On täyttä kusetusta.
Idiootit lähettävät minulle mainoksia kuinka voin tavoittaa asiakkaita paremmin markkinointirekisteri.fi:n kautta ja minun kannattaa myydä palveluita sitä kautta.. Tosi hyvin etsittyä tuo heidän osoitekanta... Minulla on taksifirma..
Älkää missään nimessä laittako vastausta markkinointirekisteri.fi:lle, lisätkää vain sähköpostidomaini roskapostiksi. Siinähän lähettävät meilejä jotka poistuvat heti.
markkinointirekisteri.fi
6
593
Vastaukset
- .. ...
Parempi olisi tehdä markkinointikielto (se pienellä präntätty linkki sähköpostimailin alareunassa).
Onko kukaan muuten erehtynyt pyytämään tietojen poistoa ja miten ne siihen reagoi, lähettävätkö laskun? - 2389021389012382901
Poistivat osoitteen ilman mussutusta.
- Ei koskaan enää
Huonoja kokemuksia Markkinointirekisteristä myös toisesta näkökulmasta. Myivät yrityksellemme jakelulistan mainoskampanjaa varten.Lista oli muka laadittu antamiemme speksien mukaisesti ja kohdennettu juuri haluamaamme kohderyhmään (keskisuurten ja suurten yritysten päättäjät).
Yrityksen kokoluokkatiedot oli tietenkin poistettu ostamastamme listasta. Kävi ilmi, että listalla olikin suurimmaksi osaksi pieniä 1-5 henkilön mikroyrityksiä, jotka eivät todellakaan ole kohderyhmäämme. Kun valitimme asiasta, firmasta ei enää vastattu yhteydenottoihimme. Listan laskutti toinen internetmarkkinointiyritys osana kokonaiskampanjaa. Ikävä kyllä ehdimme maksaa täysin pielessä olleen listan, joka laskutettiin jo ennen kampanjan alkua. Listan takia koko kampanja meni totaalisen pieleen. En siis suosittele markkinointirekisterin listoja kenellekään mihinkään tarkoitukseen, enkä myöskään jakelulistoihin perustuvia suoramainontakampanjoita. Niistä tulee kaikille vain paha mieli. No, nämä menivät oppirahoiksi. - ei kiitos
Samaa huonoa kokemusta, ei voi muuta sanoo kun välttäkää koko firmaa.
- dsfdfgdgfjgsdjgsgsdg
Mainoksia tulee lähes joka päivä, monet pienet käyttää ja joku isokin tänään tuli Tele Finland.
- Markkinointikieltoa
Poista mainosviestit Delete nappulalla tai tee markkinointikielto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944