missä olet
lahtelaissika
12
139
Vastaukset
Joku kehtasi eilen arvostella Kyöstin scouttausmenetelmiä ja Kyösti on nyyhkyttänyt siitä lähtien nurkassa kuin pikkutyttö, jonka nukelta irtosi pää.
- vinkkejä antava
anna köniin ! siinä minun vinkkini ;) nyt pallo on sinulla !
No, ilmoitetaan nyt sitten samalla keskiviikon pelivalinnat, kun kerran tässä oltiin juuri laskeuduttu scouttaamaan. Tänään Kyösti kokeilee Hollannin liigaa, koska tuolla näyttäisi olevan ihan asiallista pohdintaa:
http://forum.punterslounge.com/threads/128855-Holland-gt-Eredivisie-gt-10th-12th-April
-NAC Breda lähtee lapulle, koska Heraclesilla painaa vielä jaloissa viikonlopun cupin finaali.
-Otetaan myös tuo Feyenoord, jos kerran swedupelle Guidetti pelaa--hän on sen tason maalitykki, että tuskin Feyenoord jää nollille.
-Muutkin Hollannin pelit vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta, mutta ei niistä taida olla pitkävetolapulle.
-Kyösti on vähemmän scouttaillut muita pelejä, mutta jospa noista muutaman huumorirekan saisi aikaan: Karlsruher, QPR, Eisbären Berlin (tätä täytyy vielä scoutata lisää, koska se yllättäen hävisi viimeksi Straubingille). Jääkiekon harjoitusotteluista voisi kokeilla Tanskaa (vs. Latvia), jos 2.00 on vertailussa hyvä kerroin. Ja johan on aikoihin eletty, kun Montpellierin kerroin Marseillessa alkaa lähennellä kahta! Se Ligue 1 -peli jää kyllä väliin, mutta X2 varmaan riittäisi siihen.
Jees, jospa sitä verryttelisi tuollaisella neljän kohteen ja 3-5 euron rekalla ja illaksi nykäisisi suuremmalla panoksella tuplia: Karlsruher Eisbären NACBreda QPR/Feyenoord. 2. Bundesliigahan ei perinteisesti ole Kyöstin bravuurisarja, joten Kyösti ei kovin positiivisin odotuksin lähde tämänkään rekan kanssa liikenteeseen...- Ilon lapsi
Ei tänään ole keskiviikko?
- BKK
pelattu aikajanassa alhaalta alkaen,perustelut saa jäädä, liian paljon lässytettävää.
2 kohdetta Oma merkki
73. QPR − Swansea 1 1 3,95
76. At. Madrid 1 − Real Madrid 2 2,25
Kokonaiskerroin: 8,89
4 kohdetta Oma merkki
66. Roma − Udinese 1 1,75
55. Wigan 2 − Manchester U 2 2,95
57. Wolverhampton 1 − Arsenal 2 1,90
53. Manchester C − West Bromwich 2 1 2,45
Kokonaiskerroin: 24,03
6 kohdetta Oma merkki
44. Sporting Gijon − Levante 2 2,50
45. NAC Breda − HeraclesAlmelo 1 1,95
34. Hoffenheim − HSV 1 1,90
46. Roda JC − Feyenoord 2 2,00
35. Hannover 96 − VfL Wolfsburg 1 1,90
39. FC Nürnberg − Schalke 04 2 2,10
Kokonaiskerroin: 73,91
4 kohdetta Oma merkki
26. Marseille − Montpellier 2 2,30
27. AZ − FC Twente 1 1,90
28. Örebro SK − Helsingborg 2 1,75
29. GAIS − Djurgården 2 3,65
Kokonaiskerroin: 27,91- BKK
2 riviä kusi täysin,yhen kaato manu ja QPR-1 ja REAL MADRID-1 osu 8,89 kertoimella et pientä voiton poikasta jäi.
- Surun lapsi
Mikä päivä sitten on???
No voihan helevettiläinen...
Kaikki muut osuu, mut justiinsa se fakin Hollanti ei sinne päinkään. Bärkkel, siitä ei taida tulla Kyöstin suosikkisarjaa. Elikkäs liitämme sen samaan listaan Elitserienin ja Championshipin jatkoksi.- Stadin kundi
Kyöstillä joku sarja mistä se voittaakin!? Kaikki sarjat on Tepon suosikkisarjoja et sillei hei!
- vinkkejä kaipaava
työnnä se teppo ny ********** , tuu ite vetään 6 pelin rivi joka osuu, eikä mitään ***** 1.01 kertoimia
- ville25
Teppo vihjas tänään kaikki valioliigan pelit oikein. Sai siinä siinä vähän aikaa silmiä hieroa kun rivissä oli Wiganille voitto. Mut pakkohan se oli Stadin mahtimelan ohjeiden mukaan rivi tehdä kun niin sanottiin. Kyllä Teppo osaa kannattis uskoo ja nöyrtyä niin saatat joku päivä saada itsekkin sähköpostiin voittorivin päivittäin.
- kisälli
se osaa sen mistä se syyttää taavettia mut on niin laiska tai tumpelo ettei osaa väsätä jälkivetoja vaan kehuu muilla niceillä itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602