Hei,
Oletko huomannut kuinka sähkötupakka buumi on vallannut suomea ?
Kiinnostaisiko sinua lähteä yrittäjäksi omalle paikkakunnallesi ja avata
Oma liike ? Jos vastasit näihin kyllä, niin mitä enää odottamaan ☺
Etsin nyt kiinnostuneita henkilöitä, jotka tahtoisivat perustaa oma liikkeen ja myydä sähkötupakkatuotteita. Voit lähteä tähän yksin, ystäväsi tai sitten henkilöiden kanssa ketä tätä kautta tulee.
Tuotteet on minulla valmiina suunniteltua ja muutkin puitteet kunnossa kirjanpidosta aina internetsivun tekijöihin.
Varaston ei tarvitse olla suuri koska olen neuvotellut jo alustavasti
Tuotteista ja tilausmääristä. Käytännössä perustaminen tulee avaimet käteen periaatteella.
Ole yhteydessä niin sovitaan tapaaminen ja suunnitellaan kuinka voisimme lähteä hanketta toteuttamaan. Itse ole yrittäjähenkinen ja asun Helsingissä.
[email protected]
sähkötupakka yrityksen perustaminen
7
614
Vastaukset
- ehheh hee hee ehhe
Miten ajattelit hoitaa mainonnan ?
;-p - ruma tapa
En ole huomannut buumia. Sen sijaan olen huomannut että ihmiset ovat lopettaneet tupakoinnin kokonaan. Myy itse tupakkasi jos se niin unelma bisnes on.
- ? välittäjä
Noita virolaisia sähkösätkätupakoita ei imeskele kukaan.
- ...
Buumi on ehkä tuloillaan ja kestää hetken, ei niillä harvoilla sähkötupakkaa pysyästi käyttävillä mitään liikettä ylläpidetä. Ravintolat yksi toisensa jälkeen on kieltänyt sähkötupakan käytön sisätiloissa joka leikkaa suosiota, ja kun joudut menemään ulos niin samalla palaa ihan perinteinen tupakka.
- XYrittäjäX
Jos ei imurit mene kaupaksi niin miksi sähkötupakat menisivät? Buumi on nopea ja terveysvaikutusten näyttäessä sähkötupakan käytön olevan vaarallista, joudun jättämään tämän mahdollisuuden väliin. Kiitos kuitenkin tarjouksesta.
- Piste iin päällä
Lisäksi saatetaan tuo sähkötupakka kieltää Suomessa.
- Onnea!
En itse lähde mukaan, mutta onnea ja menestystä kansanterveyttä edistävälle urallesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756