Se kirvoittaa Paloheinäläisen "kielenkannat" joka päivä aina uudestaan pitkiin yksinpuheluihin.
Keskustalaisuus on ihmeellistä!
8
<50
Vastaukset
- Aukis Anttila
Näkee untakin keskustasta jonpe.
Huutaa unissaan ja potkii, kun käy virtuaalista taistelua keskustaa vastaan.
jompe ei ilisesti ole Känä, tai voi olla sittenkin, muttei Osmium.
Osmium kuin jokin laitos asukki. Sekavine kirjoituksineen. - "Ylläpito" se entine
Keskustaa kuuluu oikeauskoisen punikin vastustaa päivittäisillä uskonnollisilla viesteillä.
... Kun viesti saitille tupsahtaa Jompen sielu pinikkitaivaaseen viuhahtaa, amen. - :))))))))))))))))))
Yksinkertainen evp aliupseeri kapi taistelee kuin Donkey Hot keskustaa vastaan.
Oivallisena aseenkantajanaan hampaaton uusi-ukki Kempeleestä.
Nämä homoveljekset ne jaksaa ja jaksaa.... - demritz toveritz
Ei pitäis sairasta pilkata, mutta mikäli oikein käsitän, että tarkoitat kapia, niin tuskinpa hän edes narsisminsa läpi sellaista huomaa.
Sairaudellen ei hänkään voi mitään, joten terveiden on ymmärrettävä, että joutuvat hänen kepuvihaansa seuraamaan, niin kauan kuin tuossa ilmeisessä mielitautipotilaassa rittää älliä tietsikan näppäinten käyttöön, ja osaa kuviansa saitille lähetellä.
Että sairas mikä sairas - Uusi-ukki, se vanha.
No sairashan jompe on, mutta anus jotenkin käyttökelpoinen sauna jälkeen, vaikka reunat ovat rupiset. Näin on näreet???
- Jombé
Eläpäs kapo törkyile, että ei mene poistoon asiallinen ja todenmukainen avaus sinun toiminnastasi.
Joku on jo tehnyt poistoitkun?
Laanistako tarkoittanet? Hänhän asuu täällä Paloheinässä. Mutta silti hänkin on vain paloheinäläinen, ei Paloheinäläinen, sillä vaikka kyseessä olisi millainen suuruus, adjektiivi kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
- 31
Opettaa rottakoulun käynyt heikkolahjainen evp aliupseeri...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947