Suomen pääkaupunki rappiotilassa

ihan saa hävetä

16

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

Kampissa narikkatori on yöllä suorastaan vaarallinen ja steissin kulmia vältän muutenkin.

• standin-nisti

Sulla on tuossa kirjoitusvirhe, piti olla narkkaritori ja kuosiniemenpuisto.

• ihan saa nauraa

Voi rouva hyvä, älkää suotta olko huolissanne.

Te iäkkäämmät naiset voitte kulkea pääkaupungissa aivan rauhassa.

Steissi ??? Jotain savolaisten kieltä, tarkoittaa ilmeisesti asemaa ??

• hahahaaaa

Joo, maahanmuuttajista toi Olli varmaan puhuukin vai..? Eiköhän se todellakin tarkoita ihan tätä tavallista suomisakkia kolmen promillen humalassa.

Ja mistähän johtuu, ettei mua ole yksikään maahanmuuttaja pelotellut yhtään missään? Ei steissillä eikä Narinkkatorilla. Voisko olla, ettei maahanmuuttajat olekaan pelottavia? Tai etten ite ole vellihousu?

• Koko maa häpeätilass

Nyt voi turkulainenkin jo sanoa, että Turku on ihan perseestä. Täällä on joissakin lähiöissä jo yhtä paljon mamuja kun suomalaisia. Kuka ne maksaa, kun kukaan ei tee töitä edes. Nyt pitäisi saada uusi hallitus ja RAJAT KIINNI ainakin 20-vuodeksi.

Kun olen surannut eri paikkakuntien nettikeskusteluja, niin suomalaiset tuntuvat olevan jo tosi kiireenä joka puolella mamujen hyysäämisestä. Niitä siis on jo täällä LIIKAA liian nopeasti. Satu Hassin ystävättärineen sais lähettää Mogadishuun heti.

http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/3/9RMsfkdbXoQ

• -TSS-

Todellisuudessahan Helsinki on todettu EU:n toiseksi turvallisimmaksi pääkaupungiksi Luxemburgin jälkeen. Oletteko koskaan kuulleet kenenkään Suomessa asuvan ulkomaalaisen sanovan, että Helsinki olisi vaarallinen paikka?

Tämä Lindholmin vuodatus on taas tätä "kyllä me suomalaiset olemme niin juntteja ja on ne muualla niin paljon fiksumpia"-vuodatusta.

• wwwwwwwwwwww

"Oletteko koskaan kuulleet kenenkään Suomessa asuvan ulkomaalaisen sanovan, että Helsinki olisi vaarallinen paikka?"

Olen. Ja monen olenkin. Kyseessä omia sekä kaverieni tuttuja. Viikonloppuyöt täällä on monille ulkomaalaisille aika villi näky. Kyllähän täällä ihan oikeasti saa turpaansa aika helpolla jos sitä vähänkään haluaa.

Kyllähän lähes kaikki Euroopan pääkaupungit on rauhallisempia kuin Stadi. Ongelmallisempia lähiöitä kyllä varmasti on muualla, mutta niitähän harva turisti näkeekään.

• tsali
        wwwwwwwwwwww kirjoitti:

"Oletteko koskaan kuulleet kenenkään Suomessa asuvan ulkomaalaisen sanovan, että Helsinki olisi vaarallinen paikka?"

Olen. Ja monen olenkin. Kyseessä omia sekä kaverieni tuttuja. Viikonloppuyöt täällä on monille ulkomaalaisille aika villi näky. Kyllähän täällä ihan oikeasti saa turpaansa aika helpolla jos sitä vähänkään haluaa.

Kyllähän lähes kaikki Euroopan pääkaupungit on rauhallisempia kuin Stadi. Ongelmallisempia lähiöitä kyllä varmasti on muualla, mutta niitähän harva turisti näkeekään.

Joopajoo:))

Varmasti saa turpiinsa jos haluaa, ihan joka paikassa;)

Olen pian 60 vuotta dallannut Stadissa eikä ole ikinä kukaan käynyt kimppuun.

Röökin ja fyrkan pummaajia riittää, mutta ei niistäkään mitään harmia ole ollut.

• -TSS-
        wwwwwwwwwwww kirjoitti:

Sinulla on varsin harvinainen tuttavapiiri sitten sillä minä taas en ole koskaan, siis en kertaakaan, kuullut kenenkään täällä asuvan ulkomaalaisen sanovan, että Helsinki olisi jotenkin pelottava tai vaarallinen paikka. Päin vastaista olen taas kuullut vaikka kuinka monta kertaa ja se on helppo uskoa kun Helsinki on tutkitusti yksi Euroopan turvallisimmista pääkaupungeista.

Olen asunut täällä kohta 20v ja töiden tai harrastusten kautta olen aina tuntenut ulkomaalaisia ja nykyisessäkin työpaikassani on n1/3 ulkomaalaisia. Itse teen usein ilta- ja yövuoroa joten joudun kulkemaan työmatkoja hyvinkin epämääräisiin kellonaikoihin mutta koskaan ei ole ollut mitään hätää.

Ei sen puoleen, totta kai terve varovaisuus on aina paikallaan ja Helsinginkin kokoisessa kaupungissa on omat ongelmansa mutta joidenkin ihmisten hysterian lietsominen on naurettavaa.

• näinhän se menee
        tsali kirjoitti:

Joopajoo:))

Varmasti saa turpiinsa jos haluaa, ihan joka paikassa;)

Olen pian 60 vuotta dallannut Stadissa eikä ole ikinä kukaan käynyt kimppuun.

Röökin ja fyrkan pummaajia riittää, mutta ei niistäkään mitään harmia ole ollut.

serkku on asunut new yorkissa kohta 20 vuotta eikä ole ikinä kohdannut ongelmia siellä. new york on siis stadia turvallisempi, koska täällä asuessaan sai 2 kertaa turpaansa.

• gfgggggggggggg
        -TSS- kirjoitti:

Sinulla on varsin harvinainen tuttavapiiri sitten sillä minä taas en ole koskaan, siis en kertaakaan, kuullut kenenkään täällä asuvan ulkomaalaisen sanovan, että Helsinki olisi jotenkin pelottava tai vaarallinen paikka. Päin vastaista olen taas kuullut vaikka kuinka monta kertaa ja se on helppo uskoa kun Helsinki on tutkitusti yksi Euroopan turvallisimmista pääkaupungeista.

Olen asunut täällä kohta 20v ja töiden tai harrastusten kautta olen aina tuntenut ulkomaalaisia ja nykyisessäkin työpaikassani on n1/3 ulkomaalaisia. Itse teen usein ilta- ja yövuoroa joten joudun kulkemaan työmatkoja hyvinkin epämääräisiin kellonaikoihin mutta koskaan ei ole ollut mitään hätää.

Ei sen puoleen, totta kai terve varovaisuus on aina paikallaan ja Helsinginkin kokoisessa kaupungissa on omat ongelmansa mutta joidenkin ihmisten hysterian lietsominen on naurettavaa.

kyse ei ollutkaan mistään keskustassa pyörivistä keski-ikäisistä vaan nuoremmasta porukasta.

• -TSS-
        näinhän se menee kirjoitti:

serkku on asunut new yorkissa kohta 20 vuotta eikä ole ikinä kohdannut ongelmia siellä. new york on siis stadia turvallisempi, koska täällä asuessaan sai 2 kertaa turpaansa.

Tämä on täysin turha puheenaihe alkaa jankuttaa mutta sanottakoot vielä kerran: Puheet stadin vaarallisuudesta on paskapuhetta. Stadi on yksi Euroopan turvallisimmista pääkaupungeista. Tulkaa pois sieltä tynnyristä missä olette ilmeisesti kasvaneet.

• -Totuuskomissio-
        -TSS- kirjoitti:

Tämä on täysin turha puheenaihe alkaa jankuttaa mutta sanottakoot vielä kerran: Puheet stadin vaarallisuudesta on paskapuhetta. Stadi on yksi Euroopan turvallisimmista pääkaupungeista. Tulkaa pois sieltä tynnyristä missä olette ilmeisesti kasvaneet.

Komppaan edellistä.
        Kaupunginosissa tosin on jonkin verran eroja.

• Ei pidä paikkaansa

Helsinkihän on kaikissa mittauksissa yksi maailman ns parhaimpia kaupunkeja elää. Yksi tekijä on mm kaupungin turvallisuus verrattuna muiden maiden suuriin kaupunkeihin. No, voihan sitä sanoa, että tutkimukset eivät ole minkään arvoisia mutta en ole päinvastaisiinkaan tutkimuksiin törmännyt.

Siks toisekseen, kyllä siellä Lindholmin omassa kotikaupungissa Porissa saa paljon herkemmin nekkuunsa kuin stadissa.

• mussukka

Aloittajalla on pääkopassa rappeuma.

• suomisuomalaisille

asun kaukana helsingistä onneksi---parin päivän käynnut silloin tällöin siellä riittää---niin kuin afrikkaan tulisi----rautatieasemalla pilvin pimein noita taskubiljardin pelaajia lusmuilemassa ja aikaansa kuluttamassa---kyllä on aikoihin eletty kun nekkkkkerit vaan lisääntyy suomessa---ja sosiaalihuolto soppaa tuo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4244
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      165
      3650
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      85
      3111
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe