Olen ennustellut ja uumoksellut että milloin jeesus hakee minut ja ne muut Rakkaat pois, jotka haluavat tässä kyydissä lähteä. Elämämme on kivikkoista jo pelkästään omiemme joukossa, koska omat kristittyt tuomitsevat halumme päästä isän kotiin.
Tänä keväänä, kuten moinena muunakin keväänä olen laskenut ns. Omerin laskentaa, Helluntain laskentaa, johon liittyy vanhan testamenit "ylösoton kaltainen" jaekokonaisuus 3. Moos 23:15-17
Tämä laskenta on kovin lähellä useampaa profetiaa ja jopa Raamatun kohtaa, kuten Laulujen laulu 10:13-15
Keäsn kynnyksellä.
Laitan tänne erään veljen kommentin:
Mahtavaa!!!
Nyt tuli vahvistus ulkomailta, että Pelastussanoma on totta.
Tuossa videossa nainen sai Herralta sanan jota hän ei oikein itsekään ymmärtänyt.
Viestin otsikko on :
"Table is set, Counting of Omer begins"
=pöytä on katettu, Omerin laskeminen alkaa"
Omerin laskuhan on viikkojuhlan laskeminen, eli Helluntain laskeminen.
Viestin meni suunnilleen näin:
Minun uskolliset lapseni, olette palvelleet minua hyvin.
Nyt on palkinnon aika. Tapaatte minut minun pyhissä juhlissa. Tulkaa aterialle jonka minä olen valmistanut teille. Kunnioittakaa minua tällä tavalla, nin minä kunnioitan teitä. Pöytä on katettu ja vieraat ovat tulossa. Oletko saanut kutsusi? Tule nyt, liity seuraani minun pöytääni. Minä annan sinulle kuningaskunnan avaimet ja vastaan kaikkiin kysymyksiisi. Suuri juhla adottaa. Omerin laskeminen alkaa...
Nainen tuossa videossa on hämillään eikä oikein tiedä mitä Omerin laskenta tarkoittaa.
http://youtu.be/bocI0FHtsQ8
-Markku
Markku on nöyrä ja itsekin yritän sitä olla...
Tuntuu että tänä keväänä
43
388
Vastaukset
- -jarmo-
Tuli tässä mieleeni että www.pelastussanoma.fi täyttää tänään 5 vuotta.
- Epä luuloinen
Tiedättekö muuten mitä tarkoittaa tuo, että pelastussanoma.fi nimen jälkeen oleva ns. wot-merkki on punainen?
- -jarmo-
Epä luuloinen kirjoitti:
Tiedättekö muuten mitä tarkoittaa tuo, että pelastussanoma.fi nimen jälkeen oleva ns. wot-merkki on punainen?
Varmaan sitä ettei sinne kannat mennä... siis pelastuakseen.
- oikein sinä sanoit
-jarmo- kirjoitti:
hyvä.
- satu meni saunaan
-jarmo- kirjoitti:
-jarmo- ei sinne kannata mennä koska se kaikki on mitä suurinta satua.
- -jarmo-
satu meni saunaan kirjoitti:
-jarmo- ei sinne kannata mennä koska se kaikki on mitä suurinta satua.
Jep, kaikki mikä on tietä ristin juurelle, joka vie totuuteen ja johtaa ikuiseen elämään, on saatanalle äärimmäisen vastenmielistä ja siksi sitä dissataan kaikkialla ja varmasti niin voimakkaasti, että vain harva puhuu sen puolesta.
Aamos 5:10 He vihaavat sitä, joka portissa oikeutta puoltaa, ja totuuden puhuja on heille kauhistus. - minulla tuli
mieleen että jännä juttu muuten on sekin että minulla tulee, tulevan vuoden kesäkuussa, 5 vuotta siitä kun tulin uudestaan uskoon/uudistuin uskossa.
koko tämän ajan olen seurannut profetioita ja maailman tapahtumia. - -jarmo-
minulla tuli kirjoitti:
mieleen että jännä juttu muuten on sekin että minulla tulee, tulevan vuoden kesäkuussa, 5 vuotta siitä kun tulin uudestaan uskoon/uudistuin uskossa.
koko tämän ajan olen seurannut profetioita ja maailman tapahtumia.Ai jaa, ok. Minä puolestaan sain suuren herätyksen ja profetoinninlahjan tahtomattani vuonna 2006 kesällä, josta alkoi varsinainen pelastussanoman tekeminen. Se vei minut aluksi peijaksen P3 suljetulle osastolle kolmeksi päiväksi. Siitä tiesin jo heti että saamani sanoma on aito. Kaikki tapahtuivat niin kertakaikkiaan selvästi Jumalan ohjauksessa.
Olenhan minä toki uskossa ollut, mutten koskaan kokenut saaneeni mitään erityistä, enkä suurin surminkaan kokenut olevani jotain enempää kuin kuka tahansa.
Kysehän tässä kaikessa on se, että kun Joosef alkoi koota viljaa aittaan, oli 7 hyvää vuotta ja sitten tuli 7 kovaa ja laihaa vuotta. Jeesuksen lähettämät enkelit ovat sitoneet lustetta kimppuihin odottamaan sitä päivää, jolloin leikkuuväki tulee ja leikkaa nisun aittaan.
En tarkoita että kaikki alkoi vuonna 2005, voi olla että 7 vuotta kestävä hyvä aika päättyy vasta vuosi ylösoton jälkeen. Sanotaanhan sanassakin, että he saivat yhden hetken menstyksen, joka tarkoittaa lyhyttä ja äärimmäisen tehokasta herätyksen aikaa, heti ylösoton jälkeen.
Mutta muistakaa rakkaat ihmiset ettei kukaan eksytä pois ketään ristin juurelta, vaan haluan että jokainen tutkii ensin perusevankeliumia omalla kohdallaan ja sitten vasta tutkii miten sato maan päältä korjataan. - Niinpäpäniinpä
-jarmo- kirjoitti:
Jep, kaikki mikä on tietä ristin juurelle, joka vie totuuteen ja johtaa ikuiseen elämään, on saatanalle äärimmäisen vastenmielistä ja siksi sitä dissataan kaikkialla ja varmasti niin voimakkaasti, että vain harva puhuu sen puolesta.
Aamos 5:10 He vihaavat sitä, joka portissa oikeutta puoltaa, ja totuuden puhuja on heille kauhistus.Siltä näyttää. Sinäkin lähdit heti rienaamaan ja pilkkaamaan totuutta kun joku sen sanoi.
- minulla tuli
-jarmo- kirjoitti:
Ai jaa, ok. Minä puolestaan sain suuren herätyksen ja profetoinninlahjan tahtomattani vuonna 2006 kesällä, josta alkoi varsinainen pelastussanoman tekeminen. Se vei minut aluksi peijaksen P3 suljetulle osastolle kolmeksi päiväksi. Siitä tiesin jo heti että saamani sanoma on aito. Kaikki tapahtuivat niin kertakaikkiaan selvästi Jumalan ohjauksessa.
Olenhan minä toki uskossa ollut, mutten koskaan kokenut saaneeni mitään erityistä, enkä suurin surminkaan kokenut olevani jotain enempää kuin kuka tahansa.
Kysehän tässä kaikessa on se, että kun Joosef alkoi koota viljaa aittaan, oli 7 hyvää vuotta ja sitten tuli 7 kovaa ja laihaa vuotta. Jeesuksen lähettämät enkelit ovat sitoneet lustetta kimppuihin odottamaan sitä päivää, jolloin leikkuuväki tulee ja leikkaa nisun aittaan.
En tarkoita että kaikki alkoi vuonna 2005, voi olla että 7 vuotta kestävä hyvä aika päättyy vasta vuosi ylösoton jälkeen. Sanotaanhan sanassakin, että he saivat yhden hetken menstyksen, joka tarkoittaa lyhyttä ja äärimmäisen tehokasta herätyksen aikaa, heti ylösoton jälkeen.
Mutta muistakaa rakkaat ihmiset ettei kukaan eksytä pois ketään ristin juurelta, vaan haluan että jokainen tutkii ensin perusevankeliumia omalla kohdallaan ja sitten vasta tutkii miten sato maan päältä korjataan.mieleen että meillä on aika lailla samanlainen tarina, silloin kun tulin uudestaan uskoon niin, rupesin selailemaan profetia sivuja ja muita uskovien foorumeita ja ensimmäinen sivu jolle satuin oli sinun sivusi, pitää sano sen verran että sinulla ja sinun sivullasi on suuri merkitys minun alku uskontaipaleelle.
vaikka en enää kaikesa samaa mieltä olekkaan kanssasi ja kaikkea sanomaasi en voi enää allekirjoittaa.
mutta ei tästä enenmpää. :)
kerrot sivullasi kun odotit ylöstempausta rautatie asemalla oliko se 2006 kesä? mutta sitten tempausta ei tapahtunutkaan, tulin keväällä uudestaan uskoon 2008 ja minäkin odotin tempausta tänä vuonna kertomanasi päivämääränä oliko se loppu kesää?, menin vielä silloin lahteen kaupungille torille kahville odottamaan tempausta mutta sitä ei tullutkaan.
olin tämän jälkeen valtavan pettynyt ja murheellinen, niin taisit sinäkin masentua silloin? jos oikein muistat kun kerroit juttuasi kun mitään ei tapahtunut.
miunsta tämä on aika jännä juttu että tässä kohtaa tarinamme menee samalla lailla ja kuinka ollankaan satuin sivullesi, heti ensimmäisenä.
mikä merkitys tällä onkaan?
sitä olen miettinyt että miksi vaellukseni käännettin vasta täällä, ja tulin uudestaan uskoon/ uudistuin uskossa vasta täällä, miksei aikaisemmin?
onko tällä jokin tarkoitus?
mutta kyllä minullakin semmonen tunne on että kohta suuria tapahtuu.
olemme keskustelleet aikaisemminkin ja olen kertonut täällä tarinani, olen antanut sinulle noottia jossain viestissä päivämäärä profetoimisestasi.
ehkä tiedät kuka olen?
tunnen sinut kirjoitustesi kautta paremmin kuin luulisi, vaikka en ole sinua ikinä livenä tavannutkaan.
tuntuu siltä kuin olisin tuntenut sinut aina ja olisit ollut ystäväni, erimielisyyksistä huolimatta, koko uskossa olo aikani, vaikka emme enää olekkaan samaa mieltä kaikessa.
mutta kaikkea hyvää sinulle, sinulla on aina suuri merkistys minulle! :)
mutta sanon vain että älkää ihmetelkö jos mikään ei menekkään niin kuin profetiat, eri ihmisten tekemät tulkinnat raamatusta ja salaliitto teoriat kertoo. - Tuom.
minulla tuli kirjoitti:
mieleen että meillä on aika lailla samanlainen tarina, silloin kun tulin uudestaan uskoon niin, rupesin selailemaan profetia sivuja ja muita uskovien foorumeita ja ensimmäinen sivu jolle satuin oli sinun sivusi, pitää sano sen verran että sinulla ja sinun sivullasi on suuri merkitys minun alku uskontaipaleelle.
vaikka en enää kaikesa samaa mieltä olekkaan kanssasi ja kaikkea sanomaasi en voi enää allekirjoittaa.
mutta ei tästä enenmpää. :)
kerrot sivullasi kun odotit ylöstempausta rautatie asemalla oliko se 2006 kesä? mutta sitten tempausta ei tapahtunutkaan, tulin keväällä uudestaan uskoon 2008 ja minäkin odotin tempausta tänä vuonna kertomanasi päivämääränä oliko se loppu kesää?, menin vielä silloin lahteen kaupungille torille kahville odottamaan tempausta mutta sitä ei tullutkaan.
olin tämän jälkeen valtavan pettynyt ja murheellinen, niin taisit sinäkin masentua silloin? jos oikein muistat kun kerroit juttuasi kun mitään ei tapahtunut.
miunsta tämä on aika jännä juttu että tässä kohtaa tarinamme menee samalla lailla ja kuinka ollankaan satuin sivullesi, heti ensimmäisenä.
mikä merkitys tällä onkaan?
sitä olen miettinyt että miksi vaellukseni käännettin vasta täällä, ja tulin uudestaan uskoon/ uudistuin uskossa vasta täällä, miksei aikaisemmin?
onko tällä jokin tarkoitus?
mutta kyllä minullakin semmonen tunne on että kohta suuria tapahtuu.
olemme keskustelleet aikaisemminkin ja olen kertonut täällä tarinani, olen antanut sinulle noottia jossain viestissä päivämäärä profetoimisestasi.
ehkä tiedät kuka olen?
tunnen sinut kirjoitustesi kautta paremmin kuin luulisi, vaikka en ole sinua ikinä livenä tavannutkaan.
tuntuu siltä kuin olisin tuntenut sinut aina ja olisit ollut ystäväni, erimielisyyksistä huolimatta, koko uskossa olo aikani, vaikka emme enää olekkaan samaa mieltä kaikessa.
mutta kaikkea hyvää sinulle, sinulla on aina suuri merkistys minulle! :)
mutta sanon vain että älkää ihmetelkö jos mikään ei menekkään niin kuin profetiat, eri ihmisten tekemät tulkinnat raamatusta ja salaliitto teoriat kertoo.Tuli vaan mieleen kysyä, että kun mainitsitte "tulleenne uudestaan uskoon". Niin, siis oletteko sitten joskus luopuneet uskostanne?
- asdfasdfasdfe
Jeesus tulee hakemaan meidät uskovat vihan ajan lopulla. Koska mitään vihan ajan merkkejä ei vielä ole nähtävissä, niin ei voida päätellä, että J tulisi vielä tämän vuoden puolella.
- uskisss
Jeesus pelastaa viisi viisasta neitsyttää seitsemän vuoden ahdistusten ajan alussa. Viisi tyhmää jää kärsimään ahdistusten ajoista, mutta Jumala auttaa uskoviaan silloinkin. Silloin ei vain enää pääse tempauksella pois turvaan.
- asdfasdfasdfe
uskisss kirjoitti:
Jeesus pelastaa viisi viisasta neitsyttää seitsemän vuoden ahdistusten ajan alussa. Viisi tyhmää jää kärsimään ahdistusten ajoista, mutta Jumala auttaa uskoviaan silloinkin. Silloin ei vain enää pääse tempauksella pois turvaan.
Lueppa tuo esimerkki nyt kokonaisuudessaan.
"Silloin taivasten valtakunta on oleva tällainen. Oli kymmenen morsiusneitoa, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät sulhasta vastaan. Viisi heistä oli tyhmää ja viisi viisasta.
Tyhmät ottivat lamppunsa mutta eivät varanneet mukaansa öljyä. Viisaat sitä vastoin ottivat lampun lisäksi mukaansa öljyastian. Kun sulhanen viipyi, heitä kaikkia alkoi väsyttää ja he nukahtivat.
Mutta keskellä yötä kuului huuto: 'Ylkä tulee! Menkää häntä vastaan!' Silloin kaikki morsiusneidot heräsivät ja panivat lamppunsa kuntoon.
Tyhmät sanoivat viisaille: 'Antakaa meille vähän öljyä, meidän lamppumme sammuvat.' Mutta viisaat vastasivat: 'Emme me voi, ei se riitä meille kaikille. Menkää ostamaan kauppiailta.' Mutta kun he olivat ostamassa öljyä, sulhanen tuli. Ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssaan häätaloon, ja ovi suljettiin.
Jonkin ajan kuluttua toisetkin saapuivat sinne ja huusivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi: 'Totisesti, minä en tunne teitä.'
Valvokaa siis, sillä te ette tiedä päivää ettekä hetkeä." ( Matt 25)
Kun teillä ei ole ilmeisesti tervettä käsitystä edes Jumalan sanan alkeista, niin tehdäämpä tämä asia selväsi. Lopussa Herra siis sanoo näille tyhmille neitsyeille, että minä en TUNNE TEITÄ.
Mitä tarkoittaa, kun Jeesus sanoo jollekin, että hän ei tunne heitä? Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että he eivät ole Jumalan pelastuksesta osallisia.
Samasta asiasta puhuu toinenkin kohta, matt 7:
"21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"
Omaa mukavuudenhaluanne yritätte ilmeisesti selittää nämä kohdat pois, mutta siellä ne kuitenkin ovat.
Opetelkaa siis tuntemaan Jumala.
- Inhottava realisti
Sinulla -jarmo- on käsittääkseni näitä samoja tuntemuksia ihan joka kevät.
- -jarmo-
Ihanko totta, Inhottava realisti, oikea Sherlock mieheksi :)
- -s-
-jarmo- kirjoitti:
Ihanko totta, Inhottava realisti, oikea Sherlock mieheksi :)
Niitä taitaa olla myös syksyisin. Talvisin ja keväisinkin. Vuodesta toiseen. Ja sitten ihmetellään kun oikein kukaan ei ota vakavissaan.
- Kyseliä
Olisiko nyt sitä varmaa päivämäärää, vai onko ne ennustamasi 28.5.2012 sekä 4.6.2012 edelleen ne parhaat tällä hetkellä voimassa olevat päivämäärät?
- Tuom.
Ei kun kasvoille maate ja pää tuhkaan työntyen ihan syvemmälle. Kun päivämäärätkin on jo annettu, niin tuhkaan ja säkkiin tutit mukaan vaan kätkeytyen. Ja jos ei nyt onnaa, niin ainahan pelastumattomuuden päiviä voidaan siirtää n.360 kertaa vuodessa.:
Ja Jarmolle ennustaisin että kyllä tuollaisella sydämen tilalla toivoa pelastumisesta on enemmän kuin meillä monilla. Älä kiirehdi, kyllä se sieltä tulee.
Hän tulee silloin, kun ette luule. - 2q3e4rfgb
Tuom. kirjoitti:
Ei kun kasvoille maate ja pää tuhkaan työntyen ihan syvemmälle. Kun päivämäärätkin on jo annettu, niin tuhkaan ja säkkiin tutit mukaan vaan kätkeytyen. Ja jos ei nyt onnaa, niin ainahan pelastumattomuuden päiviä voidaan siirtää n.360 kertaa vuodessa.:
Ja Jarmolle ennustaisin että kyllä tuollaisella sydämen tilalla toivoa pelastumisesta on enemmän kuin meillä monilla. Älä kiirehdi, kyllä se sieltä tulee.
Hän tulee silloin, kun ette luule.Mistä ihmeen säkeistä ja tuhkista sinäkin höpötät joka ikisessä viestiketjussa?
- Mahdissa...tars!
Kyllä ne 28.5.2012 sekä 4.6.2012 taitavat tällä hetkellä olla niitä parhaita päivämääriä.
Ja ne päiväthän ovat perinteisesti niitä maanantaipäiviä.
Näin varmaan siksi,että näin on merkitty taivaallisiin kalentereihin.Muille päiville sinä jaksona on taivaallisiin kalentereihin varmaa merkattu muita hommia.
Sitä paitsi 4.6.on se perinteinen Puolustusvoimien Lippujuhla.
Puolustusvoimien Lippujuhlan pääparaati pidetään tänä vuonna stadissa.
Ja mikäli sille päivälle sattuu se ylösotto niin lienee varmaan hulppea näky,kun
osa paraatia seuraavista katsojistakin lähtee kuin ohjukset yläilmoihin. - Herätykseksi...
Kunhan nyt ensin alatte yhdistymään Kristuksen Jeesuksen morsian seurakunnaksi, yhttä oleviksi ja kaikessa yhtäpitäviksi, Häne kaille hyväksi, maailmalle valkeudeksi ja maallse suolaksi riittävää, apostolista seurakuntaansa ja seurakuntiaan valtakuntansa yhteydessä / yhtenäyydessä rakentaviksi.
Ei ole ennen mitään ylöstemmattavaa. Sanansa mukaan Hän tempaa vasta sen kaikista tahroista ja rypyistä puhdistautuneen, maailmasta ulos kutsutun ja lähteneen itsensä Hänelle Jeesukselle otolliseksi kaunistaneen Pyhän seurakuntansa. Jollaista ei vielä ole. Vakkai siihen yhteytyeen on jo vuosikausia Hänen nimessään kutsuttu ja ohjailtu. Mutta ei ole ketään tähän päivään menne se, Hänen, Ramatun UT mukaiseen yhteyteen Hänen nimessään kutsumiset kiinnostanut.- -jarmo-
KAIKILLE:
Kyllä aion joka kevät ennustaa samalla tavalla, koska moni muu asia on eri tavalla- Kertokaa looginen Raamatun mukainen lopunaika, joka ei poikkea Raamatusta, ilman sanoja: "minä sanelen ja ninä kuuntelet". - asdfasdfasdfasdfe
Kuules nyt. Lopeta toi lahkolaisuus. Jumalan sana tuomitsee JYRKÄSTI sellaiset! Ja opettele tuntemaan Jumala.
- -jarmo-
asdfasdfasdfasdfe kirjoitti:
Kuules nyt. Lopeta toi lahkolaisuus. Jumalan sana tuomitsee JYRKÄSTI sellaiset! Ja opettele tuntemaan Jumala.
asdfasdfasdfasdfe kuvittelee tuntevansa Jumalan... voi voi!
Emme ole lahkolaisia, olemme Jeesuksen Kristuksen ruumista. Vain Hän tuntee enää Jumalan ja vain Hänessä me kelpaamme myös jumalalle. Peruskauraa! - asdfasdfasdfe
-jarmo- kirjoitti:
asdfasdfasdfasdfe kuvittelee tuntevansa Jumalan... voi voi!
Emme ole lahkolaisia, olemme Jeesuksen Kristuksen ruumista. Vain Hän tuntee enää Jumalan ja vain Hänessä me kelpaamme myös jumalalle. Peruskauraa!"Emme ole lahkolaisia, olemme Jeesuksen Kristuksen ruumista. Vain Hän tuntee enää Jumalan ja vain Hänessä me kelpaamme myös jumalalle. Peruskauraa! "
En puhunut sulle vaan tuolle toiselle.
Ja mitä tulee sinuun, no en tiedä sitten tunnetko Jumalan vai et, sinä kai itse sen tiedät.
- sadfafsd
Tuo nainen kertoo tuossa videossa, että näky ja Raamatun tekstit kertovat juutalaisen pääsiäisen ajan vertauskuvin, että Jumala tarkastelee nyt tarkkaan ihmisiä Jeesuksen tuloa varten.
Tässä toista kautta ihan samanlainen viesti Jumalalta 6.4.2012 ja tässä katkelma siitä:
"..This day of Nisan 11, dear ones, I want to share more with you concerning a topic that many do not understand, but need to get a very quick revelation and understanding immediately. This week, dearest ones, I -- your Abba Father YHWH -- am episcoping MY Bride. You may say: Father, what do you mean? Dearest ones, I want you to look it up (episcope).
For this week before My Pesach (Passover), I am examining My Bride. Please read in the Book of Exodus when the lamb was separated prior to the sacrifice for the Israelite family to eat. This Lamb was without blemish or spot. Perfect, dearest ones! This lamb was slaughtered, then the blood was placed over the doorposts of the houses and eaten fully so the destroyer/spirit of death would pass over them.
My dears, I am doing this right now with My Son Yahushua's lambs! YOU! I am inspecting the character, the hearts and the humbleness of My sons and daughters before ME, Your Father... your Savior and King Yahushua.... and how you Heed our Holy Spirit, Our Ruach Hakodesh. I am watching to see choices you make, and even what you choose to do with the messages and Words I release to you through the True Servants of Mine today. It is an inspection of how you heed the Words and warnings of following My commandments, repenting of your SINS, following My festivals and feast days... Then the lot is cast accordingly.
NOW I am going to be frank and honest with you: Many of you celebrate Easter as the world celebrates it in MY face. There are so many that are not aware or are in the dark on this, so I tell you today: Easter or Ashtoreth Holiday, this Sunday April 8, is ALTOGETHER AN ABOMINATION TO ME! It is a high Satanic and Luciferian Holiday, and I DO NOT ACCEPT IT TO BE MIXED WITH MY SON'S PRECIOUS SACRIFICE ON THE CROSS AND HIS RESURRECTION!
Yes, My enemy knew several millennia ago that if he could mix Pagan Holidays or High Days with Christianity, or what was called "The Way" of My Son Yahushua, he would snare many! And I tell you, nearly the whole world is deceived TODAY! .." - Yeshua on Herramme
Markku
Otit esille erittäin mielenkiintoisen videon Omerin laskennasta. Tuossa videossa selitetään asiaa myös.
Tässä on toinen todistus samasta asiasta toisen henkilön välittämänä:
http://www.youtube.com/watch?v=OzlaCeAeVEI&feature=watch_response
Tulevista tapahtumista on Jumala antanut kolmennellekin henkilölle paljon viestejä. Käy katsomassa nämä viestit:
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=1_5_2012
Ja erityisesti milenkiintoinen on tämä:
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_147 - Syssymällä sitten...
Tämä sama vääntö jatkuu sitten keväällä 2013,sitten keväällä 2014 jne..,näinhän se
aikajatkumo tulee menemään.Eli uusi spekulointi joka kevät,ja aina turhan takia. - profetiproffa
Omer laskennasta on tässä hyvä teksti. Siinä myös mielenkiintoisesti selitetään, että Kaikilla Raamatun juhlilla, jotka Israelin Jumala on antanut Israelin kansalle ja koko maailmalle, on esikuvallinen ja profeetallinen merkitys.
Sen takia nyt kannattaa perhtyä tähän tekstiin todella huolella:
http://www.kolumbus.fi/gematria/mtm023.html - kirjoitukset
Näitä pilkkaajia löytyy,eikö näin Raamattu ennusta.Kuitenkin Jarmo asia on näin,että ylösottojoukko tulee jättämään jäljen.He ei eivät kuulu,muuhun kuin Nasaretilaisen lahkoon-onneksi.Kyllä odotan itsekin,mutta Raamatun profetia ei ole edennyt vielä niin pitkälle.Keväällä voi alkaa tehtävä ja syksyllä eli tarkemmin syyskuussa ylösotto.Raamatun krnologinen linja ei aivoittele kevättä ylösotoksi.Mikäli asiat alkavat maailmalla,varsinkin lähi-idässä ja karhussa liikahtelemaan,niin silloin alkavat myöskin tehtävät,muutama kuukausi ja siitä ylös.Israelin pakkorauhasta ja ylösotosta alkaa viimeinen vuosiviikko eli 7-vuotta.Jos tämä suuri joukko sitten tekisi kääntymyksen?En tiedä.Eikä asia minulle kuulu.Kukaan ei voi syyttää ketään,miksi jäi tänne.Koska kaikilla on ollut aivan sama mahdollisuus,mutta on tyydytty kuuntelemaan penkillä istuen,eikä ole itse lähdetty ottamaan asioista selvää.Kaiken lisäksi ylösottojoukko on jo muutamia vuosia katsottuna.En ala kenenkään kanssa kiistelemään-se on suuren suurta tyhmyyttä.Kuitenkaan en kenenkään kanssa tee kompromisseja.Siunauksin
- -jarmo-
Kiitos sanoistasi, kuka sitten lienetkin, asiaa puhut.
- KTS (ei kirj.)
Roskaa.
Luste täältä pois temmataan. Muut jäävät tänne:
Matteuksen evankeliumi:
13:30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi,
Ei yli Sanan!- -jarmo-
Hah. Jätät pilkun viimeiseksi... Tuolla tavalla on koko maailman historia lyönyt päähän Raamatulla. "leikkaa, liimaa askartele". Juuri itse piru lukee noin raamattua.
- (.,!?)
-jarmo- kirjoitti:
Hah. Jätät pilkun viimeiseksi... Tuolla tavalla on koko maailman historia lyönyt päähän Raamatulla. "leikkaa, liimaa askartele". Juuri itse piru lukee noin raamattua.
Käsittääkseni ylöstempaus-ja muiden profetioiden kirjallisissa ennustuksissa olisi syytä kiinnittää erityistä huomiota pilkkujen (,) ja pisteiden (.) oikeaan käyttöön
teksteissä.
Lisäksi myös huutomerkkien (!),ja kysymysmerkkien(?),oikea sijoittelu olisi
suotavaa.
Suotavaa olisi myös kirotusvireiden (kirjoitusvirheiden) välttäminen.
Mikäli pilkut (,),pisteet (.),huutomerkit (!) ja kysymysmerkit (?) ovat väärissä paikoissa ja tekstissä on kirotusvireitä (kirjoitusvirheitä),niin voi käydä niin,ettei edes taivaassa profetioita ymmärretä.
Ja niinpä ne ylöstempaus ja muut profetiat sekä ennustukset jäävät toteutumatta. - KTS (ei kirj.)
-jarmo- kirjoitti:
Ei siinä mitään leikkaamista ole. Jatko kuuluu, että "vilja kootkaa aittaani". Näinhän tapahtuu viljankorjuussa mutta lusteet temmataan ensin pois.
Piru askartelee Raamatun ulkopuolisten povausten kanssa kuten tällä palstalla tehdään.
Ei yli Sanan!
- Hava Nagila
Minulla on jonkun aikaa ollut sellainen sisäinen tieto, että jaottelu on jo tehty. Evankeliumin ja armon aika on mennyt ohi.
Ilmestyskirja 22:
11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Vielä kannattaa siis kasvattaa bonuksiaan. ;-)- irltska
"19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Matt.28
tuo tietosi on itse paholainen joka kuiskuttaa korvaan. Paholainen tietää että aika on käymässä vähiin! Meidän tehtävä on saarnata evankeliumia loppuun asti, kaikkialla missä kuljemme! Monien kärsimysten läpi joudumme kulkea voittoon Jeesuksessa Kristuksessa. Me olemme Herran palvelioita ja meidän kuuluu palvella Herraamme!
13 Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa. Matt.5
- awewe
Lopettakaa se ennustelu ja eläkää tässä hetkessä! Sillä ette elinpäiviänne ennalta tiedä! Nostakaa katseet Jeesukseen Kristukseen! roikkukaa Jeesuksessa Kristuksessa kynsin ja hampain : )
- Vaoyrtijä.
Nyt kevät on takana ja nyt on 22.kesäkuuta 2012 ja täällä ollaan vieläkin.
Ainakin me tavikset ollaan täällä mutta niistä suurimmista,kauneimmista,jaloimmista ja ihailluimmista profeetoista,joiden jalkoja neitsyet suutelevat,ei pysty sanomaan
sitä,että missä he tällä hetkellä ovat.
Nyt jos joku kysyisi sitä,että haloo,onks' valoo?,niin siihen kysymykseen voisi vastata että kyllä on!- Uskovainen Uskis
"Ainakin me tavikset ollaan täällä mutta niistä suurimmista,kauneimmista,jaloimmista ja ihailluimmista profeetoista,joiden jalkoja neitsyet suutelevat,ei pysty sanomaan
sitä,että missä he tällä hetkellä ovat."
Haha, tää on aina niin hyvä vitsi.. laukean.
- Uskovainen Uskis
"Olen ennustellut ja uumoksellut että milloin jeesus hakee minut ja ne muut Rakkaat pois, jotka haluavat tässä kyydissä lähteä. "
Sitten ku J. tulee toisen kerran takaisin, eli joskus 2030 .- en siihen kyytiin
Näyttää nyt siltä kyllä, että -jarmo- on suunnitellut järjestää oman kyydin. Onko sitten kysymys joukkoitsemurhasta vai...?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665301- 624368
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513680
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443570Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv362825- 232616
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435