Taas pesulle tuomio

miettikää kelle ääni

Tohmajärveläinen valtuutettu jatkaa Karjalaisen raportin mukaan valtuustossa vaikka niskassa on toista vuoden tuomio kirjanpitorikoksesta. Ei lähde seuraavalle kaudelle mukaan, koska kokee valtuustotyöskentelyn hyödyttömänä. Olen ite persu, mutta paheksun näitä tämmöisiä jatkuvia rötöstelyjuttuja lehdissä. Millaista porukkata persut ovat haalineet valtuustoihin? ja mitä vielä on tulossa kun seuraavat kuntavaalit ovat ohi. Pelottavaa - mikä on koeteltu kansalaiskunto?

16

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2v4kk.

Pelkules kun tuti noita kiljotusvilheitä taaten.
      Jos tuo toomio tuti talouslikosesta, niin loikka meirän puulueesee. Me olla Toomen Keskusta. Päätet tuolaan puolujohtoo, telvetulloo

• ei haitanne pikku ri

vai oot ite ihan persu. Miksi siis neg. persuista. hyvää joukkoo ovat laidasta laitaan. Mitä nyt pikku hairahdusta bandidoksen talleille silloin tällöin ym. pientä sälää.

• Tahko P.

Eikös toisaalta kehoiteta ihmisiä harrastamaan jotain urheilua .

• peruskouluun!

Kirjoitus "vihreistä" päätellen "TAIDAT OLLA "vasemmistoliittolainen!

• tahko?!

Kouluaikaan oli muutama oikeinkirjoitus fani luokallani, mutta heistä kenestäkään ei tullut kirjailijaa ja siihen on syynsä!? Nämä veijarit olivat vaille sanavarastoa, eli Suomeksi heiltä puuttui sanomisen taito, pääsanat olivat minä, sinä ja hän, tämän jälkeen tuli pitkä viiva ja sitten ei mitään!!!!?

• minä mies

Tärkeintä kirjoituksissa tulee olla kuitenkin minä. Minää ei saa unohtaa ja minää tulee markkinoita, niin puhekielessä kuin tekstiasettelussa.
      Siis arvoisat lieksalaiset. Muistakaa ainakin sata kertaa päivässä mainostaa minää. Minä maailman kartalle.
      Ja kansa tykkää,,,,, minästä.

• Kuntalain 41§ Rikollinen menettely luottamustoimen ulkopuolella.

Jos luttamushenkilö on asetettu syytteeseen rikoksesta jonka laatu tai tekotapa osoittaa ettei hän voi toimia luttamustehtävässään sen edellyttämällä tavalla, valtuusto voi oikeudenkäynnin ajaksi pidättää hänet toimestaam.
      Jos luottamushenkilö vaalin toimittamisen jälkeen on lainvoimaisella päätöksellä tuomittu vankeuteen vähintään kuudeksi kuukaudeksi, valtuusto voi erottaa hänet luottamustoimestaan.Päätös pannaan täytäntöön heti.Lainaus laista

Eli mistä on sitten kyse? Markku neljä kautta aikanaan valtuustossa

• aina kehumassa

Moneskohan sadas kertaus tuoki oli täällä. Aina kun jossakin lehdessä on uutinen luottamushenkilön tuomiosta, niin Korpinen jo täällä rikoslakiasa lukee.

Unohtamatta mainostaa kertaakaan tuota kauttaan valtuustossa. Heittäköö sulla muisti kärrynpyörää siellä pipon alla

• Oikaisuna totean sinulle kitjoittaja "aina kehumassa" että olen vaan hieman todennut sen mitä KUNTALAKI 41 § toteaa ja sitä lainsäädäntöä en ole tehnyt mutta mielestäni se on selkeä.
        Jos nyt kuitenkin vielä totean, että olen toiminut kuntapolitiikassa myös muualla kuin Lieksassa ja myöskin maakunnallisessa tehtävässä.
        Mutta myöskin ammattiliiton MKL valtuustossa toista kautta ja siten on tuota tietämystä myös, joten tuo panettelusi ei hetkauta mutta jos jatkat noin niin se voi kääntyä siten, että joudut kuin kanat orrelle koppiin.Markku

• waaauuuuuuhhh

Waaaauuuuuh

• huvittavaa

Mihin on mennyt sanan vapaus jos vähkään jotain kommentoidaan niin heti ollaan uhkailemassa ja tutkintapyyntöjä tekemässä alkaa olla aika lapsellista touhua tällä palstalla.? Oikein pikkusieluista porukkaa.

• Silkkaa shittiä

Eipä ole yhtään kyttää ovella seissyt vaikka uhattu on.

• xD

Pesulle tuomio...kuoloo naaruun

• Kyrpä-Jooseppi!

Tutkintapyyntöjä voi tehtailla kuka hyvänsä, mutta on täysin eri asia se mikä on tutkinnan arvoisia!
      Roska ja paska pyynnöt menee roskakoriin poliiseillakin!
      Mitä ylipäätään rasittaa poliiseja, heidän valtavassa työpaineessaan paskalla?

Sitäpaitsi aiheettomien tutkintapyyntöjen tekijääkin, voidaan rangaista nykylain mukaan !

• ironisti

Tasapuolisuuta missäs viipyy ne vaalilahjusraha tutkimukset ja tuomiot vai
      vanhatetaanko ne sinne lautakasaan ?

• Ketään syytämättä tai panettelematta olen asian todennut mitä laki sanoo, joten kukin saakoon tekojensa mukaan.
      On siksi turhaa nousta minua vastaa millään tavalla, olen siksi lainnkuuliuainen .Markku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      63
      6121
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3716
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2791
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2279
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2211
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1689
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1302
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      29
      1213
    Aihe