Saako palomiehen kypärää pitää synnytyksessä?

palomiesnainen

Saako palomiehen kypärää pitää synnytyksessä ?

Olen palomiesnainen ja tykkään paljon palomieskypärästä ja ko. varusteista. Haluasin pukeutua palomiehen varusteisiin ja synnyttää. Olen hankkinut omia varusteita ja alattelin että jos joku ompelija voisi tehdä sellaisen avonaisen version tuosta puvusta.

Kertokaa miten onnistun tuossa ?

22

3362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h4sgs

      No mikäettei mene kokeilemaan niin kuullaan me muutki!

    • RaskausPsykoosiko?

      Ihana provo mutta kuitenkin, siinäpähän kuule puet päällesi mitä tykkäät, tuskin kätilöitä muu kiinnostaa muutakuin se että vauva saadaan turvallisesti maailmaan. Tosin voi olla että joudut tuon jälkeen psykiatrin arvioitavaksi/haastattelemaksi synnytysosastolla sillä tuskin kätilöt sinua ihan "terveenä" pitävät!

      • kuka on sairas?

        Kun kaikki vähänkin poikkeava on automaattisesti epäilyttävää, tai ainakin luultavasti "epätervettä", niin itse yhteiskunta on silloin jotenkin perustavanlaatuisesti sairas.


      • Räbäst
        kuka on sairas? kirjoitti:

        Kun kaikki vähänkin poikkeava on automaattisesti epäilyttävää, tai ainakin luultavasti "epätervettä", niin itse yhteiskunta on silloin jotenkin perustavanlaatuisesti sairas.

        Amen to that


    • naamarinaamaan

      Mä haluaisin pitää Austin Powers naamaria ja sanoa: Jee beibi jee

    • 4+17

      Kannattaa ottaa paljon kuvia kun uusi palomies syntyy!

      http://sk24.flockler.com/util/thumb?width=640&height=480&url=http://sk24.flockler.com/util/file/13503/media_13503.jpg

    • sjjl3

      Suomessa on vain muutama-pari naispalomiestä, joten veikkaan ettei heistä kukaan ole tuota kirjoittanut. :D

    • 4hggggg

      No ainaki siinä on henkilökunnalle jutunjuurta kahvihuoneeseen, ku menet :D

    • laikkapää

      Kannattaa kysyä lupaa palomiesliitosta ja sairaalan hallintoyliosastolta.

      • Kaavake nr. 1187/87b

        Tähän on olemaassa kaavake.


      • voi shit
        Kaavake nr. 1187/87b kirjoitti:

        Tähän on olemaassa kaavake.

        oletko jotenkin päästäsi sairas? Otit nimimerkisesi kaavakkeen typerä runkkari


    • Kckkckgkgkcofoeo

      mitä helvetin järkeä pukeutua palomies asuun synnytyksessä :p provo

    • voi shit

      oletko jotenkin päästäsi sairas?

    • torstti

      selvä trolli 2/5 koska palomies

    • joo18

      Saa, jos käytät myös kumisaappaita ja otat mukaan palomiehen kirveen ja myös vesiletkun ja vaahtosammuttimen.

      • -------------

        Kirves katsotaan aseeksi ja sitä ei saa kuljetella yleisillä paikoilla ilman pätevää syytä. Synnytystä tuskin katsotaan sellaiseksi, kun napanuorankin saa poikki saksille.


    • Pinas

      Saako panomiehen kyrpää pitää synnytyksessä?

    • 4444888999

      :D. Hei haloo ihmiset, älkää nyt taas olko niin juntteja! Hauskaa pitää elämässä olla! Hassu juttu, ja heti täällä tosikot naamat nyrpeenä.

    • mielenkiinnolla :D

      eiköhän tuo ole jokaisen oma asia :D enpä oo moiwta miettiny,nii eipä tietookaa ole aiheesta...jos jotaki huvittaa synnyttää vaikka hitto baletti tossut jalassa nii tehkööt niinku hyvälle tuntuu :D ei se tee ihmisestä sairasta,jos tommosta miettii.mut itse en ehkä synnytykseen lähtiessä mieti mitä on päällä..saattaa olla iha yks hito lysti onko se palomies asu vai baletti mekko..kuha se tulee ulos terveenä :D

    • asökldfj

      Tulevana isänä olen ajatellut että pukeutuisin sinne sektiotilaisuuteen ampiaiseksi. Kukat ja mehiläiset tiedättehän. Mahtaako onnistua?

      • -------------

        Kyllä saat. Muista myös surista oikeaoppisesti.


    • eqrqre

      Ehkä kannattaisi pukeutua pakkopaitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe