Aurum Contactor joka perii Ainalainaa tekeekin mukavia tepposia. Olen tehnyt kyseisen firman kanssa maksusopimuksen jota olen tunnollisesti noudattanut. Nyt tuli ihan puskasta ilmoitus haasteen tekemisestä koska en ole kehoituksista huolimatta maksanut laskua. En ole saanut yhtään maksukehoitusta tuon maksusuunnitelman teon jälkeen ja kaikki on ajallaan maksettu, kuitit löytyy ja maksusuoritukset näkyy jopa heidän omassa Online osiossa. Tekivät sitten uuden maksusuunnitelman johon lisäsivät taas uudet kulut! Eli kyseisen firma ei siis itse pidä kiinni maksusopimuksesta!!! Lähetin sinne kaikki mahdolliset dokumentit asiasta mutta eivät ole ainakaan vielä ottaneet kantaa. Saa nyt nähdä miten tuon haasteen kanssa käy.
Perintäfirma ei itse noudata sopimusta!
16
573
Vastaukset
- 20+2
Tuntuu että on täysin villiä toimintaa kaikilla. Kaipa ne yrittävät rahastaa nyt kaikin mahdollisin tavoin, kun kohta vippitoiminta loppuu tai ainakin vähenee.
- Kova Keijo
Ehkäpä he aavistivat, että olet tuollainen tolvana ja kuitenkin maksat kaiken mitä pyydetään, eiks jeh
- 11+13
Eiköhän tuossa ole kyse vain heidän järjestelmässään tapahtuneesta virheestä.
- hyi olkoot
Totta , sama homma itsellä....oli muka myöhässä pyhien vuoksi maksu ja heti ukaasit päälle. Asiakaspalvelu töykeää.
Jos maksaa viimeisnä päivänä eri pankin tililtä, se siirto tosiaan voi viedä aikaa. Ja jos on tuollainen maksuhistoria kuin sinulla on, eli perintään jouduttu, niin on se nyt syytäkin vähän kovistella.
Maksa laskusi ja maksueräsi heti, kun sellainen postiluukusta tipahtaa, niin ei tule ongelmia.- 1+4
sanompahan_vain kirjoitti:
Jos maksaa viimeisnä päivänä eri pankin tililtä, se siirto tosiaan voi viedä aikaa. Ja jos on tuollainen maksuhistoria kuin sinulla on, eli perintään jouduttu, niin on se nyt syytäkin vähän kovistella.
Maksa laskusi ja maksueräsi heti, kun sellainen postiluukusta tipahtaa, niin ei tule ongelmia.Niin...jos maksaa viimeistääne erpäivänä niin siitä ei pitäis tulla sanktioita vaikka maksu viipyisi matkalla velallisella 10 vuotta! Eli ei sitä tarvitse maksaa heti kun se luukusta kolahtaa mutta tieteinkin viimeistään eräpäivänä.
Olen joskus nähnyt vippifirman laskun jossa sanotaan että suoritus pitää näkyä HEIDÄN tilillään eräpäivänä, en tiedä onko tuo ihan laillista ?
- Huijareita kaikki
Jujuhan on siinä että et vaan maksa noita ylimääräisiä jos tiedät olevasti oikeassa. Viekööt oikeuteen jos haluavat ! Kannattaa vaan varmistaa että on itse oikeassa niin ei ole hätää.
- JeesusG
Vippi.fi ja kontanto ihan samanlainen paskapaikka! Ei ainakaan noudata hyvää perintätapaa..
Kun sinä et ole noudattanut hyvää maksutapaa, eli et ole maksanut laskujasi ajoissa, tai laisinkaan, niin kuka tuollaisesta paskasta jaksaa välittää? Rahat pois vaan, vaikka vaatteet päältä repimällä. Kun itse alat kunnioittamaan toisten rahoja, niin sitten voit alkaa vaatia toisilta kunnioitusta itseäsi kohtaan. Sitä ennen olet pelkkä ihmisperse, joka vaatii muilta asioiota, joita itse et tee.
- just joo....
Eivät näytä pässit tajuavan että raha ei liiku viikonloppuisin eikä arkipyhinä, kyttäävät vaan päivää milloin maksu on saapunut heille, ei sitä milloin se on maksettu.
Niin, pässi maksaja voisi tajuta, että kun kerran näin on, niin silloin pitää maksaa itse ajoissa, jotta on sitten velkojan tilillä ajoissa. Luulenpa, että sinä olet juuri niitä kavereita, jotka ovat heti ensimmäisenä kelan konttorilla heilumassa puukon kanssa, jos sossutuki onkin tullut 3 minuuttia normaalista myöhässä, mutta omilla maksuajankohdilla ei ole juuri väliä.
- ainakiero
Itse en maksa vippiyhtiöille ikinä kuin 14pv päästä laskun kirjauksesta..
Saahan ne sinne eräpäiviä kirjotella, mut lain mukaan mennää :Pehheehhee, oletpas todella etevä. Suorastaan nerokas. Ja vielä eläkeiäkssäkin mietit sitten, että ostatko sen tikkarin, vai olisiko sulla varaa ostaa ihan kokonainen karkkipussi kuunvaihteen kunniaksi.
Tietkö mitä mä teen?
Mä en maksa KOSKAAN pikavippiyhtiöille, koska en ota lainaakana. Nyt näin osinkiaikana on mukava katsella, kun rahaa kilisee säästöistä.
Esim. tänään on fortumin yhtiökokous, eli huomenna irtoaa euron osinko. 550 osaketta näyttää mulla löytyvän, niin verojen jälkeen kilahtaa sellaset 435 euroa.
On aina mukavampi nostaa korkoja kuin maksella niitä.sanompahan_vain kirjoitti:
ehheehhee, oletpas todella etevä. Suorastaan nerokas. Ja vielä eläkeiäkssäkin mietit sitten, että ostatko sen tikkarin, vai olisiko sulla varaa ostaa ihan kokonainen karkkipussi kuunvaihteen kunniaksi.
Tietkö mitä mä teen?
Mä en maksa KOSKAAN pikavippiyhtiöille, koska en ota lainaakana. Nyt näin osinkiaikana on mukava katsella, kun rahaa kilisee säästöistä.
Esim. tänään on fortumin yhtiökokous, eli huomenna irtoaa euron osinko. 550 osaketta näyttää mulla löytyvän, niin verojen jälkeen kilahtaa sellaset 435 euroa.
On aina mukavampi nostaa korkoja kuin maksella niitä.Niin piti muistuttaa, että ota se pikavippi sitten ajoissa sen sähkölaskun maksuun!
- Lakia...
Näin sanoo kuluttajavirasto sekä kuluttajasuojalaki:
"Kuluttajat mieltävät maksaneensa laskun ajoissa, jos se on maksettu viimeistään eräpäivänä. Kuluttajansuojalaki tukee tätä vakiintunutta ajattelumallia. Sen mukaan maksun katsotaan tapahtuneen sinä päivänä kun pankki tai posti on hyväksynyt maksutoimeksiannon. Näin ollen kuluttajan suorittama maksu eräpäivänä on riittävä, eikä maksuviivästystä tapahdu, vaikka maksu saapuisikin velkojalle vasta eräpäivän jälkeen." - Yksi empaattinen
Tälle "sanompahan_vain" tyypille: Ilmeisesti itselläsi on tylsä elämä jos sulla on omaa elämää ollenkaan. Et tunne kaikkia taustoilla olevia asioita etkä ihmisiä jotka ovat velkojen vuoksi vaikeuksiin joutuneet. Osa velkaantuneista ovat joutuneet tilanteeseen esim. sairastumisen tai työttömyyden takia ja on väärin haukkua ja arvostella ihmisiä joilla veloista selviytyminen on vaikeaa tällaisten tilanteiden takia. Tuollaiset narsistiset ja läpeensä negatiiviset ihmiset jotka eivät kykene minkäänlaiseen empatiaan ja pitävät itseään muita parempina joutaisivat ihan omalle saarelle erikseen muista! Suosittelen sulle käymistä kallonkutistajan juttusilla ton asenteen takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760