Seriously esittää toisessa aloituksessa, seuraavaa:
"Monesti olen tiennyt enemmän todistajien uskonnosta kuin he itse; kerran minulle väitettiin päin naamaa että ihminen on ollut olemassa reilut 6000 vuotta, vaikka Vartiotorniseura kumosi tuon(kin) opin hyvin pian vuoden 1975 fiaskon jälkeen."
"Rivitodistajista moni näin uskoo, ilmeisestikin.
Vartiotorniseuran virallinen kanta nykyään on "emme spekuloi", Vartiotorniseura ei nykyään opeta luomispäivien olleen 1000-vuotisia, hieman ehkä väärin sanottu kun sanoin että se "kumottiin". "
Saisiko tästä lisäää tietoa, itselläni on kyllä se käsitys, että todistajat eivät ole tätä kumonneet. Eikä varsinkaan pian vuoden -75 jälkeen.
Jehovan todistajien käsitys ihmisen iästä
7
70
Vastaukset
- wtf ?
" ihminen on ollut olemassa reilut 6000 vuotta, vaikka Vartiotorniseura kumosi tuon(kin) opin hyvin pian vuoden 1975 fiaskon jälkeen."
Osaisikohan kaikkitietävä "srsly" kertoa,
missäVt-julkaisussa tämä tieto on _kumottu_? - kertaus on...
Vaikuttaa olevan tärkeä kysymys pelastumisen kannalta, kun on tehty oikein kaksi aloitusta pienen ajan sisällä.
- <<<
Näköjään... joko on ilmaantunut meikäläiselle pahoja näköhaittoja tai sitten windows 8 beta ja firefox yhdessä tuottavat tepposia. Sisältö ei aina päivity...
Sorry...
- 100v fossiili
Kyllähän se niin on, jos kyseenalaistat ihmisen iän olevan 6000 vuotta (hihii), pääset erotetuksi.
- Joh. 3:16
Kiistely ihmiskunnan iästäkö on ihmisen pelastus? Hih-hih..hiihhh.....
"Sillä Jumala rakasti maailmaa niin paljon,
että hän antoi ainosyntyisen Poikansa,
jottei kukaan häneen uskova tuhoutuisi, vaan hänellä olisi ikuinen elämä. "- Kansakoulussakin
voitko todella uskoa 6000 vuoteen? Oletko ihan täysijärkinen?
- maitoa
ymmärrän, että sinua hävettää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras381163- 281084
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117923Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18856
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697