Riisto porvarit ovat taloutemme/elintasomme syöpä ja vauvatkin tietävät sen.
Alv-nostaminen eli Tasavero on hyvä esimerkki miten vähän rikkaita kiinostaa työttömät ja kuka itkisi jos joku kahjo joka meinaisi lahdata perheensä lahtaisikin oman sijaan riisto porvari päättäjän?
Ainakin osoite olisi oikea.
Oikeistolaisuus perustuu työntekijöiden sikamaiseen riistämiseen
20
73
Vastaukset
- Ei saa yleistää kaik
Ei se aina mene noin, koska olen työskennelyt heidän yrityksissään ja voin kertoa sieltä löytyvän todella rehtejäkin "porvareita".
- hehehaaa
Ai niikuin kokoomuslaiset valtion rahan jakajat?
- Mark-5
Niin ei saa yleistää, eikä asialla ainakaan saa tehdä mitään. Mitään en myönnä ja korppi ei korpin silmää noki. Oikeisto ei ole koskaan ollut ajamassa mitään asiaa tai aloitetta, jolla olisi saatu talousrikolliset tai harmaa talous kuriin, vaan päin vaistoin.
Tässä asiassa näyttää nyt sekoittuvan se tavanominen kaava mihin rötösherrojen mahti tässä maassa perustuu. Moni rehellisesti yrittävä ja siinä menestyväkin on antanut vallan itselleen syötetylle harhaluulle että hän kuuluisi näihin "suomea johtaviin porvaris herroihin". Koska he kuvittelevat kuuluvansa tähän rötöseliitin piiriin he myös kuvittelevat, että heidän uudet "ystävänsä" ovat kuin he itse. Eivät ole.
Homma perustuu kusetukseen ja harhautukseen ja suurimman työn siinäkin tekevät ne ääliöt jotka haluavat kuvitella olevansa jotain muuta kuin ovat. On oikeastaan hieman ihailtavaa kuinka ihmiset saadan toimimaan itse omia henkilökohtaisia intressejään vastaan vain ruokkimalla haluaa kuulua "paremman kansanosan" laajennettuun perheeseen.
- jppjp
Eikös aseet kerätä pois kansalta...Sekään ei onnistu. Köyhät kyykkyyn...
- vrum vruum
Jos käyttää mielikuvitusta niin voihan sitä lihava riisto porvari sika jäädä auton alle ja itse otat heti tapaturman jälkeen pullon kossua niin selviät ehdollisella tuomiolla!
- ......
Juu, perus oikeistolaisessa maassahan onkin työntekijöillä paljon parempi turva kuin esim vasemmistolaisessa Pohjois Koreassa.
- finnair R.I.P.
Tarkoitatko nyt niitä finnairin 200 kenkää saanutta ihmistä?
Mutta hienoahan siinä oli että ne johtajat saivat suuret bonukset jotta jaksaa potkia duunareita päähän! - Ple!
Ja kapitalismin tulo entiseen Itä-Eurooppaan on autioittanut ennen vilkkaat ja toimivat kyläyhteisöt!
Entisen Itä-Euroopan työkykyinen väki on lähtenyt länteen töihin, ja romuttaa nyt täällä meiltä elintason ja työmarkkinat EKn orjatyövoimana! - .....
finnair R.I.P. kirjoitti:
Tarkoitatko nyt niitä finnairin 200 kenkää saanutta ihmistä?
Mutta hienoahan siinä oli että ne johtajat saivat suuret bonukset jotta jaksaa potkia duunareita päähän!Onko asiat mielestäsi paremmin siellä äärivasemmalla jossa Suuri Johtaja joi vuodessa kymmenien tuhansien dollarien edestä viinaa kun työläinen tienaa vuodessa keskimäärin 900 dollaria?
- 11
Ple! kirjoitti:
Ja kapitalismin tulo entiseen Itä-Eurooppaan on autioittanut ennen vilkkaat ja toimivat kyläyhteisöt!
Entisen Itä-Euroopan työkykyinen väki on lähtenyt länteen töihin, ja romuttaa nyt täällä meiltä elintason ja työmarkkinat EKn orjatyövoimana!Siellä missä riisto kapitalismi loisii siellä pahoja ongelmia.
Eikä aina tahdo rajottua ongelmat oman maan sisälle vaan leviävät kuin virus. - anti usalainen
..... kirjoitti:
Onko asiat mielestäsi paremmin siellä äärivasemmalla jossa Suuri Johtaja joi vuodessa kymmenien tuhansien dollarien edestä viinaa kun työläinen tienaa vuodessa keskimäärin 900 dollaria?
En minä mitään äärivasemmistoa ihannoi mutten myöskään ihannoi äärioikeistoa jonka syitä on lamat ja sodat.
Keskitie ja mielummin työntekijöiden puolella ja anti usalainen.
Miten firman maine ja asiat paranevat kun läskit pomot vetävät hirmu bonuksia ja samalla 200 duunaria potkitaan ulos firmasta?!?! - On siitä ollut
Ple! kirjoitti:
Entisen Itä-Euroopan työkykyinen väki on lähtenyt länteen töihin, ja romuttaa nyt täällä meiltä elintason ja työmarkkinat EKn orjatyövoimana!kapitalismista hyötyäkin. DDR:n aikana olivat tienvarret trabanttien jäljiltä niin kaksitahtiöljyssä, että ei pystynyt pyllistämään pensaikossa.
Tiehöylämies.
- Keskitienkulkija
Moniko vasuri kommuuni vielä on pystyssä ?
- mato-onki
no joku saa kenkää ja joku muu saa työpaikan... vai luuletko ihan oikeasti ettei kukaan potkut saanut saa uutta työtä. No siinä tapauksessa täällä ei olisi kuin työttömiä. Mutta näinhän asia ei ole. Jonkun loppu on AINA jonkun uuden alku, itsekin sen kokeneena tiedän. Turha jäädä tuleen makaamaan...uutta matoa koukkuun vaan... saattaa olla hyväkin saalis tulossa.
- mökötin
mitä sitte jos kaikki vähän nousee, niin on noussu aina... nyt on vaan niin paljon enemmän kaikenlaisia sossusta rahaa hakevia otuksia ettei niitä pysty elättämään ellei kaikkia veroja ja maksuja nosteta. Siitä se johtuu ja vain siitä.Itse olen aina palkkani 'porvari työnantajalta' saanut ja hyvin olen toimeen tullut ja kaikki tarpeelliset ja huom. tarpeettomatkin kilut ja kalut saanut hankittua sekä sen verran rahaa on jäänyt pankkiinkin että jo kohta lopetan työnteon.
- Ei siitä mitään tuu
jos kaikilla on sama palkka ja yhtä paljon rahaa, sekä omaisuutta. Yhteiskunta ei toimi. Kuubassakin Fidelin omaisuus on maailman kärkiluokkaa.
- lopeta skeida
lopeta nyt jo toi vasemmist skeida ja typerä,lapsellinen propaganda.
Ns porvarit on myös meidän TYÖLLISTÄJIÄ, joka tuppaa usein
unohtumaan sinunlaisilta kommareilta.
Ihan nyt vaikka esim. tämä suomi24 -sivusto.. Se toimii täysin
kaupallisin peruistein ja pyörii mainoseuroilla.
Eipä pyörisi kommari kommuunissa - eikaienääole
ei kai nyt enää mitään kommareita ole.... ei kai kukaan oikeasti edes unissaan sitä haluaisi... eri juttu oli joskus kun 'mainostettiin' että tulkaa tänne täällä on työtä ja leipää, silloinkin kuka uskoi niin heki meni leireillä... töitä oli kuin olikin , mutta ehkä hieman erilaisia mitä oli 'markkinoitu'. Täys'päinen ei ainakaan ole se joka näitä haaveilee.
- Daduli Wunhanen
Ovathan nämä poråporvarit vauvamaisen herkkähipiäisiä ja erittäin rasittavia epäkäytännöllisyyksineen ja syntipukkijahteineen.
- koska talkoot alkaa?
On on ne herkkähipiäisiä ja osoittelevat sormella toisia mutta eivät edes olleet pahoillaan suomen perhesurmista jotka ovat kokoomuslaisten porsaiden aikaansaannoksen hedelmiä.
Kyllä keskustelut muuttuisivat kun alkaisi rikkaiden lahtaus talkoot!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331971
- 1211405
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3031124Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631102- 491069
- 1411069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94907Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu59848