Täällä se todellakin näkyy !Apua pyydetään jos minkälaisiin asioihin.Itsekin olen tehnyt niin, ja tullut siihen tulokseen, että turhaan, aivan turhaan.Olen kysynyt samoja asioita usealtakin "näkijältä" ja kuinkas ollakkaan kaikki vastaavat erilailla.Toiset lupaavat toiset kieltävät.Älkää hyvät ihmiset tehkö mitää elämäänne suuresti vaikuttavia päätöksiä näiden ennustusten mukaan.
Ihmisillä on paha olo ja hätä!
4
<50
Vastaukset
Hei
no sinähän sen tiedät. miksi sitten luet tätä palstaa, kun siitä tulee paha olo?
jätä typerät ennustuksen omaan arvoonsa ja perusta sinä tietosi ja olettamuksesi realistisiin faktoihin.
ei psykologikaan kerro sinulle muuta, kuin hyviä neuvoja.
jos menet vaivoinesi usealle lääkärille, saat monta eri diagnoosia. he auttavat sinua kyvyillään, jokainen uskoo omaansa.
niin ennustajatkin, he vastaavat kun heiltä kysytään.
mutta ihmisellä on oma tahto, mikä menee kaiken muun yli.
sinä itse päätät mitä teet, ja viisaana ihmisenä et varmaankaan kysy keneltäkään neuvoa?
t. Keskiyö- Onko näin ?
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ?
Jokainen näkijä katsoo asiaasi omasta näkökulmastaan. Samoin jokaisella näkijällä on omat väylänsä nähdä. Se tuo väistämätöntä vaihtelua niin sanottuihin vastauksiin. Jos kaikki katsomme taloa eri suunnista, jokaisen kuvaus on erilainen. Mielestäni sama pätee näkemiseen. En suosittele kenellekään näkijän puheille menoa, jolla on aikomus elää vastausten mukaan.
- elämän valttikortit.
Eiköhän suurin osa ihmisistä kuiteskin vain kysy ja ilostuu kuulessaan hyviä uutisia näkijältä.
Kun siihen menessäkään ei ole elämänsä oppijen mukaan eläny niin ei kai ala menee näkijän näyn mukaan.Asiathan on ihmisellä vähä hataralla pohjalla kun menee oman mielihalujensa mukaan. Ei todellakaan sitten pysty jonku ennusteen mukaan menee kun ei ole elämässään muutenkaa pitäny rajoja. Sehän aivan mahdotontaki. Heh heh,,, Kyllä tiedän kymmeniä jokka käymme täälä ihanilta ennustajilta kysymässä. Suurinta osaa ilostuttaa ja josku huomaa hei sehän meni aiva niinku ennustaja sano. Itse vaikuttamatta siihen. Suurin osa ennustajien sanomia on todella sellaista mihin ei todellakaan pysty itse vaikuttamaan millään lailla.
Sellaiset ihmiset jotka todella voi huonosti ja tulevat tänne kyselemään ja yrittävät elää ennustajan sanan mukaan ovat koko elämänsä ajan nojanneet johki ihmiseen ja eläneet heidän kauttaan... Niitä kuiteski harvassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831