Joh. 3:16
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä".
Apostoli Johannes: Jeesus rakastaa!
8
69
Vastaukset
- tieto ja pelastus
Hyvän kohdan toit esille Raamatusta. Nimittäin tuo evankeliumin sana on yhä tänäänkin TIEDOKSI ja PELASTUKSEKSI. Eli ei ole menettänyt merkitystään, luotettavuuttaan eikä voimaansa.
Kiitos Herralle Jeesukselle Kristukselle!- Jeesuksen oma
Niinpä. "Ettei yksikään"- ilmaus on rajaton, eli ihminen ei kykene rajoittamaan Jumalan kutsua vain joillekin tarkoitetuksi.
- Jepulis jep.
Jeesuksen oma kirjoitti:
Niinpä. "Ettei yksikään"- ilmaus on rajaton, eli ihminen ei kykene rajoittamaan Jumalan kutsua vain joillekin tarkoitetuksi.
jep jep
Ennen kuin sinua voisi todesta ottaa, sinun olisi annettava todistus siitä, millä tavalla sinä uskot tulleesi Jeesuksen omaksi.
- oikeus voittaa
Ei se, otatko sinä todesta jotakuta vai pidätkö valehtelijana, kiinnosta tällä palstalla enää ketään. Ja syynkin tiedät: olet itse valehtelija. Siksi sinua ja sinun hyväksymisiäsi tai hylkäämisiäsi ei pidetä minkään arvoisina.
oikeus voittaa kirjoitti:
Ei se, otatko sinä todesta jotakuta vai pidätkö valehtelijana, kiinnosta tällä palstalla enää ketään. Ja syynkin tiedät: olet itse valehtelija. Siksi sinua ja sinun hyväksymisiäsi tai hylkäämisiäsi ei pidetä minkään arvoisina.
Sama kohtalo on minulla kuin oli lähettäjälläni, josta Simeon temppelissä ennusti:
"Ämä lapsi on pantu koetukseksi: monet israelilaiset kompastuvat ja monet nousevat.
Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta."
Siinä ei varmasti tulla Jeesuksen omaksi, kun otetaan todesta porttopaimenten kutsu:
"Tule ja anna itsesi tänä iltana Jeesukselle."- RAAMATTU ON TOTTA
Vaikka omistaisit elämäsi loppurippeet Raamatun tyhjäksi tekemiseen, et saa mitään aikaiseksi, sillä RAAMATTU ON TOTTA. KOKONAAN.
- miks viivyt sä?
TeuvoSuni kirjoitti:
Sama kohtalo on minulla kuin oli lähettäjälläni, josta Simeon temppelissä ennusti:
"Ämä lapsi on pantu koetukseksi: monet israelilaiset kompastuvat ja monet nousevat.
Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta."
Siinä ei varmasti tulla Jeesuksen omaksi, kun otetaan todesta porttopaimenten kutsu:
"Tule ja anna itsesi tänä iltana Jeesukselle.""Tämä on pelastuksen päivä, tämä on otollinen aika"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790