Tässä mä juon kahvia. Maito loppu, joten kahvi on kuumaa.
Mä mietin että onkohan mulla kevätmasennusta, vai johtuuko tää alakulo taannoisesta laivareissusta. Mä tapasin miehen. Ollaan kyllä nähty usein ennenkin samassa porukassa. Kaksistaan juteltiin pitkä tovi, mentiin mun hyttiin ja harrastettiin seksiä.
Mä en kadu, ja toivon ettei hänkään kadu.
Jotain jäi silti hampaankoloon. Ollaan kumpikin tahoiltamme parisuhteessa joten emme kumpikaan halua suhdetta keskenämme. Haluaisin tästä henkilöstä ystävän.
Ja paskaahan mä puhuin. Vitut mä missään parisuhteessa ole, tai edes halua olla. Mä oon ihastunut. KOLMEEN eri ihmiseen. Ja tää kaikki aiheuttaa niin suurta aivotyötä että väsyttää.
Hohoo, taidan juoda tän kahvin ja painella petiin. Mietin mun rakkaita sitten myöhemmin. Ehkä järjestän arvonnan että kenet mä haluan!
Kolmas kuppi kahvia.
4
72
Vastaukset
- feikkipuska´¨
saahan sitä haluta, mut eriasia saatko ylipäätään ketään
- 22
No varmasti en saa ketään. Kyllä se on jo selvää.
Tarkemmin ku aattelin ni en edes halua ketään.
Ihastuminen on vaan niin piristävää, tän lapsilauman keskellä. - 22
22 kirjoitti:
Ihastuminen on vaan niin piristävää, tän lapsilauman keskellä.Viikon päästä pääsen onneksi pois täältä.
Mä lähden reissuun. Saiskohan silläkin reissulla sutinaa. - kah'ville
22 kirjoitti:
Ihastuminen on vaan niin piristävää, tän lapsilauman keskellä.Oletko tuntenut itsesi olevan hukassa? Väsyttääkö ajatus juonellisesta parisuhteesta?
Ei se mitään, sillee joskus uupuneelle käy. Heti ulos ja lenkille.
Sit virkistyneenä aktivoituneiden ihmisten seuraan, harrastuksella tai mielenkiinnolla ei ole muuta väliä kun, että se on ihmisarvon mukaista ja kaikista kivaa.
Kun näin olet löytänyt itsesi, niin tiedät kenen kumppaniksesi haluat. ja kohta haluatkin kovasti. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648