Molemmat olkapääni on leikattu eli korjailtu, vasen vuosi sitten ja oikea parisen vuotta sitten.
Ongelmani on tuntemukseni työskennellesäni esim. ruuanlaitossa jonkin aikaa paikallaan selkäni väsyy esim. vaikka tiskatessa alkaa tulla tuntemuksena on että pistää lapaluiden välissä selässä jossan aivan kuin puukolla joku pistäisi ja nyt on sellainen tuntemus että kuin kylmää vettä valuisi hartialtani selkää pitkin jossain lapaluun seutuvilla!?
Onko jollain samanlaisia tuntemuksia?
Mummeli 44
2
199
Vastaukset
- Hxklvx
Vaikuttais siltä että on selkälihakset niin jumissa että väsyvät äkkiä.. Sillon tuntuu semmonen pistävä tunne lapaluiden vieressä lähinnä. Koita venytellä
- Kylmää vettä selässä
Venytellyt olen mutta tuo kylmä tunne selässä on nykyisin heti kun olen keittiössä ruokaa laittamassa tai tiskaamassa, niin tänä aamunakin kun jotain tein.
Sellainen kämmenen kokoinen alue tuntuukin kylmältä sanoi mieheni kun pysin henen tunnustella aluetta kun se vaivasi minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770