Mites tämä istuu evoluutioon?

Mulla on 2-tyyppi

Ihmeellistä, minä kun olen aina luullut, että apinaihmiset ja alkuihmiset olisivat syöneet milloin sattui eikä säännöllisesti ja monta kertaa päivässä. Silloin kun ruokaa olisi ollut niin silloin syödään että napa vinkuu ja sitten taas kuljetaan nälissään ja haetaan ruokaa. Niin se eläimilläkin menee. Miten tämä sopii uskoon savannievoluutiosta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1525451/aamiaisen-valiin-jattaminen-voi-lisata-diabetesriskia

,,,,Aamiaisen lisäksi myös päivän aikana syötyjen aterioiden määrä liittyi sairastumisriskiin. Jos tutkittava söi päivässä kolme ateriaa, hänen riskinsä saada diabetes oli noin neljänneksen pienempi kuin kerran tai kaksi kertaa syövien.,,,,

Että olisiko muka syöty säännöllistä neljän aterian rytmiä muutama miljoona vuotta niin että elimistö olisi sopeutunut siihen. Sallikaa minun nauraa.

,,,Tuloksia saattaa selittää se, että aiemmissa tutkimuksissa aamiaisen nauttivien on huomattu syövän hallitusti päivän kuluessa ja välttyvän muun muassa vyötärölihavuudelta.,,,,,

Niin ja aina ollut aamiainen valmiina. Minä kun luulen, että se lihainen aamiainen olisi pitänyt juosta hakemaan 40 km matkan päästä.

Eli jos itse vastaan avauksen kysymykseen niin huonosti istuu evoon mutta aika hyvin paratiisimaisiin olosuhteisiin.

5

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaD

Ei sitä lihaa kokoajan syöty. kyllä hedelmät kelpasivat edelleen.

• -

Mistä lähtien savannilla on hedelmiä kasvanut?

• joopasejoo.

Aikuisiän diabetes on niitä nykyihmisen elintavoista johtuvia sairauksia, joita tuskin ihmisen esi-isät edes sairasti. He kun ehtivät yleensä jo kuolla ennen kuin se olisi puhjennut, jos heillä siihen olisi ollutkin taipumusta. Ei tainnut monellakaan olla keskivartalolihavuutta : )

"Aikuistyypin diabetes (tyypin 2 diabetes) on nuoruusiän diabetesta selvästi yleisempi. Tyypin 2 diabeteksessa haima erittää insuliinia riittämättömästi samalla kun tämän vaikutukset soluissa ovat estyneet. Se on usein – mutta ei aina – osa niin sanottua metabolista oireyhtymää, johon kuuluvat kohonneen verensokerin lisäksi kohonnut verenpaine, poikkeavat veren rasva-arvot ja keskivartalolihavuus eli niin sanottu omenavatsa. Aikuistyypin diabetes ilmaantuu vähitellen, ja siihen sairastuvat yleensä keski-ikäiset ylipainoiset henkilöt, joilla saattaa olla perinnöllinen alttius sairauteen."

Lainaus Wikipediasta

• Itse asiassa se ei taida mennä noin ihmisen lähimmillä sukulaisilla eli ihmisapinoilla. Ne syödä napostelevat päivän mittaan, kuten varmaan ihmisen hominidiesi-isätkin tekivät.

• jupukka

Perusteletko tuota viimeistä kappaletta. Jäi jotenkin tyngäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe