on se niin väärin

konkari-itoli

Kun Niina Kähönen putos kun hän oli toiseksiparas laulaja,Diatrahan on ylivoimaisesti paras ja sitten tulee Susanna kolmantena.

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärinhän se on,

mutta niin käy kun yleisö päästetään valitsemaan. Yleisö valitsee suosikkinsa muilla perusteilla.

• körti

Ja taas yleisö äänestää voittajaksi
      jonkun -junttieemelin-.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kenenkään mieltymyksiä ei voi mennä moittimaan. Jokaisella on oikeus äänestää sitä josta pitää. Oli sitten vaikka se Junttieemeli.

• 6578yu9i

No aina voi moittia jos LAULUkilpailussa äänestetään ilmiselvästi muun kuin laulun perusteella jatkoon. Nyt kisassa on 3 miestä ja 2 naista, vaikka naisten taso oli selkeästi parempi tänä vuonna ja finaalliin lähdettäessä naisia oli enemmän. Miehistä ei yhdelläkään ole mitään asiaa voittaa tuota kisaa, tai jos näin käy, haukkaa levy-yhtiö paskaa ihan kuin viime vuonnakin....

• Äänestäkää suosikkia

Mutta kun tämä EI ole laulukilpailu!
        Ei voi edellyttää että lapsista, teineistä, mummoista, huonokuuloisista, kuuroista, sävelkuuroista ja tavallisista sivistymättömistä junteista koostuva kansa valitsee parhaan LAULAJAN. Jolla on äänenkäyttö ja tekniikka kohdillaan jne.
        Ei ole millään tasolla kohtuullista tai edes järkevää edellyttää äänestämistä sillä perusteella.

Ei ole muuta mahdollisuutta kuin että jokainen äänestää yksinkertaisesti SITÄ OMAA SUOSIKKIAAN. Ja mielestäni silloin tekee oikein ja johdonmukaisesti, kun äänestää sitä jonka keikoille on itse valmis menemään ja fanittamaan muutenkin.

Sehän tässä on ideana, vaikkei menestys voittajilla aina päätä huimaa. Sitä ei voi ennustaa, senkin vuoksi kun ääniä voi antaa useampia. MUTTA, joka tapauksessa, nähdäkseni on ideana että finaaleihin mennessä TUOMARISTO, on valinnut jo ALKUKARSINNOISSA kilpailijoiksi ne, jotka LAULUÄÄNEN puolesta ovat riittävän hyviä.
        Myöhemmissä vaihessa sitten mitataan esiintymiskykyä ynnämuuta.

Siihen mennessä kun yleisö pääsee äänestämään, täytyy olla tilaa ihmisten omille mieltymyksille ja makuasioille. Asiantuntevasti parhaan laulajan valitsemisen tehtävää EI VOI antaa millekään äänestävälle kotisohvayleisölle. (Joka tosin usein on tietävinään paremmin)

Jokainen fanittaa sitä joka "kolahtaa", jollakin tasolla. Vaikkei olisi paras laulaja. Jos fanittaa ja on valmis fanittamaan jatkossakin, tekee TÄYSIN OIKEIN, kun äänestää omaa suosikkiaan.
        Paremmin ainakin kuin se, joka äänestää Diandraa siltä pohjalta että Idols "säilyttäisi uskottavuutensa" tai että "parhaan laulajan täytyy voittaa muuten ei ole mitään järkee".

Äänestäkää siis Diandraa VAIN jos aiotte oikeasti mennä hänen keikoilleen, matkustaa junassa keikkapaikalle, varata hotellihuoneen, ostaa lipun, jonottaa tuntikausia jne.
        Olen itse äänestänyt suosikkiani kerran. Suosikkini voitti, teki levyn ja keikkaili. Ja itse tein kaikkea edellämainittua. Mielestäni tein ihan oikein, vaikkei suosikkini ollutkaan ehkä porukan paras laulaja.

• ydtgfuhioj

Itselläni on vielä parempi ehdotus : älkää äänestäkö yhtikäs ketään. Niin kauan kuin te onnettomat rahoitatte tuotantoyhtiötä ja kaikkia muita, tällaisia "rahat pois tyhmiltä"-ohjelmia järjestetään. Ja vielä oikein turbo-äänestyksiä, että voi kerralla lahjoittaa jopa 10 euroa kasvottomille yhtiöille. Hullun hommaa....eikä tunnu olevan rahan puutetta ihmisillä kun tuollaiseen paskaan riittää laittaa.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      155
      7072
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2588
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1858
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1441
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1325
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1129
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1127
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1093
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1075
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1007
    Aihe