? No samapa tuo.

...nytkö harhainen humanats1 kuvittelee keskustelevansa tv-hahmon tahi poliitikon kanssa? Noh, pääsisit eroon moisista harhoista jos ottaisit ne lääkkeet, jotka se "puoskari" sinulle määräsi.

• Onhan...
        Olisi varmasti tuotu kirjoitti:

jos niitä olisi. Mutta koska niitä ei ole, alkaa olemattomista viesteistä höliseminen kieltämättä tekemään asemasi hiukan säälittäväksi.

...ne jo tuotu, ja siksi kaikki pitävätkin sinua nyt trollin lisäksi pedofiilinä.

Yrityksesi kiistää silmiesi edessä oleva todellisuus aiheuttaa kanssakeskustelijoillesi lähinnä epäuskon sekaista sääliä.

• Et siis...
        Ai,... kirjoitti:

...nytkö harhainen humanats1 kuvittelee keskustelevansa tv-hahmon tahi poliitikon kanssa? Noh, pääsisit eroon moisista harhoista jos ottaisit ne lääkkeet, jotka se "puoskari" sinulle määräsi.

katsonut kun Hirvisaari puhui eduskunnassa homoliitoista? Kyllä se kovasti sketsihahmolta tuntui. Mies on kuin James Potkukelkka.

• Olisihan...
        Onhan... kirjoitti:

...ne jo tuotu, ja siksi kaikki pitävätkin sinua nyt trollin lisäksi pedofiilinä.

Yrityksesi kiistää silmiesi edessä oleva todellisuus aiheuttaa kanssakeskustelijoillesi lähinnä epäuskon sekaista sääliä.

... ne jo tuotu, mutta kun niitä ei ole.

• Toivottavasti...
        Et siis... kirjoitti:

katsonut kun Hirvisaari puhui eduskunnassa homoliitoista? Kyllä se kovasti sketsihahmolta tuntui. Mies on kuin James Potkukelkka.

...sinäkin olet vain sketsihahmo, etkä ikinä toteuta pedofiili- ja rasismimyönteisyyttäsi käytännössä.

• Sinähän...
        Toivottavasti... kirjoitti:

...sinäkin olet vain sketsihahmo, etkä ikinä toteuta pedofiili- ja rasismimyönteisyyttäsi käytännössä.

näet pedofiilejä joka puolella. Mikä sinua vaivaa?

• Jos...
        Sinähän... kirjoitti:

näet pedofiilejä joka puolella. Mikä sinua vaivaa?

...et puolustelisi pedofiliaa, ei kukaan näkisi sinussa pedofiiliä.

• Kaikki...
        Olisihan... kirjoitti:

... ne jo tuotu, mutta kun niitä ei ole.

...toki ymmärtävät, että sairauteesi kuuluu muistin heikkeneminen...

• Minähän...
        Jos... kirjoitti:

...et puolustelisi pedofiliaa, ei kukaan näkisi sinussa pedofiiliä.

... en puolustele pedofiliaa. Sinä näet siis harhoja.

• Muistan hyvin...
        Kaikki... kirjoitti:

...toki ymmärtävät, että sairauteesi kuuluu muistin heikkeneminen...

... että valheelliset syytöksesi ammuttiin kerralla alas, ja sinä olet itkenyt sitä täällä jo kuukauden.

• Sinähän...
        Minähän... kirjoitti:

... en puolustele pedofiliaa. Sinä näet siis harhoja.

...puolustelet sekä pedofiliaa että rasismia, kuten olen osoittanut jo ajat sitten.

• Muistat...
        Muistan hyvin... kirjoitti:

... että valheelliset syytöksesi ammuttiin kerralla alas, ja sinä olet itkenyt sitä täällä jo kuukauden.

...tapasi mukaan väärin, mutta sehän kuuluukin tuohon sairauteesi.

Säälittävät, epätoivoiset yrityksesi selitellä pedofiilimyönteisyyttäsi kumottiin heti kättelyssä.

• Tästä ketjusta
        Muistat... kirjoitti:

...tapasi mukaan väärin, mutta sehän kuuluukin tuohon sairauteesi.

Säälittävät, epätoivoiset yrityksesi selitellä pedofiilimyönteisyyttäsi kumottiin heti kättelyssä.

löytyy viesti jossa humanisti vastustaa pedofiliaa. Mistään ei löydy viestiä jossa puolustaa. MOT.

• Jos...
        Sinähän... kirjoitti:

...puolustelet sekä pedofiliaa että rasismia, kuten olen osoittanut jo ajat sitten.

katsoisit tätä ketjua, huomaisit erehdyksesi.

• Jos...
        Jos... kirjoitti:

katsoisit tätä ketjua, huomaisit erehdyksesi.

...tajuaisit jotain, ymmärtäisit hävetä pedofiliaasi ja rasismiasi.

• Tästä...
        Tästä ketjusta kirjoitti:

löytyy viesti jossa humanisti vastustaa pedofiliaa. Mistään ei löydy viestiä jossa puolustaa. MOT.

...ketjusta löytyy viesti, jossa puolustelet kiivaasti pedofiliaa.

Olet sekä pedofilian että rasismin tukija. MOT.

• Etkö...
        Jos... kirjoitti:

...tajuaisit jotain, ymmärtäisit hävetä pedofiliaasi ja rasismiasi.

osaa lukea?

• Heh, tuo...
        Tästä... kirjoitti:

...ketjusta löytyy viesti, jossa puolustelet kiivaasti pedofiliaa.

Olet sekä pedofilian että rasismin tukija. MOT.

oli jo tosi kornia. Ensin väität, että löysit tästä ketjusta viestin jossa puolustelen kiivaasti pedofiliaa - mitä tässä tai missään muuallakaan ei tietenkään ole - ja sitten päättelet olemattomasta viestistä, että olen sekä pedofilian että rasismin tukija. Mistä tuon rasisminkin vielä tuohon kaupanpäälliseksi tempaisit? Persustuvasta?

• Ei näköjään raha...
        humanist1 kirjoitti:

... kelpaa...

• Ei liene
        Sehän... kirjoitti:

...sisälsikin tyypillistä vainoharhaista höröttämistäsi. Ei liene mikään ihme, ettei kukaan ota sinua tosissaan.

• WTT

Islamofobia on tervettä järkeä. Eurabia on jo todellisuutta ; Euroopassa , mm. Ruotsissa on no-go-alueita. Niissä muslimit hallitsevat. Paloautot ei mene sinne ilman poliisia, ja poliisikin pelkää. Ambulanssitkaan ei halua mennä sinne.

• nougout on ok. Eihän Syyriaankaan halua kukaan mennä. Mesokoot siellä keskenään. Piikkilankaa vaan ympärille.

Typeryyden huippu on kyllä yleensäkkään päästää niitä tänne. Hyysärit vois asuttaa myös sinne no-go alueelle.

• Lontoossa...
        mulqqu kirjoitti:

nougout on ok. Eihän Syyriaankaan halua kukaan mennä. Mesokoot siellä keskenään. Piikkilankaa vaan ympärille.

Typeryyden huippu on kyllä yleensäkkään päästää niitä tänne. Hyysärit vois asuttaa myös sinne no-go alueelle.

... oli yksi no go -alue, ihan keskustassa: sen liikkkeisiin, kuntosaleihin ja ravntoloihin pääsivät vain ne, jotka olivat siellä töissä. Ei ollut valkoisellakaan miehellä asiaa sinne.

• tässä lisää
        Lontoossa... kirjoitti:

... oli yksi no go -alue, ihan keskustassa: sen liikkkeisiin, kuntosaleihin ja ravntoloihin pääsivät vain ne, jotka olivat siellä töissä. Ei ollut valkoisellakaan miehellä asiaa sinne.

alueista, joihin homojen ja saarnaajien on turha mennä. Myös yksinäiset naiset ovat vaarassa, jos ei kulje säkissä.

"Many neighborhoods in London are now unsafe for non-Muslims to inhabit. These areas have been formed with 'ethnic cleansing' harassment tactics; forcing existing residents out of their homes by Muslim harassment. Not only are these places unsafe to live in, they're hazardous to walk into. Many women have been threatened with violence and even death for not wearing Islamic veils when simply walking in a London neighborhood. Gays have also had death threats shouted at them by Muslim preachers.

Many neighborhoods hang signs that say "You are entering a Sharia controlled zone: Islamic rules enforced." Christian preachers have also been accused of hate crimes for handing out Christian reading in Muslim neighborhoods. Police told these pastors to stop or they would be arrested. Several Islamic groups including Muslims against the Crusade leading the Islamic Emirates Project are openly on a mission to turn several areas of London and the UK into independent Islamic republics ruled by Sharia law."

http://technorati.com/politics/article/no-go-zones-for-non-muslims/

• Ilmeisesti...
        Lontoossa... kirjoitti:

...harhainen humanats1 kuvittelee mielikuvitusmatkansa kertovan tosiasioista paljon enemmän kuin paikan päällä asuvien ihmisten päivittäiset kokemukset ja viranomaisten tutkimukset/tilastot...

• Joo, minä kävin
        Ilmeisesti... kirjoitti:

...harhainen humanats1 kuvittelee mielikuvitusmatkansa kertovan tosiasioista paljon enemmän kuin paikan päällä asuvien ihmisten päivittäiset kokemukset ja viranomaisten tutkimukset/tilastot...

Lontoossa. Sinä taidat olla se harhainen humanatsi joka spämmää tänne keksittyjä tarinoita no go -alueista... ei niitä oikeasti Lontoossa ole.

• Valitettavasti...
        Joo, minä kävin kirjoitti:

Lontoossa. Sinä taidat olla se harhainen humanatsi joka spämmää tänne keksittyjä tarinoita no go -alueista... ei niitä oikeasti Lontoossa ole.

...harhojesi tahi lääketokkurasi tuottama mielikuvitusmatka Mikä-Mikä-Maahan ei kerro totuudesta yhtikäs mitään - siitä kertoo tilastot, tutkimukset ja ihmisten jokapäiväiset kokemukset.

Siksi esim. Lontoon koulujen johtaja soittelee hätäkelloja gettoutumisen takia:
        http://www.dailymail.co.uk/news/article-2045259/Citys-ghettoes-sleepwalking-schools-apartheid.html
        http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/8806977/London-being-turned-into-apartheid-era-Johannesburg-says-head.html

• Ilmeisesti...
        Valitettavasti... kirjoitti:

...harhojesi tahi lääketokkurasi tuottama mielikuvitusmatka Mikä-Mikä-Maahan ei kerro totuudesta yhtikäs mitään - siitä kertoo tilastot, tutkimukset ja ihmisten jokapäiväiset kokemukset.

Siksi esim. Lontoon koulujen johtaja soittelee hätäkelloja gettoutumisen takia:
        http://www.dailymail.co.uk/news/article-2045259/Citys-ghettoes-sleepwalking-schools-apartheid.html
        http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/8806977/London-being-turned-into-apartheid-era-Johannesburg-says-head.html

... sinä olet hieman kateellinen minulle siitä, että olen päässyt oikeasti tutustumaan monikulttuuriseen Lontooseen, kun taas sinä saat tyytyä pelottelemaan itseäsi kaiken maailman nettiroskalla.

• Enpä...
        Ilmeisesti... kirjoitti:

... sinä olet hieman kateellinen minulle siitä, että olen päässyt oikeasti tutustumaan monikulttuuriseen Lontooseen, kun taas sinä saat tyytyä pelottelemaan itseäsi kaiken maailman nettiroskalla.

...voi sanoa olevani yhtään kateellinen siitä, että pääset "ulos" peräkammaristasi vain harha-aistimuksiesi avulla.

Muttaneidin sairauden eräs oire on se, että hän kieltäytyy uskomasta tosiasioita, vaikka ne tarjotaan hänen nenänsä eteen kuin manulle illallinen. Viranomaisten tutkimukset, tilastot ja ihmisten jokapäiväiset kokemukset menettävät merkityksensä, kun neiti on harhoissaan nähnyt unia Mikä-Mikä-Maasta, jossa kaikki pitävät toisiaan käsistä kiinni ja hoilaavat kumbayaata ja aurinko hymyilee sateenkaarten värittämällä taivaalla, yksisarviset kirmailevat kukkaisniityillä, ihmiset paskantavat raakatimantteja ja kaikilla on hyvä olla. Oi auvoa.

• Lentokone...
        Enpä... kirjoitti:

...voi sanoa olevani yhtään kateellinen siitä, että pääset "ulos" peräkammaristasi vain harha-aistimuksiesi avulla.

Muttaneidin sairauden eräs oire on se, että hän kieltäytyy uskomasta tosiasioita, vaikka ne tarjotaan hänen nenänsä eteen kuin manulle illallinen. Viranomaisten tutkimukset, tilastot ja ihmisten jokapäiväiset kokemukset menettävät merkityksensä, kun neiti on harhoissaan nähnyt unia Mikä-Mikä-Maasta, jossa kaikki pitävät toisiaan käsistä kiinni ja hoilaavat kumbayaata ja aurinko hymyilee sateenkaarten värittämällä taivaalla, yksisarviset kirmailevat kukkaisniityillä, ihmiset paskantavat raakatimantteja ja kaikilla on hyvä olla. Oi auvoa.

on keksitty, mutta ehkä et ole vielä kuullut siitä peräkammarissasi.

• WTT

Tuo on hyvä ajatus, että hyysäritkin laitetaan asumaan no-go-alueille.

• näin on

Heikosta itsetunnosta, mikä leimaa erityisesti suomalaisia naisia.

• Mies1985
      • Tuossahan...

tiivistyi niin sanottujen maahanmuuttokriitikoiden argumentointikyky. Mitään sanottavaa ei ole ole, mutta onneksi netti on on pullollaan tyhmiä pilakuvia. Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

• Tuossahan...
        Tuossahan... kirjoitti:

tiivistyi niin sanottujen maahanmuuttokriitikoiden argumentointikyky. Mitään sanottavaa ei ole ole, mutta onneksi netti on on pullollaan tyhmiä pilakuvia. Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

...tuli taas ilmi, ettei jammunist1 osaa lukea.

• Mies1985
        Tuossahan... kirjoitti:

Hyvä vitsi. Maahanmuuttokriitikot vetoavat etiikkaan ja tieteeseen kun taas vetoavat kun taas te vetoatte näihin;
        "Rasismi!"
        "Rasisti!"
        "Homma-foorumi!"
        "Persut!"
        "Halla-Aho!"
        "Skinhead!"
        "Natsi!"

Kuvittelette että noiden sanojen toisteleminen jotenkin muuttaisi todellisuuden luonnetta? Lakkaavatko Ranskan vankilat täyttymästä muslimeista jos hoet että "homma-aho persut!"? Tekevätkö mustat vähemmän kuin reilusti yli puolet Amerikan rikoksista jos sanot että "vihapuherasismipunaniska!"
        Lakkaavatko Etelä-Aasian mamut pitämästä valkoisia tyttöjä seksiorjana ja varastamasta kaiken minkä jaksavat kantaa jos ilmaiset paheksuntaa siitä huolestuneita kohtaan? Missä ovat ne faktat ja tilastot jotka tukevat teidän mielikuvitusmaailmaanne? Missä todisteet siitä että värilliset mamut parantavat valkoista yhteiskuntaa? Sukupuolitautien dramaattinen lisääntyminen, kiinteistöjen tuhoutuminen, rikollisuuden dramaattinen lisääntyminen, tyhmyyden dramaattinen lisääntyminen, rumuuden roima lisääntyminen, kiintiökoulu/työpaikkojen lisääntyminen, uskonnollisista syistä lisääntyvän byrokratian ja varomisen lisääntyminen, kouluympäristöjen muuttuminen kelvottomaksi jne. viittaavat siihen että muutokset ovat joka saralla negatiivisia.

Tuossa linkittämässäni kuvassa osoitetaan realistisesti se miten maahanmuutto ja poliittinen korrektius toimii. Se on tarkoitettu kuvaamaan Yhdysvaltoja mutta sopii mihin tahansa suvaitsevaiseen länsimaahan.

• Hyvä...
        Mies1985 kirjoitti:

Hyvä vitsi. Maahanmuuttokriitikot vetoavat etiikkaan ja tieteeseen kun taas vetoavat kun taas te vetoatte näihin;
        "Rasismi!"
        "Rasisti!"
        "Homma-foorumi!"
        "Persut!"
        "Halla-Aho!"
        "Skinhead!"
        "Natsi!"

Kuvittelette että noiden sanojen toisteleminen jotenkin muuttaisi todellisuuden luonnetta? Lakkaavatko Ranskan vankilat täyttymästä muslimeista jos hoet että "homma-aho persut!"? Tekevätkö mustat vähemmän kuin reilusti yli puolet Amerikan rikoksista jos sanot että "vihapuherasismipunaniska!"
        Lakkaavatko Etelä-Aasian mamut pitämästä valkoisia tyttöjä seksiorjana ja varastamasta kaiken minkä jaksavat kantaa jos ilmaiset paheksuntaa siitä huolestuneita kohtaan? Missä ovat ne faktat ja tilastot jotka tukevat teidän mielikuvitusmaailmaanne? Missä todisteet siitä että värilliset mamut parantavat valkoista yhteiskuntaa? Sukupuolitautien dramaattinen lisääntyminen, kiinteistöjen tuhoutuminen, rikollisuuden dramaattinen lisääntyminen, tyhmyyden dramaattinen lisääntyminen, rumuuden roima lisääntyminen, kiintiökoulu/työpaikkojen lisääntyminen, uskonnollisista syistä lisääntyvän byrokratian ja varomisen lisääntyminen, kouluympäristöjen muuttuminen kelvottomaksi jne. viittaavat siihen että muutokset ovat joka saralla negatiivisia.

Tuossa linkittämässäni kuvassa osoitetaan realistisesti se miten maahanmuutto ja poliittinen korrektius toimii. Se on tarkoitettu kuvaamaan Yhdysvaltoja mutta sopii mihin tahansa suvaitsevaiseen länsimaahan.

... vitsi oli tuo että maahanmuuttokriitikot vetoavat etiikkaan. Jussi Halla-aho nyt ei ainakaan ettiisyydestään ole kuuluisa.

• 10+14
        Hyvä... kirjoitti:

... vitsi oli tuo että maahanmuuttokriitikot vetoavat etiikkaan. Jussi Halla-aho nyt ei ainakaan ettiisyydestään ole kuuluisa.

Niin, muttaneidin kieroutuneessa mielessä maan täyttäminen ihmisillä, jotka syyllistyvät paljon enemmän rikoksiin ja rasismiin kuin kantaväestö, on eettistä.

• Tiedä häntä,
        10+14 kirjoitti:

Niin, muttaneidin kieroutuneessa mielessä maan täyttäminen ihmisillä, jotka syyllistyvät paljon enemmän rikoksiin ja rasismiin kuin kantaväestö, on eettistä.

muttaneiti ei näköjään ole vielä tähän ketjuun osallistunut.

• korjaus:
        Tiedä häntä, kirjoitti:

mutta.neiti ei ole, mutta se ainoa aito ja oikea muttaneiti valitettavasti on.

• Oletko...
        Tiedä häntä, kirjoitti:

...taas niin harhoissasi, ettet muista, kuka olet?

• Hauska...
        Oletko... kirjoitti:

...taas niin harhoissasi, ettet muista, kuka olet?

... katsoa kuinka se ainoa oikea aito mutta.neiti keskustelee itsensä kanssa...

• Hauska...
        Hauska... kirjoitti:

... katsoa kuinka se ainoa oikea aito mutta.neiti keskustelee itsensä kanssa...

...katsoa, kuinka harhainen humanats1 ei koskaan muista, kuka itse on.

• Hauska...
        Hauska... kirjoitti:

...katsoa, kuinka harhainen humanats1 ei koskaan muista, kuka itse on.

... katsoa kun palstan typerin trolli juttelee itsekseen mielikuvitusystävistään humanatsista ja muttaneidistä.

• Hauska...
        Hauska... kirjoitti:

... katsoa kun palstan typerin trolli juttelee itsekseen mielikuvitusystävistään humanatsista ja muttaneidistä.

...katsoa, kun palstan typerin trolli & rasismin ja pedofilian ihailija on niin harhoissaan, että kuvittelee olevansa mielikuvituksen tuotetta.

• Hauska... kirjoitti:

...katsoa, kun palstan typerin trolli & rasismin ja pedofilian ihailija on niin harhoissaan, että kuvittelee olevansa mielikuvituksen tuotetta.

Ai sellainen vaihe sinulla nyt on.

• Eli...
        humanist1 kirjoitti:

Ai sellainen vaihe sinulla nyt on.

...harhainen pedofiilitrolli kuvittelee taas olevansa minä...

• tuskin...
        Eli... kirjoitti:

...harhainen pedofiilitrolli kuvittelee taas olevansa minä...

kenelläkään niin huonosti menee

• ,

aivan.

• Topper

Monikulttuurisuuden kannatus johtunee toisen maailmansodan jälkeisestä häpeän krapulasta, sillä ennen tuota ajanjaksoa meininki ei ollut huudossa. Solidaaruus ja kasvava kommunismi ei jaotellut ihmisiä sen kummemmin, tai oli aivan sama kunhan tehtaat saadaan pyörimään ja saadaan kilpailla hyvinvointivaltojen kesken kuinka olemme avoimia ja ymmärtäväisiä. Ei tunnu olleen ainakaan Suomelle, Ruotsille, Norjalle, Tanskalle erityistä etua monikulttuurisuudestaan. Se mitä on saavutettu on ainoastaan jengiintyminen ja Gettoontuminen ja tästä ei tarvitse syyttää alkuperäisväestöä eikä maahanmuuttajia koska tiedettiin etukäteen ettei tulijat sopeudu kun niille ei ole töitä (hyvä, että omille on) eikä kiinosta heitä tutustua vastaanottajamaan kulttuuriin vaan on kivenkovaan elettävä samalla tavalla kuin omassa maassaan saati sitten opetella kieliä.

Monikulttuurisuus on päälle junnaamaan jäänyt levy, joka takaa sen ettei mikään muutu koska ongelmat täytyy kohdata omassa maassa, niin teki Suomikin kun jättiläinen kävi kimppuun idästä. Lapsia saatiin turvaan hetkeksi Ruotsiin, mutta sodan jälkeen he palasivat takaisin

• Monikulttuurisuus...

on vanha ilmiö, Lontookin on ollut monikulttuurinen jo 2000 vuotta. Kuten kaikki monikulttuuriset kaupungit, se on erinomaisen svengaava ja monipuolinen.

• Jep,....
        Monikulttuurisuus... kirjoitti:

on vanha ilmiö, Lontookin on ollut monikulttuurinen jo 2000 vuotta. Kuten kaikki monikulttuuriset kaupungit, se on erinomaisen svengaava ja monipuolinen.

...ja samalla täynnä mamurikollisia (esim. 66% ryöstöistä on ei-länsimaisten, ts. muslimien, tekemiä), mutta tämähän on vain muttaneidin kaltaisen idiootin mielestä kivaa.

• Sinähän sen tiedät,
        Jep,.... kirjoitti:

...ja samalla täynnä mamurikollisia (esim. 66% ryöstöistä on ei-länsimaisten, ts. muslimien, tekemiä), mutta tämähän on vain muttaneidin kaltaisen idiootin mielestä kivaa.

muttaneiti kun olet.

• Jospa...
        Sinähän sen tiedät, kirjoitti:

muttaneiti kun olet.

...ottaisit sen lääkkeesi, niin et kenties kuvittelisi harhoissasi olevasi minä.

• Jos...
        Jospa... kirjoitti:

...ottaisit sen lääkkeesi, niin et kenties kuvittelisi harhoissasi olevasi minä.

... lakkaisit leikkimästä hoitsua, sinut ehkä ottaisi vakavasti.

• sinun kannattaisi
        Jos... kirjoitti:

... lakkaisit leikkimästä hoitsua, sinut ehkä ottaisi vakavasti.

joskus ottaa muutkin vakavasti, kuin vain hoitajasi.

• sinun kannattaisi
        sinun kannattaisi kirjoitti:

joskus ottaa muutkin vakavasti, kuin vain hoitajasi.

opetella ensin pilkkusäännöt ja leikkiä vasta sitten opettajaa

• paraskin neuvoja
        sinun kannattaisi kirjoitti:

opetella ensin pilkkusäännöt ja leikkiä vasta sitten opettajaa

pilkkusäännöistä, kun typerys ei osaa laittaa pistettä päättömerkiksi.

• ei osakaan,
        paraskin neuvoja kirjoitti:

pilkkusäännöistä, kun typerys ei osaa laittaa pistettä päättömerkiksi.

mutta minä osaan. Osaan myös jättää sen pois. Sääntöjä voi rikkoa jos tietää mitä tekee.

• ongelmasi on
        ei osakaan, kirjoitti:

mutta minä osaan. Osaan myös jättää sen pois. Sääntöjä voi rikkoa jos tietää mitä tekee.

se, että olet tietämätön typerys.

• - mutta
        ongelmasi on kirjoitti:

se, että olet tietämätön typerys.

sehän on sinun ongelmasi, darling

• mitä se sinun
        - mutta kirjoitti:

sehän on sinun ongelmasi, darling

typeryytesi minuun koskee?

Ei niin mitään.

• Ei niin
        mitä se sinun kirjoitti:

typeryytesi minuun koskee?

Ei niin mitään.

me kaikki joudumme tulemaan toimeen vain oman typeryytemme ja pahuutemme kanssa. Sinun typeryydestäsi ja pienestä pahansuovasta ilkeydestäsi on minun ihan helppo päästä eroon. Minä vain jätän sinun viestisi huomiotta. En enää lue niitä enkä vastaa niihin.

Saattaa olla että tulen joskus takaisin. Saattaa olla että tämä palsta muuttuu vielä joskus kiinnostavaksi. Sitä se oli silloin joskus kun täällä oli muitakin kirjoittajia kuin sinä. Olethan sinä aika monta kiinnostavaa kirjoittajaa onnistunut täältä häätämään: Kokemus-K, Sharyn, Factum, eijaksakirjautua - heillä oli jotain sanottavaa ja kyky sanoa se. Heidän lähdettyäänkin täällä on riittänyt oikeassaolijoita, mutta todenpuhujat ovat käyneet vähiin.

• hyvä, että
        Ei niin kirjoitti:

me kaikki joudumme tulemaan toimeen vain oman typeryytemme ja pahuutemme kanssa. Sinun typeryydestäsi ja pienestä pahansuovasta ilkeydestäsi on minun ihan helppo päästä eroon. Minä vain jätän sinun viestisi huomiotta. En enää lue niitä enkä vastaa niihin.

Saattaa olla että tulen joskus takaisin. Saattaa olla että tämä palsta muuttuu vielä joskus kiinnostavaksi. Sitä se oli silloin joskus kun täällä oli muitakin kirjoittajia kuin sinä. Olethan sinä aika monta kiinnostavaa kirjoittajaa onnistunut täältä häätämään: Kokemus-K, Sharyn, Factum, eijaksakirjautua - heillä oli jotain sanottavaa ja kyky sanoa se. Heidän lähdettyäänkin täällä on riittänyt oikeassaolijoita, mutta todenpuhujat ovat käyneet vähiin.

tajuat lopettaa trollaamisen.

Asialliseen keskusteluun kun et ikinä kyennyt.

• 9+9
        Ei niin kirjoitti:

Niin, nuo mainitsemasi trollit lähtivät, kun he eivät enää kehdanneet esiintyä täällä jäätyään niin monta kertaa kiinni valehtelusta ja vääristelystä. Heillä on sentään jonkinalista moraalia jäljellä, toisin kuin harhaisella muttaneidillä, joka kiistää tosiasiat vielä sen jälkeen kun on saanut ne nenukkinsa eteen kuin manulle illallinen.

Syy muttaneidin hörhöilyyn on toki ilmiselvä; hän yrittää aivottomalla trollauksella ja spämmäämisellä saada totuudenpuhujat häipymään palstalta, jotta tästä tulisi hänen ja kaltaistensa runkkurinki, jossa kielletään kaikki faktat, ihaillaan islamin brutaaliuksia ja puolustellaan pedofiilejä.

• niin, nythän
        9+9 kirjoitti:

Niin, nuo mainitsemasi trollit lähtivät, kun he eivät enää kehdanneet esiintyä täällä jäätyään niin monta kertaa kiinni valehtelusta ja vääristelystä. Heillä on sentään jonkinalista moraalia jäljellä, toisin kuin harhaisella muttaneidillä, joka kiistää tosiasiat vielä sen jälkeen kun on saanut ne nenukkinsa eteen kuin manulle illallinen.

Syy muttaneidin hörhöilyyn on toki ilmiselvä; hän yrittää aivottomalla trollauksella ja spämmäämisellä saada totuudenpuhujat häipymään palstalta, jotta tästä tulisi hänen ja kaltaistensa runkkurinki, jossa kielletään kaikki faktat, ihaillaan islamin brutaaliuksia ja puolustellaan pedofiilejä.

tämä on hompanssien runkkurinki, niille kun ei yksi foorumi millään riitä

• Lontoon kulttuurit
    • - mutta

miksi monikulttuuri-termiä käyttävät vain kaltaisesi hörhöt?

• Monikulttuurisuus

on asiaintila jossa on eletty kutakuinkin koko tunnetun historian ajan. Eivät kansainvaellukset mikään uusi ilmiö ole. Antiikista asti tuttuja juttuja ne on.

• 14+10
        Monikulttuurisuus kirjoitti:

on asiaintila jossa on eletty kutakuinkin koko tunnetun historian ajan. Eivät kansainvaellukset mikään uusi ilmiö ole. Antiikista asti tuttuja juttuja ne on.

Monikulttuurisuus on luonnoton asiantila. Historia miltä tahansa ajalta, mistä tahansa paikasta, mantereelta, valtiosta, kuningaskunnasta tai ryhmästä kertoessaan ei ole koskaan löytänyt toimivaa ja kestävää monikulttuurista yhteiskuntaa ilman etnistä konfliktia tai sisällissotaa. Voit testata esitettyä argumenttia lukemalla tai helpommin kysymällä itseltäsi yksinkertaisen kysymyksen. Missä on se monikulttuurinen onnela, johon muttaneiti aatetovereineen haluaa kiivaasti Suomen viedä?

• Koska
        14+10 kirjoitti:

Monikulttuurisuus on luonnoton asiantila. Historia miltä tahansa ajalta, mistä tahansa paikasta, mantereelta, valtiosta, kuningaskunnasta tai ryhmästä kertoessaan ei ole koskaan löytänyt toimivaa ja kestävää monikulttuurista yhteiskuntaa ilman etnistä konfliktia tai sisällissotaa. Voit testata esitettyä argumenttia lukemalla tai helpommin kysymällä itseltäsi yksinkertaisen kysymyksen. Missä on se monikulttuurinen onnela, johon muttaneiti aatetovereineen haluaa kiivaasti Suomen viedä?

muttaneiti ei ehtinyt vastaamaan, vastaan minä: etniset konfliktit ja sisällissodat ovat tekemällä tehtyjä. Luonnollista kehitystä on vapaa liikkuminen. Kansat eivät halua sotia, vaan ahneet johtajat.

• ali-mufti
        Koska kirjoitti:

muttaneiti ei ehtinyt vastaamaan, vastaan minä: etniset konfliktit ja sisällissodat ovat tekemällä tehtyjä. Luonnollista kehitystä on vapaa liikkuminen. Kansat eivät halua sotia, vaan ahneet johtajat.

voi miten lapsellinen kommentti.

Ainakaan Suomeen ei tarvita muita kulttuureita kuin suomalaisten oma. Se on nimittäin aivan varma että siitä ei hyvä seuraa, vaikka Moveri-idiootti tämänkin tosiasian täältä sensuroi. Äärimmäinen viha kytee nytkin koko ajan ja tarvitaan vain liekki sen sytyttämiseen ja silloin virtaa veri, eikä se veri ole valkoihoisen suomalaisen.

• täysi..
        Koska kirjoitti:

pelle tämä muttaneiti.

" Luonnollista kehitystä on vapaa liikkuminen. "

Vapaa liikkuminen on tuhonnut tuhansia yhteiskuntia ja korkeakulttuureita.

Tuloksena on ollut aina kaaos ja anarkia, mutta sitähän nämä viherkommarit haluavatkin.

• Kulttuurien
        ali-mufti kirjoitti:

Ainakaan Suomeen ei tarvita muita kulttuureita kuin suomalaisten oma. Se on nimittäin aivan varma että siitä ei hyvä seuraa, vaikka Moveri-idiootti tämänkin tosiasian täältä sensuroi. Äärimmäinen viha kytee nytkin koko ajan ja tarvitaan vain liekki sen sytyttämiseen ja silloin virtaa veri, eikä se veri ole valkoihoisen suomalaisen.

kohtaamisesta syntyy hienoa taidetta, hyvää ruokaa ja kauniita lapsia. Miten kellään voi olla mitään sitä vastaan?

• Ääriryhmät,
        täysi.. kirjoitti:

pelle tämä muttaneiti.

" Luonnollista kehitystä on vapaa liikkuminen. "

Vapaa liikkuminen on tuhonnut tuhansia yhteiskuntia ja korkeakulttuureita.

Tuloksena on ollut aina kaaos ja anarkia, mutta sitähän nämä viherkommarit haluavatkin.

kuten Suomen Sisu ja al-Qaida, haluavat kaaosta ja anarkiaa, koska ne hyötyvät sitä. Täysjärkiselle enemmistölle äärihörhöistä on vain harmia.

• vain todellinen
        Ääriryhmät, kirjoitti:

kuten Suomen Sisu ja al-Qaida, haluavat kaaosta ja anarkiaa, koska ne hyötyvät sitä. Täysjärkiselle enemmistölle äärihörhöistä on vain harmia.

idiootti vertaa al-Qaidaa ja Suomen Sisua toisiinsa.

Ensimmäinen on kansainvälinen terroristijärjestö, ja toinen on täysin laillinen suomalainen liike, jolla ei ole mitään yhteyksiä terrorismiin tai mihinkään muihin laittomuuksiin.

Mutta, muttaneidiln harhaisessa pääkopassa kaikki on näköjään mahdollista.

Mitähän se seuraavaksi keksii?

• 15+2
        Kulttuurien kirjoitti:

kohtaamisesta syntyy hienoa taidetta, hyvää ruokaa ja kauniita lapsia. Miten kellään voi olla mitään sitä vastaan?

Muttaneiti yrittää epätoivoisesti peitellä totuutta.

Todellisuudessa monikulttuurisuus aiheuttaa rikollisuutta ja tuhoa. Lontoossan 66% ryöstöistä ym. rikoksista on ei-länsimaisten maahanmuuttajien tekemiä. Oslossa n. 100% raiskauksista on muslimien tekemiä. Ja niin edelleen.

Vain muttaneidin kaltainen harhainen hörhö pitää tällaista hienona ja hyvänä.

• 13+6
        Koska kirjoitti:

Eikö höppänäneiti taaskaan muista kuka hän on?

Vapaa liikkuminen ei ole luonnollista. Se on aiheuttanut konflikteja kautta historian. Absurdi väitteesi johtajien osuudesta konflikteihin on naurettava, sillä nykyään(kin) monet lännen johtajat haluavat monikulttuurisuutta ja vapaata liikkuvuutta, mutta silti Euroopassa on jo käynnissä matalan itensiteetin konflikti eri etnisten ja uskonnollisten ryhmien välillä.

• 10+15
        vain todellinen kirjoitti:

idiootti vertaa al-Qaidaa ja Suomen Sisua toisiinsa.

Ensimmäinen on kansainvälinen terroristijärjestö, ja toinen on täysin laillinen suomalainen liike, jolla ei ole mitään yhteyksiä terrorismiin tai mihinkään muihin laittomuuksiin.

Mutta, muttaneidiln harhaisessa pääkopassa kaikki on näköjään mahdollista.

Mitähän se seuraavaksi keksii?

Seuraavaksi se varmaan alkaa höpisemään, että todellisuudessa Suomen Sisu on al-Qaida ja sitä johtaa ne halliksen hanurissa asuskelevat ukkelit.

• WhiteFlight
        ali-mufti kirjoitti:

En olis tostakaa nii varma, kyllä se voi spermanaamaltaki yhtä hyvi ;)

• 15+10
        Kulttuurien kirjoitti:

Monikulttuurisuus on ongelma niinkin kaukana kuin Etelä-Koreassa: http://www.facebook.com/photo.php?v=919852452099

Kaikki, paitsi harhainen höperö muttaneiti, tietävät monikulttuurisuuden aiheuttavan ongelmia.

• InIMMIGRATIONWeTrust

Monikultturismin kannatus johtuu tosiaan siitä että se on nykytilanne, siihen o sopeuduttava ja sitä ei voi sivuuttaakkaan. Ja miksi tämä? Ilman sitä maailma pysähtyisi. Ja harmi ettei kaikki suomalaiset sitä ymmärrä. Onneksi sentään jotkut ;)

• kerropa,

hörhö, mihin maailma pysähtyisi, jos vaikka estettäisiin rikollisten ja kerjäläisten maahantunkeutuminen?

• InIMMIGRATIONWeTrust

.......... Taas joku mielisairas väittää että kaikki maahanmuuttajat on rikollisia.... Luoja sinua auttakoot....

• 17+20

Taas joku lukutaidoton hyysärivajakki...

• työperäinen

maahanmuutto ja Suomen kulttuuriin sopeutuminen on hyväksyttävää ja jopa toivottavaa.

Monikulttuurisuus on taas tuhoava ja taannuttava voima.

• InIMMIGRATIONWeTrust
        17+20 kirjoitti:

Taas joku lukutaidoton hyysärivajakki...

Miten niin lukutaidoton?Miten niin vajakki? Miten niin hyysäri?

• 7+20
        InIMMIGRATIONWeTrust kirjoitti:

Miten niin lukutaidoton?Miten niin vajakki? Miten niin hyysäri?

No luepas nämä viestit uudestaan, niin ehkä sitten tajuaisit jotain.

• juu, tajusin
        7+20 kirjoitti:

No luepas nämä viestit uudestaan, niin ehkä sitten tajuaisit jotain.

että sinä olet vajakki. Mutta niinhän kaikki ovat jotka mustaa miestä pelkäävät.

• InIMMIGRATIONWeTrust

Tää on kyllä ihan oikeesti naurettavaa toimintaa tää maahanmuuttajien jokapäiväinen nälviminen. :DDDDDDD Vieläpä ihan turhaan sitä tekevät. Saaatanan oikeistolaiset rotat. Hirttää ne pitäs x3

• 8+11

Ei tosiasioiden esilletuominen ole nälvimistä.

Se, että haluaisit kohdistaa väkivaltaisia toimenpiteitä eri mieltä oleviin, kertoo siitä, että olet fasisti, kuten lähes mokuttajat ovat.

• InIMMIGRATIONWeTrust

Miten niin monikulttuurisuuden ihailijat voivat olla fasisteja? Nuo kaks asiaa ovat yhtä erilaisia kuin päivä ja yö, ellei enemmänkin. Ja maahanmuuttokriittiset ei tuo ikinä esille tosiasioita, ei sitten ikinä.

• tuo on kipeän totta

ja siksi se täytyykin sinetöidä maahanmuuttokriittisellä miinuksella

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      234
      1122
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      825
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      790
    Aihe