Sitä minä ihmettelen miksi keskusta ei saanut enemmän kansanedustajia, vaikka puolueesta on moneksi. Melkein mikä vaan politiikka sopii. On konservariivia, on liberaalia, on maaseutua, on kaupunkia, on oikeistoa, on vasemmistoa, on keskustaa, on yleispuoluetta , on kansanliikettä jne. En keksi muuta selitystä kuin, että on valittu niin omituiset kansanedustajaehdokkaat, jotka eivät ole osanneet kampanjoida itseään. Turha siinä on johtoa syyttää. Itsestä se on kiinni!
Sitä minä ihmettelen
liikettä niveliin!
3
<50
Vastaukset
- yhtä sirkusta
No, keskusta ei saanut enempää kansanedustajia, koska kansa ei luota keskustajonglööreihin.
- keskustasykkyrä
Keskusta on kyllä omituinen nuorallatanssija. Joku tunnettu suomalainen sanoikin vähä aika sitten, että jokin keskustassa on vialla, mutta hän ei osaa sanoa mikä.
- ?????
Montako lasta Urpilainen on saanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944