Joko Wiimasuoja on otettu pois?

wiimis lepattaa

Nyt on jo reilusti lämpöasteita niin ei ole pelkoa että öljyt lentää kaaressa konetilaan joten eiköhän ole aika ottaa jo se hassunhauska wiimasuoja pois sitikoittenne maskin edestä. Sitikkahan on pääasiassa kesäauto joten nyt on sitikoiden sesonki kohta edessä. Mutta talveksi muistakaa sitikoitsijat sitten siirtyä tunnetusti luotettavan varman talviauton eli Toyotan käyttäjiksi kun ensimmäiset pakkaset tulevat.

56

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstantutkija

tero on ryhtynyt luuseriksi?

• mitä ihmettä

Erään jaappanilasmerkin autoarvostelussa kehuttiin, että autoon saa lisävarusteena viimasuojuksen. Toimittaja oli sitä mieltä, että kyseistä varustetta saisi tarjota kaikki automerkit. Mitenkähän se nyt noin totesi, kun kyseessä oli kuitenkin jaappanialainena uto?

• åsmå

Toimittaja oli fiksu. Hän ymmärsi lisävarusteen merkityksen. Samoin ovat ymmärtäneet monen muunkin merkin valmistajat.
        Citroenilla kyseessä on vakiovaruste. Jos ei olisi, niin ilman muuta hankkisin vaikka lisävarusteena. Niin hyödyllisestä varusteesta on kysymys. Kaikille merkeille.

• jkl.

25 talvea oon ajellut vasta sitikalla ja tähän asti öljyt on pysynyt moottorissa mainiosti. Myös kinoksista oon päässyt hienosti irti.

• ei ikinä citikkaa

Ei uskalla viellä. Viime keväänä joutui sahajauhoja levittämään 5 km matkalle ja katuharjalla harjaamaan imeytyneen öljyn pois. Palokunta pakotti. Sanoivat että Citikan jälkiä joutuu korjaamaan vähän väliä ja mitta alkaa heillä olla täys. Niin minullakinin citikoiminen loppuu tähän kesään.

• palstantutkija

Olet sinä surkea valehteleva luuseri.

• munasuoja mane

Ei puhettakkaa, ei ole otettu viimasuojaa poes, munasuojiakin pidän vehkeitäni lämmittämässä. Pittää lähtee aottammaan nuapurin emänttee. Ukko kuulluu rassaelevan tojotaansa, minä käön rassaamassa emäntee.

• raswaa koneeseen!!!!

Tojon omistaja vaihtaa suodattimia, ja sitikan omistaja käypi sillä aikaa rassaamas emäntöö.., ei ainakaa sitikan omistajalta jää rasvoista kiinni! alushousut hydessä ja muissa öljyissä mitä sitikka kuolannu...vuotaako heppisi raswoja yhtä herkästi kuin sitikka?

• citr,asentaja

juhannuksen tienoilla voipi ruveta purkamaan citikan talvilärpäkkeitä.

• Tero .

Minä olen nyt parantunut en ole enää katkera Tero vaan onnellinen Barbara olen vapaa nainen

• Teron holhooja

Teroa huvituttaa kaikki nussimiseen littyvä, on Tojotaakin pannut halvalla. En puutu Teron asioihin hän saa olla vapaankasvatuksen ihminen kunhan vain uskoo Tojotaan.

• Karvaooppeli

Kenen sitikasta minun pitäisi lärpäkkeet poistaa ? Kun ei oo sitikkaa ?

• Tero .

Eihän se nyt mitään haittaa jos naisella on pallit ja kikuli jos minä tunnen itseni naiseksi olen nainen.

• Citroen C5

Tänää otin viimasuojan pois C5:n keulita.Pikkuhomma ja takaisin sitten kun talvi taas koittaa.Hyvä laite tuo viimasuoja ja helppo asentaa/ottaa pois.

• harakirimus

Panehan se Tojotasi kesäseisontaan jos se ei kerran sovellu muuta kuin talviautoksi kuten mainitsit. Sehän olisi hermostosi kannalta edullinen ratkaisu,

• Tojotaton

Ei se äijä mitään hermolepoa tarvitse siltä on aikoja sitten hermot menneet sen Toyotan kanssa, se on niinsanotusti aivoraunio. Siella se äijä istuu Toyotansa vieressä ja levittelee aurinkoöljyä autonsa pintaan ja väittää japanista tulevan säteilyä
        nyt kesäksi.

• Kuuleppas
        Tojotaton kirjoitti:

Ei se äijä mitään hermolepoa tarvitse siltä on aikoja sitten hermot menneet sen Toyotan kanssa, se on niinsanotusti aivoraunio. Siella se äijä istuu Toyotansa vieressä ja levittelee aurinkoöljyä autonsa pintaan ja väittää japanista tulevan säteilyä
        nyt kesäksi.

Kuuleppas ethän sinä tunne tojotan taktiikkaa, nehän laittaa jokaisen tojotaan sama missä ne on valmistettu niin japanista sellaisen pienen osannysverön jossa on sellaista säteilyä joka pitää pitää kuskin tojotauskollisena pitkään. Se on maailman ovelinta markkinointitaktiikkaa. Siinä kuskin aivot säteilytetään lampaanaivoiksi ja sitten tämä henkilö seuraa laumaa kuin lammas ja määkii. Niinpä meillä on runsaasti noita lampaanaivoisia liikenteessä.

• boheemi-,

Pikkasen olen alareunasta raottanut. Enempää ei uskalla, ettei öljyt leviä pitkin teitä.

• 6+14

Miksi haluat ärsyttää muita valheellisilla kirjoituksilla?

Mitä toimintasi kertoo---------------- sinusta?

• boheemi-,
        6+14 kirjoitti:

Miksi haluat ärsyttää muita valheellisilla kirjoituksilla?

Mitä toimintasi kertoo---------------- sinusta?

No eihän sitä voi vähän alareunaa raottaa sehän tippuisi tielle koko viimasuoja. Yritä nyt ymmärtää kun miinä kirjoittelen puuta heinää tänne ja saan siitä hyvänolon tunnetta.

• corolla deluxe

ei oo reilusti lämpöasteita niin, mullakin corollassa pissapoika jäässä, pentele vieköön.

• Corolla tylukse

Minä taasen olen käyttänyt pissapojassa puoliksi tenttua se tekee Corollalla ajosta paljon mukavampaa, ei kuulu nitinät eikä räminät kun lauluni raikaa.

• Realistinentosikko
        Corolla tylukse kirjoitti:

Minä taasen olen käyttänyt pissapojassa puoliksi tenttua se tekee Corollalla ajosta paljon mukavampaa, ei kuulu nitinät eikä räminät kun lauluni raikaa.

Hupaisia nämät Tojotan kaverit kun ovat tänne "pikkutenuissa" sitikan palstalle eksyneet. Kaikenlisäksi onko sitä pakko sietää ihan selvinpäin noita idän ihmeitä ?

• Toyota paras

On todella ihanaa nousta ylös luotettavasta Toyotasta kun leppeä kesätuuli liehuttaa hametta ja muodokkaat sääreni saavat komeat miehet tuijottamaan

• Komistus.

Eikös ne rumat miehet ymmärrä kauneudesta ja hameen liehumisesta mitään ?
      Asiahan ei kuulu minulle komealle miehelle lainkaan mutta minä kysyn vain.

• Toinenkomistus

Minulla on liehuva liekinvarsi.

• lady toyota

te ette ymmärrä upean erikoisen ladyn tarpeita te vain ajatte citikalla ja katselette

tavallisia naisia ette uskalla kokeilla mitään uutta

• Sitikkamies.

tojotaleitille sanoisin, että tämä on sitikkapalsta ja sitikkamies ajaa sitikalla.
        Lady Toyota saa valilitta vaikka yleisille naisille tai kansainväliseennaisjärjestöön.
        Ei täällä tarvita mitään akkamaisia juttuja.

• heh heh

Tero on taas seonnut täysin ja kuvittelee olevansa nainen

• MisterCitroen

Kyllä Tero on sellainen korkeintaan puolinainen eli jonnimoinen vajakki.

• tojo koro

Eilen bongasin Jumbon parkkihallissa Peugeot 307:n, jossa oli viimasuoja paikallaan ja nastarenkaat alla. Kyllä nyt jo joutaisi suoja pois ja vaihtaa kesäkiekot alle.

Olisi kyllä hyvä, jos tuohon Corollaankin saisi sellaisen siistin merkkikohtaisen maski/viimasuojan sinne puskuriaukkoon, kun yli kympin pakkasilla on niin hemmetin kylmä auto.

Ei sitä huvikseen näillä vinosilmien tekeleillä ajella, vaan pakon sanelemana, eli laiha lompakko.

• lady toyota

Kyllä on monesti ollut minun Toyotassa kuumat ja kiihkeät hommat kun viisari on noussut ylös ei ole kylmä päässyt nipistelemään ja on vaattetkin pitänyt riisua

• Näkijäliikenteessä

Kiva kun joku strippaa liikenteessä, sulla varmaankin niitä kuumia aaltoja. Aiheuttanee liikenteen kangistumista ja puuroutumista ellei ihan velliksi mene.

• Kommentoi

Siis siinähän tarkoitettiin sinua palstantutkija etkö tajunnut sitä?

• palstantutkija

Eli pitäisi kannattaa näitä solvaavia ja valehtelevia kirjoituksia, jotta ei olisi tampio?

Herää nyt! Asia on täysin päinvastoin. Kyllä totta puhuva kaveri on aina valehtelijaa ja solvaajaa viisaampi.
        Aina! Sinua luuseri ei kukaan ihaile!
        Lopeta valehteleminen ja häiriköinti, niin et ole luuseri!

Etkö tajua tätä asiaa?

• Elämän kurjuus

JA Teitämättömyys.

Harmi vaan kun on samat moottorit vtt ja sama robotti vaihteisto, mitäs nyt toy Tero sanoo pahvi keulalla kun ei saa tyylikästä valmiiksi tehtynä, pirkka peliin.

• lady toyota

En minä käytä mitään pirkkatuotteita parran ja säärikarvat ja hihiii-karvat minä ajan Gilettellä ja puuteroin sen jälkeen ja kyllä oikeat miehet tykkää kovasti.

• Kyllä kyllä

Mutta Citroen omistajista et niitä ikävä kyllä löydä

• Viimaa vastaan

Ihan vaan tiedoksi, että kun työkaverin uudehkosta diesel- Passatista tuli kiertokanki viime viikolla lohkon kyljestä ulos, niin suosittelivat jatkossa viimasuojan käyttöä. Estää kuulemma veden kondensoitumisen turbon putkistoon. Onneksi todettiin VAG-tyyppiviaksi ja tehdas korvasi uuden moottorin.

• Urologian tri.

Eihän se ole mikään tyyppivikaa klonkwaagenissa vaan ominainaisuus Suomen talvisessa ilmastossa kun ei käytetä viimasuojaa meidän arktissa olotuhteissa.
        Koettakaapa siskot ja veljet kesävaatteilla tai ilman housuja kokeilla talveamme varsinkin ilman istuinlämmitintä niin huomaatte, että kusittimenne lakkaavat toimimasta ja se on pahimassa tapauksessa jopa hengenmenoa.
        Ei etälän lauhkeissa ilmastoissa autoissa ole istuinlämmittimiä eikä viimasuojia, myöskään ei tarvita jäähdyttimissä pakkasnesteitä päiväntasaajn seutuvilla.
        Tomppelit eivät ymmärrä suojata itseään ja autoaan talvemme kylmiin. Onneksi meillä on tulossa kesä kaikille aivan tuossa käden ulottuvilla.

• Tosi on

Poistettu on ja talvitasutkin jo hyllytetty.Toista se on eräillä mm.naapurin Tojota lämpiämässä tolpassa vielä tänään 15.5.2012.Ja näkyypä niitä vielä talvitassujakin joittenkin alla lieköhän varmuudeksi jos tulee vielä lunta näin eteläpäässä Suomen niemeä.

• Tää on tosi

Höpö höpö tojotaa tarvii pitää piuhassa edes paukkupakkasilla. Huonon heitit.

• Toisinaatteleva
        Tää on tosi kirjoitti:

Höpö höpö tojotaa tarvii pitää piuhassa edes paukkupakkasilla. Huonon heitit.

Meillä on ulkohuussi pihanperällä eikä sitäkään ole lämmitetty koskaan. Hyvin toimii kun laitettiin styrox istuinrngas, kai sinullakin on sellainen Toyotassasi ?

• pyllys hikoo
        Toisinaatteleva kirjoitti:

Meillä on ulkohuussi pihanperällä eikä sitäkään ole lämmitetty koskaan. Hyvin toimii kun laitettiin styrox istuinrngas, kai sinullakin on sellainen Toyotassasi ?

Toyotamies ei ole moisesta kuullutkaan. Se on kai ihan citroeenin oma vakiovaruste. Ota ihmeessä pois edes kesäksi.

• hyllys pikoo
        pyllys hikoo kirjoitti:

Toyotamies ei ole moisesta kuullutkaan. Se on kai ihan citroeenin oma vakiovaruste. Ota ihmeessä pois edes kesäksi.

Miksi Toyotaankin myydään nykyään merkkikohtaisia viimasuojia?
        Vastaus: Suurin osa Toyotan omistajista ymmärtävät suojan merkityksen ja ovat kyllästyneet pahviviritelmiin..

• C5 diesel
        pyllys hikoo kirjoitti:

Se meni Tojota mieheltä kuulo jo silloin kun ajoi takavelo corollalla, niin eipä hän mitään kuule. Häh häh, kuuro äijä. Eikä näy tietävän, että C5 dieselissä voi pitää 25 asteen kesälämpimällä viimasuojan paikallaan eikä nouse jähdytysnesteen eikä moottoriöljyn lämpötilat kuin kuin samaan vakiolämpöön kuin talvellakin. Tuli kokeiltua n.600 km lähes yhtämittaisella ajolla. Laatuautossa on muuten moottoriöljyn lämpömittarikin. Niin ja viimasuojat talveksi ettei tarvitse olvi mäyräkoiran "nahkoja" viritellä kuten monen muun merkin kuskit niitä rustaavat.

• kaikkitietävä.

huono on citikka,todella huono,jopa ladaakin huonompi.

• Tyytyväinen C5

Taas ei TeroTampio ole saanut unta vaan keskellä yötä hourii ja örisee. Järkikin samentunut levon puutteessa kun tojota ei läpäissyt katsastuksessa ja nyt uneksii Ladasta jota ei edes myydä, parashan se on perseaukisen haaveilla sellaisesta jota ei ole saatavissa.. Kuin kuuta taivaalta.
        Onneksi terolla on vapaapäivä kun ei tarvitse työvoimatoimistoon ilmoittautua Tilaa huomenissa heti aamusta terveyskeskuksen mielenterveyshoidosta aikaa itsellesi
        Äläkä suotta murehdi vaikka yhtään Ladaa ei ole aikoihin rekisteröity.

• Teroja muistava
        Tyytyväinen C5 kirjoitti:

Taas ei TeroTampio ole saanut unta vaan keskellä yötä hourii ja örisee. Järkikin samentunut levon puutteessa kun tojota ei läpäissyt katsastuksessa ja nyt uneksii Ladasta jota ei edes myydä, parashan se on perseaukisen haaveilla sellaisesta jota ei ole saatavissa.. Kuin kuuta taivaalta.
        Onneksi terolla on vapaapäivä kun ei tarvitse työvoimatoimistoon ilmoittautua Tilaa huomenissa heti aamusta terveyskeskuksen mielenterveyshoidosta aikaa itsellesi
        Äläkä suotta murehdi vaikka yhtään Ladaa ei ole aikoihin rekisteröity.

Älä suotta lyö lyötyä. Kyllä Tero pääsee jos ei ennen niin ainakin kuolemansa jälkeen Quinnesin ennätysten kirjaan viimeisenä Ladan ihailijana. Hän jaksoi vielä 99,998 % aivoinvaliidinäkin muistaa näitä idänihmeautoja Suomen tilastoykkösiä.

• Lepattaa kyllä

mutta nyt vain revenneet pyöräilyhousut

• 11+15

Toyotan nokalla...

• lady toyota

Minulla lepattaa pikkupöksyt antennissa otin ne juuri pois koska näin on mukavampaa liehutella hametta ja vilautella tosimiehille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe