tällä palstalla? Joko on moni jo jättänyt päivätyönsä, kun on rahoiksi lyönyt tämän palstan "vihjeiden" kautta? Pikemminkin läskiksi lyönyt, sano vaan suoraan.
Otahan Jormaa poskeen, siitä se lähtee.
Tämän päivän ilmainen vihje on Real Madrid, sillä tulee rahaa.
Mikä on veto ja
3
83
Vastaukset
- tretski
Neljä vuotta sitten maaliskuussa tulin ensimmäisen kerran tälle palstalle ja olin todella otettu palstan asiallisesta ja miehekkäästä meiningistä. Jo marraskuussa pystyin jättämään leipätyöni Nokian aluejohdossa ja siirryin kokopäiväiseksi peliammatilaiseksi tepon, taavetin, skukun, kyöstin, skapparin ja kumppaneiden osuvien vihjeiden avustamana. Vaikka en omistakkaan yksityistä sähköpostia olen kuitenkin palstalla ahkerasti vierailleena onnistunut poimimaan riittävästi osumia pystyäkseni pitämään yllä tämän loihakan elintasoni espanjan huviloineen, floridan matkoineen ja thaimaan lomineen.
Kiitoksia ystävät ja jatketaan samaan malliin et sillei hei !!!- tepifani
Kohta tänne palstalle tulee varmaan vielä suurempi ryntäys, kun Finnair potkii pihalle 280 henkilöä ja varmaan Nokiakin jatkaa toimintojen alasajoa. Mutta ei hätää, Tepon ja muiden palstan asiantuntijoiden vihjeiden ansiosta heidän ansiotasonsa ei laske vaan jopa tuplaantuu et sillei hei! Kiitos Teppo jo etukäteen et sillei hei!
- Sörkan kundi
Itse jäin eläkkeelle syksyllä 2006, kun Teppo antoi viikon sisällä 6 osunutta jättipottivihjeriviä joilla tienasin yhteensä 6 miljoonaa euroa. Kiitoksia vain Stadin kundille et sillei hei! Nyt aika menee mukavasti Kauppalehden keskusteluja seuraten. Näyttävät Nokiauskovaiset olevan parhaillaan massiivisen perseraiskauksen kohteina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954