Molemmat olkapääni on leikattu eli korjailtu, vasen vuosi sitten ja oikea parisen vuotta sitten.
Ongelmani on tuntemukseni työskennellesäni esim. ruuanlaitossa jonkin aikaa paikallaan selkäni väsyy esim. vaikka tiskatessa alkaa tulla tuntemuksena on että pistää lapaluiden välissä selässä jossan aivan kuin puukolla joku pistäisi ja nyt on sellainen tuntemus että kuin kylmää vettä valuisi hartialtani selkää pitkin jossain lapaluun seutuvilla!?
Onko jollain samanlaisia tuntemuksia?
Mummeli 44
2
200
Vastaukset
- Hxklvx
Vaikuttais siltä että on selkälihakset niin jumissa että väsyvät äkkiä.. Sillon tuntuu semmonen pistävä tunne lapaluiden vieressä lähinnä. Koita venytellä
- Kylmää vettä selässä
Venytellyt olen mutta tuo kylmä tunne selässä on nykyisin heti kun olen keittiössä ruokaa laittamassa tai tiskaamassa, niin tänä aamunakin kun jotain tein.
Sellainen kämmenen kokoinen alue tuntuukin kylmältä sanoi mieheni kun pysin henen tunnustella aluetta kun se vaivasi minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233