päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen :D
"Hän suoritti tehväänsä, hän kuoli Suomi 24:n äärellä"
lukee varmasti joskus jonkun hautakivessä XD
Suurin osa tämänkin palstan keskusteluista tulee samoilta
3
<50
Vastaukset
- turhaako?
Ehkä ne on eläkkeellä tai muuten vaan vapaa-aikaa runsaasti ja jääneet tämän ja iltalehtien foorumien koukkuun, vähän kuin jotkut katsovat orjallisesti telkkarista aina sen saippuasarjan. Mietin vaan että miksikähän tuollainen käytös on halveksittavaa joidenkin mielestä?
Jututhan täällä joskus ovat melko tyhjänpäiväistä homo, muslimi jankkaamista, mutta on myös erittäin tärkeitä yhteiskunnallisia asioita joita on hyvä pitää pinnalla kuten vaikkapa Suomen talouteen, hyvinvointiin, yhteiskuntaan yleisesti vaikuttavia juttuja. Esimerkkeinä mainiten maahanmuuton kustannukset joissa närää herättää se että tänne haalitaan porukkaa jotka eivät työllisty (monet eivät edes halua), vaan heidän elättämisensä koituu veronmaksajien harteille. Monia tärkeitä asioita karsitaan menoleikkauksissa kuten vaikkapa reumasairaala kun samaan aikaan rahaa ammennetaan täysin tarpeettomiin asioihin. Esimerkkejä varmasti löytyy kymmenin tuhansin. - lämä kaduttaa
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011101714584465_tr.shtml
Hautakivi 1. Toivon, että minulla olisi ollut rohkeutta elää omaa elämääni, eikä elämää, jota minulta odotettiin.
Hautakivi 2. Toivon, etten olisi tehnyt niin paljon töitä.
Hautakivi 3. Toivon, että minulla olisi ollut rohkeutta osoittaa tunteeni.
Hautakivi 4. Toivon, että olisin pysynyt yhteydessä ystäviini.
Hautakivi 5. Toivon, että olisin antanut itseni olla onnellisempi. - hautuubisnes
Näky tulevaisuudesta:
Suomessa vähävarainen voi saada kuollessaan itselleen ilmaisen hautauksen jos lupautuu ennen kuolemaansa testamentissaan luovuttamaan digitaalisen hauta"kivi"näytön mainoskäyttöön ennalta määritellyksi ajaksi.
Suomi24 joka on käyttäjämääriltään suurehko mainostajista riippuvainen IT-firma on ostanut muutaman hehtaarin maata uudenlaiseen mainoshautaukseen. Mainoshautuumaita on omansa eri uskonnoille ja seksuaalivähemmistöille koska S24 ei tahdo menettää hyvää mainostilaa. Tämänkin palstan muslimi ja homokammoiset asiaansa papukaijamaisesti toitottavat piruparat eivät ikinä suostuisi rekisteröitymään vainajiksi monikulttuurisen ja moniseksuaalisen hautausmaan asukkaiksi.
Tulevaisuuden Suomi24-digihautakivessä voisi tosiaan lukea vaikka lisämaksua vastaan:
"Minä Tauno Hellbastard Kolmas, Suomi24 maailman menoa-palstan ahkerin ja oikeamielisin äärivasurien vihaaja, kirjoittanut elämänsä aikana 1000 000 viestiä, roikuin hologramminäytön äärellä 47 virtuaalituntia vuorokaudessa. Vihasin ansiokkaasti Suomen virkaloisia. Minä Tauno Hellbastard Kolmas keksin itse laittaa sanan loinen henkilön nimen tai ammatin perään. Se olin minä EIKÄ Tyrannos Raakkunos Julma!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214