Onko kukaan muu huomannut kuinka tympeää palvelua saa parilta myyjältä lapuan seppälässä? Kun sinne menee eivät nämä kaksi myyjää vaivaudu edes "hei" sanomaan mulkaisee vain päälle ja jatkaa vaatteiden viikkausta kassalla? Missä on ne hyvät myyjät jotka ennen vetivät liikettä?? Nyt on kyllä niin että itse mielummin asioin seinäjoella tai kauhavalla kyseissä liikkeessä jos on tarvetta.
Lapuan Seppälä
9
864
Vastaukset
- ASlAKAS
Lapualainen on geeniperimältään usein huono juuri asiakaspalvelutehtäviin, olen todennut.
- KIITOS
Aloittajalla taitaa olla jotain henkilökohtaista kaunaa, kun hän muutaman viikon välein täällä aloittelee vastaavantapaisia henkilökohtaisia ja perättömiä tarinoitaan ko.liikkeen asiakasystävällisestä henkilökunnasta.
Tuo on typerää, voisitko lopettaa. KIITOS ! - valita jurvaan.
KIITOS kirjoitti:
Aloittajalla taitaa olla jotain henkilökohtaista kaunaa, kun hän muutaman viikon välein täällä aloittelee vastaavantapaisia henkilökohtaisia ja perättömiä tarinoitaan ko.liikkeen asiakasystävällisestä henkilökunnasta.
Tuo on typerää, voisitko lopettaa. KIITOS !Miksi täällä marajat, miksi et valita heidän käytöksestään heidän esimiehelleentai vaikkapa Jurvan kunnalle, jos et muuta keksi.
- Minä itte
Myyjät on nyt ihan aitoja! Ei tyrkytä joka ainoaa vaatetta, jota vähänkin vilkaiset. Kiitos kivat myyjät!
- shoppaholic
No nyt on myyjät vaihtuneet, niinkuin aloittaja toivoi. Mainiota henkilökuntaa kerrassaan. :)
- Shoppingggg
Jeee!!! Hyvä!!! Nyt taas viittii mennä Seppälähän :)
- Akkojen juttuja...
Kyllä jotkut sitte jaksaa aina rutista... Mun mielestä myyjän ei tarttekaan olla mikään p...:n nuolija. Itse oon aina tullu toimeen joka kaupaskaikkien myyjien kanssa eikä mun oo tarvinnu tulla mihinkään sivuille hienostelemaan ja puhumaan p..:skaa selän takana! Ja jos apua tarvitsee niin voi itsekin käydä kysäisemässä myyjältä, eikä tartte seistä niinku öö aapisella. Kyllähän täälä taitaa olla ne käytöstavat kateis eräillä muilla ku myyjillä.... Tehkää itte vaatteenna jos ette tuu toimeen ihimisten kaas vaan juoruatte seliän takana. Lapualaisilta vois odottaa vähä jämptimpää käytöstä, eikä tälläästä turhanpäiväästä uikutusta.....
- yksin yksinäinen
ei voi olla totta,tämä keskustelu,mä en kestä enää yhtään
- VÄHÄISIN KAIKISTA
Make Love,Not War,Live in Peace,Tärkeintä on rakkaus.Rakasta toista niinkuin itseäsi.Kohtele toista niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.Anna kaikkien kukkien kukkia,kukkia vaan.Asetu toisten asemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938