Aikeissa mennä paikalle, jos vain on taviksille avoin tilaisuus.
MISSÄ KIRKOSSA SEPPO TAALASMAA SIUNATAAN?
27
221
Vastaukset
- ei Seppo ole kuollut
´´MISSÄ KIRKOSSA SEPPO TAALASMAA SIUNATAAN?´´
Seppo Taalasmaa ei ole kuollut! tämän iltaisessa jaksossa Ismo ja Helena ehtivät paikalle viime hetkellä ja PELASTAVAT Sepon sieltä hirrestä! katso Mtv3 tänään klo 19.30 jos et usko! ;)- Nimen Omainen
SE kirkko löytyi. On aika kaukana, mutta lipulla pääsee, ja aivoilla itkee:
http://www.hiddenmysteries.org/conspiracy/coverups/bushholocaust.html
- 5yhtr
Miks taas ehtivät paikalle?
- ei Seppo ole kuollut
´´Miks taas ehtivät paikalle?´´
koska Seppo oli Perjantain jaksossa puhunut Ismolle omituisia ja HYVÄSTELLYT ystävänsä eli siis Seppo oli kiittänyt Ismoa ystävyydestä ja tuesta ja sanonut että ´´kyllä nyt on Taalasmaan ´´pojan´´ pakko lähteä kohti väistämätöntä!´´ Ismo luuli ensin Sepon tarkoittavan ´´yliajon´´ tunnustamista poliisille mutta sehän tarkoittikin itsemurhayritystä jonka Ismo sitten jutellessaan kadulla Helenan kanssa yhtäkkiä tajusi ONNEKSI!- Jaksojen Jakso..
sepittäkää höpöjänne vaan, jaksossa Seppo vaihtaa kehoa, ja koko sarja hyppää 10 vuotta eteenpäin tarinassa:
http://www.metacafe.com/watch/442940/reincarnation_proof_case/
- Eifani
Seppo meni vain luukusta vintille, koska jakkaran kaatuessa jalat eivät retkahtaneet näkyviin.
Kuusikymppinen mies ei jää eläkkeelle, miettikää itse.
"Salatut elämät -tähdet nauttivat mukavista tuloista. Kovimmat tulot ansaitsi Salkkari-Seppoa näyttelevä Jarmo Koski, joka ylsi 104 744 euron ansiotuloihin." - suomi pysähtyköön mi
Sepon muistoksi voisi koko maa pitää 1 minuutin hiljaisen hetken vaikka keskiviikkona klo. 12.00.
- draamadun hengi
Minun mielestäni maahamme pitää julistaa vähintään viikon kestävä suruaika.
Emme mene töihin eivätkä lapset mene kouluun. Suremme Suuren Suomalaisen Draagista Poismenoa!
Dramadiiggaa!
- jj
en tiedä
- Ilmarinen/Vehviläine
Seppo tiesi, että ei kannata jäädä eläkkeelle, koska meidän eläkerahat on pelattu ja hävitty kaikenmaailman osakepelissä Ilmarisen ja sen semmoisten toimesta. Joten näläkuolema olisi kohdannut kuitenkin
- Ismo-Kalervo
Älkää surko. sillä minä ilmoitan katsojakunnalle suuren ilon; tänä päivänä on vapahtajamme Seppo noussut kuolleista! Te löydätte hänet tänä iltana Salkkareiden sairaalasängystä makaamasta kapaloituna ja niska tuettuna vierellään Herran enkeli Helena. Tämä on teille tänään suurena evankeliumina ilmoitettu. Menkää siis ja tehkää kaikki kansalaiset salkkareiden katsojiksi!
- rukoileva
Totisesti, totisesti! Minä olen tämän youtubesta nähnyt!
"Seppo nousi kuolleista,
kuolemalla kuoleman voitti
ja salkkarikatsojille
elämän antoi!"
Seppo nousi kuolleista - totisesti nousi!
- ?
Koittakaas nyt erottaa toisistaan oikea elämä ja viihde.
- %%%
Voiko vielä lyödä jossain vetoa? Jos lyön vetoa, että Seppo pelastetaan hirrestä. mikä on kerroin? Luulisi olevan aika suuri - on sen verran epätodennäköinen skenaario.
- he
VOI TEITÄ VIKTIOTA TOLLAISETohjelmat on.NYT ON mennyt jo sairauden puolelle noin höppänät ajatukset. Ette saa katsoa tollaisia ohjelmia kun pää kerran sekoittuu..........
- viime tiedot.
S. Taalasmaa haudataan Valtion kustannuksella Helsingin Tuomiokirkossa. Koko maassa on silloin suruliputus ja maahan julistetaan kolmen (3) päivän mittainen suruaika, jolloin esim. ravintolat ja Alkot ovat kiinni. Lasten ei tarvitse mennä kouluun. Tällaisen tiedotteen olen saanut Valtioneuvoston kansliasta.
- cgfhjkliö-l.tukyjt
Koski muualta pääosan tuloistaan saa.kun salkkareista.
- Kysynvaan...........
Tekeekö talonmiehen hommia pimeästi??
- Lollo-Brigiga
Näyttelee päätyökseen teatterissa.
- Seppo on Jumala
Enpä ole ikinä nähnyt.
- Eifani
Sanoinkos mää jotain tuossa aiemmin?
- Eifani
Mistä miinustaja nyt suuttui? Äijä tienaa toistasataatuhatta, eikä ole vielä eläkeiässä. Mitä järkeä sen olisi ollut jäädä eläkkeelle?
- not reality
Stubido on järjestänyt Taalasmaalle Valtion eläkkeen, koska on itse suuri salkkari fani
- kuollut on
Herra Taalasmaa ei tarvitse eläkettä, koska Herra Taalasmaa on kuollut.
Kuollut kuin kivi. - patsas tehdään
kuollut on kirjoitti:
Herra Taalasmaa ei tarvitse eläkettä, koska Herra Taalasmaa on kuollut.
Kuollut kuin kivi.Tarkoitatko että on kuollut kuin Aleksis Kivi?
Tehdäänkä sille S. Taalasmaallekin nyt patsas Helsingin Rautatientorille?
Viekäämme kukkia patsaalle!
- FBI Boss
Onko salamurha poissuljettu mahdollisuus?
- Interpol asialle
Taalasmaa on lavastanut kuolemansa. Iltalehden tietojen mukaan on matkustanut oikeasti ulkomaille. Verovelkoja, pimeitä töitä jne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252396- 1132011
- 1131647
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87935Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929