Seuroilla oli puhetta siitä että ylöstempaus olisi Juhannuksena. Suomessa se profetia on saatu.
Valmistautukaa rukoilemalla ja antamalla almuja! Tulkoon Jeesus takaisin ja ottakoon uskovat taivaaseen.
Ylösotto Juhannuksena
15
254
Vastaukset
- asia
Juhannushan on pakana juhla, mitä jumalallisuutta siihen liittyy? Ja missä seuroilla?
Kas kun ei jouluna!
Almuja? Siis rahaa? Kenelle? Mitä uskovaiset taivaassa rahalla tekee? Ja syntiset, eikö ne sitten tuhoudu?
Rikkaat uskovaiset, lahjoittakaa omaisuutenne köyhille, eikö nyt ole sen aika? Saatte vielä paremmman palkan! Vai hiipiikö epäilys jo mieleenne? No tietenkin! - sano ei tempaukselle
Eikö suurinta rakkautta osoittaisi vapaaehtoinen jääminen vaivan aikaan? Silloin tosiuskovia tarvitaan maan päällä. Eihän Jeesuskaan valinnut helppoa tietä suoraan Isän luo, kun kärsimys alkoi. Oppilas ei ole Opettajaansa suurempi. Palvelijoiksi meidät on kutsuttu.
- jakakaa....
almuja ja omaisuutenne .Mulle vois alkupaloiksi lahjottaa vaikka auton.Kyllä minä sitten suosittelen Jeesukselle
- uskovainen.
Tässä sinulle leikki auto (o)--(o)
ja tässä virtuaaliavaimet >=
Ole hyvä
- Soili.
Mun mielestä juhannusaatto olis jotenkin sopiva hetki ylösotolle.
- juhannuspäiä.
olis parempi.Jos sattuu krapula niin ei tarvi kärsiä sitä
- dippadai123
minulle kelpaisi suihinotto juhannuksena, mutta tuskinpa se toteutuu
Minä olen huutava ääni! tehkää parannus ja uskokaa evankeljumin sanomaan,niin saatte syntinnen anteeksi,ettet joutuisi kadotukseen.
Uskokaa minua: Israelissa oli monta leskeä Elian aikana, silloin kun taivas ei antanut vettä kolmeen ja puoleen vuoteen ja koko maahan tuli kova nälänhätä. Koskee myös Suomalaisiakin.- alfa123om
Joka luulee seisovansa Juhannuksena katsokoon kuitenkin ettei kaadu ja pöllähdä ojan pohjalle.
- Kari.
Tuo perustuu todennäköisesti adventisti Marjatan saamaan uneen, jota luotettavimmat henkien tuntijat pitävät valhe-profetiana
- njurmipasiais
Juhannuksena on mies ja nainen samalla vuoteella, toinen otetaan ylös ja toinen jätetään. Kaksi miestä on samalla vuoteella molemmat jätetään. Juhannuksena on seurue viettämässä Juhannusta, puolet seurueesta tempaistaan ylös toinen puoli jätetään. On kaksi henkilöä keittämässä pontikkaa toinen otetaan ja toinen jätetään.
Katsokaa kumpiin kuulutte. - Atteisti
Voi hyvää päivää... kuinkahan monta kertaa se ylösotto on jo tapahtunut erilaisten "profetioiden" mukaan.
Ateiisti
On kaisitä yrittäneet,yki jos toinenkin,osutta paikalleen,Jumalan kansalla on siis yhä sapattijuhla edessään.
- koskas...
sen profetian sais missä olis vusiluku kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658