Seuroilla oli puhetta siitä että ylöstempaus olisi Juhannuksena. Suomessa se profetia on saatu.
Valmistautukaa rukoilemalla ja antamalla almuja! Tulkoon Jeesus takaisin ja ottakoon uskovat taivaaseen.
Ylösotto Juhannuksena
15
253
Vastaukset
- asia
Juhannushan on pakana juhla, mitä jumalallisuutta siihen liittyy? Ja missä seuroilla?
Kas kun ei jouluna!
Almuja? Siis rahaa? Kenelle? Mitä uskovaiset taivaassa rahalla tekee? Ja syntiset, eikö ne sitten tuhoudu?
Rikkaat uskovaiset, lahjoittakaa omaisuutenne köyhille, eikö nyt ole sen aika? Saatte vielä paremmman palkan! Vai hiipiikö epäilys jo mieleenne? No tietenkin! - sano ei tempaukselle
Eikö suurinta rakkautta osoittaisi vapaaehtoinen jääminen vaivan aikaan? Silloin tosiuskovia tarvitaan maan päällä. Eihän Jeesuskaan valinnut helppoa tietä suoraan Isän luo, kun kärsimys alkoi. Oppilas ei ole Opettajaansa suurempi. Palvelijoiksi meidät on kutsuttu.
- jakakaa....
almuja ja omaisuutenne .Mulle vois alkupaloiksi lahjottaa vaikka auton.Kyllä minä sitten suosittelen Jeesukselle
- uskovainen.
Tässä sinulle leikki auto (o)--(o)
ja tässä virtuaaliavaimet >=
Ole hyvä
- Soili.
Mun mielestä juhannusaatto olis jotenkin sopiva hetki ylösotolle.
- juhannuspäiä.
olis parempi.Jos sattuu krapula niin ei tarvi kärsiä sitä
- dippadai123
minulle kelpaisi suihinotto juhannuksena, mutta tuskinpa se toteutuu
Minä olen huutava ääni! tehkää parannus ja uskokaa evankeljumin sanomaan,niin saatte syntinnen anteeksi,ettet joutuisi kadotukseen.
Uskokaa minua: Israelissa oli monta leskeä Elian aikana, silloin kun taivas ei antanut vettä kolmeen ja puoleen vuoteen ja koko maahan tuli kova nälänhätä. Koskee myös Suomalaisiakin.- alfa123om
Joka luulee seisovansa Juhannuksena katsokoon kuitenkin ettei kaadu ja pöllähdä ojan pohjalle.
- Kari.
Tuo perustuu todennäköisesti adventisti Marjatan saamaan uneen, jota luotettavimmat henkien tuntijat pitävät valhe-profetiana
- njurmipasiais
Juhannuksena on mies ja nainen samalla vuoteella, toinen otetaan ylös ja toinen jätetään. Kaksi miestä on samalla vuoteella molemmat jätetään. Juhannuksena on seurue viettämässä Juhannusta, puolet seurueesta tempaistaan ylös toinen puoli jätetään. On kaksi henkilöä keittämässä pontikkaa toinen otetaan ja toinen jätetään.
Katsokaa kumpiin kuulutte. - Atteisti
Voi hyvää päivää... kuinkahan monta kertaa se ylösotto on jo tapahtunut erilaisten "profetioiden" mukaan.
Ateiisti
On kaisitä yrittäneet,yki jos toinenkin,osutta paikalleen,Jumalan kansalla on siis yhä sapattijuhla edessään.
- koskas...
sen profetian sais missä olis vusiluku kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796