Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Epäsuotuisa vainajahenki

kysyjä?

Onko kenelläkään tiedossa mitään keinoa kuinka painaa vihamielinen vainajahenki alas? Olen joutunut sellaisen kiusanteon kohteeksi ja se aiheuttaa minulle valtavia ongelmia.

10

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari juttua tulee ensimmäisenä mieleen.

      1. Yritä sovitella tilanne hengen kanssa. Jonkinlainen lahja, jota kyseinen henkilö olisi voinut arvostaa, kelpaa yleensä hyvin, ellei vainaja sitten halua sinulta jotain tiettyä asiaa tai tekoa.

      2. Mene shamaanin tai vastaavan henkien kanssa tekemissä olevan puheille ja yritä saada asia hänen kanssaan ratkotuksi. Henkilökohtaisesti suosittelen tätä ratkaisua, koska silloin saat apua sellaiselta ihmiseltä, joka henkien kanssa oikeasti on tekemisissä. Itse en ole tähän joutunut turvautumaan, mutta hyvä aloituspaikka avunetsinnälle lienee shamaaniseura ry:n sivuilta.

      Henkiä on yleensä vaikea "painaa alas", koska perinteisellä liirum-laarumilla ei tavallinen tallaaja voi joka henkeä taltuttaa. Kannattaa mieluummin pyrkiä laukaisemaan tilanne jollain muulla tavalla.

    • Fides

      Suosittelen kohtaa nro 2.

      Mutta myös tälläinen vaihtoehto:

      Jos uskoisit Jeesukseen, voisit pyytää häneltä apua. Koska todennäköisesti et usko, suosittelen kääntymään jonkun kristityn puoleen. Jeesus on valo ja voittaja, mitään häntä vahvempaa ei ole. Kokeile, sillä et voi menettää mitään.

      • Sotka.

        Tiedän tapauksen jossa demoniposession kohde pyysi kristityn apua. Mitä kristitty vastasi? Hän käski tehdä itsemurhan.


      • Fides
        Sotka. kirjoitti:

        Tiedän tapauksen jossa demoniposession kohde pyysi kristityn apua. Mitä kristitty vastasi? Hän käski tehdä itsemurhan.

        Olen pahoillani Sotka, että jollekin on sanottu noin. Mutta... Yksittäisen kristityn sanomisia, tekemisiä tai tekemättä jättämisiä ei voi yleistää koskemaan kaikkia kristittyjä. Kukaan terveessä uskossa Jeesukseen Kristukseen oleva ei kehoita ketään itsemurhaan. Kristitty tietää, että elämä on Jumalan lahja ja sitä pitää vaalia. Kristitty tietää, että Jumalalle kaikki on mahdollista. Jopa vapautuminen henkivalloista. Tarkennan näin ollen aikaisempaa kommenttia: mene luotettavan, rakastavan, Jeesukseen uskovan kristityn luo. Parasta lienee mennä hakemaan jostakin seurakunnasta apua joltakin taholta joka ns. tunnetaan luotettavaksi.

        Ihannehan on turvautua Jeesukseen kuitenkin ihan itse. Kukaan ei voi laittaa sua uskoon, muuta kuin Jeesus jos pyydät. Elämässä ei kuitenkaan pärjääminen ilman muita ihmisiä ole helppoa, joten apua kannattaa hakea ja apua myös saa. Ihan varmasti.


    • suolaizienurkkiizie

      Henki asioita ei käsitellä tälläisten sivustojen kautta. Täältä saat vain pahoja energioita lisää kotiisi ja vilkastutat riivaajaasi. Voisin neuvoa sinua, mutta en laita yhteystietojani tänne. Älä ainakaan kristillisiä puhdistuksia ota,ne ei auta sinua vaan sulkee sinua vielä enemmän.

    • Ei alas vaan ylös valoon.
      Kehoita menemään kohti tiedon valoa ja ymmärtämään ettei ole enään vaikuttamassa maailmassa. Ole rohkea älä epäile, niin minä olen saanut tedä.

      • Tammipuu

        Etsi käsiisi uskova ihminen, joka on tottunut hoitamaan tällaisia asioita.
        Itse olen pari kertaa asunut talossa, jossa on ollut häirintää. Kutsuin paikalle
        evankeistaystäväni ja yhdessä rukoilimme käskimme epelin häipyä Jeesuksen Kristuksen nimessä teimme ristinmerkin oviin. Ei sen koommin vaivannut omia tai lasten yöunia.
        Samoin tekivät ystävämme, jotka olivat muuttaneet taloon, jossa oli ollut väkivaltaa,
        viinanmyyntiä, povausta ym. Ylimääräiset oheistoiminnot hävisivät, kun vanha
        Venäjän-työn tekijä kävi käskemässä häiritsijät pois.


    • dgsdggfsgsdfsgsdfg

      Niin sinua kiusaa siis paha henki.

      Aloita paasto ja rukoile Jumalan kanssa.

      Paastoaminen ja rukoilu on vahvoin ase häätää pahat henget pois sinun kimpusta.

    • ap.

      Valitan mutta se ei toiminut.

    • syö lääkkes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe