Jos onanoi ja ajattelee naapurin vaimoa, eihän se vissiin ole syntiä? Siinähän ei kuitenkaan oikeasti olla sen naapurin vaimon kanssa. No joka tapauksessa hyvää on tehnyt ja monta kertaa.
Eihän tämä voi ola syntiä?
teen vielä uudestaan
3
109
Vastaukset
- Pastori Luttinen
Jumala itsekin pani toisen morsiamen paksuksi. Ei siinä ole siis mitään pahaa, jos joskus vain kuvittelee naivansa naapurin rouvaa.
- mielenkiintoista....
Hyvänen aika sentään! Jos naapuri asuu semmoinen eukko, että eteen ottaa jo aatellessa, mene sentään kysymään, jos hän antaisi oikeastikin. Se olisi riemua se.
- teen vielä uudestaan
Kiitos! Tein kuten käskit ja muutuimme yhdeksi lihaksi. Se oli todellakin riemua se! En ymmärrä, miksi olin näin kauan yrittänyt estää tämän Jumalan tahdon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175