Onko kenelläkään tiedossa mitään keinoa kuinka painaa vihamielinen vainajahenki alas? Olen joutunut sellaisen kiusanteon kohteeksi ja se aiheuttaa minulle valtavia ongelmia.
Epäsuotuisa vainajahenki
10
191
Vastaukset
Pari juttua tulee ensimmäisenä mieleen.
1. Yritä sovitella tilanne hengen kanssa. Jonkinlainen lahja, jota kyseinen henkilö olisi voinut arvostaa, kelpaa yleensä hyvin, ellei vainaja sitten halua sinulta jotain tiettyä asiaa tai tekoa.
2. Mene shamaanin tai vastaavan henkien kanssa tekemissä olevan puheille ja yritä saada asia hänen kanssaan ratkotuksi. Henkilökohtaisesti suosittelen tätä ratkaisua, koska silloin saat apua sellaiselta ihmiseltä, joka henkien kanssa oikeasti on tekemisissä. Itse en ole tähän joutunut turvautumaan, mutta hyvä aloituspaikka avunetsinnälle lienee shamaaniseura ry:n sivuilta.
Henkiä on yleensä vaikea "painaa alas", koska perinteisellä liirum-laarumilla ei tavallinen tallaaja voi joka henkeä taltuttaa. Kannattaa mieluummin pyrkiä laukaisemaan tilanne jollain muulla tavalla.- Fides
Suosittelen kohtaa nro 2.
Mutta myös tälläinen vaihtoehto:
Jos uskoisit Jeesukseen, voisit pyytää häneltä apua. Koska todennäköisesti et usko, suosittelen kääntymään jonkun kristityn puoleen. Jeesus on valo ja voittaja, mitään häntä vahvempaa ei ole. Kokeile, sillä et voi menettää mitään.- Sotka.
Tiedän tapauksen jossa demoniposession kohde pyysi kristityn apua. Mitä kristitty vastasi? Hän käski tehdä itsemurhan.
- Fides
Sotka. kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa demoniposession kohde pyysi kristityn apua. Mitä kristitty vastasi? Hän käski tehdä itsemurhan.
Olen pahoillani Sotka, että jollekin on sanottu noin. Mutta... Yksittäisen kristityn sanomisia, tekemisiä tai tekemättä jättämisiä ei voi yleistää koskemaan kaikkia kristittyjä. Kukaan terveessä uskossa Jeesukseen Kristukseen oleva ei kehoita ketään itsemurhaan. Kristitty tietää, että elämä on Jumalan lahja ja sitä pitää vaalia. Kristitty tietää, että Jumalalle kaikki on mahdollista. Jopa vapautuminen henkivalloista. Tarkennan näin ollen aikaisempaa kommenttia: mene luotettavan, rakastavan, Jeesukseen uskovan kristityn luo. Parasta lienee mennä hakemaan jostakin seurakunnasta apua joltakin taholta joka ns. tunnetaan luotettavaksi.
Ihannehan on turvautua Jeesukseen kuitenkin ihan itse. Kukaan ei voi laittaa sua uskoon, muuta kuin Jeesus jos pyydät. Elämässä ei kuitenkaan pärjääminen ilman muita ihmisiä ole helppoa, joten apua kannattaa hakea ja apua myös saa. Ihan varmasti.
- suolaizienurkkiizie
Henki asioita ei käsitellä tälläisten sivustojen kautta. Täältä saat vain pahoja energioita lisää kotiisi ja vilkastutat riivaajaasi. Voisin neuvoa sinua, mutta en laita yhteystietojani tänne. Älä ainakaan kristillisiä puhdistuksia ota,ne ei auta sinua vaan sulkee sinua vielä enemmän.
Ei alas vaan ylös valoon.
Kehoita menemään kohti tiedon valoa ja ymmärtämään ettei ole enään vaikuttamassa maailmassa. Ole rohkea älä epäile, niin minä olen saanut tedä.- Tammipuu
Etsi käsiisi uskova ihminen, joka on tottunut hoitamaan tällaisia asioita.
Itse olen pari kertaa asunut talossa, jossa on ollut häirintää. Kutsuin paikalle
evankeistaystäväni ja yhdessä rukoilimme käskimme epelin häipyä Jeesuksen Kristuksen nimessä teimme ristinmerkin oviin. Ei sen koommin vaivannut omia tai lasten yöunia.
Samoin tekivät ystävämme, jotka olivat muuttaneet taloon, jossa oli ollut väkivaltaa,
viinanmyyntiä, povausta ym. Ylimääräiset oheistoiminnot hävisivät, kun vanha
Venäjän-työn tekijä kävi käskemässä häiritsijät pois.
- dgsdggfsgsdfsgsdfg
Niin sinua kiusaa siis paha henki.
Aloita paasto ja rukoile Jumalan kanssa.
Paastoaminen ja rukoilu on vahvoin ase häätää pahat henget pois sinun kimpusta. - ap.
Valitan mutta se ei toiminut.
syö lääkkes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287