Ja jos, niin minkä alan. Parisuhteeni on ihan o.k. Mutta välillä on riitoja. Miten se menee tulevaisuudessa ?
Keskiyö. Näetkö että saan töitä vielä tämän vuoden puolella ?
7
81
Vastaukset
- eräs lukija.
Tai näetkö mitään muuta tärkeää. Minulla on nyt hyvin hankala elämäntilanne. Näetkö mitään hyvää. Tai jos jotain huonoa miten voisin sen välttää tai laittaa asiat paremmin. Esim nyt on noiden sairauksien kanssa vähän hankala tilanne kun tuossa paikasssa luovutettiin ja minun pitäisi etsiä joku erikoislääkäri. Vaikka yleislääkäri epäili että siitä ei olisi mitään hyötyä. Epäilen sitä asiaa paljon. Olisi tärkeää saada nämä pari vaivaa edes kuntoon mitä tässä nyt on tutkittu. Olisin kiitollinen jos vastaisit.
- eräs lukija.
Haluan saada asiani kuntoon. Vaikka vaikeaa se on
Hei
sinä taistelet ja etsit apua, tahdor kynsin hampain etsiä vastauksia vaivaasi. ja se on hyvä! sinun yleislääkärisi ei tiedä mikä sinua vaivaa, eli sinun olisi välttämättä mentävä jatkotutkimuksiin ja etsittävä alan erikoistuntija, joka voi sinua auttaa.
minä en ymmärrä paljoakaan ihmisen anatomiasta ja lääketieteestä, uskon muutenkin aika paljon homeopatiaan ja kaikenmaailman hoitokeinoihin. koululääketiede on välillä niin yksitoikkoista, kun lääkäri ei tiedä missä mennään hän määrää heti antibiotit. ja lopulta kaikki on psyykkistä ongelmaa, jos eivät muuta keksi. olen siis skeptinen lääkäreiden suhteen.
mutta sinä kysytkin mahdollista näkyäni, etkä henkilökohtaista käsitystäni.
näen sinussa paljon punaista, mikä viittaa jonkinlaiseen tulehdukseen. et ole missään tapauksessa kunnossa, sinä tarvitset hoitoa ja lääkitystä.
parisuhteesi on stressin alla, teillä on monta asiaa vireillä. ja koska sinä et ole täysissä voimissasi, sinä stressaannut helposti pienemmästäkin. sekin on ymmärrettävää ja kumppanisi voisi olla hieman hellävaraisempi kanssasi.
mielesi taitaa pyöriä jälkipolvessa, siellä on erimielisyyksiä. pidät vahvasti järjestystä hanskassasi, mutta sitä revitään eri suuntiin. kysymys on myös raha-asioista.
voi kun minä voisin auttaa! kaikkein tärkeintä on päästä hyvään hoitoon, sitä kautta sinä löydät taas voimasi ja oman lähteesi. kun kerä purkaantuu, sinun kumppanillesi tulee todella huono omatunto. hän tahtoo korjata väärinkäsitykset ja silloin sinun kannattaa pitää "suusi kiinni". hän ei välttämättä ole mikään diplomaatti, mutta hän tahtoo sydämestään silittää asiat taas kuntoon.
teillä on väärinkäsityksiä ja ne tuntuvat sinusta niin pahoilta, koska et ole voimissasi. pidä vain pintasi siellä lääkärissä käydessäsi, vaadi jatkotutkimuksia ja pääsyä erikoislääkärille. se kannattaa. asiat hoituvat ja sinä alat taas kukoistaa.
jos joskus myöhemmin tahdot, ota sähköpostilla yhteyttä. voisin tehdä sinulle pidemmän katsomuksen, tässä ei ole niin paljona aikaa ja kirjaimia.
t. Keskiyö- eräs lukija.
Moi. Kiitos vastauksestasi ja ennustuksesta. Vaikka minulla ei ole jälkikasvua :)
- eräs lukija.
No ei kai se aina mene justiinsa. Menin nyt gastroenterologille. Mietin pitkään olisiko sittenkin pitänyt käydä yhdellä toisella gastoenterologilla. Kun tuosta jäi niin kiireinen kuva. Ja se kuva vahvistui taas. Mutta tutkimuksia silti tulossa. Näetkö pitäisikö minun vielä mennä sille toiselle. Vai meneekö tämä nyt tämän lääkärin kautta niin kuin pitääkin ja löytyy syy vaivoilleni ? ihmeissään oli tämäkin lääkäri
Hei
no eihän se aina mene nappiinsa! :-)
mutta näen lähelläsi nuoria ihmisiä kuitenkin.
kannattaa todellakin käydä molemmilla, on haettava second opinion.
poraa ja vaadi vastauksia, sillä ne löytyvät loppujen lopuksi. koska minä näen energioita, mutta en ymmärrä juuri mitään lääketieteestä, minun puolestani lähtisin vain arvailemaan.
mutta kuule, jossakin vaiheessa sinä pääset johonkin parantolaan tai kylpylään.
olosi helpottuu ja löytyy myös jokin ruoka-aina, mikä tekee sinulle hallaa. ehkä sitä puolta ei vielä ole tutkittu kokonaan?
tämä on pitkä ja kiusallinen tie, mutta vastaus löytyy nuoremman lääkärin/tutkijan kautta. hän on avoin ja uskalias epäröimään entisiä tutkimus raportteja.
t. Keskiyö- eräs lukija.
Kiitos vastauksestasi taas ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212178Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1861777Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561422Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661205- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751006Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62902Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831