Aiemmin kertoilit minulle,että elämääni olisi tulossa juuri se oikea rakkaus mitä kaipaan,vielä ei ole näkynyt,mutta myönnän että olen hyvin malttamaton.
Elämästä on tullut raskasta suorittamista ja kunnon suhde voisi tuoda valoa.
Onko hän vielä tulossa vai onko jokin muuttunut näyssäsi.
Keskiyölle
6
61
Vastaukset
- Kysytkö,.
Niinku ihan tosissas neuvoja joltain "näkijältä",voi huh huh.
Opettele ny hyvä ihminen jo päättämään itse asioistas. - Kyynelsilmä kysyy
Kysyn keneltä haluan,ei kuulu sinulle,pysy poissa toisten ketjuista.
Hei pitkästä aikaa!
no kyllä, näen sinut onnellisena ja kukoistavana naisena. olet naisellinen ja hyväkuntoinen, jaksat jo paljon paremmin kuin vuosi sitten.
se sinun entisesi ei ainakaan ole vastaus onneen, se olisi liian yksipuolista elämää. muistan että olisin puhunut sinulle joulusta, mutta kun olen aika surkea puhumaan ajoista, sillä niitä ei voi nähdä. välillä minusta vain tuntuu vahvasti, silloin uskallan yrittää aika-arvausta.
lapsesi on kunnossa ja odottelet mökkeilyä, sinulla on siisti kaunis koti ja ystäviä.
mutta olet herkkä ihminen, siksi otat asiat niin raskaasti. siellä töissä on valtataistelua, mutta sinä osaat ne hommasi, myös ne uudet hommat, ei siitä olekaan kysymys. naiset ovat vain ilkeitä ja kilpailevat tunkiolla....
sinun kannattaisi kyllä mennä taas tanssimaan ja voisithan kokeilla uutta paikkaa! sinun ympärilläsi on aina musiikkia, epäilen että asuinpaikkakunnallasi voisi olla jonkinlaiset musiikkitapahtumat silloin tällöin.
älä missään tapauksessa murehdi, se vain kuluttaa herkkää sieluasi.
laittaudu kesään ja vaihda värejä, ihan varmasti se oma rakas tulee sieltä mäkien takaa.
t. Keskiyö- Kyynelsilmä kysyy
Kiitos jälleen,tanssikauden kyllä aloitan kohtapuoliin,jalka nyt vaan vähän oikkuilee,näetkö onko ihan helppo juttu,
ettei kesä mene pieleen sen takia.
Toivottavasti se oma kulta pian löytyy,olen sellainen kainaloinen ja nyt kun se kainalo puuttuu,niin masentaa. Hei
me olemme näköjään molemmat hieman jalkavammaisia! minäkin parantelen omaani ja ärsyynnyn, kun en pääse kunnolla lenkille.
mutta se kaikki vie aikansa, niinhän se on.
jo kyllä sinä ainakin rauhalliselle valssille ja tangolle pääset, vaikket rokkaisikaan.
voisit kuule katsastella vähän netistäkin kivoja miehiä, älä nyt suotta anna masennukselle periksi.
t. Keskiyö- Kyynelsilmä kysyy
Pikaista paranemista sinullekin,tiedän tunteen,kun lenkit ei oikein kulje.
Tuo netti osuu sillä lailla hyvin kohdalleen,että se on ollut monesti viime aikoina mielessä.
Eräs mies ilmoitti eräällä sivulla minulle,haluavansa tavata,mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään,minkälainen mies lienee kyseessä.
Olen päättänyt,että menen ensi viikonloppuna tanssimaan,seinäruusuksi jos ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801