Eilisessä "RAMPA"-elokuvassa oli täysin vääriä ääniä mitä jousesta lähtee kun ampuu:
Tulee sellainen seksikäs metallinen "zing"-ääni kun nuoli lähtee lujaa alumiinista kiskoa pitkin matkaan, suhinaa tulee, mutta kun menee noin 30m/s sitten nuoli, se on vain siiven suhinaa, ei mitään ihme PHZING-ääniä mitä tuossa RAMPA-elkokuvassa oli.
Tosiaan jouset ovat omiaan tuollaiseen, että voi käyttää räjähtäviä tai mitä tahansa melkein jos jousi on riittävän tehokas, vaikka ampumaan roikulla räjähteitä äänettömästi noin 500m etäisyydelle riittää helposti kilon painoisen räjähteen kantaminen.
Oli aika rampa elokuva eilen tuo rampo.
1
61
Vastaukset
- kunnonharrasteet
Kerran kun omalla (tietysti omalla suunnittelemallani kokeiltiin), veli aina katsomassa huvikseen: jotain kevyttä lyhyttä nuolta kokeiltiin: menee nopeasti näkymättömiin, ei enää silmällä näe sitä missä lentää, lakipisteessä on jo täysin näkymättömissä sellainen sitten..
Jonkun katolta oli löytynyt kuulemma matkan päästä pystyssä sellainen pikkunuoli, mutta se katto oli muutenkin onneksi menossa korjaukseen.
Toinen oli mennyt viljapuimurin alle, pari tuollaista lyhyttä kevyttä kokeiltiin.
Raskaalla jos ampuu noin 30m etäisyyttä, niin lentää niin lujaa että sitä ei ihmissilmällä kyllä näe sitä vaikka nuolen pituus on jotain 60cm sitten, menee niin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181