Christian chat

Jumala on rakkaus

13

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylvetään ajallinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on olemassa ajallinen ruumis, on myös hengellinen.1.Kor 15:44
      Onkin kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä olento." Mutta viimeisestä Aadamista tuli eläväksi tekevä henki. 1.Kor 15:45

      • sielu-asuu-veressä

        1Kor. 15:45
        Niin on myös kirjoitettu:
        "Ensimmäisestä ihmisestä,
        Aadamista,
        tuli elävä sielu";
        viimeisestä Aadamista [Jeesuksesta] tuli eläväksitekevä henki.

        1Moos. 2:7 Silloin
        Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen
        ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen,
        ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

        Joh. 5:21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita
        ja tekee eläviksi,
        niin myös Poika tekee eläviksi,
        ketkä hän tahtoo.

        Ja lestojen raamattu Biblia (1776)
        1Kor. 15:45 Niinkuin myös kirjoitettu on:
        ensimäinen ihminen Adam on tehty eläväksi sieluksi,
        ja viimeinen Adam eläväksi tekeväiseksi hengeksi.

        Ei ihminen mikään haamu olento ole.
        Eikä Jumalan arkki mikään ruumisarkku ole.
        Tuon mukaan arkkipiispan nimi tulisi heti muuttaa ruumisarkku piispaksi.


      • Anonyymi
        sielu-asuu-veressä kirjoitti:

        1Kor. 15:45
        Niin on myös kirjoitettu:
        "Ensimmäisestä ihmisestä,
        Aadamista,
        tuli elävä sielu";
        viimeisestä Aadamista [Jeesuksesta] tuli eläväksitekevä henki.

        1Moos. 2:7 Silloin
        Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen
        ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen,
        ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

        Joh. 5:21 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita
        ja tekee eläviksi,
        niin myös Poika tekee eläviksi,
        ketkä hän tahtoo.

        Ja lestojen raamattu Biblia (1776)
        1Kor. 15:45 Niinkuin myös kirjoitettu on:
        ensimäinen ihminen Adam on tehty eläväksi sieluksi,
        ja viimeinen Adam eläväksi tekeväiseksi hengeksi.

        Ei ihminen mikään haamu olento ole.
        Eikä Jumalan arkki mikään ruumisarkku ole.
        Tuon mukaan arkkipiispan nimi tulisi heti muuttaa ruumisarkku piispaksi.

        kysymys kuuluu. Koetko olevasi isän luona, niin että ruumiisi tuntuu kuolemattomalle, koska ilman energiaa ruumiisi on yhtä tyhjän kanssa. Ei ole sydäntä, jossa henki voi asustaa


    • tervetuloa
      • ....................

        Videolla sanottiin, että "Jeesus ei ole Jumala!" Se on väärää tietoa!

        Jeesus ON JUMALA!

        Joh. 1:18

        "Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet. "

        Hepr. 1:8

        Mutta Pojastaan hän sanoo: -- Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.

        1. Joh. 5:20

        Me tiedämme myös, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, jotta tuntisimme hänet, joka on Todellinen. Ja tässä Todellisessa me elämme, kun olemme hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on tosi Jumala ja iankaikkinen elämä.


    • Kulliiz

      Eiks nii et Janne pitää diskaa

    • JSK2018

      Evankeliumi Johanneksen mukaan 10

      29. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
      30. Minä ja Isä olemme yhtä."

      ---

      Kiitos Taivaan Isä Pojastasi Jeesuksesta, auta minua ja pelasta minut, rakas Herra.

      • Anonyymi

        Uskovaiset huorat maksatte kirkolle


    • Rodeo-seuraus-ristille

      Rodeo Jerusalemissa, jonka kaikki halusivat nähdä. Näin väitti TV7 elämänvirta ohjelmassa, Tauno Rantala muutama vuosi sitten, kun hän käsitteli Jeesuksen luomakunnassa tekemiä yliluonnollisia ihmeitä. Tämä aasilla ratsastaminen kuuluu niihin asioihin, josta kukaan ei kyennyt suoriutumaan. Kun ihmiset saivat tietää rodeosta, niin kaikki lähtivät katsomaan kuinka Jeesus siitä selviää. Nimittäin Jeesus lähetti kaksi opetuslastaan ja sanoi heille: ”Menkää kylään, joka on edessänne, niin te kohta, kun sinne tulette, löydätte sidottuna varsan, jonka selässä ei yksikään ihminen vielä ole istunut; päästäkää se ja tuokaa tänne. Varsa oli todella kuuluisa, koska kukaan ei vielä kyennyt sillä ratsastamaan .Ja he toivat varsan Jeesuksen luo ja heittivät vaatteen sen päälle, ja Hän istui sen selkään. Kaikkien yllätykseksi vikuri aasinvarsa suostui mielellään maailman kaikkeuden Herran ratsuksi. Että tämä kirjoitus kävisi toteen: ”Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun Kuninkaasi tulee sinulle hiljaisena ja ratsastaen aasilla, ikeenalaisen aasin varsalla.” Jeesus todellakin teki sen. Mekin olemme vikuroivia aaseja, joiden luo Jeesus lähettää sanan Tule ja Seuraa minua, niin minä annan sinulle levon.

      • Anonyymi

        Hyvä maksaa kirkolle hintti


    • Leiviskät

      Luk 19:27 "Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksi, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"

      Kuinka luulet pääseväsi Taivaaseen jos jatkuvasti ajattelet ja julistat, että Jumalalla ei ole Poikaa. Tai teet pilaa uskon asioista ja Jeesuksesta.
      Tai sanot joka paikassa Jumalaa ei ole olemassa.
      Ajatte asia uudelleen, entä, jos sittenkin Jeesus tarkoittaa totta kun Hän sanoi:

      "Mutta viholliseni,
      jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksi,
      tuokaa tänne
      ja teloittakaa minun edessäni.'"

      • Anonyymi

        Kirkolle maksava urpo


    • Anonyymi

      Jumala on paskaa ja te hintit jotka uskotte niihin ootte saatanan tyhmii kirkko kusettaa teijän rahat vitun kirkolle maksavat huorat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe