Mun on nyt pakko avautuu iholla ohjelmasta!
Hemmetti miten se sini voi olla teini! Ku se on aikuinen ni varmasti nauraa itelle viel :D Toisaalta ärsyttää oikeesti kattoo sen touhuu mutta toisaalta se myös naurattaa :D "olen 16v ja mua ei kukaa määräile", ihana :)
Ja toi maria, se toisaalta surettaa sen kohtalo, sen mies ny ei oo lempeimästä päästä ja alistuu vaa sille, sit sen talost löytyy hometta, se on kahe piene lapsen kans ja remontit ja kaikki.. Mut paras se silti on täs ohjelmas!
Se parturi-kampaaja on tosi mukavan oloinen, itku tuli siinä jaksossa kun kertoi ystävästään joka kuoli, ja kun heli lauloi vielä sen ihanan laulun..
Se antsaitsee sen mukavan miehen, toivottavasti juttu onnistuu!
Esinistä ha helistä en oikein osaa sanoa, on kiva nähdä että tuollaista se elämä kaikilla on, ei kaikilla muilla mene niin täydellisesti, ehkä se lohduttaa omaa elämää :D
Mutta hei mitä mieltä te muut ootte? :)
Iholla sarja
2
684
Vastaukset
- Samoja fiiliksiä :)
Oon ihan koukussa sarjaan! Pystyn samaistumaan jollain tavalla kaikkiin naisiin... jopa siihen teini-ikäiseen Siniin :) Muistuu oma teini-ikä mieleen ja alkaa hymyilyttää... Kävin aikoinaan jopa samaa lukiota kuin mitä Sini käy. Olin itse teininä ehkä vähän kiltimpi ja kävin ahkerammin koulussa, mutta ne tunteenpurkaukset ja toi "mua ei määräillä" asenne on NIIN tuttuja :)
Esinistä tykkään, koska se ei ole paljonkaan itseäni vanhempi ja on aika samanlaisessa elämäntilanteessa kuin minä: etsii itseään ja suuntaa elämälleen. Esin vaikuttaa myös tosi hauskalta ja valoisalta persoonalta. Hymyilyttää, kun se määrätietoisesti yrittää ottaa elämäänsä haltuun pala palalta (mieshuolet, rahahuolet, ajankäyttöongelmat)... niin tuttua mulle! Ehkä samoista syistä symppaan myös Heliä... Heli on ihanan dramaattinen romantikko, ja toteuttaa unelmaansa, mikä on aina hienoa.
Saarassa samaistuttavaa on kaipuu Italiaan. Itse en voisi koskaan kuvitella asuvani tuollaisessa kuolleessa nukkumalähiössä, vaan kaipaan ympärilleni kaupungin hälinää, ihmisiä ja elämää. Voin kyllä silti hyvin kuvitella, että noin se elämä voi viedä yllättäviin paikkoihin... toivon, että Saara toteuttaa vielä unelmansa Italiassa asumisesta eikä katkeroidu lähiöönsä. Siinä jaksossa, jossa Saara kertoi kuolleesta poikaystävästään, ja näytti nuoruudenkuvan itsestään ja pojasta, aloin itkeä ihan kunnolla. :(
Pia on sinut itsensä kanssa ja siksi cool. Tietää kuka on ja mitä haluaa elämältä. Ihailtavaa. Toivon kanssa sille kaikkea parasta ja että juttu tän ihastuksen kanssa alkaa toimia!
Marian elämä on kuitenkin ehkä kiinnostavinta. Noin monia elämänmuutoksia ja dramaattisia käänteitä lyhyessä ajassa. HUH HUH. Marian mies on narsistinen kusipää, mutta ymmärrän, ettei Maria löydä juuri nyt energiaa alkaa setviä avio-ongelmia, kun on talo rakenteilla ja kaksi pientä lasta hoidettavana, varmaan vielä synnytyksen jälkeisissä hormonimyrskyissä...se niiden poika Fidel on kyllä älyttömän lahjakas 2-vuotiaaksi! Puhuu uskomattoman hyvin ja laskee kymmeneen ;)
Eli kyllä, olen aivan tän sarjan lumoissa... - rtygbh,.ul
Mä en voi käsittää miten se pia voi puhua lapselleen tolleen.. ei kyl oo epäilystäkään mistä se poika on tapansa oppinu..
Maria on ihan jees, mutta se lapsen äänellä puhuminen syö uskottavuutta, ja on ärsyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804