Oletko käynyt kinky-/fetish-bileissä Suomessa? Millainen se oli kokemuksena? Onko antaa mitään vinkkejä tai ohjeita ensikertalaiselle?
Näin miehenä kaksi asiaa askarruttaa myös, eli miten voisi pukeutua näyttämältä hölmöltä (= suurin osa miehille suunnatuista fetish-vaatteista, joita olen kaupoissa, messuilla tai netissä nähnyt, on mielestäni tyylittömiä) ja mistä löytäisi aiheesta kiinnostuneen seuralaisen mukaan? Asia ei ole ainakaan kovin luonteva keskustelunavaus baaritiskillä. :) Tai sitten olen käynyt väärissä baareissa...
Keltanokkana kinky-/fetish-bileissä
17
4825
Vastaukset
- MissJonna
Ei muutakun rohekasti vaan!! ;) Itse vasta löytänyt bdsm:n ihanan maailman jossa on niiiiin paljon opittavaa, koettavaa ja nähtävää!! :P Iki onnellinen siitä että oon tän löytäny ja takas entiseen ei taatusti ole paluuta! ;) Bileissä en oo viel päässy käymään, mutta kuullut olen paljon ja nähny kuvamateriiaalia ja ihan innolla odotan että pääsee itsekkin paikan päälle! Ilo irti!!!!! ;)
- SamiJuhani
Oikein kiva ja antoisa.
Toki. Seuraa järjestäjän antamia ohjeita.
Huomioi pukeutumiskoodi. Se on sellainen, että kadulla kävely tuntuu aluksi hyvin kiusalliselta.
Enempään on mahdoton vastata, koska et ole ilmaissut omaa suuntautumistasi. - kokovartalohoito
Pukeutuminen riippuu myös siitä, mikä on bileiden aihe. Itse olen ollut kumi/muovi karkeloissa. Ensin tuntui, että ehkä olen hiukan liian rohkea vain huomatakseni, että olin ihan keskiverto. Oli monia paljon "riettaampia" asuja. Se rohkaisi ja seuraavalla kerralla osasin sitten pukeutua paremmin. Kaikki oli todellakin sallittua ja esillä!!
- åäopki
sukkahousu bileet ois jees.miehet ja naiset sukkiksissa aah..
- Muovipukuako?
Mene ensin sellaiseen tilaisuuteen, jossa ei ole dress-codea. On totta, että pellepukuun pukeutuminen ei oikein ole monenkaan miehen juttu. Minua on estänyt juuri tämä fetissien pakottama älytön dress-code käymästä muissa kuin sellaisissa bileissä, joissa ei ole dress-codea. Asiaa ei auta lainkaan, vaikka naisseuralaiseni olisi miten kinkysti tahansa pukeutunut, kun minunkin pitäisi pukeutua sammakkomieheksi tai Tom of Finland -homoksi. Jos muoviin tai vaikka vaippoihin pukeutuminen on sinun juttusi, ei tällaista ongelmaa ole. Itse tunnen olevani kumi-, nahka- tai muovivaatteissa lähinnä joko homo tai idiootti. ymmärrän hyvin näitä, joille se on juttu, mutta meitä on paljon, joille bdsm on jotain muutakin kuin idioottimaista pukeutumista.
- kumityttö
Nehän ovat seksijuhlat. Dress-code pitää aiheeseen vihkiytymättämät tirkistelijät poissa. Tarkoitushan on että kinkyt saavat tavata kaltaisiaan.
- kokovartalohoito
Idioottimaista se voi olla sinulle. Ja olet oikein valinnutkin omat bileesi. Ne pukubileet on sitten vain asian harrastajille. Minun tapauksessani kutsuja tietää ja tuntee kutsuttavat, joten ongelmaa ei ole. En kuitenkaan kutsu sinua idiootiksi vaikka et pukeutuisikaan muoviin tai kumiin. Ota huomioon myös, että monet bi-naiset harrastavat hard-core pukeutumista.
Miespuolisia pukeutujia löytyy paljon esim. Saksasta ja Englannista. Puhun omista kokemuksistani ja miespuolisia fetisistejä olen tavannut paljon.
Eiköhän molemmat pukeuduta niin kuin halutaan! - kokovartalohoito
kumityttö kirjoitti:
Nehän ovat seksijuhlat. Dress-code pitää aiheeseen vihkiytymättämät tirkistelijät poissa. Tarkoitushan on että kinkyt saavat tavata kaltaisiaan.
Oikein sanottu kumityttö! Parhaat sellaiset bileet oli Saksassa, missä oli kolme kinky makuuhuonetta, jotka sai käyttöönsä halutessaan. Kumipukuiset kaasunaamaripalvelijat olivat saatavana tarvittaessa. "Pahinta"/parasta oli miesten wc:ssä pisoaariin kahlehdittu palvelija, joka auliisti tarjosi palveluitaan pyytämättäkin. Teki asian toimittamisen mukavan hankalaksi!
Mutta kuten sanot, kinkyt tapaavat kaltaisiaan. Itse olisin esim. homobileissä ulkopuolinen, joten en niihin osallistuisi! - muovipukuko
kokovartalohoito kirjoitti:
Idioottimaista se voi olla sinulle. Ja olet oikein valinnutkin omat bileesi. Ne pukubileet on sitten vain asian harrastajille. Minun tapauksessani kutsuja tietää ja tuntee kutsuttavat, joten ongelmaa ei ole. En kuitenkaan kutsu sinua idiootiksi vaikka et pukeutuisikaan muoviin tai kumiin. Ota huomioon myös, että monet bi-naiset harrastavat hard-core pukeutumista.
Miespuolisia pukeutujia löytyy paljon esim. Saksasta ja Englannista. Puhun omista kokemuksistani ja miespuolisia fetisistejä olen tavannut paljon.
Eiköhän molemmat pukeuduta niin kuin halutaan!En kutsunut ketään idiootiksi, vaan ymmärrän hyvin, että kumiin, muoviintai miten milloinkin pukeutuminen on joillekin se kova juttu. Kerroin, että minä tunnen itseni idiootiksi pukeutuessani siten, Samoin tunnen itseni idiootiksi, os pukeutuisin hameeseen. Tästä huolimatta en pidä naisia tai transvestiittejä idiootteina.
Minulla ei ole mitään vastaan, että ihmiset pukeutuvat noihin juhliin juuri kuten haluavat. naiseni esimerkiksi nauttii pukeutuessaan kinkysti, sellaiseen asuun jossa ei muihin bileisiin voisi ajatella menevänsä. Ongelma on minun, jolle tuollainen pukeutuminen on epäseksikästä. Minä en ole kieltämässä muiden pukeutumista, vaan bileiden järjestäjät ovat kieltämässä minun pukeutumista. Tähän ei auta, vaikka naisseuralaiseni on pukeutunut kaulapantaan ja kahleisiin hyvin avionaisessa korsetissaan. Minun olisi pukeuduttava myös minulle vieraasti ja seksuaalisuuteni vastaisesti, jotta pääsisimme sisälle.
Bileet on tarkoitettu niille, joilla on omiin vaatteisiinsa fetissejä. Ei tavallisislle pelkille bdsm:n harrastajille. Ei tässä ole pahaa, asia vain on noin. - Muovipukuko?
kumityttö kirjoitti:
Kinky ja fetissi eivät ole synonyymejä. On olemassa myös bdsm-henkisiä ihmisiä, joille pvc-pukuun pukeutuminen ei ole lainkaan mikään tyydyttävä kokemus. Joko on erotettava fetisistit ja bdsm-henkiset ihmiset kuten nyt tehdään suurelta osin tai biletetään yhdessä. Ikkävä kyllä, mutta se ei ole fetisistien syytä, ettei bdsm-henkisille minä tai muut järjestä bileitä. Itse haluaisin, että voisimme hieman väljentää tiukkoja sääntöjä ja sallia bdsm-ihmisten tulla bileisiisn ilman pukeutumista siten kuin fetisistit vaativat.
Tarkoitushan on tavat kaltaisiaan. - DD88R
kumityttö kirjoitti:
No ei ne seksijuhlat kyllä ole. Muuten olet oikeassa.
- Sarkasssmia
muovipukuko kirjoitti:
En kutsunut ketään idiootiksi, vaan ymmärrän hyvin, että kumiin, muoviintai miten milloinkin pukeutuminen on joillekin se kova juttu. Kerroin, että minä tunnen itseni idiootiksi pukeutuessani siten, Samoin tunnen itseni idiootiksi, os pukeutuisin hameeseen. Tästä huolimatta en pidä naisia tai transvestiittejä idiootteina.
Minulla ei ole mitään vastaan, että ihmiset pukeutuvat noihin juhliin juuri kuten haluavat. naiseni esimerkiksi nauttii pukeutuessaan kinkysti, sellaiseen asuun jossa ei muihin bileisiin voisi ajatella menevänsä. Ongelma on minun, jolle tuollainen pukeutuminen on epäseksikästä. Minä en ole kieltämässä muiden pukeutumista, vaan bileiden järjestäjät ovat kieltämässä minun pukeutumista. Tähän ei auta, vaikka naisseuralaiseni on pukeutunut kaulapantaan ja kahleisiin hyvin avionaisessa korsetissaan. Minun olisi pukeuduttava myös minulle vieraasti ja seksuaalisuuteni vastaisesti, jotta pääsisimme sisälle.
Bileet on tarkoitettu niille, joilla on omiin vaatteisiinsa fetissejä. Ei tavallisislle pelkille bdsm:n harrastajille. Ei tässä ole pahaa, asia vain on noin.Käytä rasismikorttia, se on aina muotia. Ehkä pääset sillä sisään.
- Konttimummo
mä tulin kerran kalsareissa ja sain hyvän vastaanoton
- kinkypinky
Ekat bileet jännittää aina pukeutumisen suhteen , mutta ei se niin kamalaa ole.
Ensin bileisiin missä ei ole dresscodea vähän tutkailemaan tilannetta niin seuraavalla kerralla iteki tietää jo mitä laittaa. Ei ne niin tiukkapipoista touhua ole. Jokainen tyylillään. Smurffien bileissä (http://www.smfr.net/) on ainakin ollut varsin rentoa ja ei tuolla Turun baletissakaan huonoa ole ollut..joskin vähän tylsää.. - superposliini
Olen käynyt SMFR:n tapahtumissa Wäiski-laivalla. Paikalla on ollut enimmäkseen asiallista porukkaa riippumatta siitä, onko ollut pukukoodi vai ei.
Itse kannatan kuitenkin pukukoodia. Syy on se, että jos pukukoodeja ei olisi missään kinky-illoissa, paikalle saattaisi jossain vaiheessa alkaa tulla kaljaa kittaavia juntteja naureskelemaan kinkyille. Sellaisiahan on ollut paljon esimerkiksi Sexhibition-messuilla.
Kun laitoin ensimmäistä kertaa räväkät vaatteet päälle kinky-iltaan, meinasi jäädä lähtemättä, kuin näin itseni peilistä. Kuitenkaan bileissä ei tuntunut mitenkään erilaiselta, paitsi että naisten ehdotukset muuttuivat entistä pervommiksi. - Tyydytetty
Terveisiä Bizarren eilisistä kinkereistä. Lystiä oli ja oiken tyydyttävää =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668