On täyttä kusetusta.
Idiootit lähettävät minulle mainoksia kuinka voin tavoittaa asiakkaita paremmin markkinointirekisteri.fi:n kautta ja minun kannattaa myydä palveluita sitä kautta.. Tosi hyvin etsittyä tuo heidän osoitekanta... Minulla on taksifirma..
Älkää missään nimessä laittako vastausta markkinointirekisteri.fi:lle, lisätkää vain sähköpostidomaini roskapostiksi. Siinähän lähettävät meilejä jotka poistuvat heti.
markkinointirekisteri.fi
6
597
Vastaukset
- .. ...
Parempi olisi tehdä markkinointikielto (se pienellä präntätty linkki sähköpostimailin alareunassa).
Onko kukaan muuten erehtynyt pyytämään tietojen poistoa ja miten ne siihen reagoi, lähettävätkö laskun? - 2389021389012382901
Poistivat osoitteen ilman mussutusta.
- Ei koskaan enää
Huonoja kokemuksia Markkinointirekisteristä myös toisesta näkökulmasta. Myivät yrityksellemme jakelulistan mainoskampanjaa varten.Lista oli muka laadittu antamiemme speksien mukaisesti ja kohdennettu juuri haluamaamme kohderyhmään (keskisuurten ja suurten yritysten päättäjät).
Yrityksen kokoluokkatiedot oli tietenkin poistettu ostamastamme listasta. Kävi ilmi, että listalla olikin suurimmaksi osaksi pieniä 1-5 henkilön mikroyrityksiä, jotka eivät todellakaan ole kohderyhmäämme. Kun valitimme asiasta, firmasta ei enää vastattu yhteydenottoihimme. Listan laskutti toinen internetmarkkinointiyritys osana kokonaiskampanjaa. Ikävä kyllä ehdimme maksaa täysin pielessä olleen listan, joka laskutettiin jo ennen kampanjan alkua. Listan takia koko kampanja meni totaalisen pieleen. En siis suosittele markkinointirekisterin listoja kenellekään mihinkään tarkoitukseen, enkä myöskään jakelulistoihin perustuvia suoramainontakampanjoita. Niistä tulee kaikille vain paha mieli. No, nämä menivät oppirahoiksi. - ei kiitos
Samaa huonoa kokemusta, ei voi muuta sanoo kun välttäkää koko firmaa.
- dsfdfgdgfjgsdjgsgsdg
Mainoksia tulee lähes joka päivä, monet pienet käyttää ja joku isokin tänään tuli Tele Finland.
- Markkinointikieltoa
Poista mainosviestit Delete nappulalla tai tee markkinointikielto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271336
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat303824- 99793
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603