Jos henkilö huutaa vahingossa väärän tuotteen ja haluaa perua niin myytkö tuotteen väkisin vai perutko kaupan.
Myytkö vahingossa huutajalle
2
164
Vastaukset
- huutokauppias
No eihän sitä toista voi saada sitä tuotetta mitenkään väkisin maksamaan, joten mitkään pakkokaupat eivät siinä mielessä onnistu. Se sitten on ihan kauppiaasta kiinni minkälaisen palautteen haluaa antaa näille huutonsa lunastamatta jättäville. Itsekkin olen jonkin verran tällaisiin tapauksiin tömännyt ja joillakin huutajilla on ollut enemmän tai vähemmän pätevämpi syy ja jotkin eivät sitten ole ottaneet minkäänlaista yhteyttä (silkat hupihuutajat). Yleensä olen antanut negatiivisen tai jättänyt palautteen kokonaan antamatta.
Jos taas huutaja on jo maksanut ja vastaanottanutkin vääräksi toteamansa tuotteen, niin sekin on ihan myyjästä kiinni haluaako perua kaupan (jos siis mokaa ei ole kauppiaan puolelta). Itse en ainakaan hyväksyisi mitään palautuksia tuossa vaiheessa, ellei ostaja maksaisi toimituskuluja sun muita viuluja kokonaan takaisin. - varrastunut
Jos peruu ennen kuin olen lähettänyt, perun mielelläni,
annan korkeintaan Neutraalin vastauksen,
Jos peruu myöhemmin, hyväksyn perumisen, jos hän maksaa palautuskulut ja tuote tulee samallaisena takaisin, siloinkin annna yleensä Neutraalin palautteen.
En ole joka vuosikaan antanut yhtään Negatiivista.
MUTTA, kerran kaveri tilasi läppärin, kun palautti, oli yksi muistikampa otettu pois.
Samoin on seinäkellonkin kohdalla, myin romuna, mutta yksi ratas oli otettu pois ja palautti.
Näitä on tullut jo kymmenkunta kohdalleni, silloin ei ole hyvin kavereilel käynyt,
ovat tuleet paikkakuntani käräjäoikeuteen tuomittavaksi.
sillä ei varmasti väkisin kauppaamisesta ole yhtään mitään hyötyä,
monella on satojen epäsuositeltavien nimimerkkien listoja joita jakelevatkin kavereilleen,
ei epärehellisyydellä rikastu, koska se epärehellinen tahtoo lla aina jossain muuallakin epärehellinen/typerä ja aina tekee jonkin ison virheen vahvemman kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780