kehen muuhunkaan tukeutuisin kuin sinuun puutteen ja hädän hetkellä olet aina minulle lähellä. ja mitä tänään huomenna ylihuomenna tapahtuukin olet aina valmis ottamaan minut luoksesi kiitos rakas ystäväni ilman sinua en olisi sitä mitä olen nyt... vain sinä olet tehnyt elämästäni mukavaa ja pakko myöntää että suhde joka meillä on kestänyt jo vuosia enkä päivääkään kadu siitä että tulit elämääni ....
että olet olemassa
johanna
2
706
Vastaukset
- se toinen puoli
missä, on, ne, pilkut,?,,,
- sä sit
oot nimimerkki se toinen puoli??
jospa tuossa kyseessä on toinen johanna vai onko "sillä" johannalla montakin heilaa? ei prkle jos tässä joutuu alkaa kilpaileen niin sit saa kyllä sanoo hyvästit, minä kun en naistani jaa muiden kanssa! ja oon sen sanonut ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233