on se niin väärin

konkari-itoli

Kun Niina Kähönen putos kun hän oli toiseksiparas laulaja,Diatrahan on ylivoimaisesti paras ja sitten tulee Susanna kolmantena.

6

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärinhän se on,

      mutta niin käy kun yleisö päästetään valitsemaan. Yleisö valitsee suosikkinsa muilla perusteilla.

    • körti

      Ja taas yleisö äänestää voittajaksi
      jonkun -junttieemelin-.

    • eeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Kenenkään mieltymyksiä ei voi mennä moittimaan. Jokaisella on oikeus äänestää sitä josta pitää. Oli sitten vaikka se Junttieemeli.

    • 6578yu9i

      No aina voi moittia jos LAULUkilpailussa äänestetään ilmiselvästi muun kuin laulun perusteella jatkoon. Nyt kisassa on 3 miestä ja 2 naista, vaikka naisten taso oli selkeästi parempi tänä vuonna ja finaalliin lähdettäessä naisia oli enemmän. Miehistä ei yhdelläkään ole mitään asiaa voittaa tuota kisaa, tai jos näin käy, haukkaa levy-yhtiö paskaa ihan kuin viime vuonnakin....

      • Äänestäkää suosikkia

        Mutta kun tämä EI ole laulukilpailu!
        Ei voi edellyttää että lapsista, teineistä, mummoista, huonokuuloisista, kuuroista, sävelkuuroista ja tavallisista sivistymättömistä junteista koostuva kansa valitsee parhaan LAULAJAN. Jolla on äänenkäyttö ja tekniikka kohdillaan jne.
        Ei ole millään tasolla kohtuullista tai edes järkevää edellyttää äänestämistä sillä perusteella.

        Ei ole muuta mahdollisuutta kuin että jokainen äänestää yksinkertaisesti SITÄ OMAA SUOSIKKIAAN. Ja mielestäni silloin tekee oikein ja johdonmukaisesti, kun äänestää sitä jonka keikoille on itse valmis menemään ja fanittamaan muutenkin.

        Sehän tässä on ideana, vaikkei menestys voittajilla aina päätä huimaa. Sitä ei voi ennustaa, senkin vuoksi kun ääniä voi antaa useampia. MUTTA, joka tapauksessa, nähdäkseni on ideana että finaaleihin mennessä TUOMARISTO, on valinnut jo ALKUKARSINNOISSA kilpailijoiksi ne, jotka LAULUÄÄNEN puolesta ovat riittävän hyviä.
        Myöhemmissä vaihessa sitten mitataan esiintymiskykyä ynnämuuta.

        Siihen mennessä kun yleisö pääsee äänestämään, täytyy olla tilaa ihmisten omille mieltymyksille ja makuasioille. Asiantuntevasti parhaan laulajan valitsemisen tehtävää EI VOI antaa millekään äänestävälle kotisohvayleisölle. (Joka tosin usein on tietävinään paremmin)

        Jokainen fanittaa sitä joka "kolahtaa", jollakin tasolla. Vaikkei olisi paras laulaja. Jos fanittaa ja on valmis fanittamaan jatkossakin, tekee TÄYSIN OIKEIN, kun äänestää omaa suosikkiaan.
        Paremmin ainakin kuin se, joka äänestää Diandraa siltä pohjalta että Idols "säilyttäisi uskottavuutensa" tai että "parhaan laulajan täytyy voittaa muuten ei ole mitään järkee".

        Äänestäkää siis Diandraa VAIN jos aiotte oikeasti mennä hänen keikoilleen, matkustaa junassa keikkapaikalle, varata hotellihuoneen, ostaa lipun, jonottaa tuntikausia jne.
        Olen itse äänestänyt suosikkiani kerran. Suosikkini voitti, teki levyn ja keikkaili. Ja itse tein kaikkea edellämainittua. Mielestäni tein ihan oikein, vaikkei suosikkini ollutkaan ehkä porukan paras laulaja.


    • ydtgfuhioj

      Itselläni on vielä parempi ehdotus : älkää äänestäkö yhtikäs ketään. Niin kauan kuin te onnettomat rahoitatte tuotantoyhtiötä ja kaikkia muita, tällaisia "rahat pois tyhmiltä"-ohjelmia järjestetään. Ja vielä oikein turbo-äänestyksiä, että voi kerralla lahjoittaa jopa 10 euroa kasvottomille yhtiöille. Hullun hommaa....eikä tunnu olevan rahan puutetta ihmisillä kun tuollaiseen paskaan riittää laittaa.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe