C.S.I on epärealistinen

sczc

Joka väittää muuta ei tunne rikostekniikkaa.

5

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • See-Es-Ii

Kestääkö joku vielä C.S.I:n typeryyksiä!
      Tänäänkin menevät sarjamurhaajan asuntoon ilman luotiliivejä ja kertomatta kenellekään. Takaovi oli maan tavan mukaan auki.

Saman päivän aikana taisivat ratkaista koko murhamysteerin. Tärkeässä osassa oli pari karvaa tekonurmea, jonka alkuperä ratkesi parilla puhelinsoitolla ostajaa myöten, ja tiedon perusteella käytiin sitten murhaajaa pidättämään. Nopea toimitus, pakko ihailla.

• CSI-Crime scene inv.

Mun mielestä CSI sarjat on hyviä. Ei haittaa vaikka onkin epärealistinen. Esimerkiksi Ameriikan maalla tv:ssä pisin ohjelma-aika on yksi tunti, joten ei ohjelmat voi kestää sen pidempään. Jos ruudussa näytettäisiin perinpohjin kaikki, ohjelma-aika venyisi koko illan elokuvan mittaiseksi. Kuka jaksaisi katsoa? En minä ainakaan. Ja vaikkei tv-ohjelmissa nähtävä laitteet olekaan kaikki tosielämän vimpaimia, mitä sitten? Se tuo pientä jännitystä, kun näkee millaisia laitteita oikeasti joskus varmasti tulee olemaan. Parilla napin painalluksella saadaan tietää yhden nurmitupon koostumus.

Maanantain jaksoa katsoessani en osannut aavistaa lopuksi paljastunutta pariskuntaa syyllisiksi. Oli hyvä käsikirjoitus kyseisessä jaksossa eikä näyttelijöissäkään ole valittamista.

• sczc

Jos haluatte realismia niin lukekaa Patricia Cornwellin Scarpetta -sarjaa.

• Anonyymi

en muista mut alko kiinnostaa kun mä olen amatöörikriitikko niin tykkään paneutua syvemmälle leffoihin ja musaan sekä kirjoihin ja antaa oma arvio =)

• Anonyymi

Csi tutkijat ovat eturintamassa pidättämässä epäiltyjä. Usein tosiaan ilman apujoukkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe