Miten jaksatte vielä kirjoittaa Martinasta.....

Martinan puolesta

Vaikka tämä on julkkisjuorut palstan voisi nimetä Martinan vihaajat,joka toinen näkee hänet vaikka missä,menkää hänelle henkilökohtaisesti sanomaan mitä mieltä olette.
Kyttäätte mitä hän puhuu puhelimessa ja kipi kapi koneelle,todella lapsellista.
Päivästä päivään samaa jaskaa ja tuskin tämä Martina kirjoituksista mitään välittää.
Monesta kirjoituksesta tunnistaa että sama henkilö on kyseessä vaikka nimimerkki on eri.
Mitä jos hän todella ryytyy ja nostaa kunnianloukkaus syytteen pahimpia kohtaan,miten sitten suu pannaan.
Hommatkaa oma elämä jos sitä yleensä on.

10

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ihana

"Nostaa kunnianloukkaus syytteen", riehakasta. Siis tuo ilmaisu. Tervetuloa vaan nostamaan, tulee voudille lisää perittävää, kun neidillä entisetkin kulut maksamatta. Voisitko eritellä ketkä meistä ovat se yksi sama henkilö, josta aina raivoat.

Onnekseni en näe moista oliota missään. Huvitan vain itseäni täällä näiden nykyajan typerien ilmiöiden (esim. miten lahjaton hölmö luulee olevansa laulaja ym.) parissa.

• One and only???

Muakin on syytetty joksikin yhdeksi ainoaksi "maravihaajaksi" kun olen 3-4 kommenttia tälle palstalle laittanut 3kk sisällä. Musta tuntuu, että näitä maran puolustajia ei ole kuin yksi ainoa tai korkeintaan kaksi.

• MissHankey
        One and only??? kirjoitti:

Muakin on syytetty joksikin yhdeksi ainoaksi "maravihaajaksi" kun olen 3-4 kommenttia tälle palstalle laittanut 3kk sisällä. Musta tuntuu, että näitä maran puolustajia ei ole kuin yksi ainoa tai korkeintaan kaksi.

Samoin mua! Joka ikiseen viestiini tulee syyttämään "Maravihaajaksi". (Taustatietona: olen käynyt palstalla vasta noin kolmen viikon ajan, kun nämä ketjut osoittautuivat niin viihdyttäviksi)
        Luuleeko hän ihan tosissaan niin - vai haluaako, että kaikki palstalla kävijät luulisivat niin? Veikkaan jälkimmäistä. Siksi jaksaa uhota täällä päivästä toiseen. Katselin, että on harrastanut samaa jo yli vuosi sitten, joten ikuisuusprojektihan tuo näyttää hänelle olevan. Hirveää taistelua tuulimyllyjä vastaan. Pistää miettimään, mikä voi häntä noin kovasti motivoida jatkamaan.
        Ja samaa mieltä siitä, että puolustajia on joko 1 tai 2.

• otan osaa.....

No ei noita ketjuja availe kuin pääasiassa yksi hiukan omituinen ihminen(lievästi sanottu).
      Viettänee palstalla aikaansa monta tuntia päivässä,joskus jopa aamusta yöhön.
      Yläpuolella voimme nähdä yhden hänen viesteistään,tunnistaaa muuten heti tuosta ulosannista.
      Kummasti joku ihminen haluaa tuhlata ainutlaatuisen ja yhden elämänsä jonkun tuntetmattoman ihmisen vihaamiseen.
      Mutta luulen että häneen pitäisi suhtautua kuin ei terveeseen?

• herätyshoi

No mut hei! Mitä te sitten "terveet" ihmiset tuhlaatte täällä omaa aikaanne jos nuin paljon ottaa päähän se mitä täällä kirjoitetaan. Antaa kaikken tehdä mitä ite tykkää omalla elämällään. =) Eikö niin..
      Onhan se vähän hauskaa seurailla näitä kirjoituksia..
      Jännä seurata miten yks ihminen julkisesti jatkuvasti tekee kaikenlaisia älyttömiä juttuja, niin on ihan kiva huomata, että joillakin on vielä järki onneksi päässä ja osaa arvostaa niitä jotka ei tee mitään hölmöyksiä julkisesti tai ei muutenkaan. =)
      Tietty semmonen jatkuva kyttääminen ja seuraaminen menee jo sairaaksi..
      No.. tässä näkee, että monella suomalaisella ei oo omaa elämää.. tai on.. se menee siinä kun kytätään muiden elämää 24/7. Onhan sekin tapa elää elämää. Ei kuitenkaan hyvä tapa sellainen. Jokaisella kuitenkin oikeus päättää mitä tekee elämällään. Haluaako sen pilata ihan ite vai tekeekö fiksuja päätöksiä ja toteuttaa omia juttuja ja unelmia terveellä tavalla. Hakematta muiden hyväksyntää jatkuvasti tekemisillään. Ja tässä tekstissä mää tarkotan nyt ihan kaikkia ihmisiä, en pelkästään tarkoita Martinaa tai niitä jotka kirjoittelevat täällä jatkuvasti fanaattisesti kaikkea likaista. Tosin, onhan niissä jutuissa paljon perääkin. Rajan saisivat kuitenkin kaikki vetää johonkin ja miettiä, että mitä suustaan päästää ja näppäimmillään näpyttelee.

• Olen ihana

Kiitos hyvistä nauruista. Pienenä vihjeenä "ei terve po. sairas" ja muutenkin voisit kohentaa ilmaisuasi. Eivätkö myyneetkään siideriä lähikaupassa?

• Billy Smart

Jaksamme. Aina sitä jaksaa oikein mehevän oikeusjutun toivossa. Kansa janoaa lisää viihdettä.

• JK

VAIN NIIIN

• Uutukainen täällä

Hyvin jaksan. Olen melkoisen uusi tulokas täällä. Eksyin palstalle niihin aikoihin, kun Viidakon tähtösiä alettiin markkinoida. Ennen tuota ohjelmaa minulla ei ollut mitään käsitystä naisesta nimeltään Martina Aitolehti. Hän oli täysin tuntematon minulle. Kun olen noin reilun kolmen kuukauden aikana lukenut hänen blogiaan ja palstakirjoittelelijoiden juttuja, niin täytyy sanoa, että melkoisen keinotekoinen ja epävarma ihminen hän on. Sen lisäksi hän kirjoitusten mukaan on väkivaltainen, häikäilemätön ja juonitteleva nainen.

Uskon, että meitä "palstauutuuksia" on juurikin tullut tuon Viidakon tähtösten saattelemana ja meistä löytyy uutta potentiaalia arvostelemaan Martinaa. Kun vanhat lähtee, niin uutta tulee tilalle.

• 8+16

kyllä täällä varmaan meitä martinaa arvostelevia on paljon, mutta tuo yksi, joka suorastaan ilmoittautui "maravihaajaksi" on sama joka laittaa viestejä todella paljon ja sen tunnistaa kirjoitustyylista ja siitä että käyttää aina nimeä "Mara". vaihda levyä! tai vaikka kirjoitustyyliä! minusta tuo martina on tuksun kaltainen narsisti, jota on viihdyttävä seurata ja arvostella ihan aiheesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe