Keravan Prisma, onko oikeasti mitään järkeä?

---Arto

Siinä että Prisman kassien säilytyslokerikkoon jos meinaat jättää kassisi,
täytyy ensin mennä infoon, siellä sinulta pyydetään 2 euron panttimaksua,
etu sekä sukunimesi ja vielä kysyvät puhelinnumeroa, ennen kuin luovuttavat säilytyslokerikon avaimen käyttöösi. Henkilötunnusta eivät vielä tivanneet..

Eipä siellä lokerikoissa ollut yhtään! muuta kassia, kun omani sinne hetkeksi jätin ja kävin unohtamani kahvipaketin pikaisesti vielä ostamassa.

Kohta varmaan voidaan Prismasta poistaa koko kassien säilytyslokerikko "vähäisen käytön ja kysynnän vuoksi" ...

;)

8

2110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-

      No mä olenkin ihmetelly, et mihin ne säilytyslokerikot on hävinneet siitä aulasta. Jos käy muualla asioimassa ensin, niin vien yleensä tavarat ensin autoon ja sit takas kauppaan. Onhan se vähän ramppaamista, mut ku ei niitä säilytyslokeroita ole aikoihin näkyny missään.

      Ja en tosiaan meinaa mennä mistään infosta alkaa ruinaa säilytyslokeroo. Joudun siis vastaisuudessakin ramppaamaan autohallissa, mut ei se nyt niin suuri vaiva ole.

      • itsekin mummo

        On siinä Prismassa muutakin moitittavaa. Olen asunut vajaa puoli vuotta Keravalla, sitä ennen kävin Malmin Prismassa. Keravalla minua ihmetyttää kuinka kapea on se kassojen jälkeen oleva tila, Siinä kun muutama mummo kärreineen/rollaattoreineen jutustelee, ei oikein sovi ohi. Sitten on vielä ne peliautomaatit, siihen kun mummoa jonottaa niin vaikea on päästä ohi. Jos joku on käynyt esim. Malmin Prismassa, olette varmaan hjuomanneet, että kassojen jälkeen on tilaa vaikka kuinka paljon. Tarkoitan siiis noilla, että kun ostokset on ostettu ja kassalla maksettu.


      • Tiistai22
        itsekin mummo kirjoitti:

        On siinä Prismassa muutakin moitittavaa. Olen asunut vajaa puoli vuotta Keravalla, sitä ennen kävin Malmin Prismassa. Keravalla minua ihmetyttää kuinka kapea on se kassojen jälkeen oleva tila, Siinä kun muutama mummo kärreineen/rollaattoreineen jutustelee, ei oikein sovi ohi. Sitten on vielä ne peliautomaatit, siihen kun mummoa jonottaa niin vaikea on päästä ohi. Jos joku on käynyt esim. Malmin Prismassa, olette varmaan hjuomanneet, että kassojen jälkeen on tilaa vaikka kuinka paljon. Tarkoitan siiis noilla, että kun ostokset on ostettu ja kassalla maksettu.

        Ihan samaa mieltä tuosta kassojen jälkeen olevasta tilasta. Ko. tilan suunnittelijalla ei ole paljon ajatus juossut kun tuon on suunnitellut. Nyt siinä tukitaan kulkuväylä mennen tullen, sekä kärryjen kanssa olevat kassien pakkaajat, sekä toiselle puolelle käytävää parkkeeraavat "seurusteluryhmät" tai rollaattorivanhukset. Ihmetyttää, etteivät aikuiset ihmiset ymmärrä että tukkivat koko väylän tuolla toiminnallaan.


      • Malmille taas
        itsekin mummo kirjoitti:

        On siinä Prismassa muutakin moitittavaa. Olen asunut vajaa puoli vuotta Keravalla, sitä ennen kävin Malmin Prismassa. Keravalla minua ihmetyttää kuinka kapea on se kassojen jälkeen oleva tila, Siinä kun muutama mummo kärreineen/rollaattoreineen jutustelee, ei oikein sovi ohi. Sitten on vielä ne peliautomaatit, siihen kun mummoa jonottaa niin vaikea on päästä ohi. Jos joku on käynyt esim. Malmin Prismassa, olette varmaan hjuomanneet, että kassojen jälkeen on tilaa vaikka kuinka paljon. Tarkoitan siiis noilla, että kun ostokset on ostettu ja kassalla maksettu.

        Muutakin mätää Keravan Prismassa. Monasti en löydä haluamaani tuotetta. Luulisi, että kaikissa Prismoissa olisi sama valikoima. Vaan ei ole Keravalla. Eikä ole loppu vaan ei ole ollenkaan ollutkaan. Ne loppuneet tavarat kyllä tulee joskus viikkojen päästä. No, ei se mitään, tänään menen taas Malmille, on muutakin asiaa. Sieltä löydän sen, mitä en Keravalta löydä.
        Käyn noin kerran viikossa Malmilla, joten teen "puutelistan" ja ostan ne Malmin Prismasta.
        Olenko väärässä, kun arvelen, että kaikissa Prismoissa pitäisi olla sama valikoima!?


      • P
        Malmille taas kirjoitti:

        Muutakin mätää Keravan Prismassa. Monasti en löydä haluamaani tuotetta. Luulisi, että kaikissa Prismoissa olisi sama valikoima. Vaan ei ole Keravalla. Eikä ole loppu vaan ei ole ollenkaan ollutkaan. Ne loppuneet tavarat kyllä tulee joskus viikkojen päästä. No, ei se mitään, tänään menen taas Malmille, on muutakin asiaa. Sieltä löydän sen, mitä en Keravalta löydä.
        Käyn noin kerran viikossa Malmilla, joten teen "puutelistan" ja ostan ne Malmin Prismasta.
        Olenko väärässä, kun arvelen, että kaikissa Prismoissa pitäisi olla sama valikoima!?

        Ei ole eikä pitäisikään olla kaikissa Prismoissa sama valikoima.
        Ja tosta avainhommasta sen verran että avain panttia vastaan-systeemi ei kyllä ole mikään uusi juttu eikä Keravan Prisma tässä asiassa ensimmäinen ja ainut...


    • asiakas.

      Jos mä huomaan jotain unohtuneen niin menen kyllä kasseineni ihan takasin eikä kertaakaan ole käsketty kassia näyttämään että onko jotain varastettua eksynyt mukaan.
      En ole ikinä laittanut kassia mihinkään säilytys lokeroon.

    • T

      Tosiaan Keravan Prismassa usein saa etsimällä etsiä tuotteita, monesti hyllyt tyhjinä tai tuotetta ei ole ollenkaan. Samoin hintojen kanssa etenkin siellä sisustustavaroiden puolella. Hintalaput puuttuvat kokonaan ja kun myyjiltä kysyy, hekään eivät aina tiedä eivätkä edes ota selvää vaikka pyytäisi. Keravan Citymarketissa paljon parempi asiakaspalvelu ja valikoima!

    • kVA46

      hulluahan Keravan Prismassa on että on vain yksi sisääntuloportti länsipäässä. Vaikkapa junalta tuleva joutuu kävelemään läpi koko aulatilan. Ison Omenan Prismaan pääsi kassarivin molemmista päistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe